abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134741379
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:30:07 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741419
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134741446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Dit. :Y
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134741465
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Ja doei.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:31:45 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741472
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:34:00 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Laat dit een voorteken zijn van 2014 :7
pi_134741592
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Ook al had ze eerlijk gezegd dat ze stopte met de pil omdat ze een kind wilde, gewoon niet meer mee seksen. Nog even en ze prikt je condooms ook nog door.
'Hoi schat, ik stop met de pil want ik wil een kind. Neuken?'
Tap tap tap
pi_134741634
Ja ... fijn prakken en door haar drinken gooien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134741649
Nee maar serieus .. Dit is nog erger dan vreemdgaan. Met het hele voetbalteam. Tegelijkertijd.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:38:22 #60
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741893
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Chanttie het volgende:

[..]

De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134742241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
Alsof t mijn bedoeling was om jouw post te ondersteunen :')
pi_134742310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
en dit slaat op wat? misschien moet je eens kijken naar een username bij een post, voordat je weer een van je achterlijke reacties geeft ;)
dude here
pi_134742344
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Het ergste wat er voor TS kan gebeuren is dat vriendin zwanger raakt, de relatie stuk gaat of zij die het kind alleen op wil voeden maar toch via de rechter TS laat betalen, en daarna ook nog eens TS uit een normale omgangsregeling naait, want mama met stabiele omgeving blablaetc. Waardoor hij dus mag betalen voor een kind wat hij niet wilde, om het uiteindelijk een weekend in de twee weken, te kunnen zien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742383


Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742443
Ze had je beter kunnen vertellen dat ze er plezier in heeft om op de Chinese wijze angora-konijntjes te ontharen. Dat had je haar misschien nog kunnen vergeven.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:15:01 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134742742
Knoopje laten leggen. Als ze dan ineens zwanger is heb je nog een rede om dr van de trap te gooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:31 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134742792
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Resistance is futile.
pi_134743028
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
pi_134743091
Dit vind ik een zeer goede reden om het uit te maken, sterker nog, blijven lijkt me ronduit dom, want ze heeft bewezen niet te vertrouwen te zijn en zo eenzijdig een levensveranderende beslissing te nemen.
Dit is echt een hele lage streek, lager dan laag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134743116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
pi_134743213
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
pi_134743417
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan.
Helemaal mee eens. Hoe kan je dit nu 8 maanden volhouden tegenover de man waar je van houdt? Mijn vertrouwen in haar zou volledig weg zijn en daarmee einde relatie.
pi_134743418
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Dat ja.
Ik snap niet dat je nog twijfelt eerlijk gezegd.
pi_134743434
denk niet dat alleen mannen hier erg giftig op reageren. ik als vrouw zijnde vind het ook echt onvoorstelbaar dat iemand dit binnen een relatie doet.
het is puur bedrog over een behoorlijk groot iets: zwangerschap /een kind
allerlei dingen beslis je nu eenmaal samen binnen een relatie, of het nu over kopen van een huis gaat of het krijgen van kinderen. dit zijn nu precies die essentiële dingen die je niet als 1 helft van een stel even in je eentje kunt beslissen.
op het moment dat 1 van de 2 zelfstandig en zonder overleg besluit om anti conceptie te stoppen en dus probeert zwanger te worden is dit echt keihard bedrog en het is dus al 8 maanden aan de gang.
bedrog is bedrog, er is dus geen eerlijkheid en openheid in de relatie en voor mij persoonlijk zou dit dus meteen DE reden zijn om de relatie te stoppen.
als je je partner niet kunt vertrouwen en niet kunt geloven heb je m.i. een slechte relatie, einde verhaal dus.
ik snap dat je natuurlijk nog steeds van haar houdt maar kun je een relatie hebben met iemand die je niet meer vertrouwd?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')