abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:25:07 #251
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134752276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef vera166 het volgende:
Is dit echt :') ...?
Ach, who cares. :D
pi_134752438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ach, who cares. :D
:D ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus :')
pi_134753208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:

[..]

:D ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus :')
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
pi_134753233
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik :') :'(
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:23:07 #255
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134754486
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik :') :'(
Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
pi_134754787
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134755333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef sweetlady-o het volgende:
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Ligt t meest voor de hand dat TS zachtaardig zal optreden. Dit dus pikken en straks met een ongewild jong zitten / wijf kwijt omdat onvruchtbaar / jong van een ander omdat wijf ongeduldig
pi_134755577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Precies. Een heel goede troll, die mij aan het denken kan zetten over mijn eigen standpunt, is altijd prima. Ik heb wel een enorme hekel aan slechte trolls door overduidelijke klonen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134756259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Ik meestal ook. Kan mij dan ook niet zoveel schelen als iemand later een troll blijkt.
Tails tell tales
pi_134756426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]


[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Goh, sorry zeg :P zo bedoelde ik het helemaal niet.
Kon me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die zich gedragen zoals de vriendin van TS, had het verder niet over de mensen die erop reageren.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:24:49 #261
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_134759945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
_O-
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:53:37 #262
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134761260
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
Alleenstaande moeder hier. En nee, ik ben niet stiekem zwanger geworden. Maar ik weet wel dat een kind alleen opvoeden prima kan. En we kennen deze meid/vrouw niet alleen van wat TS zegt. Misschien is ze wel een hele goeie moeder.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134762638
Ik krijg hier gewoon de rillingen van...
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:09:34 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134765095
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Resistance is futile.
pi_134765168
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Seven. het volgende:
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Dit.
pi_134765302
Nummertje voor je relatie.
pi_134765346
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
pi_134765979
Verstandige keuze, sterkte ermee!
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:27:12 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134766046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Ook veel succes met je schoonouders!!!
Resistance is futile.
  Redactie Games vrijdag 27 december 2013 @ 22:51:32 #270
181272 crew  Noppie2000
pi_134767380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect en sterkte.
pi_134771243
Sterkte, goede keuze, dat wel.. Al is het veel en veel beter zo hè.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134771478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Goedzo man. ^O^

Sterkte.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134771926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Beste keuze! Big up
  PR en moderator zaterdag 28 december 2013 @ 02:21:44 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134775239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect voor jou, en ondanks dat het pijn doet toch de beste keuze die je had kunnen maken.
Wou je net vertellen dat mijn vriend 'dat soort types' ook kent en altijd zegt dat je er maar het best zo ver mogelijk van kan wegrennen voor het te laat is.
Fuck the EBU.
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:40:46 #275
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134775467
Sterkte man..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')