Nee. De vulva.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze gebruiken ook allemaal een bepaalde ademtechniek. Is dit een andere dan de vulvusa oid?
We lopen niet allemaal met een kwijlbakkiequote:
ah, hij leeft nog, gelukkigquote:
Het lukt niet. Er kraakt niksquote:Op donderdag 28 november 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah, hij leeft nog, gelukkig![]()
heb je het nog kunnen proberen/ is het nog gelukt?
of heb je nou een gipsen korset aangemeten gekregen?
![]()
hmmquote:Op donderdag 28 november 2013 12:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het lukt niet. Er kraakt niks
Ja laat maar zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm
ik wil het wel een keer filmen wat ik doe lol. In de wc op m'n werk. Ergens anders kan het niet namelijk lol
hoei, dit klinkt heel fout zonder dat ze weten waar we het over hebben![]()
![]()
Ik zie mezelf daar al onbedoeld een split op maken. Lekker drie weken rust met een gescheurde abductorquote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
Hmmmm leuk nieuw speeltje in de gym, een slide board
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 13:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zie mezelf daar al onbedoeld een split op maken. Lekker drie weken rust met een gescheurde abductor
toen ik ooit eens fitneste op m'n 16e of zo, hadden ze die dingen ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie misschien wel, ik kan er denk ik wel iets uit halen. Of het een echte toevoeging is kom ik alleen maar achter door het te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
[..]
toen ik ooit eens fitneste op m'n 16e of zo, hadden ze die dingen ook.
moet je ook nog wat wd40 op spuiten op die plaat.
Vrij nutteloze oefening denk ik voor ons of niet?
http://www.bestbelts.net/quote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
heeft iemand nog een tip voor een goeie DL belt?
Kan me niet zo veel schelen wat i kost.
'k doe nu een belt aan van de gym die ik eigenlijk niet pas lees rollade
en hij is ook niet "hoog" genoeg.
Hij moet dus lekker hoog zijn voor m'n gevoel...
Kan niet schaatsenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef star_gazer het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de ijsbaan gaan
Als je een belt koopt, koop er dan een die overal even breed/hoog is. Die belts die aflopen bij de buik heb je niks aan, kun je niet echt fatsoenlijk inter abdominal pressure mee creereren.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
heeft iemand nog een tip voor een goeie DL belt?
Kan me niet zo veel schelen wat i kost.
'k doe nu een belt aan van de gym die ik eigenlijk niet pas lees rollade
en hij is ook niet "hoog" genoeg.
Hij moet dus lekker hoog zijn voor m'n gevoel...
ja precies.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je een belt koopt, koop er dan een die overal even breed/hoog is. Die belts die aflopen bij de buik heb je niks aan, kun je niet echt fatsoenlijk inter abdominal pressure mee creereren.
die van goodlift bevalt mij echt heel goedquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
daarom snap ik ook niet goed waarom die bestbelts zo aangeprezen worden. Die lijkt bijna net zo smal als een gemiddelde broekriem. 7,6cm is het.
Ik snap wel dat het geen half korset moet worden en je zelf moet werken, maar voor m'n gevoel heb je veel meer aan het dubbele kwa hoogte en dan idd. over heel de lengte
Litecoins.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef ZetaOS het volgende:
Zijn jullie in mijn afwezigheid al groot en sterk geworden?
Ik doe nu nog alleen maar Trainen, daytrading, slapen, eten Trainen.
Zie er ook weer uit als Zyzz 2.0
Zyzz 2.0 is toch een verzameling botten onder de grond? Of is dat Zyzz 3.0?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef ZetaOS het volgende:
Zijn jullie in mijn afwezigheid al groot en sterk geworden?
Ik doe nu nog alleen maar Trainen, daytrading, slapen, eten Trainen.
Zie er ook weer uit als Zyzz 2.0
Hahaa, heb je daar een foto bijquote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zyzz 2.0 is toch een verzameling botten onder de grond? Of is dat Zyzz 3.0?
Lekker getraind vandaag? Ik zag hem ook liggen, maar heb me er niet aan gewaagd.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
echte motivatie komt pas om de hoek kijken wanneer je niet zon harde progressie meer maakt. Dat je er keihard voor moet werken om je door een plateau heen te beuken. Op dat moment heb je de meeste afvallers. Slaat de twijfel toe. 'heeft allemaal nog wel zin. Al die tijd moeite en opofferingen'. Zolang je progressie boekt bkijft het leuk. Gaat het even wat minder, dan staan de echte kerels op.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Progrssie en verandering boekt motivatie, motivatie boekt progressie en verandering, vicieuze cirkel tot ik 200 kan benchen
Snap ik, maar progressie is altijd extra motiverend natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
hoek kijken wanneer je niet zon harde progressie meer maakt. Dat je er keihard voor moet werken om je door een plateau heen te beuken. Op dat moment heb je de meeste afvallers. Slaat de twijfel toe. 'heeft allemaal nog wel zin. Al die tijd moeite en opofferingen'. Zolang je progressie boekt bkijft het leuk. Gaat het even wat minder, dan staan de echte kerels op.
sick!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Yamcha het volgende:
Voelde me goed vandaag, 180x1 op de deadlift voor het eerst.
Reps voor de eerste 5.
Nice, zitten al 4 platen op aan beide zijdes. Op naar de 5.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Yamcha het volgende:
Voelde me goed vandaag, 180x1 op de deadlift voor het eerst.
Reps voor de eerste 5.
Dat zou erg nice zijn!quote:Op woensdag 27 november 2013 10:53 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Er loopt een soort lijn over de vloer, dat is de grens tussen het normale vloeroppervlak en het verende vloeroppervlak. Het is nog niet zeker (maar moet haast wel, het wordt te vol), maar uitbreiding zou dan tot die lijn zijn. Dus +- verdubbeld. Zou dan ten koste gaan van wat apparaten. Maar die staan relatief gezien stof te vangen.
't is een beetje lang voor als ondertitel onder je berichten, maar, mooi gesproken absoluutquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
echte motivatie komt pas om de hoek kijken wanneer je niet zon harde progressie meer maakt. Dat je er keihard voor moet werken om je door een plateau heen te beuken. Op dat moment heb je de meeste afvallers. Slaat de twijfel toe. 'heeft allemaal nog wel zin. Al die tijd moeite en opofferingen'. Zolang je progressie boekt bkijft het leuk. Gaat het even wat minder, dan staan de echte kerels op.
Top filmpje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:08 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Top filmpje!
Als ik 2 tips mag geven: bij de deadlift als je de bar laat zakken, buig je eerst je knieen voordat je de bar laat zakken. Probeer eerst de bar voorbij je knieen te laten zakken (rug recht!) en dan pas je knieen te buigen. Bij het squatten lijkt het alsof je teveel focust of het naar achter met je kont gaan, waardoor je rug te horizontaal wordt en je dus je balans (bijna) verliest. Probeer je kont naar achter maar ook tussen je knieen te laten zakken (dus naar achter en naar beneden). Dit kan je misschien het best oefenen door veel slav/Asian squats te doen.
Ik train niet op donderdagquote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker getraind vandaag? Ik zag hem ook liggen, maar heb me er niet aan gewaagd.
Ik ook niet, maar het zag er wel geinig uit. Die eigenaresse ging wel helemaal los op dat ding.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:22 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik train niet op donderdagDan sta ik op het veld, ik waag me er ook niet aan. Zie de toegevoegde waarde voor mij er niet in
Ray ik krijg dit te zienquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ray ik krijg dit te zien![]()
[ afbeelding ]
zuigende kk Amerikanen met die K youtube.quote:
Kan je wel gewoon zonder gewicht in een diepe squat zitten? Probeer eens te kijken indien je ATG kan squatten met hoeveel gewicht je ATG kan squatten. Mocht de balans echt een punt zijn dan kan je kijken hoeveel je ATG kan frontsquatten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |