Beeld je niets in. Maar hoeveel ga je er nu voor lappen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WK-loting.
[..]
Jammer. Ik voelde mij uniek
Smerige Balkan mentaliteit is er al bij je ingeslopen. Nooit is er gesproken over een financiële tegemoetkoming en nadat de deal is gesloten blijkt er ineens geld in het spel te zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Beeld je niets in. Maar hoeveel ga je er nu voor lappen?
Zou je niet graag je vinger in haar bolle navel drukken danquote:
Voor niets komt de zon op, gierige stinkhollanderquote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerige Balkan mentaliteit is er al bij je ingeslopen. Nooit is er gesproken over een financiële tegemoetkoming en nadat de deal is gesloten blijkt er ineens geld in het spel te zijn
Hopelijk wordt je als Turk aangezien met de bijkomende consequenties met je vunzige flassnorretjequote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor niets komt de zon op, gierige stinkhollander
Sowieso niet. Iedereen weet dat ik elite ben. Turken zijn derderangs. Alleen zigeuners staan nog lagerquote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je als Turk aangezien met de bijkomende consequenties met je vunzige flassnorretje
Roma staat overal onderaan. Maar is het Remove Kebab gehalte niet nog net iets erger?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso niet. Iedereen weet dat ik elite ben. Turken zijn derderangs. Alleen zigeuners staan nog lager
bestond nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij ben ik nu in Hilversum
Ik ken je remove kebabgrap nitequote:Op donderdag 12 december 2013 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roma staat overal onderaan. Maar is het Remove Kebab gehalte niet nog net iets erger?
Moet je niet een keer een rijbewijs halenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij ben ik nu in Hilversum
wordquote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je als Turk aangezien met de bijkomende consequenties met je vunzige flassnorretje
Ik ben geen chauffeurquote:Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je niet een keer een rijbewijs halen
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?quote:
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdamquote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog even mijn voetbal awards aanpassen
Dundee
Ik blijf onder de indruk van jouw dossiervormingquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
Veel plezierquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet als je vriendin je toestemming geef de Ford in te wisselen voor een Nissan?
[..]
Al geeft zo'n extra "t" wel een Rotterdamse klank mee. Dat gezegd hebbende ik ga weer richting Rotterdam![]()
Everton
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zekersteweten.
Heb me alleen weer kapot geërgerd aan alle randzaken
Steek zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Zeg het zequote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal kutkinderen die met z'n vieren naast elkaar op het fietspad fietsen. surveillanten die overdreven moeilijk doen. mensen die hun rekenmachine vergeten
Inferieure mensen die een rekenmachine nodig hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet niet agressief worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word daar wel verdomd agressief van ja
Hij is wel vaker de gebeten hondquote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geert Wilders is gebeten door een zeehond.
Einde bericht.
Dat ging per ongeluk. Ik geef FOK!mobiel de schuld.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Vanwaar dat vraagteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |