Ah oke, daar verbleekt mijn treinrit bij. Excuses.quote:
Nope niemand hierquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Cara het volgende:
Zo het is officieel, eind maart 2 weken naar Tokyo/Osaka/Hiroshima.
Het plannen mag beginnen
Iemand al eens in de buurt geweest?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Cara het volgende:
Het plannen mag beginnen
Wat Saind zegt. Er heerst hier een algemene haat jegens het helse Japanquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Cara het volgende:
Het plannen mag beginnen
Niet gek ook. Het enige goede uit japan is seks met octopussen en automaten waar je gebruikte slipjes van tienermeisjes kan aanschaffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat Saind zegt. Er heerst hier een algemene haat jegens het helse Japan
Het eten is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gek ook. Het enige goede uit japan is seks met octopussen en automaten waar je gebruikte slipjes van tienermeisjes kan aanschaffen.
Is hij toevallig afgewezen door een meid met rare ogen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat Saind zegt. Er heerst hier een algemene haat jegens het helse Japan
Ja precies ja, wordt leuk man.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gek ook. Het enige goede uit japan is seks met octopussen en automaten waar je gebruikte slipjes van tienermeisjes kan aanschaffen.
Het is meer uit respect voor Knut. Ik loop graag mee in zijn anti Japan propaganda. Uiteraard gun ik jou een geweldige vakantie in dat stiekem toch wel geweldige land.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Is hij toevallig afgewezen door een meid met rare ogen?
[..]
Ja precies ja, wordt leuk man.
van mij mag je mee hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is meer uit respect voor Knut. Ik loop graag mee in zijn anti Japan propaganda. Uiteraard gun ik jou een geweldige vakantie in dat stiekem toch wel geweldige land.
We zitten hier in Noord-Korea. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Bronnen binnen FOK! melden dat Japan eenzelfde forumstatus gaat verkrijgen als Noord-Korea. Opgepast dus.
Caraquote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef GGMM het volgende:
Japan is echt een kutland, maar ondanks dat wens ik je heel veel plezier toe Muto.
Niet voordat Ono terugkeert naar het beloofde land zodat we op bedevaartstocht kunnenquote:
Sorry voor de positieve teksten.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Normaal doen of ik ga een mes kopen, wat niet lastig moet zijn in deze pauperstad.
Daar ga ik op 3 januari naartoequote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Dven het volgende:
Ik zag in de National Geographic een foto van een badaap in Japan. Ik moest even aan knut denken.
Bedankt GG.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die haal ik al tijd door elkaar.![]()
Ik wens je veel plezier Cara.
Men hooptquote:Op donderdag 12 december 2013 11:57 schreef Karina het volgende:
Wat is een badaapSoort badeendje maar dan een aap?
Biede Feyenoorders met een 4 letterige gebruikersnaam zonder bijzondere identiteit.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt GG.
Maar hoe de fuck je mij en Muto door elkaar krijgt
Is er een Japan-topic.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik je ook in het Japan topic verwelkomen Cara
Beidequote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biede Feyenoorders met een 4 letterige gebruikersnaam zonder bijzondere identiteit.
Ow het is nog een echte aap ookquote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Men hoopt
[ afbeelding ]
Maar de realiteit leert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Men hoopt
[ afbeelding ]
Maar de realiteit leert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it, mijn leven op Fok heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biede Feyenoorders met een 4 letterige gebruikersnaam zonder bijzondere identiteit.
Wow... harde teksten dit. Ik wist niet dat jij zo gemeen was.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat een leuke monorail over naar odaiba, mooi uitzicht en daarna lekker shoppenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]
That's it, mijn leven op Fok heeft geen zin meer.
Ik spring straks in maart wel van de Rainbow Bridge
Hopen dat ik het 'Sterkte gewenst'-kaartje niet per ongeluk naar de nabestaanden van Muto stuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]
That's it, mijn leven op Fok heeft geen zin meer.
Ik spring straks in maart wel van de Rainbow Bridge
Officieel de Japanse Makaak maar Badaap klinkt natuurlijk veel toffer. Naamswijziging naar Japanse Badaap zou niet misstaan.quote:
Makaak ken ik wel, die naam dan, aapje nooit mogen ontmoetenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Officieel de Japanse Makaak maar Badaap klinkt natuurlijk veel toffer. Naamswijziging naar Japanse Badaap zou niet misstaan.
Jouw ma heeft geen kaak enkel een onderkin xDquote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Officieel de Japanse Makaak maar Badaap klinkt natuurlijk veel toffer. Naamswijziging naar Japanse Badaap zou niet misstaan.
Dat hoef je er niet bij te vermelden, men hier is bekend met jouw beperkte kennis.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh thnx, ik dacht dat het biede was.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet bij te vermelden, men hier is bekend met jouw beperkte kennis.
nee sorry man je bent echt een flikkerquote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Shoppen in Japan om 3 uur snachts met je zatte harses
Electronica winkels daar
Ik daag je uit om je vinger langs die ongewassen groef in haar onderkin te halen en er daarna aan te ruiken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw ma heeft geen kaak enkel een onderkin xD
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
nee sorry man je bent echt een flikker
Alles om binnen jouw familie te komen. Dan wel als stiefvader dan wel als schoonzoon.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik daag je uit om je vinger langs die ongewassen groef in haar onderkin te halen en er daarna aan te ruiken.
Ik heb een zusje van tien dus je kan ook m'n schoonbroer wel zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles om binnen jouw familie te komen. Dan wel als stiefvader dan wel als schoonzoon.
Ja die zou ik dus wel eens willen zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Shoppen in Japan om 3 uur snachts met je zatte harses
Electronica winkels daar
Klinkt goed. Vanaf welke leeftijd mag je in het huwelijk treden in Bulgarije. Ook gewoon 18?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van tien dus je kan ook m'n schoonbroer wel zijn
Lekker man, massagestoel testen dit dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zou ik dus wel eens willen zien.
Niet met zatte kop trouwens, dat is zonde dan mis je de helft.
Dat het assimileren. Japanners missen zelf ookquote:Op donderdag 12 december 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zou ik dus wel eens willen zien.
Niet met zatte kop trouwens, dat is zonde dan mis je de helft.
Die massagestoel hoeft niet voor mij ik wil de rare gadgets zienquote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker man, massagestoel testen dit dat.
Anders is shoppen niet leuk
Gezellig zuipen in de karaokebar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat het assimileren. Japanners missen zelf ook
18quote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed. Vanaf welke leeftijd mag je in het huwelijk treden in Bulgarije. Ook gewoon 18?
Dan wordt het een lange verloving. Dat geeft toch al wat meer binding aan de kersttafel met zijn allenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
18![]()
Maar met 13 mag je wel legaal geneukt worden door meerderjarigen
Die vind je niet echt meer in de electronicawinkels, meer in warenhuizen zoals Tokyo hands. Automatische chipspakkerquote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die massagestoel hoeft niet voor mij ik wil de rare gadgets zien
Je bent wel verplicht driemaandelijks op visite in Bulgarije te komenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wordt het een lange verloving. Dat geeft toch al wat meer binding aan de kersttafel met zijn allen
Net iets waar ik al jaren naar op zoek wasquote:Op donderdag 12 december 2013 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vind je niet echt meer in de electronicawinkels, meer in warenhuizen zoals Tokyo hands. Automatische chipspakker
Daar kom je bijna niet tussen als toerist.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig zuipen in de karaokebar.
Is toch wel de betere Lima al zeg ik ook geen nee tegen die anderequote:Op donderdag 12 december 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hem vijf centimeter diep in haar ranonkel drukken
Dan is de deal bij deze besloten.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent wel verplicht driemaandelijks op visite in Bulgarije te komen
Niet anders dan dat ik deed bij mijn andere zusjesquote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is de deal bij deze besloten.
Hoe voelt dat nou, je eigen 10 jarige zusje verkopen?
Zijn er meer?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel de betere Lima al zeg ik ook geen nee tegen die andere
Moet jij eens zien hoe snel een groepje Ajacieden dat oplostquote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kom je bijna niet tussen als toerist.
WK-loting.quote:
Jammer. Ik voelde mij uniekquote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet anders dan dat ik deed bij mijn andere zusjes
Beeld je niets in. Maar hoeveel ga je er nu voor lappen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WK-loting.
[..]
Jammer. Ik voelde mij uniek
Smerige Balkan mentaliteit is er al bij je ingeslopen. Nooit is er gesproken over een financiële tegemoetkoming en nadat de deal is gesloten blijkt er ineens geld in het spel te zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Beeld je niets in. Maar hoeveel ga je er nu voor lappen?
Zou je niet graag je vinger in haar bolle navel drukken danquote:
Voor niets komt de zon op, gierige stinkhollanderquote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerige Balkan mentaliteit is er al bij je ingeslopen. Nooit is er gesproken over een financiële tegemoetkoming en nadat de deal is gesloten blijkt er ineens geld in het spel te zijn
Hopelijk wordt je als Turk aangezien met de bijkomende consequenties met je vunzige flassnorretjequote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor niets komt de zon op, gierige stinkhollander
Sowieso niet. Iedereen weet dat ik elite ben. Turken zijn derderangs. Alleen zigeuners staan nog lagerquote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je als Turk aangezien met de bijkomende consequenties met je vunzige flassnorretje
Roma staat overal onderaan. Maar is het Remove Kebab gehalte niet nog net iets erger?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso niet. Iedereen weet dat ik elite ben. Turken zijn derderangs. Alleen zigeuners staan nog lager
bestond nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij ben ik nu in Hilversum
Ik ken je remove kebabgrap nitequote:Op donderdag 12 december 2013 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roma staat overal onderaan. Maar is het Remove Kebab gehalte niet nog net iets erger?
Moet je niet een keer een rijbewijs halenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij ben ik nu in Hilversum
wordquote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je als Turk aangezien met de bijkomende consequenties met je vunzige flassnorretje
Ik ben geen chauffeurquote:Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je niet een keer een rijbewijs halen
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?quote:
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdamquote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog even mijn voetbal awards aanpassen
Dundee
Ik blijf onder de indruk van jouw dossiervormingquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
Veel plezierquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zekersteweten.
Heb me alleen weer kapot geërgerd aan alle randzaken
Steek zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Zeg het zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Inferieure mensen die een rekenmachine nodig hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet niet agressief worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word daar wel verdomd agressief van ja
Hij is wel vaker de gebeten hondquote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geert Wilders is gebeten door een zeehond.
Einde bericht.
Dat ging per ongeluk. Ik geef FOK!mobiel de schuld.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Vanwaar dat vraagteken?
chernomoretsquote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
tegen wie moet PSV vanavond ballen FC Tsjernobyl ofzo
Mooi affiche.quote:
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
tegen wie moet PSV vanavond ballen FC Tsjernobyl ofzo
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer er eens over te praten Sjaak.
Gaat veel dreiging van uit hihahoquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.
Je ziet GGMM posten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?
Ze stralen in ieder geval veel zelfvertrouwen uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat veel dreiging van uit hihaho
Fraaie naam. De Zwarte Zeemannenquote:
Okéquote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk ben ik weer op kantoor.
TT mag worden aangepast
Ja je moet wel uit de fysieke duels blijven tegen die gasten, want anders krijg je teveel radioactieve straling binnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja je moet wel uit de fysieke duels blijven tegen die gasten, want anders krijg je teveel radioactieve straling binnen.
0.6/10
Telebankieren niet meer opstarten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik eet patat dikwijls met een vork maar soms ook met mijn handen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb patat met een loempia gegeten.
Stelling aangenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag? Nee.
Stelling: GGMM kan niet lezen.
Eensquote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
gisteren was ook gewoon een topdag met Rens die constant over de rooie gingquote:Op donderdag 12 december 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geef deze dag tot nu toe een 6,5.
Bedenk wel dat de dag nog niet om is, dus als er iets leuks gebeurd dan kan het cijfer hoger uitvallen, en als er iets stoms gebeurd lager. Maar daar doe je niks aan.
Vertel.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik wens Alain Clark een terminale ziekte toe.
Het kan alleen een factor worden als de kerncentrale per abuis naast het Philips-stadion wordt neergezet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe is de situatie omtrent de kerncentrale van Chernomorets, kan dat vanavond een factor worden in het duel met PSV?
Oke dat zal wel loslopen dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan alleen een factor worden als de kerncentrale per abuis naast het Philips-stadion wordt neergezet.
Is hij net op een omgekeerd barkrukje gaan zitten ofzoquote:
Je vraag is redelijk infantiel, vandaar negeer ik hem.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraag is redelijk infantiel, vandaar negeer ik hem.
Ik snap je zin niet helemaalquote:Op donderdag 12 december 2013 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke kuststad dan dat?
Is dat de enige fatsoenlijke kuststad van Bulgarije?quote:
Welke drie ken jequote:Op donderdag 12 december 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat de enige fatsoenlijke kuststad van Bulgarije?
Ken er maar drie maar die zijn allemaal kut
In Sunny Beach pussy eats you.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Burgas, Varna en Sunny Beach al telt die misschien niet echt als stad
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
Burgas ben ik trouwens niet écht geweest, er werd toen net een bus vol joden opgeblazen dus toen zijn we maar naar Varna gegaan
quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een kopje warme chocomelk halen.
Jouw bijdrages wel dan? Nieuweling.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De zinnen die jij produceert zijn interessant zeker
Dat zeg ik nergens, FOK! verslaafdequote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw bijdrages wel dan? Nieuweling.
Wauwquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In topic 3000 hebben we al 900.000 waardevolle bijdragen aan dit forum geproduceerd
Ik hou niet van stiekem gedrag. Als je echt stoer bent dan pas je niet stiekem de OP aan met kanker.quote:
Huhm niks mis meequote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
III en IV van Led Zeppelin staan nu op Spotify, iedere dag twee albums erbij
Sunny Beach is een gaar dorp vol zigeuners en paupertoeristenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Burgas, Varna en Sunny Beach al telt die misschien niet echt als stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ook weer heerlijk golven bij een warm zilt zeebriesje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Varna houd ik niet van. Maffia en zigeunerstad. Burgas heeft een leuk centrum. Schoon, modern, ruim, interessante architectuur, goed onderhouden, brede fietsbanen, mooi park langs de kust allesquote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
Burgas ben ik trouwens niet écht geweest, er werd toen net een bus vol joden opgeblazen dus toen zijn we maar naar Varna gegaan
Zag het vorige week, best leuk jaquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.spotify.com/us/2013/#
bij ''you'' kan je een review van je spotifyjaar krijgen
[ afbeelding ]
Lekker om te doen man. Beetje babbelen, wat drinken, balletje slaan, wat wandelen. Superquote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn oom heeft een golfbaan waar ik zonder golfvaardigheidsbewijs op mag. Toch vind ik het maar een saaie "sport". Ik zou zelfs darten als intensiever inschatten.
Elke zaterdag voordat je gaat stappen herman brood gezet om in de mood te komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.spotify.com/us/2013/#
bij ''you'' kan je een review van je spotifyjaar krijgen
[ afbeelding ]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechtenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag het vorige week, best leuk ja
Ik ben helemaal tevreden sinds ze Pink Floyd erop hebben gezetquote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechten
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechten
Nice, deze spotifyaccount heb ik aangemaakt omdat ik gek werd van die limiet.quote:
Gewoon betalenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nice, deze spotifyaccount heb ik aangemaakt omdat ik gek werd van die limiet.
Even kijken wat er op dat andere account staat
Waar arme Mozambikaantjes VOOR EEN HONGERLOONTJE JOUW FLESJE WEER MOGEN BIJVULLENquote:Op donderdag 12 december 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Ik drink een flesje water.
'100% van de opbrengst van deze waterfles gaat naar het waterproject Mozambique'.
Ik ben echt goed.
Heel welquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino stond niet op spotify trouwens
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino stond niet op spotify trouwens
Mja, was over het hele jaar gezien nog meer muziek. Vooral selectief zitten kijken. algemeen dus, niet wat dieperquote:
Je ontpopt uit je cocon en slaat je puberale vleugels uit als een jonge dagpauwoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, was over het hele jaar gezien nog meer muziek. Vooral selectief zitten kijken.
Nu ontdek ik steeds meer muziek die me aanspreekt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef JanCees het volgende:
Spotify nu ook gratis op mobiel hoorde ik
o laat maarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
Homo of wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
app heeft een update gehad dus?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], was volgens mij gisteren of eergisteren een grote presentatie qua nieuwe mogelijkheden.
Ik ben ook blij met jou als collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik zou daar wat ongemakkelijk van worden, zomaar persoonlijke complimenten krijgen van een mannelijke collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een vriendin.
Hij vindt mij -zeer begrijpelijk- gewoon heel grappig.
Hoe kan het dat ik Biggie niet op deze lijst terugvind?quote:
Je mag ook mij wel rondrijden, ik betaal in drams whisky en bakken bami.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
Vriend van me die in Denemarken pech had met mijn auto heeft van de ANWB een leenauto gehad, is er iemand uit Nederland naar hem toe gereden om hem die auto te geven
Wat een bazenbaan is datIk ga solliciteren
Wat voor een Ford heb jequote:Op donderdag 12 december 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook mij wel rondrijden, ik betaal in drams whisky en bakken bami.
fokked op G wat de fak manquote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiesta uit 2004, zilver, 5 deurs met radio/casettespeler
Wat voor een blok wil ik weten danquote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiesta uit 2004, zilver, 5 deurs met radio/casettespeler
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150quote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
fokked op G wat de fak man
Mijn Volvo deed 200 op de tellerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150
Fokked op.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150
Geen idee man. 5 versnellingen. Vorige maand in de prak gereden omdat we doorreden met oververhit lampjequote:Op donderdag 12 december 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat voor een blok wil ik weten dan
Je bewijst trouwens weer homo te zijn door me de kleur te geven voor de specificaties
Bedankt Tjacka.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jou als collega.
Tik m aan Amerikaanse connectie vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fokked op.
Maar goed, iedereen, post je waggie.
2010 Chevrolet Cruze LT
Kenteken? Zoek ik het zelf wel opquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man. 5 versnellingen. Vorige maand in de prak gereden omdat we doorreden met oververhit lampje![]()
nu doet ie het weer.
jeweetzelf G maar waarom rij je geen Japanse waggiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tik m aan Amerikaanse connectie vriend.
Niks meerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fokked op.
Maar goed, iedereen, post je waggie.
2010 Chevrolet Cruze LT
Ik ga dit vanavond voorleggen bij kaap kont.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jeweetzelf G maar waarom rij je geen Japanse waggie
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2013 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kenteken? Zoek ik het zelf wel op
Kost een paar centen maar dan hedde ok waquote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuke Japanse wagen, maar ik was net te laat, helaas uitverkocht nu.
dat is wel een classic inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks meer
Ik had een toppertje, Volvo 440 DL, 1.8 straight 4
89 stijgerende paarden
Van Hollandsche makelij
Uit 1994
Ik was gehecht aan die bak manquote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat is wel een classic inderdaad
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was gehecht aan die bak man
Dit jaar tussen de landmijnen geslalomd in Bosnië met dat gekke ding, hoer geneukt op de achterbank
topauto
Ik zag gisteren een leuke show over boeven oppakken met een lokauto in amerika, ding hing vol camera's, undercover auto erachter.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was gehecht aan die bak man
Dit jaar tussen de landmijnen geslalomd in Bosnië met dat gekke ding, hoer geneukt op de achterbank
topauto
Er is er maar 1 de beste en dat is dezequote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuke Japanse wagen, maar ik was net te laat, helaas uitverkocht nu.
Nouuuu niet haten op de LFAquote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is er maar 1 de beste en dat is deze
[ afbeelding ]
Neen. Vrede op aarde #Madibaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag ik zeggen dat mensen die printjes jatten en deze niet terug leggen als ze erachter komen dood moeten?
Wat een geweldig filmpje. Nu lijkt het alsof PSV-supporters uitstraling hebben.quote:
Nog wel hé ouwe reus.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Terwijl je zelf geen eens alcohol mag kopen
HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIEquote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meer Hans tijdens Oranjewedstrijden.
Kwalificatiewedstrijden van Oranje naar de NOS.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE
Kapiteintjequote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.![]()
Ik zie dat Rens weer klaar is met zn boos act en nu weer in zn oude gedrag is vervallen?
Ik ben heel erg vrolijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.![]()
Ik zie dat Rens weer klaar is met zn boos act en nu weer in zn oude gedrag is vervallen?
Ik zit op stage.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf eens van de alcohol af, badass.
Yep.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft een meisje je aangeraakt?
Ik ga zaterdagavond maar eens een meisje aanraken denk ik. Of ze het nou wil of niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft een meisje je aangeraakt?
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga zaterdagavond maar eens een meisje aanraken denk ik. Of ze het nou wil of niet.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga zaterdagavond maar eens een meisje aanraken denk ik. Of ze het nou wil of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |