Letterlijk gezegd heeft, waar staat dat dan ?.... hij zegt dat ze graag zwanger wilt worden en dat ze tegen hem gezegd heeft dat ze al 8 maanden het wel geloofd met de pil innemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben
klopt natuurlijk, maar dat zijn andere situatie dan degene hier omschrevenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.
Goed lezen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Letterlijk gezegd heeft, waar staat dat dan ?.... hij zegt dat ze graag zwanger wilt worden en dat ze tegen hem gezegd heeft dat ze al 8 maanden het wel geloofd met de pil innemen.
Dat is maar goed ook, anders zou het hier helemaal een horrorscenario wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Angst het volgende:
[..]
klopt natuurlijk, maar dat zijn andere situatie dan degene hier omschreven
In elk geval dankje voor het knuffeltjequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor knuffeltje en, toch moet hij haar dumpen hoor
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
In elk geval dankje voor het knuffeltje... moeten nog meer knuffels in mijn topic
Of misschien laat ik het wel bij een korte knuffel een te lange is ook niks voor mij namelijk
Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
stiekem je laten steriliseren :pquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.
Maar goed, ik dwaal af.
Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
godverquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.
Heeeeyyy ik werk voor Japanners en die zouden niet zo iets doen als TS's vriendinquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef probeer het volgende:
Oeh! Zelfs de lui die besloten om met een atoombom honderdduizenden Japanners af te maken, prikten niet stiekem gaatjes in hun condooms om hun vriendin zwanger te maken.
Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Angst het volgende:
[..]
sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.
Ik vind 45 persoonlijk echt veel te oud. Veel te veel risico dat het niet lukt, daarbij ben je zelf dan ook vrij oud als je kinderen nog kind zijn. Lijkt mij niets.
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Ik weet zeker dat het per ongeluk ging hoorquote:
TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens)quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef probeer het volgende:
Wonen TS en zijn vriendin in Den Haag? Dan is het namelijk maar een klein stukje naar het ICC, waar ze TS waarschijnlijk gelijk zullen geven en zijn vriendin berechten voor misdaden tegen de mensheid.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
Maar goed, ik dwaal af.
Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
Eichmann, Demjanjuk, de vriendin van TS, Mihailović, een kitten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens)
Wanneer hij over de brug gaat komen met haar kant van het verhaal, en het slaat nergens op.. dan zou ik ook stoppen met de relatie, hoop wel dat we snel wat horen in elk geval.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens)
Zullen we dat eens nagaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Eichmann, Demjanjuk, de vriendin van TS, Mihailović, een kitten.
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wanneer hij over de brug gaat komen met haar kant van het verhaal, en het slaat nergens op.. dan zou ik ook stoppen met de relatie, hoop wel dat we snel wat horen in elk geval.
sigarettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef probeer het volgende:
Fuck, ik ben op dreef.
Even sigaretten halen, brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |