chernomoretsquote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
tegen wie moet PSV vanavond ballen FC Tsjernobyl ofzo
Mooi affiche.quote:
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
tegen wie moet PSV vanavond ballen FC Tsjernobyl ofzo
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer er eens over te praten Sjaak.
Gaat veel dreiging van uit hihahoquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.
Je ziet GGMM posten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?
Ze stralen in ieder geval veel zelfvertrouwen uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat veel dreiging van uit hihaho
Fraaie naam. De Zwarte Zeemannenquote:
Okéquote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk ben ik weer op kantoor.
TT mag worden aangepast
Ja je moet wel uit de fysieke duels blijven tegen die gasten, want anders krijg je teveel radioactieve straling binnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja je moet wel uit de fysieke duels blijven tegen die gasten, want anders krijg je teveel radioactieve straling binnen.
0.6/10
Telebankieren niet meer opstarten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik eet patat dikwijls met een vork maar soms ook met mijn handen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb patat met een loempia gegeten.
Stelling aangenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag? Nee.
Stelling: GGMM kan niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |