Ik ben geen chauffeurquote:Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je niet een keer een rijbewijs halen
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?quote:
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdamquote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog even mijn voetbal awards aanpassen
Dundee
Ik blijf onder de indruk van jouw dossiervormingquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
Veel plezierquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zekersteweten.
Heb me alleen weer kapot geërgerd aan alle randzaken
Steek zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Zeg het zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Inferieure mensen die een rekenmachine nodig hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet niet agressief worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word daar wel verdomd agressief van ja
Hij is wel vaker de gebeten hondquote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geert Wilders is gebeten door een zeehond.
Einde bericht.
Dat ging per ongeluk. Ik geef FOK!mobiel de schuld.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Vanwaar dat vraagteken?
chernomoretsquote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
tegen wie moet PSV vanavond ballen FC Tsjernobyl ofzo
Mooi affiche.quote:
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
tegen wie moet PSV vanavond ballen FC Tsjernobyl ofzo
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer er eens over te praten Sjaak.
Gaat veel dreiging van uit hihahoquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.
Je ziet GGMM posten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?
Ze stralen in ieder geval veel zelfvertrouwen uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat veel dreiging van uit hihaho
Fraaie naam. De Zwarte Zeemannenquote:
Okéquote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk ben ik weer op kantoor.
TT mag worden aangepast
Ja je moet wel uit de fysieke duels blijven tegen die gasten, want anders krijg je teveel radioactieve straling binnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die moet je niet onderschatten. Hebben een gevaarlijke spits.
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend heerlijk in mijn vel en nu begin ik steeds meer de neiging te krijgen om mensen te vermoorden. Hoe komt dit?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja je moet wel uit de fysieke duels blijven tegen die gasten, want anders krijg je teveel radioactieve straling binnen.
0.6/10
Telebankieren niet meer opstarten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik eet patat dikwijls met een vork maar soms ook met mijn handen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb patat met een loempia gegeten.
Stelling aangenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag? Nee.
Stelling: GGMM kan niet lezen.
Eensquote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
gisteren was ook gewoon een topdag met Rens die constant over de rooie gingquote:Op donderdag 12 december 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geef deze dag tot nu toe een 6,5.
Bedenk wel dat de dag nog niet om is, dus als er iets leuks gebeurd dan kan het cijfer hoger uitvallen, en als er iets stoms gebeurd lager. Maar daar doe je niks aan.
Vertel.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik wens Alain Clark een terminale ziekte toe.
Het kan alleen een factor worden als de kerncentrale per abuis naast het Philips-stadion wordt neergezet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe is de situatie omtrent de kerncentrale van Chernomorets, kan dat vanavond een factor worden in het duel met PSV?
Oke dat zal wel loslopen dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan alleen een factor worden als de kerncentrale per abuis naast het Philips-stadion wordt neergezet.
Is hij net op een omgekeerd barkrukje gaan zitten ofzoquote:
Je vraag is redelijk infantiel, vandaar negeer ik hem.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraag is redelijk infantiel, vandaar negeer ik hem.
Ik snap je zin niet helemaalquote:Op donderdag 12 december 2013 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke kuststad dan dat?
Is dat de enige fatsoenlijke kuststad van Bulgarije?quote:
Welke drie ken jequote:Op donderdag 12 december 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat de enige fatsoenlijke kuststad van Bulgarije?
Ken er maar drie maar die zijn allemaal kut
In Sunny Beach pussy eats you.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Burgas, Varna en Sunny Beach al telt die misschien niet echt als stad
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
Burgas ben ik trouwens niet écht geweest, er werd toen net een bus vol joden opgeblazen dus toen zijn we maar naar Varna gegaan
quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een kopje warme chocomelk halen.
Jouw bijdrages wel dan? Nieuweling.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De zinnen die jij produceert zijn interessant zeker
Dat zeg ik nergens, FOK! verslaafdequote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw bijdrages wel dan? Nieuweling.
Wauwquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In topic 3000 hebben we al 900.000 waardevolle bijdragen aan dit forum geproduceerd
Ik hou niet van stiekem gedrag. Als je echt stoer bent dan pas je niet stiekem de OP aan met kanker.quote:
Huhm niks mis meequote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
III en IV van Led Zeppelin staan nu op Spotify, iedere dag twee albums erbij
Sunny Beach is een gaar dorp vol zigeuners en paupertoeristenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Burgas, Varna en Sunny Beach al telt die misschien niet echt als stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ook weer heerlijk golven bij een warm zilt zeebriesje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Varna houd ik niet van. Maffia en zigeunerstad. Burgas heeft een leuk centrum. Schoon, modern, ruim, interessante architectuur, goed onderhouden, brede fietsbanen, mooi park langs de kust allesquote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
Burgas ben ik trouwens niet écht geweest, er werd toen net een bus vol joden opgeblazen dus toen zijn we maar naar Varna gegaan
Zag het vorige week, best leuk jaquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.spotify.com/us/2013/#
bij ''you'' kan je een review van je spotifyjaar krijgen
[ afbeelding ]
Lekker om te doen man. Beetje babbelen, wat drinken, balletje slaan, wat wandelen. Superquote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn oom heeft een golfbaan waar ik zonder golfvaardigheidsbewijs op mag. Toch vind ik het maar een saaie "sport". Ik zou zelfs darten als intensiever inschatten.
Elke zaterdag voordat je gaat stappen herman brood gezet om in de mood te komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.spotify.com/us/2013/#
bij ''you'' kan je een review van je spotifyjaar krijgen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |