Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechtenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag het vorige week, best leuk ja
Ik ben helemaal tevreden sinds ze Pink Floyd erop hebben gezetquote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechten
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify wordt steeds beter. Ook bij steeds meer bands krijgen ze de rechten
Nice, deze spotifyaccount heb ik aangemaakt omdat ik gek werd van die limiet.quote:
Gewoon betalenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nice, deze spotifyaccount heb ik aangemaakt omdat ik gek werd van die limiet.
Even kijken wat er op dat andere account staat
Waar arme Mozambikaantjes VOOR EEN HONGERLOONTJE JOUW FLESJE WEER MOGEN BIJVULLENquote:Op donderdag 12 december 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Ik drink een flesje water.
'100% van de opbrengst van deze waterfles gaat naar het waterproject Mozambique'.
Ik ben echt goed.
Heel welquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino stond niet op spotify trouwens
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino stond niet op spotify trouwens
Mja, was over het hele jaar gezien nog meer muziek. Vooral selectief zitten kijken. algemeen dus, niet wat dieperquote:
Je ontpopt uit je cocon en slaat je puberale vleugels uit als een jonge dagpauwoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, was over het hele jaar gezien nog meer muziek. Vooral selectief zitten kijken.
Nu ontdek ik steeds meer muziek die me aanspreekt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef JanCees het volgende:
Spotify nu ook gratis op mobiel hoorde ik
o laat maarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
Homo of wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
app heeft een update gehad dus?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], was volgens mij gisteren of eergisteren een grote presentatie qua nieuwe mogelijkheden.
Ik ben ook blij met jou als collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik zou daar wat ongemakkelijk van worden, zomaar persoonlijke complimenten krijgen van een mannelijke collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een vriendin.
Hij vindt mij -zeer begrijpelijk- gewoon heel grappig.
Hoe kan het dat ik Biggie niet op deze lijst terugvind?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |