De man heeft niets te willen zodra de moeder besluit een vaderschapstest af te dwingen via de rechter. Het niet kunnen erkennen van een kind is een wassen neus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Er is ook een emotionele houudbaarheidsdatum en daarnaast hoe ouuder je wordt hoe moeilijker het is om zwanger te worden, ik wilde bijvoorbeeld voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen, dat ik gelukt, de jongste is geboren toen ik 28 was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt
het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook
niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vondquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).
Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
quote:
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestartquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
Dit. En sommige mensen willen gewoon geen kinderen. En als je 8 jaar samen bent wil dat nog niet zeggen dat je in de ideale situatie zit om kinderen te krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef klawie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
Waarom heeft ze het na 8 maanden opeens wel verteld?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
Ja, want iedereen die 8 jaar in een relatie zit is per definitie toe aan kinderen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen?
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
Gewoon binnen een maand toch al?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN!
wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef TerryStone het volgende:
[..]
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
Tijd dat dit topic dicht gaatquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
Dat initiatief (=uitmaken) kan zij dan toch ook nemen als zij die kinderwens te groot vindt? En dat terzijde wilde TS best kinderen, maar dan wat later.quote:Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |