Auwquote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Graad 2 Luxatie in da buildingTeringtyfuskutzooi!
http://www.annatommie.nl/(...)andoening/ac-luxatiequote:Het normale genezingsproces duurt een tot drie maanden.
Hey heb even je filmpje gecheckt, schouders dumbbell 36kg. netjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je valt niet zomaar 3kg af he tenzij je die week helemaal niks gegeten hebt.
Is waarsch. Gewoon poep en off water![]()
Ik zeg minstens een pot pindakaas per dag![]()
Idd. Gewoon goed je voeding bijhouden. Geeft je i.i.g. al het beste plaseboeffect wat er is, en het beste echte effect
I knowquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Auw
[..]
http://www.annatommie.nl/(...)andoening/ac-luxatie
RIP
Dat laatste setje was 40. Geen vol8 setje nog nee, maar met 38 lukt dat welquote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey heb even je filmpje gecheckt, schouders dumbbell 36kg. netjeszit ik ook op. Alleen uitstoten gaat altijd zo lastig dan, gaat ook veel energie in verloren.
Hoe heb je dat gekregen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heb ik gezien, goed bezig ouwequote:
Hoe is het gebeurt??quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Waarschijnlijk gevolg van schouder uit de kom met Judo 4 maanden geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe is het gebeurt??
Geen volle breuk begrijp ik?
genezing van gescheurde spieren duurt altijd lang en blijft best chronisch aanwezig.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Auw
[..]
http://www.annatommie.nl/(...)andoening/ac-luxatie
RIP
Dit is nog erger, ligamenten zijn een stuk slechter doorbloed...quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
genezing van gescheurde spieren duurt altijd lang en blijft best chronisch aanwezig.
Het kan wel een jaar duren voordat mijn ribspieren weer aangegroeid zijn.
Al voel ik de afgelopen weken progressie. Dus ik denk dat het bij mij 'maar' 3-5 maanden zal duren.
Alhoewel een schouder ook een klote, klote, klote kut plaats is.
beterschap iig
Ik heb linker en rechter infraspinatus dag. Jelly?quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie ook een aparte armdag of polsendag?
Mensen die roepen dat 'de squat voor de grootste stijging van je T-spiegels zorgt' en dat je dus 'door de squat veel meer hypertrofie krijgt van de andere oefeningen' hard in het gezicht uitlachen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:43 schreef fathank het volgende:
En hoe moet ik zoiets in de praktijk zien?
Thanks broquote:
.lolquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat 'de squat voor de grootste stijging van je T-spiegels zorgt' en dat je dus 'door de squat veel meer hypertrofie krijgt van de andere oefeningen' hard in het gezicht uitlachen.
Mensen die totaal niet squaten moet je pas uitlachenquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat 'de squat voor de grootste stijging van je T-spiegels zorgt' en dat je dus 'door de squat veel meer hypertrofie krijgt van de andere oefeningen' hard in het gezicht uitlachen.
Typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?quote:Op maandag 2 december 2013 08:58 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Mensen die totaal niet squaten moet je pas uitlachen.
Als je de backsquat ofzo doet train je wel automatisch een beetje je schouders en misschien borst omdat het zo'n 'grote' oefening is. Net zoals bij de deadlift.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |