Tik m aan Amerikaanse connectie vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fokked op.
Maar goed, iedereen, post je waggie.
2010 Chevrolet Cruze LT
Kenteken? Zoek ik het zelf wel opquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man. 5 versnellingen. Vorige maand in de prak gereden omdat we doorreden met oververhit lampje![]()
nu doet ie het weer.
jeweetzelf G maar waarom rij je geen Japanse waggiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tik m aan Amerikaanse connectie vriend.
Niks meerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fokked op.
Maar goed, iedereen, post je waggie.
2010 Chevrolet Cruze LT
Ik ga dit vanavond voorleggen bij kaap kont.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jeweetzelf G maar waarom rij je geen Japanse waggie
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2013 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kenteken? Zoek ik het zelf wel op
Kost een paar centen maar dan hedde ok waquote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuke Japanse wagen, maar ik was net te laat, helaas uitverkocht nu.
dat is wel een classic inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks meer
Ik had een toppertje, Volvo 440 DL, 1.8 straight 4
89 stijgerende paarden
Van Hollandsche makelij
Uit 1994
Ik was gehecht aan die bak manquote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat is wel een classic inderdaad
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was gehecht aan die bak man
Dit jaar tussen de landmijnen geslalomd in Bosnië met dat gekke ding, hoer geneukt op de achterbank
topauto
Ik zag gisteren een leuke show over boeven oppakken met een lokauto in amerika, ding hing vol camera's, undercover auto erachter.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was gehecht aan die bak man
Dit jaar tussen de landmijnen geslalomd in Bosnië met dat gekke ding, hoer geneukt op de achterbank
topauto
Er is er maar 1 de beste en dat is dezequote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuke Japanse wagen, maar ik was net te laat, helaas uitverkocht nu.
Nouuuu niet haten op de LFAquote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is er maar 1 de beste en dat is deze
[ afbeelding ]
Neen. Vrede op aarde #Madibaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag ik zeggen dat mensen die printjes jatten en deze niet terug leggen als ze erachter komen dood moeten?
Wat een geweldig filmpje. Nu lijkt het alsof PSV-supporters uitstraling hebben.quote:
Nog wel hé ouwe reus.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Terwijl je zelf geen eens alcohol mag kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |