Guys,
Ik heb eindelijk een kamer in Amsterdam gevonden en daardoor verkoop ik mijn gym. Vanaf maandag zit ik daar wat betekent dat ik meubels moet kopen, aankomend weekend. De gym moet dus ook aankomend weekend weg!
Wat ik heb:
- Olympische stang (20kg)
- EZ-bar (50mm) (7 kg)
- 2 dumbellstangen (50mm) (5 kg p.s.)
- Stevig powerrack met houders, dipstangen, safety bars, optrekstang en een deadlift stang. Gebouwd door Henk van Powercage.nl (tekening:
http://midjzome.home.xs4all.nl/pc50502%20BB/PC50502-200.PDF)
- 2x20, 2x15, 2x10, 4x5, 8x2,5, 4x1,25 Barbarian schijven (135 kg)
- 2 olympische sluitingen (2,5 kg p.s.) en 4 veersluitingen
- Multi-functioneel bankje dat in verschillende standen kan + je kan er leg curl, bicep curl, lying leg curl etc. op doen.
- baby dummbells
- eventueel een bokszak (+ handschoenen) die nog omringd is in plastic (zuinig op wegens de barre omstandigheden in mijn garage)
- een gratis bal magnesiumpoeder in verpakking
Ik heb extra de duurdere stangen gekocht vanwege de kwaliteit.
Voor de complete gym wil ik ¤ 600,-. De bokszak kun je er voor voor ¤ 30,- bij krijgen. Ik hoef hier geen heel verkooppraatje te houden. Het werkt allemaal, obviously en je kan in principe elke spier trainen die je je moet trainen, zonder spotter ook nog.
Foto's:
Dit zijn foto's van destijds:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het er nu bij staat:
SPOILER
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je daar op het rek ziet is stof. Op de foto's mist één ding, namelijk de biceps curl steun, waar je de armen op kan plaatsen, zoals je hier ook ziet:
SPOILER
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roest is voor echte mannen (powerrack is niet verroest ofc

).
DM/PM/Dit topic.
Kijken is kopen. Powerrack is uit elkaar te schroeven waardoor het makkelijker te transporteren is.
P.S. ik plaats dit eerst hier omdat ik jullie lief vind. Als er geen interesse is hier daarna op V&A, Marktplaats en DBB.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-12-2013 23:27:11 ]
If not now, then when.
Opblaaspop077
Opblaaspop077
quote:
Kijken is kopen

.
Heb wel interesse

.
Is het rack wel hoog genoeg om normaal ohp te doen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Yuri_Boyka
Patience.
quote:
Zou wel moeten. Ik 'sta' alleen in het rek met de BP. De squat en OHP doe ik buiten het rek, zoals je ook ziet aan hoe de houders geplaatst zijn.
If not now, then when.
quote:
Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:[..]
Zou wel moeten. Ik 'sta' alleen in het rek met de BP. De squat en OHP doe ik buiten het rek, zoals je ook ziet aan hoe de houders geplaatst zijn.
Ah okee dat zag ik niet goed.
Succes met de verkoop.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Beste,
Ik ben erachter gekomen dat mijn workout routine voor mijn benen niet goed genoeg is, heeft iemand een goede benen routine voor 1x per week?
Stereotomy
Mens sana in corpore sano
quote:
Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef Grizzly132 het volgende:Beste,
Ik ben erachter gekomen dat mijn workout routine voor mijn benen niet goed genoeg is, heeft iemand een goede benen routine voor 1x per week?
- Wat is je huidige routine
- Waarom denk je dat je huidige routine niet goed genoeg is?
Confidence through competence
Drinky
L'amour et la violence
Ik ga er denk ik maar eens een deload week tegenaan gooien. Ik merk gewoon dat m'n lifts minder aan het worden zijn, energie helemaal weg en kracht ook.
Weekje helemaal rusten of deloaden?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas
Yuri_Boyka
Patience.
quote:
Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:Ik ga er denk ik maar eens een deload week tegenaan gooien. Ik merk gewoon dat m'n lifts minder aan het worden zijn, energie helemaal weg en kracht ook.
Weekje helemaal rusten of deloaden?
Slapen misschien?
If not now, then when.
Stereotomy
Mens sana in corpore sano
quote:
Fantastisch goed artikel van Rippetoe. Ben het er eigenlijk 100% mee eens, over the good, bad en ugly van Crossfit.
Confidence through competence
Drinky
L'amour et la violence
quote:
Ik slaap normaal gesproken dik 8 uur, vaak gewoon 10~12 uur. Studentenleven ftw
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas
Of toch du vader?