Internet zegt mogelijk symptoom van een trombosebeen, morgen toch maar even langs de huisartsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef Champy het volgende:
Maandag legday gehad, maar halverwege gestopt vanwege een zeurende knie.
Gisteren kreeg ik ineens een zeer warm gevoel over de buitenkant van m'n kuit, net alsof ik tegen de verwarming aan stond. Ik trok m'n been weg omdat ik echt dacht dat ik ergens tegenaan zat. Dit duurde een paar seconden, en kwam een aantal keer terug. Vreemd, maar ik dacht dit gaat wel over. Vandaag weer last hiervan. Het doet geen pijn of iets dergelijks, maar er komt echt af en toe een warme gloed uit m'n kuit. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb geen last meer van mijn knie.
Volgend jaar 150 kg squat, 170 kg deadlift en 100 kg bench press. Als het herstel verloopt zoals gepland.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef kidkash19 het volgende:
Wat doen jullie allemaal zeg? Al die dingen die ik hier zie, dingen die op knappen staan, die verrekken of scheuren.
Ik train toch al een tijdje en train ook teamgenoten van me maar dit soort dingen komen niet voor
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?
Misschien is het een beginner, of heeft hij een blessure. Mensen kijken mij ook verdomd gaar aan als ik 40kg OHP's doe met veel moeite (schouder uit kom gehad), wordt ik ook nogal geïrriteerd van mja.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef Opblaaspop077 het volgende:
1,90@100 Kilo en een riem gebruiken en dan ook nog vanuit de powercage: 80 kilo deadliften (waarom zou je uberhaupt halverwege beginnen en dan toch hele reps gaan doen!?). Rete agressief bezig was die gast, echt totaal niet nodig. Deed alsof die de wereld aan het verzetten was ofzo.
Ik wou er eigenlijk wat van zeggen maar dat wou die denk ik niet, zo zag hij er iig niet uit.
Zo tering fucking irritant die mensen in de gym.
/einde klaagbaak.
Ik heb nu nog een geïnteresseerde. Als diegene hem niet hoeft en ik kan niemand hier in de buurt vinden, sure.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Phlogi2013 het volgende:
Yuri gaat die bokszak ook los?
Gefeliciteerd btw.
40 Kg strict overhead press is ook niet niks hoor. Tevens ben jij dan toch niet storend bezig?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Misschien is het een beginner, of heeft hij een blessure. Mensen kijken mij ook verdomd gaar aan als ik 40kg OHP's doe met veel moeite (schouder uit kom gehad), wordt ik ook nogal geïrriteerd van mja.
Geloof niet dat ik er voor het einde van het jaar nog 5kg lichaamsgewicht bij krijg, dus neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef kidkash19 het volgende:
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?
Nja, ik maak soms weleens een paar semi-schreeuw momentjes als mijn schouder opspeelt bij de laatste reps.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
40 Kg strict overhead press is ook niet niks hoor. Tevens ben jij dan toch niet storend bezig?
Dit was gewoon onnodig. Gewoon keihard hit&slide tegen de powercage aan en dan (expres) die 100Kg laten vallen op de al kleine 'uitsteeksels' van de safety bars uit de power cage.
Ijzer op ijzer maakt nou eenmaal heel veel kabaal.
Tuurlijk kan een beetje kabaal wel, dumbbels laten vallen, failen met de barbbell. Maar goed dit was expres...
2000g gehakt (koe)quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef D. het volgende:
Geloof niet dat ik er voor het einde van het jaar nog 5kg lichaamsgewicht bij krijg, dus nee
Kijk naar furious pete voor de inspiratie. Dan moet 5kg te doen zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik er voor het einde van het jaar nog 5kg lichaamsgewicht bij krijg, dus nee
Eerst even over je ribben. Net zoals je wervels tel je van boven naar onder. Dus het zou je (12-2) tiende rib zijn i.p.v de 2de of 3de. Maar stekende pijn duidt meestal op een spier.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef the85mc het volgende:
Ik heb een vraag. Ik train meestal met losse halters, en de laatste tijd krijg ik rare pijntjes als ik dumbell press en flies doe. Ik krijg dan rare stekende pijn tussen mijn lage ribben, vooral tussen 2e en 3e rib. Zo'n intens stekende pijn dat ik set niet af kan maken. Doe ik iets verkeerd of zijn het kleine stabiliserende spiertjes die teveel op hun donder krijgen?
Garnalen gemaakt van tijgervlees. Voor de eckte mannen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nja, ik maak soms weleens een paar semi-schreeuw momentjes als mijn schouder opspeelt bij de laatste reps.
Als het echt zo is zoals jij beschrijft, is dat wel raar van die gozer. Geen medewerker die er wat van zegt? Niet echt goed voor de duurzaamheid van de barbell om het met geweld op de powercage te laten vallen.
[..]
2000g gehakt (koe)
500g garnalen (tijger)
10 sjalotjes
10 lomboks
20 teentjes knoflook
5 lenteuien
5 paprikas
200 pangsit vellen
eigeel (smeren die randjes)
Lekker frituren in vier wokpannen in hete olie. Krijg jij zo die 5 kg erbij.
Ah ok, weer wat geleerd, ik telde idd van onderaf.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eerst even over je ribben. Net zoals je wervels tel je van boven naar onder. Dus het zou je (12-2) tiende rib zijn i.p.v de 2de of 3de. Maar stekende pijn duidt meestal op een spier.
Zie wel vaker blessures ontstaan waarna men van halters naar dumbbell oefeningen overstappen. Vaak komt dit door het gewicht wat ze wel kunnen wegduwen, maar geen ervaring hebben met het stabilliseren. Weet niet of dit bij jou het geval is. Een handig idee is om de eerste trainingen op een redelijk laag gewicht te trainen met dumbbells en dit opbouwen over een aantal sessies.
Good mornings, lunges (ver uitstappen en high reps squatten. De perfecte combi voot spierpijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef Faeroer het volgende:
Op aanrade van een mooie dame heb ik is voor de gein Good Morning's toegevoegd aan mijn schema en gisteren daadwerkelijk uitgevoerd. Ik loop nu als een retarded eend.Wat een hel.
Ik ken het gevoel, als ik een tijd niet train word ik onrustig. Heerlijk om dan die eerste keer weer te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu bijna twee weken niet getrained, wat op zich geen probleem is. Maar ik mis de barbell als een tiener die zijn eerste liefje voor het eerst mist.
Er kwam wel iemand kijken maar die zei er niks van, en diegene trok er zich ook geen drol van aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nja, ik maak soms weleens een paar semi-schreeuw momentjes als mijn schouder opspeelt bij de laatste reps.
Als het echt zo is zoals jij beschrijft, is dat wel raar van die gozer. Geen medewerker die er wat van zegt? Niet echt goed voor de duurzaamheid van de barbell om het met geweld op de powercage te laten vallen.
*zich erin verdieptquote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kijk naar furious pete voor de inspiratie. Dan moet 5kg te doen zijn.
Heb je nu ook teveel energie over? Dat je energieker bent puur doordat je die energie niet kwijt kunt in het trainen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu bijna twee weken niet getrained, wat op zich geen probleem is. Maar ik mis de barbell als een tiener die zijn eerste liefje voor het eerst mist.
Ik kan redelijk eten, maar die hoeveelheden...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Drinky het volgende:
Die gast eet echt verschrikkelijk snel. Denk dat ik de hoeveelheden die hij eet ook wel binnen kan krijgen( of ten minste dicht bij in de buurt komen. Maar de snelheid waarin hij eet gaat nergens over.
Neuh, ik heb dee eerste week veel feestjes gehad, een dag een virus van een van de kinderen opgelopen, en jetlag was ook niet echt prettig. Ik voel me vandaag voor het eerst pas weer normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nu ook teveel energie over? Dat je energieker bent puur doordat je die energie niet kwijt kunt in het trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |