vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:
[..]
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten.
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten.
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Ja ik denk ook als het vertrouwen is beschadigd en nooit meer was als ervoor maar ken genoeg mensen die nadat 1 van beiden vreemd is gegaan toch al jaren bij elkaar zijn. Iedereen zijn eigen keus!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten.
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Neen geen reden. Dus? Ik heb gepleit voor 10 maanden cel. En je TS? Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Dat is echt het enige wat een beetje voor haar pleit, meteen teniet gedaan door inderdaad het feit dat ze het 8 maanden wel verzweeg.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )
ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje
de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Zaaza het volgende:
[..]
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )
ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje
de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Ik had nog lichte hoop dat de situatie anders zou zitten, maar zo iemand moet je idd niet willen houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Beetje off-topic misschien, maar het volhouden van een leugen is een lastig iets (voor de 1 wat makkelijker of moeilijker dan voor de ander), kan best zijn dat ze het simpelweg niet meer kon volhouden door iets wat gebeurd is (opbouw schuldgevoelens tot nu boven een bepaalde drempel is een mogelijkheid).quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )
ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje
de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Dat is inderdaad wel echt hét beste argument voor anale seks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
mee eens!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Dat!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Als ik haar al niet gedumpt had door het feit dat ze me 8 maanden oplicht, zou ik haar na dat bericht wel dumpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
Ah, een relatie van 8 jaar en op die leeftijd is idd wat meer reden er nog eens over na te denken, als jullie 10 jaar jonger waren en net een jaartje verkering hadden dan had ik haar direct aan de kant gezet, dat het nu wat lastiger is kan ik me voorstellen, zeker omdat jullie het er al over gehad hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
He jasses, hier had ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Volkomen eens. Vandaar ook deze opmerking eerder:quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Sorry TS, maar ze komt door jouw verhaal op mij over als een egoïst in hart en nieren. Zowel t.o.v. jou als t.o.v. een eventueel kind.... 8 jaar samen zijn verandert daar wat mij betreft niks aan. Al maakt dat het voor jou wel (veel) lastiger, dat snap ik welquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het
Dat dus, TS, je vriendin is een psychopaat!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Ja, ergens helemaal onderaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, ik vind de sc hier meevallen.
Met anderen woorden: ze heeft 8 maanden geprobeerd jou tot iets te dwingen en toen het bedrog uiteindelijk toch begon te knagen heeft ze alles opgebiecht als poging om jou middels emotionele chantage ("Zie je wel hoe graag ik wil en hoeveel pijn je me dus doet door niet in te stemmen?!") alsnog te dwingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |