Nee. De vulva.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze gebruiken ook allemaal een bepaalde ademtechniek. Is dit een andere dan de vulvusa oid?
We lopen niet allemaal met een kwijlbakkiequote:
ah, hij leeft nog, gelukkigquote:
Het lukt niet. Er kraakt niksquote:Op donderdag 28 november 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah, hij leeft nog, gelukkig![]()
heb je het nog kunnen proberen/ is het nog gelukt?
of heb je nou een gipsen korset aangemeten gekregen?
![]()
hmmquote:Op donderdag 28 november 2013 12:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het lukt niet. Er kraakt niks
Ja laat maar zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm
ik wil het wel een keer filmen wat ik doe lol. In de wc op m'n werk. Ergens anders kan het niet namelijk lol
hoei, dit klinkt heel fout zonder dat ze weten waar we het over hebben![]()
![]()
Ik zie mezelf daar al onbedoeld een split op maken. Lekker drie weken rust met een gescheurde abductorquote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
Hmmmm leuk nieuw speeltje in de gym, een slide board
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 13:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zie mezelf daar al onbedoeld een split op maken. Lekker drie weken rust met een gescheurde abductor
toen ik ooit eens fitneste op m'n 16e of zo, hadden ze die dingen ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
Hmmmm leuk nieuw speeltje in de gym, een slide board
[ afbeelding ]
voor jullie misschien wel, ik kan er denk ik wel iets uit halen. Of het een echte toevoeging is kom ik alleen maar achter door het te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
[..]
toen ik ooit eens fitneste op m'n 16e of zo, hadden ze die dingen ook.
moet je ook nog wat wd40 op spuiten op die plaat.
Vrij nutteloze oefening denk ik voor ons of niet?
http://www.bestbelts.net/quote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
heeft iemand nog een tip voor een goeie DL belt?
Kan me niet zo veel schelen wat i kost.
'k doe nu een belt aan van de gym die ik eigenlijk niet pas lees rollade
en hij is ook niet "hoog" genoeg.
Hij moet dus lekker hoog zijn voor m'n gevoel...
Kan niet schaatsenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef star_gazer het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de ijsbaan gaan
Als je een belt koopt, koop er dan een die overal even breed/hoog is. Die belts die aflopen bij de buik heb je niks aan, kun je niet echt fatsoenlijk inter abdominal pressure mee creereren.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
heeft iemand nog een tip voor een goeie DL belt?
Kan me niet zo veel schelen wat i kost.
'k doe nu een belt aan van de gym die ik eigenlijk niet pas lees rollade
en hij is ook niet "hoog" genoeg.
Hij moet dus lekker hoog zijn voor m'n gevoel...
ja precies.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je een belt koopt, koop er dan een die overal even breed/hoog is. Die belts die aflopen bij de buik heb je niks aan, kun je niet echt fatsoenlijk inter abdominal pressure mee creereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |