Ik ben geen chauffeurquote:Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je niet een keer een rijbewijs halen
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?quote:
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdamquote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog even mijn voetbal awards aanpassen
Dundee
Ik blijf onder de indruk van jouw dossiervormingquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
Veel plezierquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zekersteweten.
Heb me alleen weer kapot geërgerd aan alle randzaken
Steek zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Zeg het zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Inferieure mensen die een rekenmachine nodig hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet niet agressief worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word daar wel verdomd agressief van ja
Hij is wel vaker de gebeten hondquote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geert Wilders is gebeten door een zeehond.
Einde bericht.
Dat ging per ongeluk. Ik geef FOK!mobiel de schuld.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Vanwaar dat vraagteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |