Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechtenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag het vorige week, best leuk ja
Ik ben helemaal tevreden sinds ze Pink Floyd erop hebben gezetquote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechten
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechten
Nice, deze spotifyaccount heb ik aangemaakt omdat ik gek werd van die limiet.quote:
Gewoon betalenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nice, deze spotifyaccount heb ik aangemaakt omdat ik gek werd van die limiet.
Even kijken wat er op dat andere account staat
Waar arme Mozambikaantjes VOOR EEN HONGERLOONTJE JOUW FLESJE WEER MOGEN BIJVULLENquote:Op donderdag 12 december 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Ik drink een flesje water.
'100% van de opbrengst van deze waterfles gaat naar het waterproject Mozambique'.
Ik ben echt goed.
Heel welquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino stond niet op spotify trouwens
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino stond niet op spotify trouwens
Mja, was over het hele jaar gezien nog meer muziek. Vooral selectief zitten kijken. algemeen dus, niet wat dieperquote:
Je ontpopt uit je cocon en slaat je puberale vleugels uit als een jonge dagpauwoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, was over het hele jaar gezien nog meer muziek. Vooral selectief zitten kijken.
Nu ontdek ik steeds meer muziek die me aanspreekt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef JanCees het volgende:
Spotify nu ook gratis op mobiel hoorde ik
o laat maarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
Homo of wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
app heeft een update gehad dus?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], was volgens mij gisteren of eergisteren een grote presentatie qua nieuwe mogelijkheden.
Ik ben ook blij met jou als collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik zou daar wat ongemakkelijk van worden, zomaar persoonlijke complimenten krijgen van een mannelijke collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een vriendin.
Hij vindt mij -zeer begrijpelijk- gewoon heel grappig.
Hoe kan het dat ik Biggie niet op deze lijst terugvind?quote:
Je mag ook mij wel rondrijden, ik betaal in drams whisky en bakken bami.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
Vriend van me die in Denemarken pech had met mijn auto heeft van de ANWB een leenauto gehad, is er iemand uit Nederland naar hem toe gereden om hem die auto te geven
Wat een bazenbaan is datIk ga solliciteren
Wat voor een Ford heb jequote:Op donderdag 12 december 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook mij wel rondrijden, ik betaal in drams whisky en bakken bami.
fokked op G wat de fak manquote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiesta uit 2004, zilver, 5 deurs met radio/casettespeler
Wat voor een blok wil ik weten danquote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiesta uit 2004, zilver, 5 deurs met radio/casettespeler
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150quote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
fokked op G wat de fak man
Mijn Volvo deed 200 op de tellerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150
Fokked op.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150
Geen idee man. 5 versnellingen. Vorige maand in de prak gereden omdat we doorreden met oververhit lampjequote:Op donderdag 12 december 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat voor een blok wil ik weten dan
Je bewijst trouwens weer homo te zijn door me de kleur te geven voor de specificaties
Bedankt Tjacka.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jou als collega.
Tik m aan Amerikaanse connectie vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fokked op.
Maar goed, iedereen, post je waggie.
2010 Chevrolet Cruze LT
Kenteken? Zoek ik het zelf wel opquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man. 5 versnellingen. Vorige maand in de prak gereden omdat we doorreden met oververhit lampje![]()
nu doet ie het weer.
jeweetzelf G maar waarom rij je geen Japanse waggiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tik m aan Amerikaanse connectie vriend.
Niks meerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fokked op.
Maar goed, iedereen, post je waggie.
2010 Chevrolet Cruze LT
Ik ga dit vanavond voorleggen bij kaap kont.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jeweetzelf G maar waarom rij je geen Japanse waggie
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2013 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kenteken? Zoek ik het zelf wel op
Kost een paar centen maar dan hedde ok waquote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuke Japanse wagen, maar ik was net te laat, helaas uitverkocht nu.
dat is wel een classic inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks meer
Ik had een toppertje, Volvo 440 DL, 1.8 straight 4
89 stijgerende paarden
Van Hollandsche makelij
Uit 1994
Ik was gehecht aan die bak manquote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat is wel een classic inderdaad
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was gehecht aan die bak man
Dit jaar tussen de landmijnen geslalomd in Bosnië met dat gekke ding, hoer geneukt op de achterbank
topauto
Ik zag gisteren een leuke show over boeven oppakken met een lokauto in amerika, ding hing vol camera's, undercover auto erachter.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was gehecht aan die bak man
Dit jaar tussen de landmijnen geslalomd in Bosnië met dat gekke ding, hoer geneukt op de achterbank
topauto
Er is er maar 1 de beste en dat is dezequote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuke Japanse wagen, maar ik was net te laat, helaas uitverkocht nu.
Nouuuu niet haten op de LFAquote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is er maar 1 de beste en dat is deze
[ afbeelding ]
Neen. Vrede op aarde #Madibaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag ik zeggen dat mensen die printjes jatten en deze niet terug leggen als ze erachter komen dood moeten?
Wat een geweldig filmpje. Nu lijkt het alsof PSV-supporters uitstraling hebben.quote:
Nog wel hé ouwe reus.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Terwijl je zelf geen eens alcohol mag kopen
HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIEquote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meer Hans tijdens Oranjewedstrijden.
Kwalificatiewedstrijden van Oranje naar de NOS.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE HANSIE
Kapiteintjequote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.![]()
Ik zie dat Rens weer klaar is met zn boos act en nu weer in zn oude gedrag is vervallen?
Ik ben heel erg vrolijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.![]()
Ik zie dat Rens weer klaar is met zn boos act en nu weer in zn oude gedrag is vervallen?
Ik zit op stage.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf eens van de alcohol af, badass.
Yep.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft een meisje je aangeraakt?
Ik ga zaterdagavond maar eens een meisje aanraken denk ik. Of ze het nou wil of niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft een meisje je aangeraakt?
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga zaterdagavond maar eens een meisje aanraken denk ik. Of ze het nou wil of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |