quote:
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:
[..]ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
Wtf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik![]()
Ligt t meest voor de hand dat TS zachtaardig zal optreden. Dit dus pikken en straks met een ongewild jong zitten / wijf kwijt omdat onvruchtbaar / jong van een ander omdat wijf ongeduldigquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef sweetlady-o het volgende:
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Precies. Een heel goede troll, die mij aan het denken kan zetten over mijn eigen standpunt, is altijd prima. Ik heb wel een enorme hekel aan slechte trolls door overduidelijke klonen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.*Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.
* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Ik meestal ook. Kan mij dan ook niet zoveel schelen als iemand later een troll blijkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.*Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.
* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Goh, sorry zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.*Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.
* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Alleenstaande moeder hier. En nee, ik ben niet stiekem zwanger geworden. Maar ik weet wel dat een kind alleen opvoeden prima kan. En we kennen deze meid/vrouw niet alleen van wat TS zegt. Misschien is ze wel een hele goeie moeder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Seven. het volgende:
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Ook veel succes met je schoonouders!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect en sterkte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Goedzo man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Beste keuze! Big upquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect voor jou, en ondanks dat het pijn doet toch de beste keuze die je had kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote
ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor
zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |