Ah oke. Ik lees namelijk verschillende dingen. Weinig zin om weer terug te moeten sturenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
adidas renschoenen oid passen in een sportzaak, daarvan komt de maat vrijwel altijd overeen met die dingen.
deloaden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat. Zou je zelfs nog 2x kunnsn deloaden en haal je alsnog de 100 kg voor maart. Mits je geen ernstige formproblemen hebt. 100 kg squat moet je eigenlijk wel zonder al teveel problemen kunnen halen. Mits jw genoeg eet en rust.
Pas een paar addidas samba die komen overeen met de oly schoenen. Is in bijna elke sneaker winkel te vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef 33 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik lees namelijk verschillende dingen. Weinig zin om weer terug te moeten sturen.
Deloaden = periode waarin je omlaag gaat in gewicht, volume of intensiteit. Staat wel ergens beschreven in de starting strength handleiding denk ik.quote:
M'n reet raakt wel bijna de grond jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deloaden = periode waarin je omlaag gaat in gewicht, volume of intensiteit. Staat wel ergens beschreven in de starting strength handleiding denk ik.
ATG = ass to grass (bij quat).
Die ga ik dan passen. Thanks!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Pas een paar addidas samba die komen overeen met de oly schoenen. Is in bijna elke sneaker winkel te vinden.
Ik heb die recent gekocht. Ze zitten bij mij perfect, maar ik heb wel 1 maatje groter dan mijn normale schoenen genomen. Persoonlijk vind ik de schoenen wel iets krap in de breedte, maar ik heb grote voeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef 33 het volgende:
Btw, wie had hier laatst die Adipower weightlifting shoes ook alweer gekocht? Hoe zit het met de maat daarvan? Verstandig om een maatje groter/kleiner te nemen?
Bij mij niet. Ik squat low bar en ga net iets beneden parallel, zodat ik volgens de powerlifting regels een correcte squat zou doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n reet raakt wel bijna de grond ja
Weet nooit precies wanneer mijn squat goed is, heb nogal last gehad van een knieblessure (nog herstellende) dus dat helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik squat low bar en ga net iets beneden parallel, zodat ik volgens de powerlifting regels een correcte squat zou doen.
Hier staat een beschrijving van de PL regels bij low barquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef Grizzly132 het volgende:
[..]
Weet nooit precies wanneer mijn squat goed is, heb nogal last gehad van een knieblessure (nog herstellende) dus dat helpt ook niet echt
Niet correct.quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:46 schreef fathank het volgende:
Met starting strength pak je 7.5 kg per week op je squat.
Ah, kijk perfect, dankjequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier staat een beschrijving van de PL regels bij low bar
http://www.usapowerlifting.com/newsletter/06/novice/novice.html
3x per week squatten, iedere keer 2,5kg erbij. Dat maakt 7.5 kg.quote:
maakt mijn dag helemaal topquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef Cataclyst het volgende:
KK is zo'n grote baas he! Goed om weer shit van hem te zien
Ik doe het ook maar voor de eerste 4 weken staat 5kg per training = 15kg p/w.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
3x per week squatten, iedere keer 2,5kg erbij. Dat maakt 7.5 kg.
Als je moeite hebt met diep en doorslapen kan het wel eens helpen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier gebruikservaringen met ZMA supplementen? De moeite waard, of een waste of money?
Die doe je pas wanneer de grotere sprongen niet meer gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
3x per week squatten, iedere keer 2,5kg erbij. Dat maakt 7.5 kg.
Dikke lul swek is mijn ervaring. srs.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier gebruikservaringen met ZMA supplementen? De moeite waard, of een waste of money?
ODOLS for lifequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
ZMA werkt voor mij lekker voor het beter slapen. Echter heb ik nu volgens de dokter een lichte vitamine B6 vergiftigingquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |