abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134739940
mijn vriendin vertelde mij gisteren dat zij al 8 maanden gestopt is met de anticonceptie zonder het aan mij te vertellen zij wilt graag een kindje en ik wil nog wachten
ze is gelukkig NIET zwanger

ik vertrouwde haar dat ze gewoon haar pil zou in nemen ( ik dacht t niet nodig te vinden om als politie agent naast haar te staan om te zien dat ze haar pil wel gebruikte )
zij heeft mij behoorlijk gekwetst en een stuk van mijn vertrouwen weg gehaald
maar ik hou nog zoveel van haar

het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?

hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:40:03 #2
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_134740002
hoe durft ze !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_134740008
Hier blijkt maar weer: controleren is beter dan vertrouwen.

Dit beschadigt het vertrouwen flink. Ze gooit 2 mensenlevens in de vuurlinie om haar eierstokken tevreden te stellen. Ik zou zeggen: foute boel en vertrekken. Als je hier over kan liegen dan ben je een meedogenloze leugenaar
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:40:19 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134740010
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:42:42 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134740057
Wegwezen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_134740069
TS is onvruchtbaar :')

nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen

wat is ze nu zelf van plan?
dude here
pi_134740071
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN! :')

wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
pi_134740100
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134740111
Vertrouwen hebben in elkaar is essentieel in een relatie.

Als ze nu stiekem je leven overhoop wil gooien.. Tjah... Gelijk dumpen en blokkeren, helemaal gek dat wijf.
pi_134740114
Dumpen die hoer, over dit soort dingen lieg je niet. Als ze zwanger was geworden dan was je de lul geweest.
rikker de flikker
pi_134740158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Waarom een kans?

Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.

Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
rikker de flikker
pi_134740183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef nutoj het volgende:
TS is onvruchtbaar :')

nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen

wat is ze nu zelf van plan?
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
pi_134740210
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
dude here
pi_134740255
Gast, dump d'r.
pi_134740273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:

[..]

hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
De vriendin van TS klinkt wanhopig genoeg om dan maar even de extra diensten van de melkman te gebruiken.
pi_134740279
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf! :r

Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:52:55 #17
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_134740314
Ik zou er maar mee stoppen. Blijkbaar is wat zij wil zo belangrijk dat wat de gevolgen voor jullie beiden zijn niet meer interessant voor haar zijn. Je zou heel demonstratief vanaf nu met condoom kunnen neuken, maar dan zou ik er wel voor zorgen dat zij niet vooraf de voorraad condooms kan "bewerken".
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:53:30 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134740338
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
Resistance is futile.
pi_134740341
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
5 Ferrari's op videoband!
pi_134740356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
Zielige trol :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:54:59 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?
Deze vraag ook gewoon serieus stellen :')
pi_134740449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Als t je lukt minimaal 8 mnd keihard te liegen over zoiets principieels dan blijft t hier niet bij.

Wegwezen bij deze onbetrouwbare chick. Je bent niet meer dan een zaaddonor en ik gok dat ze net zo makkelijk op haar rug gaat voor de buurman.. Zo lang ze maar bevrucht wordt
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:59:10 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740502
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Uitmaken is ook wel onzin.
Een van de weinige dingen die je echt op goed vertrouwen doet omdat het bijna niet te controleren valt en ze besodemietert je er al 8 maanden mee. Wel echt onzin inderdaad om het dan uit te maken, ja
pi_134740554
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef paintmeester het volgende:

[..]

En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf! :r

Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
Vooral dat laatste inderdaad. :{

En dit zijn dingen die je niet verzwijgt naar de ander toe. Ik was er gelijk klaar mee geweest, TS...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:01:25 #25
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740575
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Waarom een kans?

Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.

Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.

Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.

Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134740649
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.

Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.

Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:04:16 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740657
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Ze heeft toch een kans gehad? :')
wat is deze
pi_134740690
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:

[..]
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:05:47 #29
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740709
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:07:21 #30
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Syntos het volgende:

[..]

En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:07:41 #31
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740770
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
pi_134740818
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
pi_134740837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Ja, dat :D
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:11:59 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134740876
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:12:33 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134740892
Ik vind dit behoorlijk ernstig.
Als ik als afspraak met mijn man zou hebben dat we condooms gebruiken en hij zou dat expres stiekem niet doen dan zou dat voor mij reden zijn de relatie te beeindigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:12:59 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134740910
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
Gourmetten of steengrillen?
pi_134740916
De legendarische rode vlag met doodskop :o .

Gast ren! Dit is geen foutje dit is een bewuste keuze geweest om je voor altijd aan haar te binden. Wat als ze straks een broertje of zusje wil voor het kind?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:13:34 #38
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:14:53 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134740976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
natuurlijk :)… het gaat in eerste instantie om de leugen te beslissen over een andermans leven...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:15:22 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740989
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Oh ja, want zo werkt dat tegenwoordig
pi_134741010
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.

Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:17:27 #42
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741043
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741059
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:20:36 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741126
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij komt wel over als iemand die dit soort shit zou uitvreten :')
pi_134741175
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Abortus?
pi_134741204
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Ja. Pappa blijft gebonden en kind riskeert een kutopvoeding. Ik tel 2 levens die hierdoor flink beïnvloed worden
pi_134741210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:

[..]

hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
rikker de flikker
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:25:03 #48
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.

Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741289
Dumpen die handel. Dat wijf is gestoord joh.. :')


8 maanden je vriend voor de gek houden is erg lang, en als ze van je hield zou ze het altijd met je bespreken.

Wat hier ook al is aangegeven, als ze nog steeds een kind wil; jij bent er niet klaar voor dan kan je ook niet volledig voor het kind gaan.. :P
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:28:13 #50
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
:)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741379
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:30:07 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741419
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134741446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Dit. :Y
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134741465
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Ja doei.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:31:45 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741472
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:34:00 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Laat dit een voorteken zijn van 2014 :7
pi_134741592
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Ook al had ze eerlijk gezegd dat ze stopte met de pil omdat ze een kind wilde, gewoon niet meer mee seksen. Nog even en ze prikt je condooms ook nog door.
'Hoi schat, ik stop met de pil want ik wil een kind. Neuken?'
Tap tap tap
pi_134741634
Ja ... fijn prakken en door haar drinken gooien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134741649
Nee maar serieus .. Dit is nog erger dan vreemdgaan. Met het hele voetbalteam. Tegelijkertijd.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:38:22 #60
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741893
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Chanttie het volgende:

[..]

De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134742241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
Alsof t mijn bedoeling was om jouw post te ondersteunen :')
pi_134742310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
en dit slaat op wat? misschien moet je eens kijken naar een username bij een post, voordat je weer een van je achterlijke reacties geeft ;)
dude here
pi_134742344
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Het ergste wat er voor TS kan gebeuren is dat vriendin zwanger raakt, de relatie stuk gaat of zij die het kind alleen op wil voeden maar toch via de rechter TS laat betalen, en daarna ook nog eens TS uit een normale omgangsregeling naait, want mama met stabiele omgeving blablaetc. Waardoor hij dus mag betalen voor een kind wat hij niet wilde, om het uiteindelijk een weekend in de twee weken, te kunnen zien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742383


Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742443
Ze had je beter kunnen vertellen dat ze er plezier in heeft om op de Chinese wijze angora-konijntjes te ontharen. Dat had je haar misschien nog kunnen vergeven.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:15:01 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134742742
Knoopje laten leggen. Als ze dan ineens zwanger is heb je nog een rede om dr van de trap te gooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:31 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134742792
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Resistance is futile.
pi_134743028
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
pi_134743091
Dit vind ik een zeer goede reden om het uit te maken, sterker nog, blijven lijkt me ronduit dom, want ze heeft bewezen niet te vertrouwen te zijn en zo eenzijdig een levensveranderende beslissing te nemen.
Dit is echt een hele lage streek, lager dan laag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134743116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
pi_134743213
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
pi_134743417
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan.
Helemaal mee eens. Hoe kan je dit nu 8 maanden volhouden tegenover de man waar je van houdt? Mijn vertrouwen in haar zou volledig weg zijn en daarmee einde relatie.
pi_134743418
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Dat ja.
Ik snap niet dat je nog twijfelt eerlijk gezegd.
pi_134743434
denk niet dat alleen mannen hier erg giftig op reageren. ik als vrouw zijnde vind het ook echt onvoorstelbaar dat iemand dit binnen een relatie doet.
het is puur bedrog over een behoorlijk groot iets: zwangerschap /een kind
allerlei dingen beslis je nu eenmaal samen binnen een relatie, of het nu over kopen van een huis gaat of het krijgen van kinderen. dit zijn nu precies die essentiële dingen die je niet als 1 helft van een stel even in je eentje kunt beslissen.
op het moment dat 1 van de 2 zelfstandig en zonder overleg besluit om anti conceptie te stoppen en dus probeert zwanger te worden is dit echt keihard bedrog en het is dus al 8 maanden aan de gang.
bedrog is bedrog, er is dus geen eerlijkheid en openheid in de relatie en voor mij persoonlijk zou dit dus meteen DE reden zijn om de relatie te stoppen.
als je je partner niet kunt vertrouwen en niet kunt geloven heb je m.i. een slechte relatie, einde verhaal dus.
ik snap dat je natuurlijk nog steeds van haar houdt maar kun je een relatie hebben met iemand die je niet meer vertrouwd?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134743820
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
Ja onder andere ( 17% van je inkomen). En ook wat tijd betreft ben je daar veel van kwijt aan een kind. Natuurlijk prima en ontzettend leuk als je ervoor kiest maar om daar ingeluisd te worden is wel erg.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134743946
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Seven. het volgende:
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:50:19 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134744002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Resistance is futile.
pi_134744038
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Vergeet niet, bovenop niet te vertrouwen, egoistisch. Zoits is geen relatie materiaal.
pi_134744079
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
pi_134744104
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
pi_134744108
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Ga je ons verklappen wat je plan is?
pi_134744299
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
pi_134744345
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Wat is jouw plan.....?
pi_134744397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:02:54 #87
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134744480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
dat zachtaardige zou ik snel met haar opzij zetten. Niet alleen heeft ze je flink genaaid maar ze geeft ook aan misbruik van je te maken om haar doelen te halen over jouw zachtaardige rug.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134744521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef Leandra het volgende:
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
pi_134744563
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Je bent zachtaardig en ze maakt misbruik van jouw vetrouwen. Vind je dat niet erg genoeg?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
hahaha
Goed idee van je
pi_134744625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Laura.b het volgende:
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:09:41 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134744743
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134744808
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
pi_134744838
:W vriendin! M.a.w.: RUN and as fast as you can! :Y
Tails tell tales
pi_134744879
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
pi_134744889
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134744917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Och .. misschien een beetje offtopic, maar ik wilde best voor Luxuria toelichten waarom ook ik dit een goede leeftijd vind om aan kinderen te beginnen (en niet heel veel eerder).

Dat dat wijf compleet gestoord is, staat imo buiten kijf.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:16:55 #100
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745035
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')