abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:09 #201
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldig :o oO<
Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed :+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:37 #202
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

sigaretten :r
Ja idd, echt vies vind ik roken, nog nooit interesse gehad erin.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747042
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
excuus ;)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134747059
Nog ééntje, om het af te leren (nee hoor, ik ben zo terug met meer..)

Ik ken heroïnejunkies die ik eerder met een naald en wat brown/horse zou vertrouwen, dan de vriendin van TS.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134747107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed :+
Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner! :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:10:57 #206
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner! :+
En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook :P
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef F1978 het volgende:

[..]

En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook :P
Neen 9 maanden cel! ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747157
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.
Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
The meaning of life is to give life meaning.
pi_134747169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.

[..]

10 maanden cel!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747172
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Seven. het volgende:
TS wil de relatie niet beeindigen. Hij negeert stelselmatig alle posts die hinten op het einde van zijn relatie.

natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134747246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:

[..]

persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
Ja hoor en alleen uit wanhoop zou TS bij zo iemand blijven. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747262
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
nee ik wist niet dat zij dit zou bedenken ze heeft nooit laten merken dat ze iets van plan was
je leest wel eens wat over dit soort dingen
maar je gaat er van uit dat je vriendin van je houd en je niet zo zou belazeren
en dat ze zoals ze zelf aan gaf zou wachten tot dat je er zelf ook klaar voor bent

mag je toch vanuit gaan als je een relatie heb ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:17:45 #213
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

10 maanden cel!
tot de dood hun (nog niet) scheid _O- ... want in het hiernamaals krijgt zijn vriendin het nog te horen :+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747343
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
pi_134747431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef babyboo20 het volgende:

[..]

ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
Ben je nu met je kloon aan het reageren?
pi_134747480
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
pi_134747507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Zaaza het volgende:
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
Dit is duidelijk geen gevalletje echte liefde :P

(al kan ik natuurlijk niet voor ts spreken :P )
pi_134747612
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet :)
pi_134747836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef Zaaza het volgende:
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet :)
Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:40:27 #221
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_134748036
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
_O- _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_134748075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje


de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
pi_134748078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:

[..]

natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Letterlijk geen oog meer dichtdoen. Want dan jat ze misschien je sperma.

Maar idd, helemaal mee eens. Hoe kan je haar ooit nog vertrouwen, als mens. Er is iets fundamenteels mis met haar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134748179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

sigaretten :r
Tsja, sorry, ik ben nu eenmaal stoer en zo.

Wel jammer dat je nu niet meer verlieft op me bent ;(
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
pi_134748195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
pi_134748222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Ja ik denk ook als het vertrouwen is beschadigd en nooit meer was als ervoor maar ken genoeg mensen die nadat 1 van beiden vreemd is gegaan toch al jaren bij elkaar zijn. Iedereen zijn eigen keus!
pi_134748225
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Neen geen reden. Dus? Ik heb gepleit voor 10 maanden cel. En je TS? Wat ga je doen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134748232
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Dat is echt het enige wat een beetje voor haar pleit, meteen teniet gedaan door inderdaad het feit dat ze het 8 maanden wel verzweeg.

Fuck, nee, nu doe ik het toch. Geen nuance! Ren weg!

En ook ik zie niet in hoe misbruik op een of andere manier een reden voor dit soort gedrag zou kunnen zijn. Laat staan een valide reden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:48:10 #232
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_134748308
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_134748330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Zaaza het volgende:

[..]

ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:48:50 #234
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134748338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Ik had nog lichte hoop dat de situatie anders zou zitten, maar zo iemand moet je idd niet willen houden.
Seksueel misbruik heeft er idd niks mee te maken, heel raar wat ze heeft gedaan, lijkt haast uit wanhoop een kind te willen, maakt niet uit met wie :?
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134748387
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Beetje off-topic misschien, maar het volhouden van een leugen is een lastig iets (voor de 1 wat makkelijker of moeilijker dan voor de ander), kan best zijn dat ze het simpelweg niet meer kon volhouden door iets wat gebeurd is (opbouw schuldgevoelens tot nu boven een bepaalde drempel is een mogelijkheid).

Maar dan nog, het op een ongelukje laten lijken, vind ik behoorlijk uhm...het zou mij in enorme vertwijfeling achterlaten. Ik neig nog steeds naar een snelle sprint weg van haar :P
pi_134748446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
Dat is inderdaad wel echt hét beste argument voor anale seks.

"Ik neuk mijn vriendin alleen nog in haar kont, omdat ze onze voorbehoedsmiddelen saboteert."

Daar moet zelfs de grootste anti-anaal het mee eens zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
mee eens!
pi_134749749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Dat!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134750124
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
Als ik haar al niet gedumpt had door het feit dat ze me 8 maanden oplicht, zou ik haar na dat bericht wel dumpen :).

Wat een gek wijf zeg :O.

Sorry TS ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:34:02 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134750295
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Ah, een relatie van 8 jaar en op die leeftijd is idd wat meer reden er nog eens over na te denken, als jullie 10 jaar jonger waren en net een jaartje verkering hadden dan had ik haar direct aan de kant gezet, dat het nu wat lastiger is kan ik me voorstellen, zeker omdat jullie het er al over gehad hebben.

Wat ze echter gedaan heeft kan echt niet, zelfs niet met het "je weet niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent, en dan ben jij ook al bijna 32 als het kind geboren wordt" excuus.

Ik kan me echter wel voorstellen dat je niet gelijk je spullen gepakt hebt in deze situatie.
Aan de andere kant zou ik wel huiverig worden over afspraken die je nu verder nog maakt.

Sterkte, lastig dilemma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134751032
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
He jasses, hier had ik overheen gelezen :|W

Tsja, een relatie van 8 jaar gooi je niet zomaar weg, maar het blijft een kutstreek.
pi_134751044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Volkomen eens. Vandaar ook deze opmerking eerder:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Sorry TS, maar ze komt door jouw verhaal op mij over als een egoïst in hart en nieren. Zowel t.o.v. jou als t.o.v. een eventueel kind.... 8 jaar samen zijn verandert daar wat mij betreft niks aan. Al maakt dat het voor jou wel (veel) lastiger, dat snap ik wel :*
Tails tell tales
pi_134751076
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 27-12-2013 16:51:34 ]
Tails tell tales
pi_134751171
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef Silenus het volgende:
Wegwezen!
Dat dus, TS, je vriendin is een psychopaat!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:57:14 #245
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134751315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
^O^ _O- _O-
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:05:33 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134751591
Er is hier ook ergens een SC hoor!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134751670
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Re het volgende:
Er is hier ook ergens een SC hoor!
Ja, ergens helemaal onderaan :P :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus, ik vind de sc hier meevallen.
pi_134751774


Als je iets anders overweegt ben je niet goed snik, ook al ben je al dertig jaar samen. Wat moet je met iemand die over zoiets liegt, maandenlang, zo onverantwoordeijk is en overduidelijk totaal geen respect voor jou heeft...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:15:04 #249
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134751941
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Met anderen woorden: ze heeft 8 maanden geprobeerd jou tot iets te dwingen en toen het bedrog uiteindelijk toch begon te knagen heeft ze alles opgebiecht als poging om jou middels emotionele chantage ("Zie je wel hoe graag ik wil en hoeveel pijn je me dus doet door niet in te stemmen?!") alsnog te dwingen.

:')14.gif
pi_134752061
Is dit echt :') ...?
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:25:07 #251
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134752276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef vera166 het volgende:
Is dit echt :') ...?
Ach, who cares. :D
pi_134752438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ach, who cares. :D
:D ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus :')
pi_134753208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:

[..]

:D ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus :')
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
pi_134753233
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik :') :'(
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:23:07 #255
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134754486
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik :') :'(
Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
pi_134754787
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134755333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef sweetlady-o het volgende:
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Ligt t meest voor de hand dat TS zachtaardig zal optreden. Dit dus pikken en straks met een ongewild jong zitten / wijf kwijt omdat onvruchtbaar / jong van een ander omdat wijf ongeduldig
pi_134755577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Precies. Een heel goede troll, die mij aan het denken kan zetten over mijn eigen standpunt, is altijd prima. Ik heb wel een enorme hekel aan slechte trolls door overduidelijke klonen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134756259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Ik meestal ook. Kan mij dan ook niet zoveel schelen als iemand later een troll blijkt.
Tails tell tales
pi_134756426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]


[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Goh, sorry zeg :P zo bedoelde ik het helemaal niet.
Kon me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die zich gedragen zoals de vriendin van TS, had het verder niet over de mensen die erop reageren.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:24:49 #261
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_134759945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
_O-
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:53:37 #262
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134761260
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
Alleenstaande moeder hier. En nee, ik ben niet stiekem zwanger geworden. Maar ik weet wel dat een kind alleen opvoeden prima kan. En we kennen deze meid/vrouw niet alleen van wat TS zegt. Misschien is ze wel een hele goeie moeder.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134762638
Ik krijg hier gewoon de rillingen van...
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:09:34 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134765095
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Resistance is futile.
pi_134765168
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Seven. het volgende:
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Dit.
pi_134765302
Nummertje voor je relatie.
pi_134765346
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
pi_134765979
Verstandige keuze, sterkte ermee!
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:27:12 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134766046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Ook veel succes met je schoonouders!!!
Resistance is futile.
  Redactie Games vrijdag 27 december 2013 @ 22:51:32 #270
181272 crew  Noppie2000
pi_134767380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect en sterkte.
pi_134771243
Sterkte, goede keuze, dat wel.. Al is het veel en veel beter zo hè.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134771478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Goedzo man. ^O^

Sterkte.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134771926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Beste keuze! Big up
  PR en moderator zaterdag 28 december 2013 @ 02:21:44 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134775239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect voor jou, en ondanks dat het pijn doet toch de beste keuze die je had kunnen maken.
Wou je net vertellen dat mijn vriend 'dat soort types' ook kent en altijd zegt dat je er maar het best zo ver mogelijk van kan wegrennen voor het te laat is.
Fuck the EBU.
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:40:46 #275
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134775467
Sterkte man..
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:59:31 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134775651
Ik zou er ook mee stoppen, heel begrijpelijk, dit is wel een enorme schending van je vertrouwen, seks zal hierna toch ook nooit meer relaxed hetzelfde zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134775700
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
De man heeft niets te willen zodra de moeder besluit een vaderschapstest af te dwingen via de rechter. Het niet kunnen erkennen van een kind is een wassen neus.

Het is kiezen tussen geen seks of je eigen condooms bewaken alsof je leven ervan afhangt, meer bescherming tegen een kind krijg je niet als man zolang we niet zelf een middel hebben om ons tijdelijk onvruchtbaar te maken. Het wordt tijd voor de mannenpil of een of ander kraantje op je zaadleiders die je naar believen open en dicht kan doen, hoe bruut zou dat zijn.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:10:58 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134775718
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Er is ook een emotionele houudbaarheidsdatum en daarnaast hoe ouuder je wordt hoe moeilijker het is om zwanger te worden, ik wilde bijvoorbeeld voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen, dat ik gelukt, de jongste is geboren toen ik 28 was.
Een vriendin van me wilde dat ook alleen die hebben er 8 jaar over gedaan.
Maar zonder medeweten van partner stoppen met de pil is natuurlijk not done, ik weet hoe het voelt, ik wilde ook eerder kinderen dan de vader van mijn kinderen en ik heb 4 jaar moeten wachten eer hij er aan toe was, maar het is nooit in mijjn hoofd opgekomen om hem zo voor het blok te zetten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:30:34 #279
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134775829
Acht jaar samen ... Dat gooi je ook niet even zomaar over het balkon. :{ Maar dan nog. Acht jaar samen in goed vertrouwen en dan zo'n naaistreek. :r Glashard je partner acht maanden voorliegen. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen. Om nog maar te zwijgen over de situatie waarin het kind geboren zou worden. :N

Ik kan het überhaupt niet bevatten dat je dit zou willen doorzetten, zonder volledige steun van je partner hierin en met het risico dat je het kind straks lekker alleen op mag voeden. :{

TS, ik denk dat de relatie uiteindelijk toch kapot gaat. Het vertrouwen is beschadigd, seks voelt waarschijnlijk niet meer zo fijn (als je het risico überhaupt nog eens zou willen nemen) en het zou toch niet moeten dat je je eigen partner moet controleren op het nemen van anticonceptie? :? Hier kom je echt niet gemakkelijk overheen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134775991
tvp
graag op anoniem
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 04:11:19 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134776035
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt

het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook

niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134776049
Ik vind het echt een naaistreek want ts moet nl ook zorg dragen voor het kind en als je dat niet wil of niet kan dan heb je een fucking groot probleem en kan nooit goed zijn voor het kind
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 04:26:30 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134776062
iets met de kat op het spek binden enzo, net zoiets als roepen dat je peace for our time hebt geregeld in een gesprekje met Hitler in 1938

die gaat dan helemaal niet meer Polen en de rest van de wereld proberen te veroveren natuurlijk

de godwin was toch al gewees dus dan mag ik ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134776255
Je kunt emotioneel gezien wel verder willen, maar bij mij zou het vertrouwen een te grote deuk hebben opgelopen. Als ze hier al 8 maanden mee sjoemelt, wie zegt dat ze over de rest wel eerlijk is?

Vergeven kan ik eventueel wel nog als je echt veel van elkaar houdt, vergeten niet en dan zou de relatie later alsnog stuk gaan op een vertrouwensbreuk.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  Redactie Games zaterdag 28 december 2013 @ 09:55:58 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_134777239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt

het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook

niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).

Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
pi_134783913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).

Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
pi_134785276
Wat een misselijke kut. Ik vind deze streek net zo erg als vreemdgaan, zo jammer dat er nog best wat vrouwen bij zitten die dat gewoon niet snappen, en het idee hebben dat ze rechtvaardig handelen. Die denken: "ik wil kinderen, mijn stokken rammelen, ik heb recht op kinderen. Ik laat hem me gewoon lekker zwanger pompen, en als het kindje er eenmaal is, vind hij het vast ook wel leuk". Gadverdamme, achterbaks onbetrouwbaar gedrag,
pi_134786168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Beste keuze! Big up
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:40:15 #289
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134797501
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
pi_134797694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
pi_134797829
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef klawie het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
Dit. En sommige mensen willen gewoon geen kinderen. En als je 8 jaar samen bent wil dat nog niet zeggen dat je in de ideale situatie zit om kinderen te krijgen.
Je kunt het bijvoorbeeld bewust (voorlopig) niet doen omdat je nauwelijks geld hebt en vindt dat je een kind te weinig te bieden hebt in de huidige situatie. En zo kunnen er nog 100 persoonlijke redenen zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 28-12-2013 20:14:16 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:48:59 #292
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134797887
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
Waarom heeft ze het na 8 maanden opeens wel verteld?
Of heb je dat al gezegd hier?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134797901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Ja, want iedereen die 8 jaar in een relatie zit is per definitie toe aan kinderen. :')
pi_134799256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
pi_134803214
Ze is al 8 maanden gestopt zonder dat jou te vertellen? Dumpen die handel en een betere vrouw zoeken.
Corporate translator
pi_134804711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Gewoon binnen een maand toch al? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:34:22 #297
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_134805753
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN! :')

wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
Eensch
  zondag 29 december 2013 @ 01:20:10 #298
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134813760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
pi_134814318
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Tijd dat dit topic dicht gaat :')

Ts is een slapjanus, mn vriendin en ik hebben besloten dat we de eerste vier jaar geen kinderen willen. Als ze nu heimelijk stopt met de pil kan ze meteen opsodemieteren.
  zondag 29 december 2013 @ 01:40:15 #300
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_134814368
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
Dat initiatief (=uitmaken) kan zij dan toch ook nemen als zij die kinderwens te groot vindt? En dat terzijde wilde TS best kinderen, maar dan wat later.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')