quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef JanCees het volgende:
Spotify nu ook gratis op mobiel hoorde ik
o laat maarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
Homo of wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Een collega zei net dat hij heel blij met mij is als collega, hij zei er bij "je bent echt grappig".
app heeft een update gehad dus?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], was volgens mij gisteren of eergisteren een grote presentatie qua nieuwe mogelijkheden.
Ik ben ook blij met jou als collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik zou daar wat ongemakkelijk van worden, zomaar persoonlijke complimenten krijgen van een mannelijke collega.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een vriendin.
Hij vindt mij -zeer begrijpelijk- gewoon heel grappig.
Hoe kan het dat ik Biggie niet op deze lijst terugvind?quote:
Je mag ook mij wel rondrijden, ik betaal in drams whisky en bakken bami.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
Vriend van me die in Denemarken pech had met mijn auto heeft van de ANWB een leenauto gehad, is er iemand uit Nederland naar hem toe gereden om hem die auto te geven
Wat een bazenbaan is datIk ga solliciteren
Wat voor een Ford heb jequote:Op donderdag 12 december 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook mij wel rondrijden, ik betaal in drams whisky en bakken bami.
fokked op G wat de fak manquote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiesta uit 2004, zilver, 5 deurs met radio/casettespeler
Wat voor een blok wil ik weten danquote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiesta uit 2004, zilver, 5 deurs met radio/casettespeler
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150quote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
fokked op G wat de fak man
Mijn Volvo deed 200 op de tellerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150
Fokked op.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer in Duitsland reden we bijna 150
Geen idee man. 5 versnellingen. Vorige maand in de prak gereden omdat we doorreden met oververhit lampjequote:Op donderdag 12 december 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat voor een blok wil ik weten dan
Je bewijst trouwens weer homo te zijn door me de kleur te geven voor de specificaties
Bedankt Tjacka.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jou als collega.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |