Daar ga ik op 3 januari naartoequote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Dven het volgende:
Ik zag in de National Geographic een foto van een badaap in Japan. Ik moest even aan knut denken.
Bedankt GG.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die haal ik al tijd door elkaar.![]()
Ik wens je veel plezier Cara.
Men hooptquote:Op donderdag 12 december 2013 11:57 schreef Karina het volgende:
Wat is een badaapSoort badeendje maar dan een aap?
Biede Feyenoorders met een 4 letterige gebruikersnaam zonder bijzondere identiteit.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt GG.
Maar hoe de fuck je mij en Muto door elkaar krijgt
Is er een Japan-topic.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik je ook in het Japan topic verwelkomen Cara
Beidequote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biede Feyenoorders met een 4 letterige gebruikersnaam zonder bijzondere identiteit.
Ow het is nog een echte aap ookquote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Men hoopt
[ afbeelding ]
Maar de realiteit leert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Men hoopt
[ afbeelding ]
Maar de realiteit leert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it, mijn leven op Fok heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biede Feyenoorders met een 4 letterige gebruikersnaam zonder bijzondere identiteit.
Wow... harde teksten dit. Ik wist niet dat jij zo gemeen was.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat een leuke monorail over naar odaiba, mooi uitzicht en daarna lekker shoppenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]
That's it, mijn leven op Fok heeft geen zin meer.
Ik spring straks in maart wel van de Rainbow Bridge
Hopen dat ik het 'Sterkte gewenst'-kaartje niet per ongeluk naar de nabestaanden van Muto stuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]
That's it, mijn leven op Fok heeft geen zin meer.
Ik spring straks in maart wel van de Rainbow Bridge
Officieel de Japanse Makaak maar Badaap klinkt natuurlijk veel toffer. Naamswijziging naar Japanse Badaap zou niet misstaan.quote:
Makaak ken ik wel, die naam dan, aapje nooit mogen ontmoetenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Officieel de Japanse Makaak maar Badaap klinkt natuurlijk veel toffer. Naamswijziging naar Japanse Badaap zou niet misstaan.
Jouw ma heeft geen kaak enkel een onderkin xDquote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Officieel de Japanse Makaak maar Badaap klinkt natuurlijk veel toffer. Naamswijziging naar Japanse Badaap zou niet misstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |