Eensquote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag? Nee.
Stelling: GGMM kan niet lezen.
gisteren was ook gewoon een topdag met Rens die constant over de rooie gingquote:Op donderdag 12 december 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geef deze dag tot nu toe een 6,5.
Bedenk wel dat de dag nog niet om is, dus als er iets leuks gebeurd dan kan het cijfer hoger uitvallen, en als er iets stoms gebeurd lager. Maar daar doe je niks aan.
Vertel.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik wens Alain Clark een terminale ziekte toe.
Het kan alleen een factor worden als de kerncentrale per abuis naast het Philips-stadion wordt neergezet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe is de situatie omtrent de kerncentrale van Chernomorets, kan dat vanavond een factor worden in het duel met PSV?
Oke dat zal wel loslopen dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan alleen een factor worden als de kerncentrale per abuis naast het Philips-stadion wordt neergezet.
Is hij net op een omgekeerd barkrukje gaan zitten ofzoquote:
Je vraag is redelijk infantiel, vandaar negeer ik hem.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag? Nee.
Stelling: GGMM kan niet lezen.
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraag is redelijk infantiel, vandaar negeer ik hem.
Ik snap je zin niet helemaalquote:Op donderdag 12 december 2013 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke kuststad dan dat?
Is dat de enige fatsoenlijke kuststad van Bulgarije?quote:
Welke drie ken jequote:Op donderdag 12 december 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat de enige fatsoenlijke kuststad van Bulgarije?
Ken er maar drie maar die zijn allemaal kut
In Sunny Beach pussy eats you.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Burgas, Varna en Sunny Beach al telt die misschien niet echt als stad
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
Burgas ben ik trouwens niet écht geweest, er werd toen net een bus vol joden opgeblazen dus toen zijn we maar naar Varna gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |