Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldig![]()
Ja idd, echt vies vind ik roken, nog nooit interesse gehad erin.quote:
excuusquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:
[..]
lieve schat
Ik zeg toch dat het echt niet kan.
Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed
En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner!
Neen 9 maanden cel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook
Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
10 maanden cel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.
[..]
natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Seven. het volgende:
TS wil de relatie niet beeindigen. Hij negeert stelselmatig alle posts die hinten op het einde van zijn relatie.
Ja hoor en alleen uit wanhoop zou TS bij zo iemand blijven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:
[..]
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
nee ik wist niet dat zij dit zou bedenken ze heeft nooit laten merken dat ze iets van plan wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?
Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
tot de dood hun (nog niet) scheidquote:
ik weet het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Ben je nu met je kloon aan het reageren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
Dit is duidelijk geen gevalletje echte liefdequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Zaaza het volgende:
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef Zaaza het volgende:
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bijquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
o natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.
Letterlijk geen oog meer dichtdoen. Want dan jat ze misschien je sperma.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:
[..]
natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste wetenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:
[..]
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij
Tsja, sorry, ik ben nu eenmaal stoer en zo.quote:
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:
[..]
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten.
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten.
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Ja ik denk ook als het vertrouwen is beschadigd en nooit meer was als ervoor maar ken genoeg mensen die nadat 1 van beiden vreemd is gegaan toch al jaren bij elkaar zijn. Iedereen zijn eigen keus!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten.
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Neen geen reden. Dus? Ik heb gepleit voor 10 maanden cel. En je TS? Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Dat is echt het enige wat een beetje voor haar pleit, meteen teniet gedaan door inderdaad het feit dat ze het 8 maanden wel verzweeg.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )
ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje
de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Zaaza het volgende:
[..]
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )
ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje
de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Ik had nog lichte hoop dat de situatie anders zou zitten, maar zo iemand moet je idd niet willen houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Beetje off-topic misschien, maar het volhouden van een leugen is een lastig iets (voor de 1 wat makkelijker of moeilijker dan voor de ander), kan best zijn dat ze het simpelweg niet meer kon volhouden door iets wat gebeurd is (opbouw schuldgevoelens tot nu boven een bepaalde drempel is een mogelijkheid).quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )
ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje
de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Dat is inderdaad wel echt hét beste argument voor anale seks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
mee eens!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Dat!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Als ik haar al niet gedumpt had door het feit dat ze me 8 maanden oplicht, zou ik haar na dat bericht wel dumpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
Ah, een relatie van 8 jaar en op die leeftijd is idd wat meer reden er nog eens over na te denken, als jullie 10 jaar jonger waren en net een jaartje verkering hadden dan had ik haar direct aan de kant gezet, dat het nu wat lastiger is kan ik me voorstellen, zeker omdat jullie het er al over gehad hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
He jasses, hier had ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Volkomen eens. Vandaar ook deze opmerking eerder:quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Sorry TS, maar ze komt door jouw verhaal op mij over als een egoïst in hart en nieren. Zowel t.o.v. jou als t.o.v. een eventueel kind.... 8 jaar samen zijn verandert daar wat mij betreft niks aan. Al maakt dat het voor jou wel (veel) lastiger, dat snap ik welquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het
Dat dus, TS, je vriendin is een psychopaat!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Ja, ergens helemaal onderaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, ik vind de sc hier meevallen.
Met anderen woorden: ze heeft 8 maanden geprobeerd jou tot iets te dwingen en toen het bedrog uiteindelijk toch begon te knagen heeft ze alles opgebiecht als poging om jou middels emotionele chantage ("Zie je wel hoe graag ik wil en hoeveel pijn je me dus doet door niet in te stemmen?!") alsnog te dwingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
quote:
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:
[..]ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
Wtf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik![]()
Ligt t meest voor de hand dat TS zachtaardig zal optreden. Dit dus pikken en straks met een ongewild jong zitten / wijf kwijt omdat onvruchtbaar / jong van een ander omdat wijf ongeduldigquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef sweetlady-o het volgende:
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Precies. Een heel goede troll, die mij aan het denken kan zetten over mijn eigen standpunt, is altijd prima. Ik heb wel een enorme hekel aan slechte trolls door overduidelijke klonen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.*Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.
* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Ik meestal ook. Kan mij dan ook niet zoveel schelen als iemand later een troll blijkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.*Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.
* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Goh, sorry zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.*Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.
* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Alleenstaande moeder hier. En nee, ik ben niet stiekem zwanger geworden. Maar ik weet wel dat een kind alleen opvoeden prima kan. En we kennen deze meid/vrouw niet alleen van wat TS zegt. Misschien is ze wel een hele goeie moeder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Seven. het volgende:
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Ook veel succes met je schoonouders!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect en sterkte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Goedzo man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Beste keuze! Big upquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect voor jou, en ondanks dat het pijn doet toch de beste keuze die je had kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
De man heeft niets te willen zodra de moeder besluit een vaderschapstest af te dwingen via de rechter. Het niet kunnen erkennen van een kind is een wassen neus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Er is ook een emotionele houudbaarheidsdatum en daarnaast hoe ouuder je wordt hoe moeilijker het is om zwanger te worden, ik wilde bijvoorbeeld voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen, dat ik gelukt, de jongste is geboren toen ik 28 was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt
het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook
niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vondquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).
Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
quote:
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestartquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
Dit. En sommige mensen willen gewoon geen kinderen. En als je 8 jaar samen bent wil dat nog niet zeggen dat je in de ideale situatie zit om kinderen te krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef klawie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
Waarom heeft ze het na 8 maanden opeens wel verteld?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
Ja, want iedereen die 8 jaar in een relatie zit is per definitie toe aan kinderen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
Gewoon binnen een maand toch al?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
Eenschquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN!
wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef TerryStone het volgende:
[..]
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
Tijd dat dit topic dicht gaatquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
Dat initiatief (=uitmaken) kan zij dan toch ook nemen als zij die kinderwens te groot vindt? En dat terzijde wilde TS best kinderen, maar dan wat later.quote:Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |