SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
dat kan ik wel ja. ik zal ff testen met hoeveel dat kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon zonder gewicht in een diepe squat zitten? Probeer eens te kijken indien je ATG kan squatten met hoeveel gewicht je ATG kan squatten. Mocht de balans echt een punt zijn dan kan je kijken hoeveel je ATG kan frontsquatten.![]()
Kan op mobiel niet via youtube app kijken wegens de muziekrechten. Bij mobiele browser heeft de inhoudseigenaar het niet beschikbaar gesteld op mobiele apparaten
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
waar kan ik dat vrijgeven? Die instelling zocht ik ook alquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:02 schreef Verbosity het volgende:
Kan op mobiel niet via youtube app kijken wegens de muziekrechten. Bij mobiele browser heeft de inhoudseigenaar het niet beschikbaar gesteld op mobiele apparaten
godvr dommme krijg je hoge bloeddruk van van dat youtube tegenwoordig
ja wacht ff... De gene waar dat liedje van is, die heeft de muziekrechten niet op mobiele browser beschikbaar gesteld.
Dat is niet iets wat ik kan aanpassen volgens mij.
Dat doen ze omdat je op de mobiele site minder/geen reclame hebt...
ik denk als je naar de desktopsite switched dat het wel werkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 29-11-2013 12:35:18 ]![]()
Ik zag dat je deadlift setup je heel diep squat... maar als je dan vervolgens pullt schiet je heup/ass omhoog en begint dan pas de initiële lift, je hoeft dus niet zo diep te zinken met je ass.
dat zou al een hoop schelen, want nu ga je heel overdreven met je benen squatten.. en hierdoor activeren die eerst voordat je je glutes/heupen/rug kunt activeren.. daardoor eindig je al bijna met stiff legs.
En squats zijn te hoog, zelfs voor lowbar, veel te hoogLijkt net of die korte adidas broek je bewegingsvrijheid tegenhoud? is dat wel stretch?
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
oke. ik probeer altijd te focussen op de lift uit m'n benen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik zag dat je deadlift setup je heel diep squat... maar als je dan vervolgens pullt schiet je heup/ass omhoog en begint dan pas de initiële lift, je hoeft dus niet zo diep te zinken met je ass.
Maar ik vind dat stukje zitten zo voor de lift uit op e.o.a. manier prettigsoort neurotisch.
maar het wordt een probleem vanaf 200kg zegmaar dat ik dan met m'n heup/ass om hoog schiet. Teveel omhoog t.o.v. dat m'n bovenlichaam rechtop blijft bedoel ik![]()
ik lees het wel meer dat mensen met relatief lange benen dit hebben, en ook dat het helemaal niet zo erg is zolang je rug maar 1 plank is.
en die krijg je gewoon niet krom. faalt eerder nog op benen dan dat m'n rug gaat toegeven lol.![]()
Ja maar je versterkt zo alleen maar je legdrive als je zo diep zinkt, terwijl je dat niet persee nodig hebt. Bij de lichtere setjes schiet je ass ook omhoogquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke. ik probeer altijd te focussen op de lift uit m'n benen...
Maar ik vind dat stukje zitten zo voor de lift uit op e.o.a. manier prettigsoort neurotisch.
maar het wordt een probleem vanaf 200kg zegmaar dat ik dan met m'n heup/ass om hoog schiet. Teveel omhoog t.o.v. dat m'n bovenlichaam recht blijft![]()
ik lees het wel meer dat mensen dit hebben, en ook dat het helemaal niet zo erg is zolang je rug maar 1 plank is.
en die krijg je gewoon niet krom. faalt eerder nog op benen dan dat m'n rug gaat toegeven lol.
Uiteindelijk moet de deadlift simultaan met benen en heup lockout zijn, maar dat is jaren training en leren
lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
En squats zijn te hoog, zelfs voor lowbar, veel te hoogLijkt net of die korte adidas broek je bewegingsvrijheid tegenhoud? is dat wel stretch?
ja dieper moet die he.
ik ga komende weken gewoon ff ATG squats doen en ATG front squats om dieper te kunnen oefenen.
kijken wat dat opleverd.
broek is geen strech nee lol, maar dat is het niet![]()
Ik zou lowbar squats doen, alleen dan met een pause van 3 sec onderin. Dat gaat namelijk meteen je probleem van naar voren vallen oplossen, je wordt dan gedwongen je lats ook te activeren. Maar doe ze dan wel op de propere lowbar diepte(lowbar kan niet ATG)quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja dieper moet die he.
ik ga komende weken gewoon ff ATG squats doen en ATG front squats om dieper te kunnen oefenen.
kijken wat dat opleverd.
broek is geen strech nee lol, maar dat is het nietBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
ik ga dat eens proberen danquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik zou lowbar squats doen, alleen dan met een pause van 3 sec onderin. Dat gaat namelijk meteen je probleem van naar voren vallen oplossen, je wordt dan gedwongen je lats ook te activeren.
thanx man![]()
zo fixte ik mijn "voorover kukel" syndroom ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ga dat eens proberen dan
thanx man
lange benen, korter torso, lange armen hier
soort van aap lol , maar ook problemen met squat en deads gehadBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
2 oefeningen voor rear delts +1
strong presses btw
lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
strong presses btw
ja, ik doe ze altijd achter elkaar. en elke keer denk ik, ik doe er twee lol
Maar toch voelen ze anders, en allebei gewoon rete goed. Als je ze maar niet uit je triceps gaat halen, maar echt uit je rear delts.
Eigenlijk moet je je armen gestrekt hebben, maar met die 10kg platen trek je dat moment niet meer op je delts lol
soort van aap lol. idd. ja zo zie ik mezelf ook.![]()
kijkt nu naar rechts en liggen nog 6 bananen waar er vanmorgen om 7:00 nog 10 lagen
ps:
shjouder presses zat ik met dumbles echt maaaaanden vast op 34kg en nu in pak hem beet 2 maanden naar 40 toegetrokkendeels in een cut ook nog
![]()
![]()
rear delts kunnen idd niet genoeg werk krijgen, pak ze zelf 3x per week haha, zijn ook echt onderschatte stabilizers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja, ik doe ze altijd achter elkaar. en elke keer denk ik, ik doe er twee lol
Maar toch voelen ze anders, en allebei gewoon rete goed. Als je ze maar niet uit je triceps gaat halen, maar echt uit je rear delts.
Eigenlijk moet je je armen gestrekt hebben, maar met die 10kg platen trek je dat moment niet meer op je delts lol
soort van aap lol. idd. ja zo zie ik mezelf ook.![]()
kijkt nu naar rechts en liggen nog 6 bananen waar er vanmorgen om 7:00 nog 10 lagen
mmm bananen
40kg doe je goed!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
nom nom nonomnomnomquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
rear delts kunnen idd niet genoeg werk krijgen, pak ze zelf 3x per week haha, zijn ook echt onderschatte stabilizers.
mmm bananen
40kg doe je goed!![]()
als je in een shirt staat en van de zijkant ziet, dan doen die rears ook gewoon dik mee in size ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
strong presses btw
plus idd. met benchen enzo. Absolute must anders vliegen de impingements je om de oren.![]()
Klopt, dat dere 3d effectquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als je in een shirt staat en van de zijkant ziet, dan doen die rears ook gewoon dik mee in size ...
plus idd. met benchen enzo. Absolute must anders vliegen de impingements je om de oren.
ja zeker, bij deadlifts en squats helpen ze ook goed mee.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
40 kg db shoulder press
Beest, dat haalde ik nog niet met db bench press
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ja wel joh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef fathank het volgende:
40 kg db shoulder press
Beest, dat haalde ik nog niet met db bench pressAls iemand er ff bij gaat zitten bij je hoofd wel.
![]()
Waar doe je nu je werksetjes op?
Een andere jongen in de gym hier bleef ook elke keer op 32 of zo hangen met dumb bench, en toen gewoon een keer 36's in z'n handen gedauwd en gaanook al heb je dan "veel" hulp nodig gewoon een keer een setje veel zwaarder dan je eigenlijk kunt doen (wel oppassen uiteraard)
![]()
Op dit moment niks, maar schommelde tussen 34 en 36. Een keer 38's in mn handen gehad maar dat was 1,5 rep ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja wel joh.Als iemand er ff bij gaat zitten bij je hoofd wel.
![]()
Waar doe je nu je werksetjes op?
Een andere jongen in de gym hier bleef ook elke keer op 32 of zo hangen met dumb bench, en toen gewoon een keer 36's in z'n handen gedauwd en gaanook al heb je dan "veel" hulp nodig gewoon een keer een setje veel zwaarder dan je eigenlijk kunt doen (wel oppassen uiteraard)
. Maar mooi goal om in t nieuwe jaar naar toe te werken. 50 kg db bench press
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment niks, maar schommelde tussen 34 en 36. Een keer 38's in mn handen gehad maar dat was 1,5 rep ofzo. Maar mooi goal om in t nieuwe jaar naar toe te werken. 50 kg db bench press
![]()
![]()
Kan iemand hier mij uitleggen hoe erg het is om te trainen met -erge- spierpijn? Ik begrijp er niks van.
Op internet staan dingen aangegeven in termen die ik niet begrijp![]()
Ik ben dus afgelopen dinsdag weer begonnen waar ik geëindigd was, een tijdje geleden. Wou toen gisteren weer gaan, maar alles deed teveel pijn dus ben vandaag gegaan. Maar tijdens alles wat ik deed deed alles pijnIs dit nou echt slecht of valt het wel mee als je niet extra zwaar gaat trainen?
![]()
Kom net uit ziekenhuis vanochtend. Operatie is niet nodig. Alles hersteld zoals het hoort. Nog een week of 6 en dan moet alles weer kunnen
Als het gewoon spierpijn is gewoon lekker trainen. Evt een wat uitgebreidere warming up om de boel ff goed los te maken en de stijfheid uit de spieren te krijgen.Behulpzaam als een waterkraan.
oh dat was voor met je schouder van die val idd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Kom net uit ziekenhuis vanochtend. Operatie is niet nodig. Alles hersteld zoals het hoort. Nog een week of 6 en dan moet alles weer kunnen
beter gek.![]()
![]()
Ja volgens mij gewoon spierpijn. Veel erger omdat ik opnieuw begonnen ben maar toch. Dank je welquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Als het gewoon spierpijn is gewoon lekker trainen. Evt een wat uitgebreidere warming up om de boel ff goed los te maken en de stijfheid uit de spieren te krijgen.
En succes de komende 6 wekenfijn dat het goed is. Wat je ook hebt, daar ben ik niet van op de hoogte, maar toch.
![]()
Je kan best sporten met spierpijn. Echter kan je naar mijn mening beter rustig aan opbouwen. Kost je misschien 2 weken extra, maar scheelt je behoorlijk wat spierpijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja volgens mij gewoon spierpijn. Veel erger omdat ik opnieuw begonnen ben maar toch. Dank je wel
En succes de komende 6 wekenfijn dat het goed is. Wat je ook hebt, daar ben ik niet van op de hoogte, maar toch.
Sporten kan ook voordelig zijn voor de spierpijn, maar dan moet het wel op een lichte intensiteit zijn i.p.v. inspannend.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan best sporten met spierpijn. Echter kan je naar mijn mening beter rustig aan opbouwen. Kost je misschien 2 weken extra, maar scheelt je behoorlijk wat spierpijn.
Sporten kan ook voordelig zijn voor de spierpijn, maar dan moet het wel op een lichte intensiteit zijn i.p.v. inspannend.. Dan doe ik het nu eigenlijk wel goed. Maar ik dacht omdat ik anderhalf uur pijn had toen ik bezig was dacht ik dat het misschien helemaal niet zo goed is als ik hoop maar als ik dit hoor dan kan het best zo
![]()
![]()
Goed filmpje weer Ray!Lekkerrr gozer! Scheelt een boel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
If not now, then when.![]()
Hoopte eigenlijk dat die 2XU compression pants ergens met flinke korting te verkrijgen waren (Black Friday).If not now, then when.![]()
Goed nieuws man, hopelijk kan je spoedig de weg naar thickness weer hervatten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Als het gewoon spierpijn is gewoon lekker trainen. Evt een wat uitgebreidere warming up om de boel ff goed los te maken en de stijfheid uit de spieren te krijgen.Deathlift or Die.![]()
Eigenlijk meer een algemene tip, let op je ademhaling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to helpHielp mij echt veel. Verder buffel je wel lekker.
Deathlift or Die.![]()
Legray natuurlijk
Vrij naar Raymond"Het Beest"KBehulpzaam als een waterkraan.
Vandaag weer getraind na 8 dagen niets gedaan te hebben (door omstandigheden).
Voelde me toch wel enigszins schuldig.![]()
Excuses, kleine typo had legday moeten zijn maar DOMS had de overhand en met mn dikke vingers heb ik naast de D getikt. Desalniettemin is het wel een erg toepasselijke TT.quote:Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Thanks, ja probeer ik idd. Ook. Maar soms zit je toch op je adem te drukken zegmaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een algemene tip, let op je ademhaling.Hielp mij echt veel. Verder buffel je wel lekker.
![]()
![]()
ok dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Excuses, kleine typo had legday moeten zijn maar DOMS had de overhand en met mn dikke vingers heb ik naast de D getikt. Desalniettemin is het wel een erg toepasselijke TT.
kost zo'n 'clinic' van elliott nou 497$ per les :| !
http://www.eventbrite.com(...)4-tickets-9543132767
Of zou dat voor 6 lessen zijn, nog steeds reteduur op het eerste gezicht. 80$ voor een 'clinic'. Al weet ik niet wat een 'clinic' dan weer inhoud bij elliott. Zal wel geen lesje zijn van één uur ofzo :p .![]()
Als je trouwens op een mobiel apparaat een youtube viewer installeert, dan werkt het wel gewoon.
Je mobiele browser verraad dat je mobiel zit, en daardoor minder/geen adds krijgt. Dat vind zo'n artiest met zn muziekrechten niet leuk, endaar om laten ze het niet weergeven op mobiele browsers.
Zon youtube viewer lijkt daar geenn last van te hebben...![]()
Raymundo. Heb de deadlift en squat bekeken. Het goede nieuws; er is ruimte voor verbetering. Het slechte nieuws; de squat is bij lange na niet parallel, laat het mark rippetoe niet zien. Voor je het weet staat hij achter je met een machette.
Misschien klopt niet alles van wat ik zeg, omdat de camera hoek van achteren is en niet alles te zien is.
De deadlift: Dankzij het verre zakken van je heupen moeten de knieen eerst ver naar voren. Gevolg hiervan is dat de schenen naar voren gaan. Wanneer je vervolgens gaat tillen staan je knieen weer hoger en de schenen verder terug met als eind resultaat dat de stang te ver weg ligt.
Daarnaast haal je veel uit je benen om de start door te konen en volgt je rug. Oftewel je kukkelt naar voren.
Probeer in het vervolg alvast klaar te gaan staan in de startpositie i.p.v. de heupen omlaag gooien en daarna snel gebruik maken van de stretch reflex. Want daar gaat het fout bij jou. Dus startpositie aannemen met alvast wat spanning op de benen, rug en de valsafa maneuver beginnen. Van daaruit zo explosief mogelijk omhoog komen. Probeer dit in het begin even op licht gewicht en lagere snelheid om eraan te wennen. En hou de stang dicht bij je.
De squat; De diepte... zal een stuk verder moeten zakken. Zie dat jouw knieen nogal naar voren gaan. Eigenlijk wil je ze naar buiten laten wijzen(exorotatie) om ten eerste ruimte te creeeren voor je romp en ten tweede de adductoren er extra bij te betrekken. Wat kan helpen is de voeten meer naar buiten te draaien en actief de knieen naar buiten duwen. Heb eerlijk gezegd niet naar je voetpositie gekeken, maar let hier zelf even op.
En neem de pause squat van dreamer mee om de bodempositie erin te stampen gezamenlijk met het naar buiten duwen van je knieen. De buik zal meer ruimte krijgen zoals eerder gezegd en zo blijf je beter met de stang boven de midden voet.
Goodluck, en nette gewichten. Alleen de form nog perfectioneren!!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Heb de desktop versie geopend welke inderdaad wel werktquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:02 schreef RaymondK het volgende:
Als je trouwens op een mobiel apparaat een youtube viewer installeert, dan werkt het wel gewoon.
Je mobiele browser verraad dat je mobiel zit, en daardoor minder/geen adds krijgt. Dat vind zo'n artiest met zn muziekrechten niet leuk, endaar om laten ze het niet weergeven op mobiele browsers.
Zon youtube viewer lijkt daar geenn last van te hebben...
Wel klote zo'n betoog ↑ schrijven vanaf een mobielOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Thanks man. Duidelijk geschreven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Verbosity het volgende:
Raymundo. Heb de deadlift en squat bekeken. Het goede nieuws; er is ruimte voor verbetering. Het slechte nieuws; de squat is bij lange na niet parallel, laat het mark rippetoe niet zien. Voor je het weet staat hij achter je met een machette.
Misschien klopt niet alles van wat ik zeg, omdat de camera hoek van achteren is en niet alles te zien is.
De deadlift: Dankzij het verre zakken van je heupen moeten de knieen eerst ver naar voren. Gevolg hiervan is dat de schenen naar voren gaan. Wanneer je vervolgens gaat tillen staan je knieen weer hoger en de schenen verder terug met als eind resultaat dat de stang te ver weg ligt.
Daarnaast haal je veel uit je benen om de start door te konen en volgt je rug. Oftewel je kukkelt naar voren.
Probeer in het vervolg alvast klaar te gaan staan in de startpositie i.p.v. de heupen omlaag gooien en daarna snel gebruik maken van de stretch reflex. Want daar gaat het fout bij jou. Dus startpositie aannemen met alvast wat spanning op de benen, rug en de valsafa maneuver beginnen. Van daaruit zo explosief mogelijk omhoog komen. Probeer dit in het begin even op licht gewicht en lagere snelheid om eraan te wennen. En hou de stang dicht bij je.
De squat; De diepte... zal een stuk verder moeten zakken. Zie dat jouw knieen nogal naar voren gaan. Eigenlijk wil je ze naar buiten laten wijzen(exorotatie) om ten eerste ruimte te creeeren voor je romp en ten tweede de adductoren er extra bij te betrekken. Wat kan helpen is de voeten meer naar buiten te draaien en actief de knieen naar buiten duwen. Heb eerlijk gezegd niet naar je voetpositie gekeken, maar let hier zelf even op.
En neem de pause squat van dreamer mee om de bodempositie erin te stampen gezamenlijk met het naar buiten duwen van je knieen. De buik zal meer ruimte krijgen zoals eerder gezegd en zo blijf je beter met de stang boven de midden voet.
Goodluck, en nette gewichten. Alleen de form nog perfectioneren!!
Toch gaan mn knieeen juist niet naarvoren met squat. Dat is iets waar ik,altijd erg voor deed uitkijken. Te erg eigenlijk. Je kan niet voor je kniieen blijven... Maar idd. Wijder staan, dan kun je je benen kwijd
Maar wat men al eerder schreef mn kont veel te ver overdreven naar achter en te vroeg vooral.
Ik heb gisteren weer gesquat en mn knieeen eerder laten komen, en dat werkt al een stuk beter.
Het is ook idd. De view van achter die niet ideaal is. Je kan alleen niet filmen daar van opzij.
Ook atg squats gedaan, en pauze squats, en die gaan een stuk beter en wel redelijk kwa form volgens mij. Even een paar weken oefenen, en dan meld ik me weer voor een review.
Voor wdbt die voetstand heb je wel gelijk denk. Ik dacht altijd al vrij ver als,gijsgans te staan, maar als je een atg doet, dan voel je dat dat nog veel meer moet. Idd.
Deadlift is idd. Precies wat je zegt, ik begin heel diep. Maar het voelt ook alsof ik heel diep moet bukken voor die stang. Zal je tips dr eens inverwerken en kijken.
Over een paar weken meer
Bedankt voor je input!
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 30-11-2013 05:11:13 ]![]()
Heb dat wat raar verwoord. Staat inderdaad dat je knieen naar voren gaan. Maar bedoelde eigenlijk naar voren wijzen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
En dan ga je even over op 1 x per trainen en zonder op je voeding te letten 3 Kg afgevallen.
Daar gaan mijn gains.
kidding, ben volgens de weegschaal en de spiegel bijna alleen maar in vet gezakt. Dat terwijl ik al redelijk ecto ben. Binnekort weer op bouwen naar een 4x per week push/pull. Eens meer op hypertrophy richten. Alvast een nieuw voedingsschema samenstellen. Minstens een pot pindakaas per week voor de echte gains.![]()
![]()
Je valt niet zomaar 3kg af he tenzij je die week helemaal niks gegeten hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:16 schreef Opblaaspop077 het volgende:
En dan ga je even over op 1 x per trainen en zonder op je voeding te letten 3 Kg afgevallen.
Daar gaan mijn gains.
kidding, ben volgens de weegschaal en de spiegel bijna alleen maar in vet gezakt. Dat terwijl ik al redelijk ecto ben. Binnekort weer op bouwen naar een 4x per week push/pull. Eens meer op hypertrophy richten. Alvast een nieuw voedingsschema samenstellen. Minstens een pot pindakaas per week voor de echte gains.
Is waarsch. Gewoon poep en off water![]()
Ik zeg minstens een pot pindakaas per dag![]()
Idd. Gewoon goed je voeding bijhouden. Geeft je i.i.g. al het beste plaseboeffect wat er is, en het beste echte effect![]()
![]()
Voor het eerst echt atg squats gedaan omdat m'n gewone squat steeds slechter werd; buttwink en niet eens meer parallel.
Maar damn ik voel m'n glutes nu echt, had ik eerst niet.
Startgewicht is nu ook 60kg ipv m'n normale squatgewicht.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
In iets meer als één maand he. En dan is het denk ik wel een max-min op de weegschaal ja. Wellicht zijn het iets van 2-2,5 Kg ofzo? Nouja boeie. Als de kracht maar niet verloren is. Maar dat heb ik wel eer redelijk vlot opgepakt denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je valt niet zomaar 3kg af he tenzij je die week helemaal niks gegeten hebt.
Idd. Gewoon goed je voeding bijhouden. Geeft je i.i.g. al het beste plaseboeffect wat er is, en het beste echte effect![]()
Na een tijdje te zijn weggeweest vanwege een blessure (gekneusde ribben), ben ik weer terug. Tijdens de blessure heb ik nauwelijks borst/schouders kunnen trainen.
Mijn schema van vóór de blessure was een upper body - lower body schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPT / [Bodybuilding] #382 the difference between training and exercising
Nu m'n blessure nagenoeg genezen is, wil ik meer aandacht besteden aan borst/schouders. M'n onderlichaam ligt nu behoorlijk voor op de rest.
Ik dacht er aan om bovenstaand schema aan te passen:
Maandag - Rug/Benen/Biceps (A)
Squat
Standing calf reaise
Stiff-legged deadlift
Lat pulldowns
Dumbbell rows
Barbell curl
Woensdag - Borst/Schouders/Triceps (A)
Bankdrukken
Incline dumbbell press
Flyes
Overhead press
Side raise
Tricep pushdowns
Zaterdag - Rug/Benen/Biceps (B)
Deadlift
Leg press
Standing calf raises
Lat pulldowns (behind the neck)
T-bar row
Dumbbell curl
Maandag - Borst/Schouders/Triceps (B)
Incline bankdrukken
Dumbbell press
Incline flyes
Dumbbell shoulder press
Front raises
Skullcrushers
Eigenlijk dus: minder benen, rug verplaatst naar de benen-dag waardoor er meer ruimte komt voor borst/schouders.
Wat denken jullie?F.K.A. SuperwormJim![]()
Biceps en triceps isoleren, moet ik ook weer eens doen
You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Auwquote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Graad 2 Luxatie in da buildingTeringtyfuskutzooi!
http://www.annatommie.nl/(...)andoening/ac-luxatiequote:Het normale genezingsproces duurt een tot drie maanden.
RIP
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hey heb even je filmpje gecheckt, schouders dumbbell 36kg. netjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je valt niet zomaar 3kg af he tenzij je die week helemaal niks gegeten hebt.
Idd. Gewoon goed je voeding bijhouden. Geeft je i.i.g. al het beste plaseboeffect wat er is, en het beste echte effectzit ik ook op. Alleen uitstoten gaat altijd zo lastig dan, gaat ook veel energie in verloren.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
I knowquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Auw
[..]
http://www.annatommie.nl/(...)andoening/ac-luxatie
RIPFuckfuckerdiefuckfuckfuck
,,/![]()
Dat laatste setje was 40. Geen vol8 setje nog nee, maar met 38 lukt dat welquote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey heb even je filmpje gecheckt, schouders dumbbell 36kg. netjeszit ik ook op. Alleen uitstoten gaat altijd zo lastig dan, gaat ook veel energie in verloren.
Maar idd. Op krijgen en de eerste rep zijn draining lol
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 01-12-2013 15:15:11 ]![]()
Hoe heb je dat gekregen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja heb ik gezien, goed bezig ouwequote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Hoe is het gebeurt??quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Geen volle breuk begrijp ik?
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 01-12-2013 15:25:03 ]![]()
quote:Waarschijnlijk gevolg van schouder uit de kom met Judo 4 maanden geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe is het gebeurt??
Geen volle breuk begrijp ik?
Kans bestaat dat het een volledige breuk is, maar omdat m'n arm niet hangt denken ze dat niet. Mijn schouder staat juist omhoog, hoewel dat weer compensatie van m'n traps kan zijn hoor ik net.,,/![]()
Myron panzer
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/24130904/
weer een studie die aantoont dat een tijdelijke stijging van anabole hormoonspiegels geen reet van invloed is op lange termijn hypertrofie.Confidence through competence![]()
En hoe moet ik zoiets in de praktijk zien?Behulpzaam als een waterkraan.
genezing van gescheurde spieren duurt altijd lang en blijft best chronisch aanwezig.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Auw
[..]
http://www.annatommie.nl/(...)andoening/ac-luxatie
RIP
Het kan wel een jaar duren voordat mijn ribspieren weer aangegroeid zijn.
Al voel ik de afgelopen weken progressie. Dus ik denk dat het bij mij 'maar' 3-5 maanden zal duren.
Alhoewel een schouder ook een klote, klote, klote kut plaats is.
beterschap iig![]()
Dit is nog erger, ligamenten zijn een stuk slechter doorbloed...quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
genezing van gescheurde spieren duurt altijd lang en blijft best chronisch aanwezig.
Het kan wel een jaar duren voordat mijn ribspieren weer aangegroeid zijn.
Al voel ik de afgelopen weken progressie. Dus ik denk dat het bij mij 'maar' 3-5 maanden zal duren.
Alhoewel een schouder ook een klote, klote, klote kut plaats is.
beterschap iig,,/![]()
Ik heb linker en rechter infraspinatus dag. Jelly?quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie ook een aparte armdag of polsendag?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Goeie benen heb je Ray
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Komende week na 3 maanden eerste stapjes weer in de gym zettenMag heel licht squatten en deadliften, dus zal vooral machine werk worden. Nu ook officieel gestopt met voetbal, ga me focussen of op olympisch gewichtheffen of 100/200 meter sprint.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Mensen die roepen dat 'de squat voor de grootste stijging van je T-spiegels zorgt' en dat je dus 'door de squat veel meer hypertrofie krijgt van de andere oefeningen' hard in het gezicht uitlachen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:43 schreef fathank het volgende:
En hoe moet ik zoiets in de praktijk zien?
Confidence through competence![]()
Thanks broquote:
Binnenkant benen moet eerst nog beter. Ik hoop dat een verbeterde squat form dit nog wat aanpakt ook.
En ik zou het wel aardig vinden als bij het staan m'n kuiten nog wat meer d'r uit kwamen lol
Zijn er nou 2 manieren om je kuiten te doen?? Ik bedoel, je hebt twee delen.
Weet iemand dat? Hoe je die appart kan activeren?
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 02-12-2013 09:46:44 ]![]()
.lolquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat 'de squat voor de grootste stijging van je T-spiegels zorgt' en dat je dus 'door de squat veel meer hypertrofie krijgt van de andere oefeningen' hard in het gezicht uitlachen.
paar jaar terug was dit toch de regel?![]()
zelfs wel eens filpmpjes van youtubers gezien die zeiden dat je tussen je squats door abs moest doen (serieus bedoelde filmpjes) want dan kreeg je dikke abs door je hoge T op dat moment![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 02-12-2013 08:45:04 ]![]()
Mensen die totaal niet squaten moet je pas uitlachenquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat 'de squat voor de grootste stijging van je T-spiegels zorgt' en dat je dus 'door de squat veel meer hypertrofie krijgt van de andere oefeningen' hard in het gezicht uitlachen..
Als je de backsquat ofzo doet train je wel automatisch een beetje je schouders en misschien borst omdat het zo'n 'grote' oefening is. Net zoals bij de deadlift.
Toch?![]()
Typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?quote:Op maandag 2 december 2013 08:58 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Mensen die totaal niet squaten moet je pas uitlachen.
Als je de backsquat ofzo doet train je wel automatisch een beetje je schouders en misschien borst omdat het zo'n 'grote' oefening is. Net zoals bij de deadlift.
Toch?![]()
http://www.t-nation.com/t(...)ood-bad-and-the-ugly
rippetoe over crossfitquote:even poorly-programmed random flailing-around in the floor for time – causes progress to occur, for a while![]()
![]()
Klopt, je gastrocnemius en je soleus. Gastrocnemius train je staand en soleus met gebogen knie. Dus standing calve raises en sitting calve raises bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 december 2013 06:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zijn er nou 2 manieren om je kuiten te doen?? Ik bedoel, je hebt twee delen.
Weet iemand dat? Hoe je die appart kan activeren?![]()
,,/![]()
Kwam foto's tegen van precies een jaar geleden voordat ik begon met liften. Duidelijk verschil te zien met nu, leuk vergelijkingsmateriaal.
Ben in die tijd ook van 75 naar 86 kilo gegaan, vetpercentage gelijk gebleven, ongeveer 20%. Goede motivatie om door te gaan, hou het nu voor mezelf. Binnenkort maar eens beginnen met rustig cutten voor de zomer denk ik
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
http://www.boredpanda.org(...)th-a-doll-like-face/
(ik heb niet gekeken naar de datum van inzending dus zal wel achterhaald zijn. zoniet, be amazed.)![]()
oke thanks manquote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt, je gastrocnemius en je soleus. Gastrocnemius train je staand en soleus met gebogen knie. Dus standing calve raises en sitting calve raises bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]![]()
heel mooi gast.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Champy het volgende:
Kwam foto's tegen van precies een jaar geleden voordat ik begon met liften. Duidelijk verschil te zien met nu, leuk vergelijkingsmateriaal.
Ben in die tijd ook van 75 naar 86 kilo gegaan, vetpercentage gelijk gebleven, ongeveer 20%. Goede motivatie om door te gaan, hou het nu voor mezelf. Binnenkort maar eens beginnen met rustig cutten voor de zomer denk ik
ik zeg uppen die feuto's
dik 10kg per jaar, lijn vol houden nu
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-12-2013 07:54:43 ]![]()
die zou niet misstaan tussen de nimfen in Droomvlucht...quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:04 schreef Tamabralski het volgende:
http://www.boredpanda.org(...)th-a-doll-like-face/
(ik heb niet gekeken naar de datum van inzending dus zal wel achterhaald zijn. zoniet, be amazed.)![]()
Heb het wel eens eerder gevraagd maar destijds niet veel reacties op gehad dus ik vraag het nog een keer: Zijn jullie het ermee eens dat abs niet getraind hoeven te worden zolang je elke week zwaar squats en deadlifts doet? Ik heb echt een hekel aan abs trainen (buikspierkwartier).
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Buikspierkwartier is voor huisvrouwen die denken dat je daar een strak buikje van krijgt.
Ik zelf train wel wat buikspieren 2 of 3 oefeningen 2 keer per week, ook al zie ik er nog niks van. En een sterke core helpt natuurlijk bij andere lifts.
Wat zijn je eigen ervaringen, aangezien je best veel lift?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Persoonlijk vind ik dat ze geen extra aandacht verdienen. Mijn core blijft zich nog steeds ontwikkelen en is tot nu toe nog niet de beperkende factor geweest. Het zou voor mij dan ook puur voor de esthetiek zijn als ik mijn core extra aandacht zou geven. En voor mijn zeurende vriendin die meer definitie verlangt terwijl ik zelf puur focus op kracht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:56 schreef jeurse04 het volgende:
Heb het wel eens eerder gevraagd maar destijds niet veel reacties op gehad dus ik vraag het nog een keer: Zijn jullie het ermee eens dat abs niet getraind hoeven te worden zolang je elke week zwaar squats en deadlifts doet? Ik heb echt een hekel aan abs trainen (buikspierkwartier).
![]()
Gastrocnemius en soleus zijn inderdaad verschil in te maken. Door het buigen van je been bij de knie zorg je er voor dat de gastrocnemius al verkort (aanspant). Hierdoor moet de soleus het harde werk doen bij seated calf raises.quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt, je gastrocnemius en je soleus. Gastrocnemius train je staand en soleus met gebogen knie. Dus standing calve raises en sitting calve raises bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Daarnaast kan je licht onderscheid maken met je laterale en mediale kop (links of rechts) van de gastrocnemius. Door het veranderen van je voet positie kan je minder nadruk leggen op een van de koppen. Het nadeel is dat je beide koppen minder traint, de een minder dan de ander waardoor je dus de linker of rechter kop 'onderscheid'. Simpelweg; voeten paralell houden voor de beste ontwikkeling van beide koppen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ja als je idd je voeten naar buiten of naar binnen draait voel/zie je wel verschil van wat je pakt ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gastrocnemius en soleus zijn inderdaad verschil in te maken. Door het buigen van je been bij de knie zorg je er voor dat de gastrocnemius al verkort (aanspant). Hierdoor moet de soleus het harde werk doen bij seated calf raises.
Daarnaast kan je licht onderscheid maken met je laterale en mediale kop (links of rechts) van de gastrocnemius. Door het veranderen van je voet positie kan je minder nadruk leggen op een van de koppen. Het nadeel is dat je beide koppen minder traint, de een minder dan de ander waardoor je dus de linker of rechter kop 'onderscheid'. Simpelweg; voeten paralell houden voor de beste ontwikkeling van beide koppen.
Ik ga binnen kort es seated doen met een olybar dan![]()
thanks gasten![]()
Zal niet snel een beperkende factor zijn op je lifts. Naast de compounds je abs trainen is niet perse nodig. Het levert natuurlijk wel kleine voordelen op als je ze wel traint. Een sterkere 'core' is nooit misplaatst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:56 schreef jeurse04 het volgende:
Verbo is terug?
Persoonlijk ben ik het er niet mee eens, maar ik train mijn core zelden apart aangezien ik er een enorme hekel aan heb. Of het nodig is, is voor iedereen verschillend denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:56 schreef jeurse04 het volgende:
![]()
Af en toe wat planks, voor de rest eigenlijk niks speciaalsBehulpzaam als een waterkraan.
Klopt, vooral op high reps zal je het voelen. Maar beter is om de voeten paralell te houden voor optimale stimulatie van zowel links als rechts.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja als je idd je voeten naar buiten of naar binnen draait voel/zie je wel verschil van wat je pakt ja.
Ik ga binnen kort es seated doen met een olybar dan![]()
thanks gasten
Bij standing calf raises train je de triceps surae (gastrocnemius en soleus) in zijn geheel. Dus seated is niet nodig, maar kan een toevoeging zijn om de soleus extra te trainen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
'k ga het toch eens seated doen ook, want normaal doe ik calf zo als in m'n filmpje, maar legg press gaat gewoon niet zwaar genoeg daarvoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, vooral op high reps zal je het voelen. Maar beter is om de voeten paralell te houden voor optimale stimulatie van zowel links als rechts.
Bij standing calf raises train je de triceps surae (gastrocnemius en soleus) in zijn geheel. Dus seated is niet nodig, maar kan een toevoeging zijn om de soleus extra te trainen.
anders ga ik ze maar eens met oly bar in nek doen ook, op een plankje
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-12-2013 09:50:01 ]![]()
Zolang je maar niet gaat stuiteren/bouncen uit de bodem. Dat is het enige wat je niet moet doen bij kuit oefeningen geen enkele oefening.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k ga het toch eens seated doen ook, want normaal doe ik calf zo als in m'n filmpje, maar legg press gaat gewoon niet zwaar genoeg daarvoor
anders ga ik ze maar eens met oly bar in nek doen op een plankjeOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Mijn eigen ervaring is dat ik een hekel heb aan buikspieroefeningen haha. Ik snap dat het je core sterker maakt, maar ik heb het gevoel bij mij zelf dat het niet echt nodig is aangezien ik ook squats en deadlifts doe waarbij ik merk dat m'n core ook flink aangepakt wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:03 schreef Champy het volgende:
Buikspierkwartier is voor huisvrouwen die denken dat je daar een strak buikje van krijgt.
Ik zelf train wel wat buikspieren 2 of 3 oefeningen 2 keer per week, ook al zie ik er nog niks van. En een sterke core helpt natuurlijk bij andere lifts.
Wat zijn je eigen ervaringen, aangezien je best veel lift?Ik doelde eigenlijk ook met mijn vraag op esthetiek. Voor goed zichtbaar ontwikkelde abs, zijn abs isolatie oefeningen dan een must (op een dusdanig vetpercentage dat ze zichtbaar zijn uiteraard), of voldoen squats en deadlifts dan ook?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat ze geen extra aandacht verdienen. Mijn core blijft zich nog steeds ontwikkelen en is tot nu toe nog niet de beperkende factor geweest. Het zou voor mij dan ook puur voor de esthetiek zijn als ik mijn core extra aandacht zou geven. En voor mijn zeurende vriendin die meer definitie verlangt terwijl ik zelf puur focus op kracht.Wat denk jij? Zijn abs isolatie oefeningen een must voor goed ontwikkelde abs (esthetisch dus) of voldoen compounds ook hiervoor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zal niet snel een beperkende factor zijn op je lifts. Naast de compounds je abs trainen is niet perse nodig. Het levert natuurlijk wel kleine voordelen op als je ze wel traint. Een sterkere 'core' is nooit misplaatst.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Zal weinig verschil maken. Aestetisch gezien kan je beter een laag vp aanhouden. Spiermassa van de abdominale spieren is niet veel groter bij isolatie oefeningen. Grootste verschil zal het vp zijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat heb ik dus, ik weet dat ze er zitten en dat ik een goed ontwikkelde core heb. Echter, mijn bovenste abs zijn zichtbaar maar die onderste liggen onder een laagje en ik denk niet dat die ooit tevoorschijn zullen komen.![]()
Ooh okequote:Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef Verbosity het volgende:
Zal weinig verschil maken. Aestetisch gezien kan je beter een laag vp aanhouden. Spiermassa van de abdominale spieren is niet veel groter bij isolatie oefeningen. Grootste verschil zal het vp zijn.! Dus zolang ik elke week m'n compounds doe, en van de zomer rond de 8-10% zit, zijn abs isolatie oefeningen eigenlijk overbodig voor zichtbaar ontwikkelde abs?
Het kan verschillen, heb van sommige mensen gelezen dat het een groot verschil heeft gemaakt toen ze isolatie voor abs erbij begonnen te doen.![]()
Voor esthetiek of functionaliteit?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:28 schreef seto het volgende:
Het kan verschillen, heb van sommige mensen gelezen dat het een groot verschil heeft gemaakt toen ze isolatie voor abs erbij begonnen te doen.![]()
Oke, ik probeer het eens in de zoveel tijd om wat planks of legraises te doen maar tering wat is dat saai. Heb nog de discipline gehad om meer dan 1 oefening te doen.![]()
Ik ben te lang om leg raises te doen, kan gewoon staan als ik de pull-up bar pak.
#tallpeopleproblems
Ja kan mezelf wel omhoog trekken en het dan doen maar dat is veel zwaarder.![]()
't is niet het zelfde, maar in een dip station kun je vaak ook leg raizenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef seto het volgende:
Ik ben te lang om leg raises te doen, kan gewoon staan als ik de pull-up bar pak.
#tallpeopleproblems
Ja kan mezelf wel omhoog trekken en het dan doen maar dat is veel zwaarder.
ik kom bij de pull up ook op de grond, maar dat is wel handig, want dan kun je je swing elimineren![]()
![]()
Moet springen om bij de stang te komen. Met weighted pull ups springen zuigt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef seto het volgende:
#tallpeopleproblems
Ja kan mezelf wel omhoog trekken en het dan doen maar dat is veel zwaarder.
#manletproblemsOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
bij mij vooral voor functionaliteit maar esthetiek is ook mooi meegenomen.quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
https://www.facebook.com/(...)99060&type=2&theaterquote:Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef seto het volgende:
rippetoe over crossfit
[..]
"Pullups" (ja is een linkj0n naar facebook filmpj0n)![]()
Als je je conditie wilt trainen, of als een aap wilt zwengelen aan de bar. :pquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)99060&type=2&theater
"Pullups" (ja is een linkj0n naar facebook filmpj0n)![]()
Met nog een elastiek d'r aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Als je je conditie wilt trainen, of als een aap wilt zwengelen aan de bar. :p![]()
![]()
In de beschrijving:quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)99060&type=2&theater
"Pullups" (ja is een linkj0n naar facebook filmpj0n)
"Crossfit baby!!!!"![]()
![]()
Guys,
Ik heb eindelijk een kamer in Amsterdam gevonden en daardoor verkoop ik mijn gym. Vanaf maandag zit ik daar wat betekent dat ik meubels moet kopen, aankomend weekend. De gym moet dus ook aankomend weekend weg!
Wat ik heb:
- Olympische stang (20kg)
- EZ-bar (50mm) (7 kg)
- 2 dumbellstangen (50mm) (5 kg p.s.)
- Stevig powerrack met houders, dipstangen, safety bars, optrekstang en een deadlift stang. Gebouwd door Henk van Powercage.nl (tekening: http://midjzome.home.xs4all.nl/pc50502%20BB/PC50502-200.PDF)
- 2x20, 2x15, 2x10, 4x5, 8x2,5, 4x1,25 Barbarian schijven (135 kg)
- 2 olympische sluitingen (2,5 kg p.s.) en 4 veersluitingen
- Multi-functioneel bankje dat in verschillende standen kan + je kan er leg curl, bicep curl, lying leg curl etc. op doen.
- baby dummbells
- eventueel een bokszak (+ handschoenen) die nog omringd is in plastic (zuinig op wegens de barre omstandigheden in mijn garage)
- een gratis bal magnesiumpoeder in verpakking
Ik heb extra de duurdere stangen gekocht vanwege de kwaliteit.
Voor de complete gym wil ik ¤ 600,-. De bokszak kun je er voor voor ¤ 30,- bij krijgen. Ik hoef hier geen heel verkooppraatje te houden. Het werkt allemaal, obviously en je kan in principe elke spier trainen die je je moet trainen, zonder spotter ook nog.
Foto's:
Dit zijn foto's van destijds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het er nu bij staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je daar op het rek ziet is stof. Op de foto's mist één ding, namelijk de biceps curl steun, waar je de armen op kan plaatsen, zoals je hier ook ziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roest is voor echte mannen (powerrack is niet verroest ofc).
DM/PM/Dit topic.
Kijken is kopen. Powerrack is uit elkaar te schroeven waardoor het makkelijker te transporteren is.
P.S. ik plaats dit eerst hier omdat ik jullie lief vind. Als er geen interesse is hier daarna op V&A, Marktplaats en DBB.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-12-2013 23:27:11 ]If not now, then when.![]()
Zou wel moeten. Ik 'sta' alleen in het rek met de BP. De squat en OHP doe ik buiten het rek, zoals je ook ziet aan hoe de houders geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:42 schreef Beach het volgende:
Is het rack wel hoog genoeg om normaal ohp te doen?If not now, then when.![]()
Ah okee dat zag ik niet goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Ik 'sta' alleen in het rek met de BP. De squat en OHP doe ik buiten het rek, zoals je ook ziet aan hoe de houders geplaatst zijn.
Succes met de verkoop.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah okee dat zag ik niet goed.
Succes met de verkoop.If not now, then when.![]()
Beste,
Ik ben erachter gekomen dat mijn workout routine voor mijn benen niet goed genoeg is, heeft iemand een goede benen routine voor 1x per week?![]()
- Wat is je huidige routinequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef Grizzly132 het volgende:
Beste,
Ik ben erachter gekomen dat mijn workout routine voor mijn benen niet goed genoeg is, heeft iemand een goede benen routine voor 1x per week?
- Waarom denk je dat je huidige routine niet goed genoeg is?Confidence through competence![]()
Ik ga er denk ik maar eens een deload week tegenaan gooien. Ik merk gewoon dat m'n lifts minder aan het worden zijn, energie helemaal weg en kracht ook.
Weekje helemaal rusten of deloaden?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Slapen misschien?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:
Ik ga er denk ik maar eens een deload week tegenaan gooien. Ik merk gewoon dat m'n lifts minder aan het worden zijn, energie helemaal weg en kracht ook.
Weekje helemaal rusten of deloaden?
Fantastisch goed artikel van Rippetoe. Ben het er eigenlijk 100% mee eens, over the good, bad en ugly van Crossfit.quote:Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef seto het volgende:
rippetoe over crossfit
[..]Confidence through competence![]()
Ik slaap normaal gesproken dik 8 uur, vaak gewoon 10~12 uur. Studentenleven ftwquote:
Drinky is een baas![]()
Als ik de ruimte had voor die homegym.. Haha ziet er tof uit Yuri! Succes met de verkoop!
Voor de leg workout vind ik de 5/3/1 BBB setjes wel genoeg hahaha, zeker op zware dagen zijn trappen echt een uitdaging.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Ik doe nu vrijwel alleen apparaten voor mijn benen, rotory calf, leg presses en leg curls. ook ben ik een vrij lange jongeman (1,98) ik weet niet of dit nog van invloed is voor beenspieroefeningen? (ben ook niet zo ervaren met de fitness afkortingen en termen)quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- Wat is je huidige routine
- Waarom denk je dat je huidige routine niet goed genoeg is?![]()
SquatsBehulpzaam als een waterkraan.
Vriend van me is van gym geswitched. Eerste wat hij tegen komt in de kleedkamer is dit:
-
Jep, die tijdelijke piek van een wheyshake na training is duidelijk. Maar krijg je er echt meer kracht door of meer hypertrofie? Dat is nooit overtuigend aangetoond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.jissn.com/content/10/1/53/abstract
Alsof je op de rit Eindhoven - Amsterdam rond Den Bosch ff wat harder rijdt, maar de afstand Eindhoven - Amsterdam hoe dan ook hetzelfde blijft.
Confidence through competence![]()
Heb het gevoel dat als je na je KT cardio doet, die wheyshake na je workout misschien zelfs het met cardio gewenste vetverlies kan afremmen. Na de workout verbrand je nog steeds de tijdens de cardio vrijgemaakte vetzuren. Gooi er voer in en dit proces komt onder invleod van insuline met gierende banden tot stilstand.
Bron: broscience."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik snap nu trouwens waarom men zegt dat je onderarmen groeien van deadlifts. Sinds ik 5x5 doe en hoger in gewicht ga loop ik de laatste tijd met dikke DOM's in m'n onderarmen rond. Vandaag weer na de DL van gisteren...
(ja ik weet het, spierpijn staat niet gelijk aan spiergroeiMaar het is wel een teken dat ze nu iig goed worden gebruikt).
![]()
Om bij mij m'n onderarmen te activeren doe ik aan het eind lichte strict BB curls. Die krijgen m'n onderarmen goed aan het zweten. Om de een of andere reden ben ik een beetje lui als het op mijn onderarmen aankomt, daar cheat ik altijd op de een of andere manier meequote:Op woensdag 4 december 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap nu trouwens waarom men zegt dat je onderarmen groeien van deadlifts. Sinds ik 5x5 doe en hoger in gewicht ga loop ik de laatste tijd met dikke DOM's in m'n onderarmen rond. Vandaag weer na de DL van gisteren...
(ja ik weet het, spierpijn staat niet gelijk aan spiergroeiMaar het is wel een teken dat ze nu iig goed worden gebruikt).
Drinky is een baas![]()
moet je voor de grap eens 5x8 proberen op een gewicht dat je met double overhand nog net kan pakken in die rep range. Onderarmen in de fik!quote:Op woensdag 4 december 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
-
Hoe lang ben je dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef seto het volgende:
#tallpeopleproblems
Ja kan mezelf wel omhoog trekken en het dan doen maar dat is veel zwaarder.![]()
Maandag legday gehad, maar halverwege gestopt vanwege een zeurende knie.
Gisteren kreeg ik ineens een zeer warm gevoel over de buitenkant van m'n kuit, net alsof ik tegen de verwarming aan stond. Ik trok m'n been weg omdat ik echt dacht dat ik ergens tegenaan zat. Dit duurde een paar seconden, en kwam een aantal keer terug. Vreemd, maar ik dacht dit gaat wel over. Vandaag weer last hiervan. Het doet geen pijn of iets dergelijks, maar er komt echt af en toe een warme gloed uit m'n kuit. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb geen last meer van mijn knie.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Yuri gaat die bokszak ook los?
Gefeliciteerd btw.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Ik moest even opzoeken wat een Sharps container is, maar erg sterk ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Vriend van me is van gym geswitched. Eerste wat hij tegen komt in de kleedkamer is dit:
[ afbeelding ]
Of toch du vader?![]()
Zelfde als http://www.bbc.co.uk/news/health-25118857 ?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:58 schreef seto het volgende:
Gezond dik bestaat niet
Dikke klap voor de fat acceptance movement in de VSfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Diegene die de afvalbakken/zakken verwisselt zal zich wel lek hebben geprikt haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso ben je als gym toch niet blij als je needles vind in je afval lijkt me.![]()
Los?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Phlogi2013 het volgende:
Gefeliciteerd btw.
Thanks! En van wie ben jij dan weer een kloon?
Of hij los gaat zodat hij er iets of iemand in kan stoppen om mee te boksen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Los?
Thanks! En van wie ben jij dan weer een kloon?
Denk dat hij bedoelt; Is hij ook apart te kopen, los van de rest. Zonder de hele homegym te kopen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
![]()
^
Kwaliteitspost ^Behulpzaam als een waterkraan.
Ik weet niet wanneer jouw laatste rustperiode geweest is, maar het kan nooit kwaad om een weekje te rusten. Ik rust zelf ook om de zes weken, gewoon een weekje niks. Dan heb ik ook weer volle bak motivatie om keihard te gaan trainen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:
Weekje helemaal rusten of deloaden?
Wel belangrijk dat je goed blijft vreten in die rustweek.
Trouwens, gister tijdens mijn borsttraining heel vaak een raar gevoel in mijn linker onderarm. Alsof er iets ging knappen, echt ontzettend raar
[ Bericht 7% gewijzigd door ZuidGrens op 04-12-2013 15:51:34 ]![]()
Ik heb gisteren bij het trainen van mijn traps , mijn nek echt goed verrekt.
Ik voelde al wat tijdens het trainen, mijn houding zal wel niet helemaal juist zijn geweest, maar ik ben gewoon door gegaan
Heel de nacht geen oog dichtgedaan, ik wist gewoon niet hoe ik moest gaan liggen.
En vandaag kan ik al heel de dag mijn hoofd niet draaien.Doet echt zeer, ik lijk wel een oude man.
Vanmorgen vertelde mijn vrouw me dat zelfs mijn schouderbladen niet meer gelijk zijn, de ene steekt meer uit dan de ander.
Ik ben denk ik hier wel een paar dagen mee onder de pannen.![]()
![]()
Wat doen jullie allemaal zeg? Al die dingen die ik hier zie, dingen die op knappen staan, die verrekken of scheuren.
Ik train toch al een tijdje en train ook teamgenoten van me maar dit soort dingen komen niet voor
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
M'n 3plate deadlift wordt het niet voor 1jan ben ik bangquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef kidkash19 het volgende:
Wat doen jullie allemaal zeg? Al die dingen die ik hier zie, dingen die op knappen staan, die verrekken of scheuren.
Ik train toch al een tijdje en train ook teamgenoten van me maar dit soort dingen komen niet voor
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Internet zegt mogelijk symptoom van een trombosebeen, morgen toch maar even langs de huisartsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef Champy het volgende:
Maandag legday gehad, maar halverwege gestopt vanwege een zeurende knie.
Gisteren kreeg ik ineens een zeer warm gevoel over de buitenkant van m'n kuit, net alsof ik tegen de verwarming aan stond. Ik trok m'n been weg omdat ik echt dacht dat ik ergens tegenaan zat. Dit duurde een paar seconden, en kwam een aantal keer terug. Vreemd, maar ik dacht dit gaat wel over. Vandaag weer last hiervan. Het doet geen pijn of iets dergelijks, maar er komt echt af en toe een warme gloed uit m'n kuit. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb geen last meer van mijn knie.
Volgend jaar 150 kg squat, 170 kg deadlift en 100 kg bench press. Als het herstel verloopt zoals gepland.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef kidkash19 het volgende:
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?
En een top50 klassering in een fisherman strongmanrun of iets dergelijks
1,90@100 Kilo en een riem gebruiken en dan ook nog vanuit de powercage: 80 kilo deadliften (waarom zou je uberhaupt halverwege beginnen en dan toch hele reps gaan doen!?). Rete agressief bezig was die gast, echt totaal niet nodig. Deed alsof die de wereld aan het verzetten was ofzo.
Ik wou er eigenlijk wat van zeggen maar dat wou die denk ik niet, zo zag hij er iig niet uit.
Zo tering fucking irritant die mensen in de gym.
/einde klaagbaak.![]()
Misschien is het een beginner, of heeft hij een blessure. Mensen kijken mij ook verdomd gaar aan als ik 40kg OHP's doe met veel moeite (schouder uit kom gehad), wordt ik ook nogal geïrriteerd van mja.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef Opblaaspop077 het volgende:
1,90@100 Kilo en een riem gebruiken en dan ook nog vanuit de powercage: 80 kilo deadliften (waarom zou je uberhaupt halverwege beginnen en dan toch hele reps gaan doen!?). Rete agressief bezig was die gast, echt totaal niet nodig. Deed alsof die de wereld aan het verzetten was ofzo.
Ik wou er eigenlijk wat van zeggen maar dat wou die denk ik niet, zo zag hij er iig niet uit.
Zo tering fucking irritant die mensen in de gym.
/einde klaagbaak.![]()
Ik heb nu nog een geïnteresseerde. Als diegene hem niet hoeft en ik kan niemand hier in de buurt vinden, sure.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Phlogi2013 het volgende:
Gefeliciteerd btw.If not now, then when.![]()
40 Kg strict overhead press is ook niet niks hoor. Tevens ben jij dan toch niet storend bezig?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Misschien is het een beginner, of heeft hij een blessure. Mensen kijken mij ook verdomd gaar aan als ik 40kg OHP's doe met veel moeite (schouder uit kom gehad), wordt ik ook nogal geïrriteerd van mja.
Dit was gewoon onnodig. Gewoon keihard hit&slide tegen de powercage aan en dan (expres) die 100Kg laten vallen op de al kleine 'uitsteeksels' van de safety bars uit de power cage.
Ijzer op ijzer maakt nou eenmaal heel veel kabaal.
Tuurlijk kan een beetje kabaal wel, dumbbels laten vallen, failen met de barbbell. Maar goed dit was expres...![]()
Geloof niet dat ik er voor het einde van het jaar nog 5kg lichaamsgewicht bij krijg, dus neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef kidkash19 het volgende:
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?![]()
![]()
Nja, ik maak soms weleens een paar semi-schreeuw momentjes als mijn schouder opspeelt bij de laatste reps.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
40 Kg strict overhead press is ook niet niks hoor. Tevens ben jij dan toch niet storend bezig?
Dit was gewoon onnodig. Gewoon keihard hit&slide tegen de powercage aan en dan (expres) die 100Kg laten vallen op de al kleine 'uitsteeksels' van de safety bars uit de power cage.
Ijzer op ijzer maakt nou eenmaal heel veel kabaal.
Tuurlijk kan een beetje kabaal wel, dumbbels laten vallen, failen met de barbbell. Maar goed dit was expres...
Als het echt zo is zoals jij beschrijft, is dat wel raar van die gozer. Geen medewerker die er wat van zegt? Niet echt goed voor de duurzaamheid van de barbell om het met geweld op de powercage te laten vallen.2000g gehakt (koe)quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef D. het volgende:
Geloof niet dat ik er voor het einde van het jaar nog 5kg lichaamsgewicht bij krijg, dus nee
500g garnalen (tijger)
10 sjalotjes
10 lomboks
20 teentjes knoflook
5 lenteuien
5 paprikas
200 pangsit vellen
eigeel (smeren die randjes)
Lekker frituren in vier wokpannen in hete olie. Krijg jij zo die 5 kg erbij.
[ Bericht 14% gewijzigd door Faeroer op 04-12-2013 23:39:28 ]![]()
Kijk naar furious pete voor de inspiratie. Dan moet 5kg te doen zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik er voor het einde van het jaar nog 5kg lichaamsgewicht bij krijg, dus neeOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik heb een vraag. Ik train meestal met losse halters, en de laatste tijd krijg ik rare pijntjes als ik dumbell press en flies doe. Ik krijg dan rare stekende pijn tussen mijn lage ribben, vooral tussen 2e en 3e rib. Zo'n intens stekende pijn dat ik set niet af kan maken. Doe ik iets verkeerd of zijn het kleine stabiliserende spiertjes die teveel op hun donder krijgen?![]()
Eerst even over je ribben. Net zoals je wervels tel je van boven naar onder. Dus het zou je (12-2) tiende rib zijn i.p.v de 2de of 3de. Maar stekende pijn duidt meestal op een spier.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef the85mc het volgende:
Ik heb een vraag. Ik train meestal met losse halters, en de laatste tijd krijg ik rare pijntjes als ik dumbell press en flies doe. Ik krijg dan rare stekende pijn tussen mijn lage ribben, vooral tussen 2e en 3e rib. Zo'n intens stekende pijn dat ik set niet af kan maken. Doe ik iets verkeerd of zijn het kleine stabiliserende spiertjes die teveel op hun donder krijgen?
Zie wel vaker blessures ontstaan waarna men van halters naar dumbbell oefeningen overstappen. Vaak komt dit door het gewicht wat ze wel kunnen wegduwen, maar geen ervaring hebben met het stabilliseren. Weet niet of dit bij jou het geval is. Een handig idee is om de eerste trainingen op een redelijk laag gewicht te trainen met dumbbells en dit opbouwen over een aantal sessies.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Garnalen gemaakt van tijgervlees. Voor de eckte mannen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nja, ik maak soms weleens een paar semi-schreeuw momentjes als mijn schouder opspeelt bij de laatste reps.
Als het echt zo is zoals jij beschrijft, is dat wel raar van die gozer. Geen medewerker die er wat van zegt? Niet echt goed voor de duurzaamheid van de barbell om het met geweld op de powercage te laten vallen.
[..]
2000g gehakt (koe)
500g garnalen (tijger)
10 sjalotjes
10 lomboks
20 teentjes knoflook
5 lenteuien
5 paprikas
200 pangsit vellen
eigeel (smeren die randjes)
Lekker frituren in vier wokpannen in hete olie. Krijg jij zo die 5 kg erbij.
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 05-12-2013 05:50:26 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vanmorgen naar de huisarts geweest met m'n warme kuit probleem. Wat gemeten, gewreven, geduwd en geprikt maar niks vreemds gevonden. Ik vertelde dat ik afgelopen jaar 10 kilo aangekomen was en welke supplementen ik gebruik, en toen concludeerde de HA dat het waarschijnlijk een overschot aan vitamine b6 is van de ZMA.
Ik naar huis, en natuurlijk meteen opzoeken op internet, en daar is te vinden dat er verschillende upper limits van 25mg/dag, 50mg/dag en 100mg/dag bestaan. In ZMA zit 10,5mg/capsule, waarvan ik er 3 per dag neem. Dus ik twijfel weer.
Iemand die hier iets meer info over heeft?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Ah ok, weer wat geleerd, ik telde idd van onderaf.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eerst even over je ribben. Net zoals je wervels tel je van boven naar onder. Dus het zou je (12-2) tiende rib zijn i.p.v de 2de of 3de. Maar stekende pijn duidt meestal op een spier.
Zie wel vaker blessures ontstaan waarna men van halters naar dumbbell oefeningen overstappen. Vaak komt dit door het gewicht wat ze wel kunnen wegduwen, maar geen ervaring hebben met het stabilliseren. Weet niet of dit bij jou het geval is. Een handig idee is om de eerste trainingen op een redelijk laag gewicht te trainen met dumbbells en dit opbouwen over een aantal sessies.
Ik train eigenlijk altijd met losse halters, de laatste tijd iets zwaarder maar ik ben nog steeds beginner. Dus waarschijnlijk heeft het met stabiliteit te maken? En moet ik dan stapje terug doen met meer reps?
Ik doe nu 3x10 met halters van 18kg. Ik kan stap terug doen maar dan wordt t waarschijnlijk 3x15 reps. Ik kan ook gewoon doorzetten natuurlijk.![]()
Stapje terug in gewicht tot je geen last meer hebt en je form goed is. Vanaf daar progressief overloaden.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik heb nu bijna twee weken niet getrained, wat op zich geen probleem is. Maar ik mis de barbell als een tiener die zijn eerste liefje voor het eerst mist.![]()
![]()
Op aanrade van een mooie dame heb ik is voor de gein Good Morning's toegevoegd aan mijn schema en gisteren daadwerkelijk uitgevoerd. Ik loop nu als een retarded eend.Wat een hel.
![]()
Good mornings, lunges (ver uitstappen en high reps squatten. De perfecte combi voot spierpijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef Faeroer het volgende:
Op aanrade van een mooie dame heb ik is voor de gein Good Morning's toegevoegd aan mijn schema en gisteren daadwerkelijk uitgevoerd. Ik loop nu als een retarded eend.Wat een hel.
Verbo is terug?
Ik ken het gevoel, als ik een tijd niet train word ik onrustig. Heerlijk om dan die eerste keer weer te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu bijna twee weken niet getrained, wat op zich geen probleem is. Maar ik mis de barbell als een tiener die zijn eerste liefje voor het eerst mist.
Gisteren voor het eerst even niet goed geworden na eerst 5 sets squat en vervolgens 5 sets legpress gedaan te hebben, zwaar misselijk en draaierig, wist niet wat me overkwam.
![]()
Er kwam wel iemand kijken maar die zei er niks van, en diegene trok er zich ook geen drol van aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nja, ik maak soms weleens een paar semi-schreeuw momentjes als mijn schouder opspeelt bij de laatste reps.
Als het echt zo is zoals jij beschrijft, is dat wel raar van die gozer. Geen medewerker die er wat van zegt? Niet echt goed voor de duurzaamheid van de barbell om het met geweld op de powercage te laten vallen.
Achja.
High reps squatten is btw echt spierpijn verwekkend idd, zelfde als lunges. Dat voel je de dag erna in je ab en adductor.
![]()
Ahhhh deload weekje... kan niet wachten om verder te gaan! Bijna mijn doelen voor het einde jaar in bereik. Zat er trouwens aan te denken om pause squats/benches te gaan doen in deze deload week, om het toch nog enigzins challenging te maken, kan ook geen kwaad lijkt me..
En over de doelen, bijna mn 4 strength goals gehaald. 100kg bench, 120kg squat, 70kg OHP zijn allemaal aan de orde in de 3e week van deze 5/3/1 cycle. Alleen jammer dat ik 15kg tekort komt op mn Deadlift om mn doel te halen, maar dat komt wel goed volgend jaar!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
*zich erin verdieptquote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kijk naar furious pete voor de inspiratie. Dan moet 5kg te doen zijn.
O..M......G![]()
![]()
Die gast eet echt verschrikkelijk snel. Denk dat ik de hoeveelheden die hij eet ook wel binnen kan krijgen( of ten minste dicht bij in de buurt komen. Maar de snelheid waarin hij eet gaat nergens over.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Heb je nu ook teveel energie over? Dat je energieker bent puur doordat je die energie niet kwijt kunt in het trainen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu bijna twee weken niet getrained, wat op zich geen probleem is. Maar ik mis de barbell als een tiener die zijn eerste liefje voor het eerst mist.If not now, then when.![]()
Ik kan redelijk eten, maar die hoeveelheden...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Drinky het volgende:
Die gast eet echt verschrikkelijk snel. Denk dat ik de hoeveelheden die hij eet ook wel binnen kan krijgen( of ten minste dicht bij in de buurt komen. Maar de snelheid waarin hij eet gaat nergens over.![]()
![]()
waaroom wordt die gast niet dik? OF is hij ook nog heel gespierd ofzo?
Oh hij heeft normaal dus gewoon een dieet.![]()
Vooruitgang gaat steeds slomer, dacht op dit tempo nog wel 100KG squat voor maart te halen, maar gaat ;m niet worden![]()
![]()
Neuh, ik heb dee eerste week veel feestjes gehad, een dag een virus van een van de kinderen opgelopen, en jetlag was ook niet echt prettig. Ik voel me vandaag voor het eerst pas weer normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nu ook teveel energie over? Dat je energieker bent puur doordat je die energie niet kwijt kunt in het trainen?![]()
Ahja ofc. Je bent er nog niet zo heel lang en al die dingen zijn er ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik heb dee eerste week veel feestjes gehad, een dag een virus van een van de kinderen opgelopen, en jetlag was ook niet echt prettig. Ik voel me vandaag voor het eerst pas weer normaal.
Ik ben in ieder geval blij dat je je vermaakt.If not now, then when.![]()
Mooi, maar she skipped leg day als ik het met het bovenlichaam vergelijk (kan aan camera hoek liggen). Soortgelijk geval hier in de gym, 53kg tandenstoker vrouwtje na 10 maanden knetterhard trainen nu 63kg met behoorlijke grote squat benen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef seto het volgende:
https://minimartialarts.w(...)rogress-of-one-year/
voor de vrouwtjes
[ Bericht 3% gewijzigd door Faeroer op 05-12-2013 23:48:09 ]![]()
Haar schouders gaan mij toch net iets te ver. En die benen gaan nu meer richting het mannelijke vierkant toe.
Dit is wel het toppunt/max (dus echt niet verder) van wat mooi is bij vrouwen naar mijn mening, no offence, knap dat ze het zo voor elkaar krijgt. Voor haar sport was het geloof ik?
Ik lees wat van mma en zo?![]()
de roids staan niet bij het dieetquote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef seto het volgende:
https://minimartialarts.w(...)rogress-of-one-year/
voor de vrouwtjes![]()
Vergeet de vitamines die je uit je voeding haalt niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:50 schreef Champy het volgende:
Vanmorgen naar de huisarts geweest met m'n warme kuit probleem. Wat gemeten, gewreven, geduwd en geprikt maar niks vreemds gevonden. Ik vertelde dat ik afgelopen jaar 10 kilo aangekomen was en welke supplementen ik gebruik, en toen concludeerde de HA dat het waarschijnlijk een overschot aan vitamine b6 is van de ZMA.
Ik naar huis, en natuurlijk meteen opzoeken op internet, en daar is te vinden dat er verschillende upper limits van 25mg/dag, 50mg/dag en 100mg/dag bestaan. In ZMA zit 10,5mg/capsule, waarvan ik er 3 per dag neem. Dus ik twijfel weer.
Iemand die hier iets meer info over heeft?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Twee uur terug mijn cafeïne inname verhoogd naar 400 mg voor de training. Moet zeggen dat ik geen significant verschil in energie/agressie merk jammer genoeg. Zal ook voornamelijk komen doordat ik de afgelopen maand elke dag wel een kop of 2/3 koffie drink, waardoor mijn lichaam uiteraard went aan de stof - daardoor zal Chris Hickson bijvoorbeeld soms ook 700 mg nemen om echt hyped up te worden.
Misschien binnenkort een maandje stoppen met cafeïne en dan eens checken.If not now, then when.![]()
lukt je niet, cafeïne is verslavend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Twee uur terug mijn cafeïne inname verhoogd naar 400 mg voor de training. Moet zeggen dat ik geen significant verschil in energie/agressie merk jammer genoeg. Zal ook voornamelijk komen doordat ik de afgelopen maand elke dag wel een kop of 2/3 koffie drink, waardoor mijn lichaam uiteraard went aan de stof - daardoor zal Chris Hickson bijvoorbeeld soms ook 700 mg nemen om echt hyped up te worden.
Misschien binnenkort een maandje stoppen met cafeïne en dan eens checken.![]()
Dat mag best zo zijn maar niks overwint the power of the mind.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lukt je niet, cafeïne is verslavend.
Moet makkelijk kunnen. Das nog 3 maanden bijna. Meer eten. Of squat je nu nog met 10 kg ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Vooruitgang gaat steeds slomer, dacht op dit tempo nog wel 100KG squat voor maart te halen, maar gaat ;m niet wordenBehulpzaam als een waterkraan.
60KG squatquote:Op vrijdag 6 december 2013 06:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen. Das nog 3 maanden bijna. Meer eten. Of squat je nu nog met 10 kg ofzo?![]()
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat. Zou je zelfs nog 2x kunnsn deloaden en haal je alsnog de 100 kg voor maart. Mits je geen ernstige formproblemen hebt. 100 kg squat moet je eigenlijk wel zonder al teveel problemen kunnen halen. Mits jw genoeg eet en rust.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Hello bodybuilders..
Ik voel me bijna beschaamd om hier in dit topic te komen en jullie wat vragen te stellen haha! Ik fitness nu ongeveer bijna 3 maanden (3/4 x in de week) maar ik vind wel dat het tijd wordt om ook wat meer via een schema te werken en op voeding te letten.
Meestal fitness ik samen met een van mn maten, hij sport al ruim een jaar actief en drukt/tilt/trekt dus ook een stuk meer gewicht. Ook hij vind dat het nu tijd wordt om niet alleen maar 'dom' 70kg te bankdrukken, maar dit met een idee erachter te doen.
Tot nu toe was een week als volgt ingedeeld:
maandag: triceps/borst
Woensdag: biceps/rug
Vijrdag: Triceps/borst
Zaterdag: benen/buik/schouders
waarbij het de week erna 2x biceps/rug en 1x triceps borst werd.
Ik lees veel over starting strength en 'compound' oefeningen, kan iemand me daar iets meer over vertellen en hoe je deze het best kan uitvoeren (met een filmpje o.i.d.?)
Meestal werken we per spiergroep 4 oefeningen af, dus 8 oefeningen op een avond. 3 setjes per oefening van maximaal 12 reps. Bij borst dumbell press, incline en plat, en benchspress decline. Triceps via een rek dat in de sportschool staat(ik durf/weet je de naam niet te geven) en dips. Rug trainen we met een aantal apparaten en biceps met 4 losse gewicht oefeningen.
Ik wil graag advies over hoe we de squat/deadlift in onze workout kunnen implementeren, en of jullie nog 'protips' hebben om je borst te trainen. Oh en buikspieroefeningen want ik ben er verschirkkelijk in![]()
Mocht je meer informatie nodig hebben of vragen of wat dan ook, ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden:)de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Ik merk dat m'n form niet meer optimaal is als m'n deadlift 95kg doe, daar waar het bij 90kg nog wel gewoon prima is.
Het probleem ligt volgens mij dat ik mn schouders niet meer naar achter kan doen waardoor er een lichte arch in mn bovenrug komt.
Wat te doen? Gewoon de 95kg blijven proberen totdat ik m'n form wel goed krijg of niet?![]()
In principe is er niks verkeerds aan een lichte arch in je bovenrug en zeker niet bij pr's. Zolang je onderrug maar recht is. Vroeger had ik hier ook altijd last van, maar sinds ik mijn nek/hoofd neutraal houd bij het liften is, naast mijn onderrug, ook mijn bovenrug recht, ook bij 200+ kg. Probeer ook constant je rug en schouders strak en gespannen te houden. Evt. paused deadlifts met wat lichtere gewichten om hiermee te oefenen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:30 schreef DannyDeko het volgende:
Ik merk dat m'n form niet meer optimaal is als m'n deadlift 95kg doe, daar waar het bij 90kg nog wel gewoon prima is.
Het probleem ligt volgens mij dat ik mn schouders niet meer naar achter kan doen waardoor er een lichte arch in mn bovenrug komt.
Wat te doen? Gewoon de 95kg blijven proberen totdat ik m'n form wel goed krijg of niet?![]()
Hoe deadliften jullie eigenlijk bij meerdere reps? Sommige doen touch n go en sommige laten hem rond hun knieën op de grond vallen en doen hem als het ware helemaal opnieuw.If not now, then when.![]()
Beetje van beide, laat hem gecontroleerd zakken, regrip op de grond en zo door. Ga nooit hoger dan 6-8 maar zit vaker stukken lagerquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe deadliften jullie eigenlijk bij meerdere reps? Sommige doen touch n go en sommige laten hem rond hun knieën op de grond vallen en doen hem als het ware helemaal opnieuw.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Heen en terug volledige beweging. Fatsoenlijk op de grond leggen. Evt dattie de laatste rep uit m´n handen dondert als ik faal op m´n grip. Voel me echt een sjonnie dan
Ik doe gewoon ''touch n go'', komen er van die tjappies me ff wijsmaken dat ik de grond niet mag raken met de deadlift want dan houdt je de spanning er niet op. Terwijl ze zelf niet eens 80+ deadliftenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe deadliften jullie eigenlijk bij meerdere reps? Sommige doen touch n go en sommige laten hem rond hun knieën op de grond vallen en doen hem als het ware helemaal opnieuw.
Dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:22 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Beetje van beide, laat hem gecontroleerd zakken, regrip op de grond en zo door. Ga nooit hoger dan 6-8 maar zit vaker stukken lagerOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ook die gewichtstoename met atg?quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat. Zou je zelfs nog 2x kunnsn deloaden en haal je alsnog de 100 kg voor maart. Mits je geen ernstige formproblemen hebt. 100 kg squat moet je eigenlijk wel zonder al teveel problemen kunnen halen. Mits jw genoeg eet en rust.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
"Het heet niet voor niks deadlift"quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ''touch n go'', komen er van die tjappies me ff wijsmaken dat ik de grond niet mag raken met de deadlift want dan houdt je de spanning er niet op. Terwijl ze zelf niet eens 80+ deadliften
Zul je eerder stallen, maar ik betwijfel of BredeBroeder ATG squat.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Ik laat hem niet vallen. Eén keer gedaan omdat ik grip verloor en dat voelt kut in je rug. Meestal doe ik touch n go of ik neem een net iets langere pauze. Zolang het maar geen bouncen wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe deadliften jullie eigenlijk bij meerdere reps? Sommige doen touch n go en sommige laten hem rond hun knieën op de grond vallen en doen hem als het ware helemaal opnieuw.Dat zijn van die klok en klepel figuren. De grond niet raken is een Romanian Deadlift. Bij een normale ga je gewoon terug tot de grond.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ''touch n go'', komen er van die tjappies me ff wijsmaken dat ik de grond niet mag raken met de deadlift want dan houdt je de spanning er niet op. Terwijl ze zelf niet eens 80+ deadliften![]()
Schouders niet naar achteren is geen ramp. Het is zelfs zo dat de elite powerlifters hun schouders soort van naar voren rollen omdat het rom verkortend is. Schouders teruggetrokken en bovenrug aanspannen is zo een paar cm extra lift.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:30 schreef DannyDeko het volgende:
Ik merk dat m'n form niet meer optimaal is als m'n deadlift 95kg doe, daar waar het bij 90kg nog wel gewoon prima is.Het probleem ligt volgens mij dat ik mn schouders niet meer naar achter kan doen waardoor er een lichte arch in mn bovenrug komt.
Maarja, je form moet er niet onder lijden natuurlijk. Zolang je onderrug goed is, je nek in een goede lijn met je rugwervels, maar je schouders zijn naar voren en je bovenrug enigznis bol, is het geen ramp.
Zie bijvoorbeeld:![]()
Ik neem na elke rep even 3 sec pauze om volledig in te ademen en te gaan staan en dan weer vanaf de grond te beginnen (ik laat hem gecontroleerd zakken daarvoor). Voor de puristen zal het dan vast geen 5 reps zijn maar 5x1 maar jammer dan.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dat is echt killing, dan zou ik elke keer weer opnieuw moeten "opladen" en de slack uit de bar halen. Daarom vind ik touch n go fijner bij de zware werksetjes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
Ik neem na elke rep even 3 sec pauze om volledig in te ademen en te gaan staan en dan weer vanaf de grond te beginnen (ik laat hem gecontroleerd zakken daarvoor). Voor de puristen zal het dan vast geen 5 reps zijn maar 5x1 maar jammer dan.![]()
Voor mij werkt dat juist niet om dan m'n borst goed naar voren te kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is echt killing, dan zou ik elke keer weer opnieuw moeten "opladen" en de slack uit de bar halen. Daarom vind ik touch n go fijner bij de zware werksetjes.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Maar is wel blessuregevoeliger, ik doe ook liever met echt zware gewichten gewoon de bar ff op de grond, grip opnieuw pakken en weer gaan. Is voor mij ook effectiever omdat je ook niet op momentum werktquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is echt killing, dan zou ik elke keer weer opnieuw moeten "opladen" en de slack uit de bar halen. Daarom vind ik touch n go fijner bij de zware werksetjes.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja, precies. Dat is ook veel zwaarder vind ik. Daarom doe ik zelf meer een touch n go. Vormtechnisch is het opladen denk ik 'beter'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is echt killing, dan zou ik elke keer weer opnieuw moeten "opladen" en de slack uit de bar halen. Daarom vind ik touch n go fijner bij de zware werksetjes.
Deze die 'laadt' elke keer weer op:
en natuurlijk Geroge Leeman doet meer een touch n go:
Deadlift laat ik de bb altijd volledig tot rust komen op de grond. Niks geen Tut & Co.
HihiYou wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Klokov doet hem ook volledig opnieuw:
Zo doet een maatje van mij em ook.
Het is denk ik ook meer omdat ik high rep ga en daarom een touch n go minder vermoeiend vind.If not now, then when.![]()
Touch n' go is imo meer voor hypertrophy. Maar beide zijn sowieso niet verkeerd, of je nou op hypertrophy doelt of strength.![]()
Begrijpelijk. Wat noem jij in deze context high rep?You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Toucn N go heeft helemaal niks te maken met geen of wel hypertrophy lulztouch n go wordt ook veel gedaan bij zware triples of doubles.
met touch n go kan je er meer reps uit persen en je zwakke punten aanspreken. Als je lockout een zwak punt is dan zijn touch n go's ideaal om tot dat punt te komen en doorheen te grinden, want zo verlies je minder kracht op het van de grond komen en kan je meer lockouts doen.
Van de grond komen faal ik nooit op, bij mij is het altijd lockout, dus daarom is TnG ideaal voor bijvoorbeeld mij.. merk nu al enorme krachtgains in de 7 weken dat ik in dit schema zit...en elke keer faal ik op de lockout maar kan er steeds beter doorheen grinden. Ben benieuwd naar mijn 1rm straks.
als je vorm slecht is, is touch n go een recept voor blessures.
[ Bericht 10% gewijzigd door dreamerbulk op 06-12-2013 15:51:35 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoe heeft het niks te maken met hypertrophy? Met touch n' go is de TUT zoveel keer groter dan bij een reset.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef dreamerbulk het volgende:
Toucn N go heeft helemaal niks te maken met geen of wel hypertrophy lulztouch n go wordt ook veel gedaan bij zware triples of doubles.
met touch n go kan je er meer reps uit persen en je zwakke punten aanspreken. Als je lockout een zwak punt is dan zijn touch n go's ideaal om tot dat punt te komen en doorheen te grinden, want zo verlies je minder kracht op het van de grond komen en kan je meer lockouts doen.
Van de grond komen faal ik nooit op, bij mij is het altijd lockout, dus daarom is TnG ideaal voor bijvoorbeeld mij.. merk nu al enorme krachtgains in de 7 weken dat ik in dit schema zit...en elke keer faal ik op de lockout maar kan er steeds beter doorheen grinden. Ben benieuwd naar mijn 1rm straks.
als je vorm slecht is, is touch n go een recept voor blessures.![]()
ligt eraan hoe je het bekijkt, door deadstop en telkens van de grond af moeten komen gebruik je misschien zelfs meer spieren in verhouding tot touch n go...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef 33 het volgende:
[..]
Hoe heeft het niks te maken met hypertrophy? Met touch n' go is de TUT zoveel keer groter dan bij een reset.
hypertrophy kan je bereiken met touch n go alsmede met deadstop
daarnaast is TUT ook geen garantie voor spiergroei, ik kan 100 crunches doen en dan brand mijn buik lekker door de TUT ... maar krijg ik dan spiergroei .. nee.
Fast twitch spieren geven veel meer garantie voor spiergroei wanneer deze beladen worden met zware gewichten ... dus zou ik zeggen dat deadstop idealer is voor spiergroei .. omdat je hierbij de fast twitch telkens maximaal benut bij elke nieuwe rep.
[ Bericht 11% gewijzigd door dreamerbulk op 06-12-2013 16:21:11 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als je 5 reps touch n go doet is de TUT wel weer minder dan wanneer je 12 reps doet met reset.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef 33 het volgende:
[..]
Hoe heeft het niks te maken met hypertrophy? Met touch n' go is de TUT zoveel keer groter dan bij een reset.![]()
TUT is even groot bij touch & go en vanuit een deadstop. Bijv 20sec touch & go of 5 reps van elk 4 sec=20 sec TUT. Daarnaast staat TUT niet gelijk aan hypertrofie. Het kan misschien een indicatie geven, maar zeker geen rechtstreekse hypertrofie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef 33 het volgende:
[..]
Hoe heeft het niks te maken met hypertrophy? Met touch n' go is de TUT zoveel keer groter dan bij een reset.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
je verliest idd de spanning zodra je de grond raakt, al is het maar een fractie van een seconde.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
TUT is even groot bij touch & go en vanuit een deadstop. Bijv 20sec touch & go of 5 reps van elk 4 sec=20 sec TUT. Daarnaast staat TUT niet gelijk aan hypertrofie. Het kan misschien een indicatie geven, maar zeker geen rechtstreekse hypertrofie.
en opgeteld is er dan evenveel tutBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Fast twitch geven inderdaad meer hypertrofie dan de slow twitch. Echter is er bij zware gewichten een max effort, omdat je het gewicht zo snel mogelijk omhoog probeert te brengen. Dan zullen alle motor units op 100% vuren en zowel de fast als slow twitch aan spreken. Dus zowel de fast en slow twitch worden optimaal benut. En het verschil tussen slow en fast twitch is enkele ms. Dat merk je niet op de deadlift...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Fast twitch spieren geven veel meer garantie voor spiergroei wanneer deze beladen worden met zware gewichten ... dus zou ik zeggen dat deadstop idealer is voor spiergroei .. omdat je hierbij de fast twitch telkens maximaal benut bij elke nieuwe rep.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het ligt er dus behoorlijk aan hoe je het bekijkt, maar het heeft er wel mee te maken. Je zou dan zelfs kunnen zeggen dat je voor hypertrophy doeleinden meer aan een reset hebt (waar ik het niet mee eens ben), juist vanwege de fast twitch spieren en omdat gewrichten en pezen op den duur een flinke rol gaan spelen bij touch n' go. Aan de andere kant, als ik 8 sets van 2 reps met een rest vergelijk met 3 sets van 12 met 70% van het gewicht, dan kan je mij niet overtuigen dat het laatste beter is voor hypertrophy, althans zo werkt het bij mij.![]()
Btw, wie had hier laatst die Adipower weightlifting shoes ook alweer gekocht? Hoe zit het met de maat daarvan? Verstandig om een maatje groter/kleiner te nemen?![]()
adidas renschoenen oid passen in een sportzaak, daarvan komt de maat vrijwel altijd overeen met die dingen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef 33 het volgende:
Btw, wie had hier laatst die Adipower weightlifting shoes ook alweer gekocht? Hoe zit het met de maat daarvan? Verstandig om een maatje groter/kleiner te nemen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
true heb je ook een punt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef 33 het volgende:
Het ligt er dus behoorlijk aan hoe je het bekijkt, maar het heeft er wel mee te maken. Je zou dan zelfs kunnen zeggen dat je voor hypertrophy doeleinden meer aan een reset hebt (waar ik het niet mee eens ben), juist vanwege de fast twitch spieren en omdat gewrichten en pezen op den duur een flinke rol gaan spelen bij touch n' go. Aan de andere kant, als ik 8 sets van 2 reps met een rest vergelijk met 3 sets van 12 met 70% van het gewicht, dan kan je mij niet overtuigen dat het laatste beter is voor hypertrophy, althans zo werkt het bij mij.
Ik gebruik tng puur voor mijn zwakke punten, wat schijnt te helpen ... 1rm tijd duurt nog paar weken .. moet dan nog maar zien wat ik feitelijk gegained heb
Ah oke. Ik lees namelijk verschillende dingen. Weinig zin om weer terug te moeten sturenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
adidas renschoenen oid passen in een sportzaak, daarvan komt de maat vrijwel altijd overeen met die dingen..
![]()
deloaden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat. Zou je zelfs nog 2x kunnsn deloaden en haal je alsnog de 100 kg voor maart. Mits je geen ernstige formproblemen hebt. 100 kg squat moet je eigenlijk wel zonder al teveel problemen kunnen halen. Mits jw genoeg eet en rust.
ATG?![]()
Pas een paar addidas samba die komen overeen met de oly schoenen. Is in bijna elke sneaker winkel te vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef 33 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik lees namelijk verschillende dingen. Weinig zin om weer terug te moeten sturen.
Verbo is terug?
Deloaden = periode waarin je omlaag gaat in gewicht, volume of intensiteit. Staat wel ergens beschreven in de starting strength handleiding denk ik.quote:
ATG = ass to grass (bij quat).![]()
M'n reet raakt wel bijna de grond jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deloaden = periode waarin je omlaag gaat in gewicht, volume of intensiteit. Staat wel ergens beschreven in de starting strength handleiding denk ik.
ATG = ass to grass (bij quat).![]()
Die ga ik dan passen. Thanks!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Pas een paar addidas samba die komen overeen met de oly schoenen. Is in bijna elke sneaker winkel te vinden.![]()
![]()
Ik heb die recent gekocht. Ze zitten bij mij perfect, maar ik heb wel 1 maatje groter dan mijn normale schoenen genomen. Persoonlijk vind ik de schoenen wel iets krap in de breedte, maar ik heb grote voeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef 33 het volgende:
Btw, wie had hier laatst die Adipower weightlifting shoes ook alweer gekocht? Hoe zit het met de maat daarvan? Verstandig om een maatje groter/kleiner te nemen?![]()
![]()
Bij mij niet. Ik squat low bar en ga net iets beneden parallel, zodat ik volgens de powerlifting regels een correcte squat zou doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n reet raakt wel bijna de grond ja![]()
Weet nooit precies wanneer mijn squat goed is, heb nogal last gehad van een knieblessure (nog herstellende) dus dat helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik squat low bar en ga net iets beneden parallel, zodat ik volgens de powerlifting regels een correcte squat zou doen.![]()
Hier staat een beschrijving van de PL regels bij low barquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef Grizzly132 het volgende:
[..]
Weet nooit precies wanneer mijn squat goed is, heb nogal last gehad van een knieblessure (nog herstellende) dus dat helpt ook niet echt
http://www.usapowerlifting.com/newsletter/06/novice/novice.html![]()
Niet correct.quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:46 schreef fathank het volgende:
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ah, kijk perfect, dankjequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier staat een beschrijving van de PL regels bij low bar
http://www.usapowerlifting.com/newsletter/06/novice/novice.html![]()
Konstantin schijnt echt terug te komen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit filmpje is paar dagen geleden online gezet, hij ziet er goed droog uit zeg, damn!!
Ik lees op facebook van Andrey Malanichev:
"Wayne Howlett: KK has new training vids and photos on Dmitry's wall. I will be updating everyone with videos over the next year. He is doing Battle of Champions before he comes to Australia."
" he will be lifting at GPA Worlds in Sydney 2014, as long as he is not injured in the mean time."
n-n-n-no-homo .. but he's looking sharp
edit:
nog een fb filmpje, KK deficit deadlifts https://www.facebook.com/(...)74653&type=2&theater
[ Bericht 18% gewijzigd door dreamerbulk op 06-12-2013 18:18:30 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
KK is zo'n grote baas he! Goed om weer shit van hem te zien
3x per week squatten, iedere keer 2,5kg erbij. Dat maakt 7.5 kg.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
maakt mijn dag helemaal topquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef Cataclyst het volgende:
KK is zo'n grote baas he! Goed om weer shit van hem te zienBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik doe het ook maar voor de eerste 4 weken staat 5kg per training = 15kg p/w.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
3x per week squatten, iedere keer 2,5kg erbij. Dat maakt 7.5 kg.![]()
Als je moeite hebt met diep en doorslapen kan het wel eens helpen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier gebruikservaringen met ZMA supplementen? De moeite waard, of een waste of money?
Gewoon proberen.![]()
Die doe je pas wanneer de grotere sprongen niet meer gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
3x per week squatten, iedere keer 2,5kg erbij. Dat maakt 7.5 kg.
Increments for increasing the weight between sets will vary with the trainee. Lightweight, unconditioned kids need to go up in 10-15 lb or 5-7.5 kg jumps. Older or stronger trainees can use 20-30 lb or 10-15 kg increments.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dikke lul swek is mijn ervaring. srs.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier gebruikservaringen met ZMA supplementen? De moeite waard, of een waste of money?
Het brengt mijn test wel meer richting optimale waarden.
Vage dromen heb ik niet zo.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
ODOLS for lifequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier gebruikservaringen met ZMA supplementen? De moeite waard, of een waste of money?![]()
ZMA werkt voor mij lekker voor het beter slapen. Echter heb ik nu volgens de dokter een lichte vitamine B6 vergiftigingquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Heb zelf mn Adidas powerding gevallen een beetje naar de achtergrond geduwd weer. Platte zolen bevallen me toch beter.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Kijk uit he met die light producten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Champy het volgende:
[..]
ZMA werkt voor mij lekker voor het beter slapen. Echter heb ik nu volgens de dokter een lichte vitamine B6 vergiftigingYou wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Interessante info is er ontstaan vanuit mijn vraag.
En fuck, die KK is echt een beest man. Ziek.If not now, then when.![]()
Idd maar eens doen. Had mn stash weggeflikkerd nav horrorverhalen over beestachtige prostaten en zulks. Lol.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met diep en doorslapen kan het wel eens helpen.
Gewoon proberen.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Maat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:44 schreef Phlogi2013 het volgende:
Heb zelf mn Adidas powerding gevallen een beetje naar de achtergrond geduwd weer. Platte zolen bevallen me toch beter."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Euhhh 43 of 43.5 euro maat. Zal zo ff kijken voor je
In perfecte conditie overigens, alleen een klein smeersel vlekje op de zool/hiel.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Ken gorilla's die naar aanleiding van deze foto een introductie abbo hebben genomen idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Interessante info is er ontstaan vanuit mijn vraag.
En fuck, die KK is echt een beest man. Ziek.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
43.5quote:
Heb normaal maat 43. En die had ik ook wel gepast van deze denk ik. Had vaak 2 paar sokken aan
Ik ken hetero mannen die na het zien van hem full blown homo zijn geworden..quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Ken gorilla's die naar aanleiding van deze foto een introductie abbo hebben genomen idd.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Op 129 kilo, dat is een prima gewicht voor hem.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef dreamerbulk het volgende:
Konstantin schijnt echt terug te komen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit filmpje is paar dagen geleden online gezet, hij ziet er goed droog uit zeg, damn!!
Ik lees op facebook van Andrey Malanichev:
"Wayne Howlett: KK has new training vids and photos on Dmitry's wall. I will be updating everyone with videos over the next year. He is doing Battle of Champions before he comes to Australia."
" he will be lifting at GPA Worlds in Sydney 2014, as long as he is not injured in the mean time."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n-n-n-no-homo .. but he's looking sharp
edit:
nog een fb filmpje, KK deficit deadlifts https://www.facebook.com/(...)74653&type=2&theater
Goed hem weer terug te zien.![]()
![]()
ik dacht dat jij dat wel zou waarderen!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op 129 kilo, dat is een prima gewicht voor hem.
Goed hem weer terug te zien.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb schoonfamilie in Sydney. Eens kijken of dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat wel zou waarderen!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb schoonfamilie in Sydney. Eens kijken of dat gaat lukken.
Hoewel we mei 2015 naar Australie gaan... Misschien gaat m'n vrouw klagen als ik in december al wil gaan,quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoewel we mei 2015 naar Australie gaan... Misschien gaat m'n vrouw klagen als ik in december al wil gaan,whahahah epic
kan je leuke dingen mee doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Snakey het volgende:
Ik heb trouwens een kettlebelt gevonden in het huis waar we nu zijn.![]()
8 kilo though.
Liften met je butt cheeks??quote:![]()
Ik kan er in ieder geval genoeg mee doen om te voelen dat ik wat gedaan heb inderdaad. En ik heb een pull up bar gevonden. Dit huis is van een surf dude dus er is van alles om en rond het huis te vinden.![]()
Ik ga straks een stuk kayaken, goede schouder, rug, beetje core workout. We zitten aan deze baai in the Bay of Islands, (uitzicht vanuit het huis) genoeg om te kayaken dus.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Liften met je butt cheeks??![]()
Ik kan er in ieder geval genoeg mee doen om te voelen dat ik wat gedaan heb inderdaad. En ik heb een pull up bar gevonden. Dit huis is van een surf dude dus er is van alles om en rond het huis te vinden.![]()
Ik ga straks een stuk kayaken, goede schouder, rug, beetje core workout. We zitten aan deze baai in the Bay of Islands, (uitzicht vanuit het huis) genoeg om te kayaken dus.![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel paradijs man, wat een uitzicht... hoe is de temperatuur?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het wordt hier niet erg warm, maar het was gisteren zo'n 25 graden, met een zeebries dus erg aangenaam. Helaas regent het ook regelmatig. Het begint nu net een beetje op te klaren. Ik loop precies 12 uur voor op NL, dus het is nu half 12 in de ochtend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel paradijs man, wat een uitzicht... hoe is de temperatuur?
Net ontbeten, nu naar beneden lopen naar het strandje en een kayak in het water gooien.![]()
Ow, en m'n schoonbroer leren squaten. Die wil een sterkere hardloper worden maar heeft nooit meer gedaan aan zijn benen dan met extra gewicht hardlopen.![]()
Die gaat dus een leuke bodyweight workout van me krijgen vandaag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het wordt hier niet erg warm, maar het was gisteren zo'n 25 graden, met een zeebries dus erg aangenaam. Helaas regent het ook regelmatig. Het begint nu net een beetje op te klaren. Ik loop precies 12 uur voor op NL, dus het is nu half 12 in de ochtend.
Net ontbeten, nu naar beneden lopen naar het strandje en een kayak in het water gooien.![]()
Ow, en m'n schoonbroer leren squaten. Die wil een sterkere hardloper worden maar heeft nooit meer gedaan aan zijn benen dan met extra gewicht hardlopen.![]()
Goddelijk leven zeg, geniet van het kayakken ...![]()
hier begint te winter in te kicken![]()
@sapstengel , ik was even trainen in de nieuwe f4f vestiging vanavond...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Oh was het wat? Weinig plates of niet? En alleen van die dikke bumperplates.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
@sapstengel , ik was even trainen in de nieuwe f4f vestiging vanavond...
Zwaardere dumbbells al wel geleverd? Lag t/m 32 toen ik er ging kijken dinsdag.![]()
wel redelijk aantal plates, maar die 20kg zijn bijna zo dik als tractorbanden trololo..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh was het wat? Weinig plates of niet? En alleen van die dikke bumperplates.
Zwaardere dumbbells al wel geleverd? Lag t/m 32 toen ik er ging kijken dinsdag.
volgens mij krijg je er niet eens 4 op één kant![]()
Dus ik zal alleen mijn armen dag daar doen wanneer de burger king er is, toen strx wel ff post workout kfc gedaan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja precies, dat beperkt je wel aardig...quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel redelijk aantal plates, maar die 20kg zijn bijna zo dik als tractorbanden trololo..
Dus ik zal alleen mijn armen dag daar doen wanneer de burger king er is, toen strx wel ff post workout kfc gedaan.
Haha dat is wel een goede![]()
![]()
ik ga proberen de eerste klant te zijn van Burger King bij ons, ik ben al jaren aan het rooten voor een BK in ons stadsdorp.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dat beperkt je wel aardig...
Haha dat is wel een goedeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Geen haaien daar? Of Jack Jumpers? Zag die kleine motherfuckers een tijd geleden op tv, wat een attitude hebben die zeg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het wordt hier niet erg warm, maar het was gisteren zo'n 25 graden, met een zeebries dus erg aangenaam. Helaas regent het ook regelmatig. Het begint nu net een beetje op te klaren. Ik loop precies 12 uur voor op NL, dus het is nu half 12 in de ochtend.
Ik ga wel proberen de 100e klant te zijn, hoop dat je dan een jaar lang gratis double cheeseburger XXL wint.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga proberen de eerste klant te zijn van Burger King bij ons, ik ben al jaren aan het rooten voor een BK in ons stadsdorp.![]()
gainsquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen de 100e klant te zijn, hoop dat je dan een jaar lang gratis double cheeseburger XXL wint.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is hier haaienseizoen. De great white hangt hier tussen november en maart rondt, en allerlei andere haaien. Maar ik geloof niet dat mensen in de baaien aangevallen worden, meer als je echt de zee op gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Geen haaien daar? Of Jack Jumpers? Zag die kleine motherfuckers een tijd geleden op tv, wat een attitude hebben die zeg.
Jack Jumpers weet ik niet.![]()
CEO/10k a day.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Living the dream. Terwijl wij hier creperen in de wind en kou.
Soon.If not now, then when.![]()
die dikke bumperplates ga je er mischien nog 4 van op krijgen. Hier zat ik met 2x20 en 1x10 ook al over de helft van wat erop kon, gaat nergens overquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel redelijk aantal plates, maar die 20kg zijn bijna zo dik als tractorbanden trololo..
Dus ik zal alleen mijn armen dag daar doen wanneer de burger king er is, toen strx wel ff post workout gedaan.
Ga ook maar eens aan de ZMA, val tegenwoordig niet meer voor 7:00 in slaap
Drinky is een baas![]()
lol, het ziet er wel imposant uit, dat is één ding!quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
die dikke bumperplates ga je er mischien nog 4 van op krijgen. Hier zat ik met 2x20 en 1x10 ook al over de helft van wat erop kon, gaat nergens overBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
ja, je ziet mensen echt kijken van "wtf" als ik ga deadliften of squatten. Kijk er zelf ook van op want als je er gewichten zonder bumpers aan hangt kom je net over 1/4quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol, het ziet er wel imposant uit, dat is één ding!
Is wel een goede motivatie trouwensI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
haha zeker weten goede motivatie, dan voel je jezelf nog sterkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, je ziet mensen echt kijken van "wtf" als ik ga deadliften of squatten. Kijk er zelf ook van op want als je er gewichten zonder bumpers aan hangt kom je net over 1/4
Is wel een goede motivatie trouwensBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Okee, 5 setjes van, 15 push ups, 15 coblet squats (met een 8 kilo kettlebell), 15 kettlebell swings, pull ups (as many as possible), 2 minuten rust, volgend setje. En een uurtje kayakken voel je best wel.![]()
Om er vooral weer eens achter te komen dat m'n conditie sucked.![]()
![]()
Ik weet niet of het al is gepost, maar zie hier het nieuwe WR van Dan Green @ 110kg van 2 weken terug:
![]()
Ik woon in Sydney. Die comp waar KK aan mee wil doen, zou ik best wel naartoe willen eigenlijk
-
Met een 8kg kettlebell kan je leuke conditie workouts doen. Traplopen met dat ding enzo
-
Wat een beest!quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:38 schreef 33 het volgende:
Ik weet niet of het al is gepost, maar zie hier het nieuwe WR van Dan Green @ 110kg van 2 weken terug:
-
Heb vitamine D besteld, de 5000 IU variant van B&F. Er is al genoeg over gesproken, sowieso is supplementeren goed, maar merken jullie ook echt lichamelijk verandering? Dat je meer energie hebt bijvoorbeeld?![]()
T kan placebo zijn maar ik kom een stuk makkelijker uit mn nest sochtennds.Behulpzaam als een waterkraan.
Als dat zo is, dan is het voor mij echt het ultieme supplement. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:58 schreef fathank het volgende:
T kan placebo zijn maar ik kom een stuk makkelijker uit mn nest sochtennds.![]()
Ik slaap een stuk beter sinds ik D neem. Geen idee of het ook echt daardoor komt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Heb vitamine D besteld, de 5000 IU variant van B&F. Er is al genoeg over gesproken, sowieso is supplementeren goed, maar merken jullie ook echt lichamelijk verandering? Dat je meer energie hebt bijvoorbeeld?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik zit nu in de beginfase van SS(dus lift relatief licht) maar voel mn buikspieren niet branden ofzo. Zijn deze lifts echt genoeg voor je buik ook al voel je het niet of kan ik op 2 rustdagen wat buikoefeningen doen? En zo ja, wat is een goede workout?![]()
Heb geduld en hou je aan het programma.Behulpzaam als een waterkraan.
Je buikspieren zullen niet branden van de SS workouts. Is ook niet je hoofddoel als je sterker wil worden in het begin. Buikspieren die groeien wel wat mee met SS en zorgen vooral voor stabilisatie samen met de rug spieren (erector spinea, multifidus).quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:33 schreef Atemno het volgende:
Ik zit nu in de beginfase van SS(dus lift relatief licht) maar voel mn buikspieren niet branden ofzo. Zijn deze lifts echt genoeg voor je buik ook al voel je het niet of kan ik op 2 rustdagen wat buikoefeningen doen? En zo ja, wat is een goede workout?
Zou geen kwaad kunnen om ze op rustdagen te trainen wanneer het jou te karig lijkt. Het belangrijkste om de core spieren mee te pakken is de Valsalva techniek te gebruiken tijdens het liften. Dus diep inademen.bij je keel/mond druk zetten zodat er geen lucht 'ontsnapt' en de buik/zij en rug zo ver mogelijk uitzetten met de lucht die je inademt.
Makkelijkste manier is om van te voren te oefenen. Zet je handen op je zij zodat je duimen de rug beslaan en je vingers de buik. Probeer nu overal je vingers weg te drukken door flink in te ademen en de romp aan alle kanten uit te zetten.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Elke dag 4 liter volle melk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef fathank het volgende:
Heb geduld en hou je aan het programma.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: