abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134743946
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Seven. het volgende:
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:50:19 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134744002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Resistance is futile.
pi_134744038
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Vergeet niet, bovenop niet te vertrouwen, egoistisch. Zoits is geen relatie materiaal.
pi_134744079
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
pi_134744104
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
pi_134744108
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Ga je ons verklappen wat je plan is?
pi_134744299
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
pi_134744345
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Wat is jouw plan.....?
pi_134744397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:02:54 #87
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134744480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
dat zachtaardige zou ik snel met haar opzij zetten. Niet alleen heeft ze je flink genaaid maar ze geeft ook aan misbruik van je te maken om haar doelen te halen over jouw zachtaardige rug.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134744521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef Leandra het volgende:
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
pi_134744563
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Je bent zachtaardig en ze maakt misbruik van jouw vetrouwen. Vind je dat niet erg genoeg?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
hahaha
Goed idee van je
pi_134744625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Laura.b het volgende:
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:09:41 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134744743
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134744808
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
pi_134744838
:W vriendin! M.a.w.: RUN and as fast as you can! :Y
Tails tell tales
pi_134744879
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
pi_134744889
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134744917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Och .. misschien een beetje offtopic, maar ik wilde best voor Luxuria toelichten waarom ook ik dit een goede leeftijd vind om aan kinderen te beginnen (en niet heel veel eerder).

Dat dat wijf compleet gestoord is, staat imo buiten kijf.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:16:55 #100
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745035
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745037
TS wanneer ga je haar dumpen? Serieus, Vind je haar nog de moeite waard?!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Tails tell tales
pi_134745177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Die vriendin krijgt sowieso al een niet verdiende eer om over te praten en dan nog een topic van 4 pagina's ! Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o


EDIT: 5 pagina's ondertussen!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:20:50 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_134745203
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
pi_134745204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134745231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef DemonRage het volgende:
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
Je bent , snel vergeten toevoegen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Dat vast wel. Maar dat mens is vast ook zo kortzichtig dat ze niet inziet dat dit je relatie sowieso verneukt, en kind dan zonder papa zit.

Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:22:16 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef WRH het volgende:

[..]

spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745315
3, 2, 1, drops proverbial microphone, I'M OUT!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:36 #111
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef probeer het volgende:

[..]


Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
Bedankt om de "zeer" toe te voegen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:41 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134745327
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134745358
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
Elke kanttekening die eventueel haar standpunt zou kunnen ondersteunen, is er al een te veel.

Dit mag nooit. Punt. Klaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Inderdaad, topic openen terwijl hij weet dat hij haar niet wil dumpen, hoe relevant is dat?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745376
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o

:D
pi_134745382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D
Help je mee?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:25:39 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134745397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Resistance is futile.
pi_134745418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Help je mee?
Ik kijk wel. Zou nog leuk kunnen worden namelijk.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:27:39 #120
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745484
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
compromis in de vorm van een baby
omg
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745485
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
pi_134745499
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
Ja, OK, maar het schijnt dat TS een beetje een zachtaardige pussy is:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

... en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Wij zijn dat niet, en branden haar daarom sneller af dan een protesterende Tibetaanse monnik met een jerrycan benzine en pakje lucifers.

Maar Re heeft vast gelijk, ik gok er ook op dat TS toe gaat geven aan zijn valse wicht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Een duidelijk gesprek over wat precies?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:29:23 #125
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
pi_134745587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
Dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:32:11 #129
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef n8n het volgende:

[..]

wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Ja hoor, daar zullen we voor zorgen ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745684
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134745697
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef n8n het volgende:

[..]

dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745716
[
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
NOOIT x 100 :o
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef complicate het volgende:
[

[..]

Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
Och, Hitler had tenminste het fatsoen om Polen eerst de oorlog te verklaren voordat hij al die mensen op de trein zette.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:35:25 #137
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745827
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Inderdaad, en daar houden we toch niet van hé oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:37:27 #139
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745888
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen mamar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Ja, dus? Niet het probleem van TS, die is dan immers lang en breed weg.

Al zou zon vals wijf als dit, (en dit is een van de enige keren dat ik het afschuwelijke woord wijf, toepasselijk en misschien zelfs een understatement vind) wel een of andere waarschuwings-sticker moeten krijgen voor elke andere vent. Liefst in de vorm van een tatoeage op haar hoofd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:38:50 #142
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:40:21 #144
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
Nou ik ben wel benieuwd wat TS tegen ons te vertellen heeft, als reden, wanneer hij met haar gesproken heeft.
Maar de relatie verbreken kan altijd nog, mocht de reden erachter totaal nergens op slaan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746016
TS, ren weg, heel hard!
pi_134746030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:41:27 #147
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze', dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:03 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746065
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746067
Kijk, ik ben goed in overdrijven. Maar hier overdrijf ik niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:43:10 #151
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')