abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134748181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
pi_134748195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
pi_134748222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Ja ik denk ook als het vertrouwen is beschadigd en nooit meer was als ervoor maar ken genoeg mensen die nadat 1 van beiden vreemd is gegaan toch al jaren bij elkaar zijn. Iedereen zijn eigen keus!
pi_134748225
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Neen geen reden. Dus? Ik heb gepleit voor 10 maanden cel. En je TS? Wat ga je doen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134748232
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Dat is echt het enige wat een beetje voor haar pleit, meteen teniet gedaan door inderdaad het feit dat ze het 8 maanden wel verzweeg.

Fuck, nee, nu doe ik het toch. Geen nuance! Ren weg!

En ook ik zie niet in hoe misbruik op een of andere manier een reden voor dit soort gedrag zou kunnen zijn. Laat staan een valide reden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:48:10 #232
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_134748308
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_134748330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Zaaza het volgende:

[..]

ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:48:50 #234
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134748338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Ik had nog lichte hoop dat de situatie anders zou zitten, maar zo iemand moet je idd niet willen houden.
Seksueel misbruik heeft er idd niks mee te maken, heel raar wat ze heeft gedaan, lijkt haast uit wanhoop een kind te willen, maakt niet uit met wie :?
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134748387
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Beetje off-topic misschien, maar het volhouden van een leugen is een lastig iets (voor de 1 wat makkelijker of moeilijker dan voor de ander), kan best zijn dat ze het simpelweg niet meer kon volhouden door iets wat gebeurd is (opbouw schuldgevoelens tot nu boven een bepaalde drempel is een mogelijkheid).

Maar dan nog, het op een ongelukje laten lijken, vind ik behoorlijk uhm...het zou mij in enorme vertwijfeling achterlaten. Ik neig nog steeds naar een snelle sprint weg van haar :P
pi_134748446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
Dat is inderdaad wel echt hét beste argument voor anale seks.

"Ik neuk mijn vriendin alleen nog in haar kont, omdat ze onze voorbehoedsmiddelen saboteert."

Daar moet zelfs de grootste anti-anaal het mee eens zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
mee eens!
pi_134749749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Dat!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134750124
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
Als ik haar al niet gedumpt had door het feit dat ze me 8 maanden oplicht, zou ik haar na dat bericht wel dumpen :).

Wat een gek wijf zeg :O.

Sorry TS ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:34:02 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134750295
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Ah, een relatie van 8 jaar en op die leeftijd is idd wat meer reden er nog eens over na te denken, als jullie 10 jaar jonger waren en net een jaartje verkering hadden dan had ik haar direct aan de kant gezet, dat het nu wat lastiger is kan ik me voorstellen, zeker omdat jullie het er al over gehad hebben.

Wat ze echter gedaan heeft kan echt niet, zelfs niet met het "je weet niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent, en dan ben jij ook al bijna 32 als het kind geboren wordt" excuus.

Ik kan me echter wel voorstellen dat je niet gelijk je spullen gepakt hebt in deze situatie.
Aan de andere kant zou ik wel huiverig worden over afspraken die je nu verder nog maakt.

Sterkte, lastig dilemma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134751032
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
He jasses, hier had ik overheen gelezen :|W

Tsja, een relatie van 8 jaar gooi je niet zomaar weg, maar het blijft een kutstreek.
pi_134751044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Volkomen eens. Vandaar ook deze opmerking eerder:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Sorry TS, maar ze komt door jouw verhaal op mij over als een egoïst in hart en nieren. Zowel t.o.v. jou als t.o.v. een eventueel kind.... 8 jaar samen zijn verandert daar wat mij betreft niks aan. Al maakt dat het voor jou wel (veel) lastiger, dat snap ik wel :*
Tails tell tales
pi_134751076
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 27-12-2013 16:51:34 ]
Tails tell tales
pi_134751171
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef Silenus het volgende:
Wegwezen!
Dat dus, TS, je vriendin is een psychopaat!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:57:14 #245
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134751315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
^O^ _O- _O-
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:05:33 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134751591
Er is hier ook ergens een SC hoor!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134751670
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Re het volgende:
Er is hier ook ergens een SC hoor!
Ja, ergens helemaal onderaan :P :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus, ik vind de sc hier meevallen.
pi_134751774


Als je iets anders overweegt ben je niet goed snik, ook al ben je al dertig jaar samen. Wat moet je met iemand die over zoiets liegt, maandenlang, zo onverantwoordeijk is en overduidelijk totaal geen respect voor jou heeft...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:15:04 #249
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134751941
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Met anderen woorden: ze heeft 8 maanden geprobeerd jou tot iets te dwingen en toen het bedrog uiteindelijk toch begon te knagen heeft ze alles opgebiecht als poging om jou middels emotionele chantage ("Zie je wel hoe graag ik wil en hoeveel pijn je me dus doet door niet in te stemmen?!") alsnog te dwingen.

:')14.gif
pi_134752061
Is dit echt :') ...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')