abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134745037
TS wanneer ga je haar dumpen? Serieus, Vind je haar nog de moeite waard?!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Tails tell tales
pi_134745177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Die vriendin krijgt sowieso al een niet verdiende eer om over te praten en dan nog een topic van 4 pagina's ! Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o


EDIT: 5 pagina's ondertussen!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:20:50 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_134745203
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
pi_134745204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134745231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef DemonRage het volgende:
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
Je bent , snel vergeten toevoegen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Dat vast wel. Maar dat mens is vast ook zo kortzichtig dat ze niet inziet dat dit je relatie sowieso verneukt, en kind dan zonder papa zit.

Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:22:16 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef WRH het volgende:

[..]

spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745315
3, 2, 1, drops proverbial microphone, I'M OUT!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:36 #111
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef probeer het volgende:

[..]


Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
Bedankt om de "zeer" toe te voegen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:41 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134745327
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134745358
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
Elke kanttekening die eventueel haar standpunt zou kunnen ondersteunen, is er al een te veel.

Dit mag nooit. Punt. Klaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Inderdaad, topic openen terwijl hij weet dat hij haar niet wil dumpen, hoe relevant is dat?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745376
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o

:D
pi_134745382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D
Help je mee?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:25:39 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134745397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Resistance is futile.
pi_134745418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Help je mee?
Ik kijk wel. Zou nog leuk kunnen worden namelijk.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:27:39 #120
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745484
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
compromis in de vorm van een baby
omg
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745485
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
pi_134745499
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
Ja, OK, maar het schijnt dat TS een beetje een zachtaardige pussy is:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

... en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Wij zijn dat niet, en branden haar daarom sneller af dan een protesterende Tibetaanse monnik met een jerrycan benzine en pakje lucifers.

Maar Re heeft vast gelijk, ik gok er ook op dat TS toe gaat geven aan zijn valse wicht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Een duidelijk gesprek over wat precies?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:29:23 #125
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')