Ah oke, daar verbleekt mijn treinrit bij. Excuses.quote:
Nope niemand hierquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Cara het volgende:
Zo het is officieel, eind maart 2 weken naar Tokyo/Osaka/Hiroshima.
Het plannen mag beginnen
Iemand al eens in de buurt geweest?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Cara het volgende:
Het plannen mag beginnen
Wat Saind zegt. Er heerst hier een algemene haat jegens het helse Japanquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Cara het volgende:
Het plannen mag beginnen
Niet gek ook. Het enige goede uit japan is seks met octopussen en automaten waar je gebruikte slipjes van tienermeisjes kan aanschaffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat Saind zegt. Er heerst hier een algemene haat jegens het helse Japan
Het eten is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gek ook. Het enige goede uit japan is seks met octopussen en automaten waar je gebruikte slipjes van tienermeisjes kan aanschaffen.
Is hij toevallig afgewezen door een meid met rare ogen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat Saind zegt. Er heerst hier een algemene haat jegens het helse Japan
Ja precies ja, wordt leuk man.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gek ook. Het enige goede uit japan is seks met octopussen en automaten waar je gebruikte slipjes van tienermeisjes kan aanschaffen.
Het is meer uit respect voor Knut. Ik loop graag mee in zijn anti Japan propaganda. Uiteraard gun ik jou een geweldige vakantie in dat stiekem toch wel geweldige land.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Is hij toevallig afgewezen door een meid met rare ogen?
[..]
Ja precies ja, wordt leuk man.
van mij mag je mee hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is meer uit respect voor Knut. Ik loop graag mee in zijn anti Japan propaganda. Uiteraard gun ik jou een geweldige vakantie in dat stiekem toch wel geweldige land.
We zitten hier in Noord-Korea. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Bronnen binnen FOK! melden dat Japan eenzelfde forumstatus gaat verkrijgen als Noord-Korea. Opgepast dus.
Caraquote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef GGMM het volgende:
Japan is echt een kutland, maar ondanks dat wens ik je heel veel plezier toe Muto.
Niet voordat Ono terugkeert naar het beloofde land zodat we op bedevaartstocht kunnenquote:
Sorry voor de positieve teksten.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Normaal doen of ik ga een mes kopen, wat niet lastig moet zijn in deze pauperstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |