Slapen misschien?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:
Ik ga er denk ik maar eens een deload week tegenaan gooien. Ik merk gewoon dat m'n lifts minder aan het worden zijn, energie helemaal weg en kracht ook.
Weekje helemaal rusten of deloaden?
Fantastisch goed artikel van Rippetoe. Ben het er eigenlijk 100% mee eens, over the good, bad en ugly van Crossfit.quote:Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef seto het volgende:
http://www.t-nation.com/t(...)ood-bad-and-the-ugly
rippetoe over crossfit
[..]
Ik slaap normaal gesproken dik 8 uur, vaak gewoon 10~12 uur. Studentenleven ftwquote:
Ik doe nu vrijwel alleen apparaten voor mijn benen, rotory calf, leg presses en leg curls. ook ben ik een vrij lange jongeman (1,98) ik weet niet of dit nog van invloed is voor beenspieroefeningen? (ben ook niet zo ervaren met de fitness afkortingen en termen)quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- Wat is je huidige routine
- Waarom denk je dat je huidige routine niet goed genoeg is?
Jep, die tijdelijke piek van een wheyshake na training is duidelijk. Maar krijg je er echt meer kracht door of meer hypertrofie? Dat is nooit overtuigend aangetoond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.jissn.com/content/10/1/53/abstract
Om bij mij m'n onderarmen te activeren doe ik aan het eind lichte strict BB curls. Die krijgen m'n onderarmen goed aan het zweten. Om de een of andere reden ben ik een beetje lui als het op mijn onderarmen aankomt, daar cheat ik altijd op de een of andere manier meequote:Op woensdag 4 december 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap nu trouwens waarom men zegt dat je onderarmen groeien van deadlifts. Sinds ik 5x5 doe en hoger in gewicht ga loop ik de laatste tijd met dikke DOM's in m'n onderarmen rond. Vandaag weer na de DL van gisteren...
(ja ik weet het, spierpijn staat niet gelijk aan spiergroeiMaar het is wel een teken dat ze nu iig goed worden gebruikt).
moet je voor de grap eens 5x8 proberen op een gewicht dat je met double overhand nog net kan pakken in die rep range. Onderarmen in de fik!quote:Op woensdag 4 december 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap nu trouwens waarom men zegt dat je onderarmen groeien van deadlifts. Sinds ik 5x5 doe en hoger in gewicht ga loop ik de laatste tijd met dikke DOM's in m'n onderarmen rond. Vandaag weer na de DL van gisteren...
(ja ik weet het, spierpijn staat niet gelijk aan spiergroeiMaar het is wel een teken dat ze nu iig goed worden gebruikt).
Hoe lang ben je dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef seto het volgende:
Ik ben te lang om leg raises te doen, kan gewoon staan als ik de pull-up bar pak.
#tallpeopleproblems
Ja kan mezelf wel omhoog trekken en het dan doen maar dat is veel zwaarder.
Ik moest even opzoeken wat een Sharps container is, maar erg sterk ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Vriend van me is van gym geswitched. Eerste wat hij tegen komt in de kleedkamer is dit:
[ afbeelding ]
Zelfde als http://www.bbc.co.uk/news/health-25118857 ?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:58 schreef seto het volgende:
Gezond dik bestaat niet
Dikke klap voor de fat acceptance movement in de VS
Diegene die de afvalbakken/zakken verwisselt zal zich wel lek hebben geprikt haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Vriend van me is van gym geswitched. Eerste wat hij tegen komt in de kleedkamer is dit:
[ afbeelding ]
Los?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Phlogi2013 het volgende:
Yuri gaat die bokszak ook los?
Gefeliciteerd btw.
Of hij los gaat zodat hij er iets of iemand in kan stoppen om mee te boksen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Los?
Thanks! En van wie ben jij dan weer een kloon?
Ik weet niet wanneer jouw laatste rustperiode geweest is, maar het kan nooit kwaad om een weekje te rusten. Ik rust zelf ook om de zes weken, gewoon een weekje niks. Dan heb ik ook weer volle bak motivatie om keihard te gaan trainen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:
Ik ga er denk ik maar eens een deload week tegenaan gooien. Ik merk gewoon dat m'n lifts minder aan het worden zijn, energie helemaal weg en kracht ook.
Weekje helemaal rusten of deloaden?
M'n 3plate deadlift wordt het niet voor 1jan ben ik bangquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef kidkash19 het volgende:
Wat doen jullie allemaal zeg? Al die dingen die ik hier zie, dingen die op knappen staan, die verrekken of scheuren.
Ik train toch al een tijdje en train ook teamgenoten van me maar dit soort dingen komen niet voor
Anyhow....bijna eind van het jaar, iedereen zn doelen gehaald die ze ongetwijfeld op 1 januari hebben gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |