Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.
Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Laat dit een voorteken zijn van 2014quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?
Dumpen zo'n wijf, TS.
Ook al had ze eerlijk gezegd dat ze stopte met de pil omdat ze een kind wilde, gewoon niet meer mee seksen. Nog even en ze prikt je condooms ook nog door.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.
Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?
Dumpen zo'n wijf, TS.
Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Chanttie het volgende:
[..]
De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?
En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he?
Alsof t mijn bedoeling was om jouw post te ondersteunenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:
[..]
Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet.![]()
en dit slaat op wat? misschien moet je eens kijken naar een username bij een post, voordat je weer een van je achterlijke reacties geeftquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
Het ergste wat er voor TS kan gebeuren is dat vriendin zwanger raakt, de relatie stuk gaat of zij die het kind alleen op wil voeden maar toch via de rechter TS laat betalen, en daarna ook nog eens TS uit een normale omgangsregeling naait, want mama met stabiele omgeving blablaetc. Waardoor hij dus mag betalen voor een kind wat hij niet wilde, om het uiteindelijk een weekend in de twee weken, te kunnen zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hoe kan je dit nu 8 maanden volhouden tegenover de man waar je van houdt? Mijn vertrouwen in haar zou volledig weg zijn en daarmee einde relatie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan.
Dat ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |