abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:09 #201
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldig :o oO<
Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed :+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:37 #202
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

sigaretten :r
Ja idd, echt vies vind ik roken, nog nooit interesse gehad erin.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747042
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
excuus ;)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134747059
Nog ééntje, om het af te leren (nee hoor, ik ben zo terug met meer..)

Ik ken heroïnejunkies die ik eerder met een naald en wat brown/horse zou vertrouwen, dan de vriendin van TS.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134747107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed :+
Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner! :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:10:57 #206
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner! :+
En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook :P
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef F1978 het volgende:

[..]

En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook :P
Neen 9 maanden cel! ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747157
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.
Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
The meaning of life is to give life meaning.
pi_134747169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.

[..]

10 maanden cel!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747172
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Seven. het volgende:
TS wil de relatie niet beeindigen. Hij negeert stelselmatig alle posts die hinten op het einde van zijn relatie.

natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134747246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:

[..]

persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
Ja hoor en alleen uit wanhoop zou TS bij zo iemand blijven. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747262
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
nee ik wist niet dat zij dit zou bedenken ze heeft nooit laten merken dat ze iets van plan was
je leest wel eens wat over dit soort dingen
maar je gaat er van uit dat je vriendin van je houd en je niet zo zou belazeren
en dat ze zoals ze zelf aan gaf zou wachten tot dat je er zelf ook klaar voor bent

mag je toch vanuit gaan als je een relatie heb ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:17:45 #213
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

10 maanden cel!
tot de dood hun (nog niet) scheid _O- ... want in het hiernamaals krijgt zijn vriendin het nog te horen :+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747343
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
pi_134747431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef babyboo20 het volgende:

[..]

ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
Ben je nu met je kloon aan het reageren?
pi_134747480
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
pi_134747507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Zaaza het volgende:
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
Dit is duidelijk geen gevalletje echte liefde :P

(al kan ik natuurlijk niet voor ts spreken :P )
pi_134747612
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet :)
pi_134747836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef Zaaza het volgende:
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet :)
Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:40:27 #221
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_134748036
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
_O- _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_134748075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje


de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
pi_134748078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:

[..]

natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Letterlijk geen oog meer dichtdoen. Want dan jat ze misschien je sperma.

Maar idd, helemaal mee eens. Hoe kan je haar ooit nog vertrouwen, als mens. Er is iets fundamenteels mis met haar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134748179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

sigaretten :r
Tsja, sorry, ik ben nu eenmaal stoer en zo.

Wel jammer dat je nu niet meer verlieft op me bent ;(
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')