De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.
Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Ze heeft toch een kans gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Syntos het volgende:
[..]
En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Ja, datquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
Oh ja, want zo werkt dat tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Joh, je overdrijft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Jij komt wel over als iemand die dit soort shit zou uitvretenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Abortus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Ja. Pappa blijft gebonden en kind riskeert een kutopvoeding. Ik tel 2 levens die hierdoor flink beïnvloed wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:
[..]
hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.
Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:
[..]
Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |