Je kan best sporten met spierpijn. Echter kan je naar mijn mening beter rustig aan opbouwen. Kost je misschien 2 weken extra, maar scheelt je behoorlijk wat spierpijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja volgens mij gewoon spierpijn. Veel erger omdat ik opnieuw begonnen ben maar toch. Dank je wel
En succes de komende 6 wekenfijn dat het goed is. Wat je ook hebt, daar ben ik niet van op de hoogte, maar toch.
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan best sporten met spierpijn. Echter kan je naar mijn mening beter rustig aan opbouwen. Kost je misschien 2 weken extra, maar scheelt je behoorlijk wat spierpijn.
Sporten kan ook voordelig zijn voor de spierpijn, maar dan moet het wel op een lichte intensiteit zijn i.p.v. inspannend.
Lekkerrr gozer! Scheelt een boel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Kom net uit ziekenhuis vanochtend. Operatie is niet nodig. Alles hersteld zoals het hoort. Nog een week of 6 en dan moet alles weer kunnen
Goed nieuws man, hopelijk kan je spoedig de weg naar thickness weer hervatten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Kom net uit ziekenhuis vanochtend. Operatie is niet nodig. Alles hersteld zoals het hoort. Nog een week of 6 en dan moet alles weer kunnen
Als het gewoon spierpijn is gewoon lekker trainen. Evt een wat uitgebreidere warming up om de boel ff goed los te maken en de stijfheid uit de spieren te krijgen.
Eigenlijk meer een algemene tip, let op je ademhaling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
Excuses, kleine typo had legday moeten zijn maar DOMS had de overhand en met mn dikke vingers heb ik naast de D getikt. Desalniettemin is het wel een erg toepasselijke TT.quote:
Thanks, ja probeer ik idd. Ook. Maar soms zit je toch op je adem te drukken zegmaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een algemene tip, let op je ademhaling.Hielp mij echt veel. Verder buffel je wel lekker.
ok dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Excuses, kleine typo had legday moeten zijn maar DOMS had de overhand en met mn dikke vingers heb ik naast de D getikt. Desalniettemin is het wel een erg toepasselijke TT.
Heb de desktop versie geopend welke inderdaad wel werktquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:02 schreef RaymondK het volgende:
Als je trouwens op een mobiel apparaat een youtube viewer installeert, dan werkt het wel gewoon.
Je mobiele browser verraad dat je mobiel zit, en daardoor minder/geen adds krijgt. Dat vind zo'n artiest met zn muziekrechten niet leuk, endaar om laten ze het niet weergeven op mobiele browsers.
Zon youtube viewer lijkt daar geenn last van te hebben...
Thanks man. Duidelijk geschreven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Verbosity het volgende:
Raymundo. Heb de deadlift en squat bekeken. Het goede nieuws; er is ruimte voor verbetering. Het slechte nieuws; de squat is bij lange na niet parallel, laat het mark rippetoe niet zien. Voor je het weet staat hij achter je met een machette.
Misschien klopt niet alles van wat ik zeg, omdat de camera hoek van achteren is en niet alles te zien is.
De deadlift: Dankzij het verre zakken van je heupen moeten de knieen eerst ver naar voren. Gevolg hiervan is dat de schenen naar voren gaan. Wanneer je vervolgens gaat tillen staan je knieen weer hoger en de schenen verder terug met als eind resultaat dat de stang te ver weg ligt.
Daarnaast haal je veel uit je benen om de start door te konen en volgt je rug. Oftewel je kukkelt naar voren.
Probeer in het vervolg alvast klaar te gaan staan in de startpositie i.p.v. de heupen omlaag gooien en daarna snel gebruik maken van de stretch reflex. Want daar gaat het fout bij jou. Dus startpositie aannemen met alvast wat spanning op de benen, rug en de valsafa maneuver beginnen. Van daaruit zo explosief mogelijk omhoog komen. Probeer dit in het begin even op licht gewicht en lagere snelheid om eraan te wennen. En hou de stang dicht bij je.
De squat; De diepte... zal een stuk verder moeten zakken. Zie dat jouw knieen nogal naar voren gaan. Eigenlijk wil je ze naar buiten laten wijzen(exorotatie) om ten eerste ruimte te creeeren voor je romp en ten tweede de adductoren er extra bij te betrekken. Wat kan helpen is de voeten meer naar buiten te draaien en actief de knieen naar buiten duwen. Heb eerlijk gezegd niet naar je voetpositie gekeken, maar let hier zelf even op.
En neem de pause squat van dreamer mee om de bodempositie erin te stampen gezamenlijk met het naar buiten duwen van je knieen. De buik zal meer ruimte krijgen zoals eerder gezegd en zo blijf je beter met de stang boven de midden voet.
Goodluck, en nette gewichten. Alleen de form nog perfectioneren!!
Je valt niet zomaar 3kg af he tenzij je die week helemaal niks gegeten hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:16 schreef Opblaaspop077 het volgende:
En dan ga je even over op 1 x per trainen en zonder op je voeding te letten 3 Kg afgevallen.
Daar gaan mijn gains.
kidding, ben volgens de weegschaal en de spiegel bijna alleen maar in vet gezakt. Dat terwijl ik al redelijk ecto ben. Binnekort weer op bouwen naar een 4x per week push/pull. Eens meer op hypertrophy richten. Alvast een nieuw voedingsschema samenstellen. Minstens een pot pindakaas per week voor de echte gains.
In iets meer als één maand he. En dan is het denk ik wel een max-min op de weegschaal ja. Wellicht zijn het iets van 2-2,5 Kg ofzo? Nouja boeie. Als de kracht maar niet verloren is. Maar dat heb ik wel eer redelijk vlot opgepakt denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je valt niet zomaar 3kg af he tenzij je die week helemaal niks gegeten hebt.
Is waarsch. Gewoon poep en off water![]()
Ik zeg minstens een pot pindakaas per dag![]()
Idd. Gewoon goed je voeding bijhouden. Geeft je i.i.g. al het beste plaseboeffect wat er is, en het beste echte effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPT / [Bodybuilding] #382 the difference between training and exercising
Nu m'n blessure nagenoeg genezen is, wil ik meer aandacht besteden aan borst/schouders. M'n onderlichaam ligt nu behoorlijk voor op de rest.
Ik dacht er aan om bovenstaand schema aan te passen:
Maandag - Rug/Benen/Biceps (A)
Squat
Standing calf reaise
Stiff-legged deadlift
Lat pulldowns
Dumbbell rows
Barbell curl
Woensdag - Borst/Schouders/Triceps (A)
Bankdrukken
Incline dumbbell press
Flyes
Overhead press
Side raise
Tricep pushdowns
Zaterdag - Rug/Benen/Biceps (B)
Deadlift
Leg press
Standing calf raises
Lat pulldowns (behind the neck)
T-bar row
Dumbbell curl
Maandag - Borst/Schouders/Triceps (B)
Incline bankdrukken
Dumbbell press
Incline flyes
Dumbbell shoulder press
Front raises
Skullcrushers
Eigenlijk dus: minder benen, rug verplaatst naar de benen-dag waardoor er meer ruimte komt voor borst/schouders.
Wat denken jullie?F.K.A. SuperwormJim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |