abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:59:31 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134775651
Ik zou er ook mee stoppen, heel begrijpelijk, dit is wel een enorme schending van je vertrouwen, seks zal hierna toch ook nooit meer relaxed hetzelfde zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134775700
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
De man heeft niets te willen zodra de moeder besluit een vaderschapstest af te dwingen via de rechter. Het niet kunnen erkennen van een kind is een wassen neus.

Het is kiezen tussen geen seks of je eigen condooms bewaken alsof je leven ervan afhangt, meer bescherming tegen een kind krijg je niet als man zolang we niet zelf een middel hebben om ons tijdelijk onvruchtbaar te maken. Het wordt tijd voor de mannenpil of een of ander kraantje op je zaadleiders die je naar believen open en dicht kan doen, hoe bruut zou dat zijn.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:10:58 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134775718
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Er is ook een emotionele houudbaarheidsdatum en daarnaast hoe ouuder je wordt hoe moeilijker het is om zwanger te worden, ik wilde bijvoorbeeld voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen, dat ik gelukt, de jongste is geboren toen ik 28 was.
Een vriendin van me wilde dat ook alleen die hebben er 8 jaar over gedaan.
Maar zonder medeweten van partner stoppen met de pil is natuurlijk not done, ik weet hoe het voelt, ik wilde ook eerder kinderen dan de vader van mijn kinderen en ik heb 4 jaar moeten wachten eer hij er aan toe was, maar het is nooit in mijjn hoofd opgekomen om hem zo voor het blok te zetten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:30:34 #279
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134775829
Acht jaar samen ... Dat gooi je ook niet even zomaar over het balkon. :{ Maar dan nog. Acht jaar samen in goed vertrouwen en dan zo'n naaistreek. :r Glashard je partner acht maanden voorliegen. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen. Om nog maar te zwijgen over de situatie waarin het kind geboren zou worden. :N

Ik kan het überhaupt niet bevatten dat je dit zou willen doorzetten, zonder volledige steun van je partner hierin en met het risico dat je het kind straks lekker alleen op mag voeden. :{

TS, ik denk dat de relatie uiteindelijk toch kapot gaat. Het vertrouwen is beschadigd, seks voelt waarschijnlijk niet meer zo fijn (als je het risico überhaupt nog eens zou willen nemen) en het zou toch niet moeten dat je je eigen partner moet controleren op het nemen van anticonceptie? :? Hier kom je echt niet gemakkelijk overheen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134775991
tvp
graag op anoniem
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 04:11:19 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134776035
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt

het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook

niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134776049
Ik vind het echt een naaistreek want ts moet nl ook zorg dragen voor het kind en als je dat niet wil of niet kan dan heb je een fucking groot probleem en kan nooit goed zijn voor het kind
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 04:26:30 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134776062
iets met de kat op het spek binden enzo, net zoiets als roepen dat je peace for our time hebt geregeld in een gesprekje met Hitler in 1938

die gaat dan helemaal niet meer Polen en de rest van de wereld proberen te veroveren natuurlijk

de godwin was toch al gewees dus dan mag ik ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134776255
Je kunt emotioneel gezien wel verder willen, maar bij mij zou het vertrouwen een te grote deuk hebben opgelopen. Als ze hier al 8 maanden mee sjoemelt, wie zegt dat ze over de rest wel eerlijk is?

Vergeven kan ik eventueel wel nog als je echt veel van elkaar houdt, vergeten niet en dan zou de relatie later alsnog stuk gaan op een vertrouwensbreuk.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  Redactie Games zaterdag 28 december 2013 @ 09:55:58 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_134777239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt

het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook

niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).

Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
pi_134783913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).

Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
pi_134785276
Wat een misselijke kut. Ik vind deze streek net zo erg als vreemdgaan, zo jammer dat er nog best wat vrouwen bij zitten die dat gewoon niet snappen, en het idee hebben dat ze rechtvaardig handelen. Die denken: "ik wil kinderen, mijn stokken rammelen, ik heb recht op kinderen. Ik laat hem me gewoon lekker zwanger pompen, en als het kindje er eenmaal is, vind hij het vast ook wel leuk". Gadverdamme, achterbaks onbetrouwbaar gedrag,
pi_134786168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Beste keuze! Big up
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:40:15 #289
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134797501
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
pi_134797694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
pi_134797829
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef klawie het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
Dit. En sommige mensen willen gewoon geen kinderen. En als je 8 jaar samen bent wil dat nog niet zeggen dat je in de ideale situatie zit om kinderen te krijgen.
Je kunt het bijvoorbeeld bewust (voorlopig) niet doen omdat je nauwelijks geld hebt en vindt dat je een kind te weinig te bieden hebt in de huidige situatie. En zo kunnen er nog 100 persoonlijke redenen zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 28-12-2013 20:14:16 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:48:59 #292
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134797887
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
Waarom heeft ze het na 8 maanden opeens wel verteld?
Of heb je dat al gezegd hier?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134797901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Ja, want iedereen die 8 jaar in een relatie zit is per definitie toe aan kinderen. :')
pi_134799256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
pi_134803214
Ze is al 8 maanden gestopt zonder dat jou te vertellen? Dumpen die handel en een betere vrouw zoeken.
Corporate translator
pi_134804711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Gewoon binnen een maand toch al? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:34:22 #297
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_134805753
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN! :')

wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
Eensch
  zondag 29 december 2013 @ 01:20:10 #298
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134813760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
pi_134814318
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Tijd dat dit topic dicht gaat :')

Ts is een slapjanus, mn vriendin en ik hebben besloten dat we de eerste vier jaar geen kinderen willen. Als ze nu heimelijk stopt met de pil kan ze meteen opsodemieteren.
  zondag 29 december 2013 @ 01:40:15 #300
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_134814368
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
Dat initiatief (=uitmaken) kan zij dan toch ook nemen als zij die kinderwens te groot vindt? En dat terzijde wilde TS best kinderen, maar dan wat later.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')