Heb je nu ook teveel energie over? Dat je energieker bent puur doordat je die energie niet kwijt kunt in het trainen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu bijna twee weken niet getrained, wat op zich geen probleem is. Maar ik mis de barbell als een tiener die zijn eerste liefje voor het eerst mist.
Ik kan redelijk eten, maar die hoeveelheden...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Drinky het volgende:
Die gast eet echt verschrikkelijk snel. Denk dat ik de hoeveelheden die hij eet ook wel binnen kan krijgen( of ten minste dicht bij in de buurt komen. Maar de snelheid waarin hij eet gaat nergens over.
Neuh, ik heb dee eerste week veel feestjes gehad, een dag een virus van een van de kinderen opgelopen, en jetlag was ook niet echt prettig. Ik voel me vandaag voor het eerst pas weer normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nu ook teveel energie over? Dat je energieker bent puur doordat je die energie niet kwijt kunt in het trainen?
Ahja ofc. Je bent er nog niet zo heel lang en al die dingen zijn er ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik heb dee eerste week veel feestjes gehad, een dag een virus van een van de kinderen opgelopen, en jetlag was ook niet echt prettig. Ik voel me vandaag voor het eerst pas weer normaal.
Mooi, maar she skipped leg day als ik het met het bovenlichaam vergelijk (kan aan camera hoek liggen). Soortgelijk geval hier in de gym, 53kg tandenstoker vrouwtje na 10 maanden knetterhard trainen nu 63kg met behoorlijke grote squat benen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef seto het volgende:
https://minimartialarts.w(...)rogress-of-one-year/
voor de vrouwtjes
de roids staan niet bij het dieetquote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef seto het volgende:
https://minimartialarts.w(...)rogress-of-one-year/
voor de vrouwtjes
Vergeet de vitamines die je uit je voeding haalt niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:50 schreef Champy het volgende:
Vanmorgen naar de huisarts geweest met m'n warme kuit probleem. Wat gemeten, gewreven, geduwd en geprikt maar niks vreemds gevonden. Ik vertelde dat ik afgelopen jaar 10 kilo aangekomen was en welke supplementen ik gebruik, en toen concludeerde de HA dat het waarschijnlijk een overschot aan vitamine b6 is van de ZMA.
Ik naar huis, en natuurlijk meteen opzoeken op internet, en daar is te vinden dat er verschillende upper limits van 25mg/dag, 50mg/dag en 100mg/dag bestaan. In ZMA zit 10,5mg/capsule, waarvan ik er 3 per dag neem. Dus ik twijfel weer.
Iemand die hier iets meer info over heeft?
lukt je niet, cafeïne is verslavend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Twee uur terug mijn cafeïne inname verhoogd naar 400 mg voor de training. Moet zeggen dat ik geen significant verschil in energie/agressie merk jammer genoeg. Zal ook voornamelijk komen doordat ik de afgelopen maand elke dag wel een kop of 2/3 koffie drink, waardoor mijn lichaam uiteraard went aan de stof - daardoor zal Chris Hickson bijvoorbeeld soms ook 700 mg nemen om echt hyped up te worden.
Misschien binnenkort een maandje stoppen met cafeïne en dan eens checken.
Dat mag best zo zijn maar niks overwint the power of the mind.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lukt je niet, cafeïne is verslavend.
Moet makkelijk kunnen. Das nog 3 maanden bijna. Meer eten. Of squat je nu nog met 10 kg ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Vooruitgang gaat steeds slomer, dacht op dit tempo nog wel 100KG squat voor maart te halen, maar gaat ;m niet worden
60KG squatquote:Op vrijdag 6 december 2013 06:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen. Das nog 3 maanden bijna. Meer eten. Of squat je nu nog met 10 kg ofzo?
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat. Zou je zelfs nog 2x kunnsn deloaden en haal je alsnog de 100 kg voor maart. Mits je geen ernstige formproblemen hebt. 100 kg squat moet je eigenlijk wel zonder al teveel problemen kunnen halen. Mits jw genoeg eet en rust.quote:
In principe is er niks verkeerds aan een lichte arch in je bovenrug en zeker niet bij pr's. Zolang je onderrug maar recht is. Vroeger had ik hier ook altijd last van, maar sinds ik mijn nek/hoofd neutraal houd bij het liften is, naast mijn onderrug, ook mijn bovenrug recht, ook bij 200+ kg. Probeer ook constant je rug en schouders strak en gespannen te houden. Evt. paused deadlifts met wat lichtere gewichten om hiermee te oefenen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:30 schreef DannyDeko het volgende:
Ik merk dat m'n form niet meer optimaal is als m'n deadlift 95kg doe, daar waar het bij 90kg nog wel gewoon prima is.
Het probleem ligt volgens mij dat ik mn schouders niet meer naar achter kan doen waardoor er een lichte arch in mn bovenrug komt.
Wat te doen? Gewoon de 95kg blijven proberen totdat ik m'n form wel goed krijg of niet?
Beetje van beide, laat hem gecontroleerd zakken, regrip op de grond en zo door. Ga nooit hoger dan 6-8 maar zit vaker stukken lagerquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe deadliften jullie eigenlijk bij meerdere reps? Sommige doen touch n go en sommige laten hem rond hun knieën op de grond vallen en doen hem als het ware helemaal opnieuw.
Ik doe gewoon ''touch n go'', komen er van die tjappies me ff wijsmaken dat ik de grond niet mag raken met de deadlift want dan houdt je de spanning er niet op. Terwijl ze zelf niet eens 80+ deadliftenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe deadliften jullie eigenlijk bij meerdere reps? Sommige doen touch n go en sommige laten hem rond hun knieën op de grond vallen en doen hem als het ware helemaal opnieuw.
Dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:22 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Beetje van beide, laat hem gecontroleerd zakken, regrip op de grond en zo door. Ga nooit hoger dan 6-8 maar zit vaker stukken lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |