abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134740649
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.

Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.

Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:04:16 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740657
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Ze heeft toch een kans gehad? :')
wat is deze
pi_134740690
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:

[..]
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:05:47 #29
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740709
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:07:21 #30
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Syntos het volgende:

[..]

En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:07:41 #31
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740770
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
pi_134740818
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
pi_134740837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Ja, dat :D
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:11:59 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134740876
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:12:33 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134740892
Ik vind dit behoorlijk ernstig.
Als ik als afspraak met mijn man zou hebben dat we condooms gebruiken en hij zou dat expres stiekem niet doen dan zou dat voor mij reden zijn de relatie te beeindigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:12:59 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134740910
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
Gourmetten of steengrillen?
pi_134740916
De legendarische rode vlag met doodskop :o .

Gast ren! Dit is geen foutje dit is een bewuste keuze geweest om je voor altijd aan haar te binden. Wat als ze straks een broertje of zusje wil voor het kind?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:13:34 #38
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:14:53 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134740976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
natuurlijk :)… het gaat in eerste instantie om de leugen te beslissen over een andermans leven...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:15:22 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740989
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Oh ja, want zo werkt dat tegenwoordig
pi_134741010
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.

Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:17:27 #42
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741043
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741059
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:20:36 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741126
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij komt wel over als iemand die dit soort shit zou uitvreten :')
pi_134741175
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Abortus?
pi_134741204
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Ja. Pappa blijft gebonden en kind riskeert een kutopvoeding. Ik tel 2 levens die hierdoor flink beïnvloed worden
pi_134741210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:

[..]

hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
rikker de flikker
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:25:03 #48
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.

Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741289
Dumpen die handel. Dat wijf is gestoord joh.. :')


8 maanden je vriend voor de gek houden is erg lang, en als ze van je hield zou ze het altijd met je bespreken.

Wat hier ook al is aangegeven, als ze nog steeds een kind wil; jij bent er niet klaar voor dan kan je ook niet volledig voor het kind gaan.. :P
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:28:13 #50
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
:)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')