SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-11-2013 07:55:11 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
verdomme.....verkeerd gegokt..... MoBlo za het toch wel even voor me willen veranderen??!!quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes vanaf morgenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef mosselmossel het volgende:
Het is 'kein'
En dank voor de gelukswensenMoet er veel gebeuren in het nieuwe stulpje?
Vandaag "eindelijk" weer eens gaan lopen, laatste rondje was zaterdag. Toen het plan om 10+km te lopen, liep voor geen meter. Bewust dinsdag rust genomen en vandaag pas weer gaan lopen.
Nog wat onwennig op nieuwe schoenen, maar toch tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/264284762/602446
Wat kramp onderin mijn voeten heel de avond, door diezelfde nieuwe schoenen gok ik
All management is Strategic Management.![]()
Fijn dat je tevreden bent! Hopelijk wennen je nieuwe schoenen snel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Succes vanaf morgenMoet er veel gebeuren in het nieuwe stulpje?
Vandaag "eindelijk" weer eens gaan lopen, laatste rondje was zaterdag. Toen het plan om 10+km te lopen, liep voor geen meter. Bewust dinsdag rust genomen en vandaag pas weer gaan lopen.
Nog wat onwennig op nieuwe schoenen, maar toch tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/264284762/602446
Wat kramp onderin mijn voeten heel de avond, door diezelfde nieuwe schoenen gok ik
We moeten vooral veel schilderen en vloer leggen. Maar komt goed, zin in!![]()
Is de reeks bij iedereen uit de At?
Succes in het nieuwe huis!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
laatst hadden we het hier al eens over de fruitarian.
Ik kwam nog een andere blog tegen van een fruitarian ultra
en stond versteld van de hoeveelhied fruit die man naar binnen werkt:quote:Based on percent calories, I estimate 96% has come from fruit, 2% vegetables, 1% nuts/seeds and 1% cooked foods. A typical day I will eat about 22 bananas, 10 dates, 6 oranges, 2 mangoes, 1/2 pound of berries, 2 huge salads and a variety of other fruits. I’ll eat a couple handfuls of nuts or seeds a week but that’s it. I am following 80-10-10 raw, vegan which means roughly 80% of my calories come from carbohydrates, 10% from protein, 10% fat.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat je met meer eiwit beter hersteld. Ook als ultra.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Och laten we het maar houden op een overdreven reactie mjnerzijds. Heb een onverwacht heftige avond met emotionele uitspattingen achter de rug, en dan was dat "nieuws" uit Berlijn niet bepaald echt leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh? Mindere ervaring? Toch zeker niet omdat je niet bent ingeloot he?
En nu kan ik niet meer slapen, niet vanwege het feit dat ik niet ingeloot ben, maar vanwege al het andere gebeurd /gezegd is vanavond
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Och laten we het maar houden op een overdreven reactie mjnerzijds. Heb een onverwacht heftige avond met emotionele uitspattingen achter de rug, en dan was dat "nieuws" uit Berlijn niet bepaald echt leuk.
En nu kan ik niet meer slapen, niet vanwege het feit dat ik niet ingeloot ben, maar vanwege al het andere gebeurd /gezegd is vanavond
F means you're fucked![]()
dat zou je haast denken maar blijkbaar werkt het voor sommige mensenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk dat je met meer eiwit beter hersteld. Ook als ultra.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Guard
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mogge!
Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer
Guard sterkte met wat er ook aan de hand is.
Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt
Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...Dan schrijf ik liever 'toendertijd'quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk dat je met meer eiwit beter hersteld. Ook als ultra.![]()
![]()
![]()
Lijkt er wel op, of iig, de website is klaar voor 2014. Maar ik heb nog niks op inschrijven.nl gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:37 schreef AtseBenjamin het volgende:
Inschrijving voor marathon van Amsterdam begint vandaag, toch?!?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kleine bolt <3quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!
Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer
Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt
Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...
[..]
Dan schrijf ik liever 'toendertijd'![]()
En toendertijd heb ik ook niet zoveel problemen mee. Sterker nog: dat zou een spellingswijziging zijn waar ik prima achter zou staan.
Hier zegt de nekcheck dat ik niet mag hobbelen![]()
![]()
Ik wil zo graag lopen, maar ik durf niet![]()
Van de week drie dagen op de bank liggen creperen van de buikpijn en nu knapt het wel op maar het voelt toch nog als toch nog een dagje wachten. Straks weer tijd voor m'n dagelijkse telefoontje met de huisarts. Zal wel even 'klaar' met 'm zijn nu (als in: genoeg opgeknapt) en dan hoop ik dat het nooit meer terugkomt.. dem! wat deed dat zeer. (bloedprikken wees uit dat er ontstekingen in m'n darmen zaten.. en die nemen nu weer af.. ik denk dat ze bij de eerste keer bloedprikken ook al over het hoogtepunt heen waren)
Morgen weer voorzichtig een rondje proberen hoop ikI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is geworden
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, op die vauten kun je me vaker betrappen, dat is een slecht punt bij mij. Toentertijd was destijds ook meer als leuk weetje bedoelt dus spaar mequote:Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!
Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...
[..]
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alleen in de hardlooplappenmand dan. Verder ben ik nog fit genoegquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is geworden![]()
![]()
Daar zit ik voorlopig ook nog in, want ik mag nu.. 10-12 dagen niet sporten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Alleen in de hardlooplappenmand dan. Verder ben ik nog fit genoegIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik hoop ook wel dat ik 'm weer heel snel ga verlaten!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is gewordenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”![]()
https://play.google.com/s(...)uble.companion&hl=nlquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?
Ik ken het niet hoor. Lees even de reacties. Als je een iPhone hebt kan ik je niet helpen helaas
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Elke app die intervaltraining (oftewel, handgemaakte trainingen) ondersteund kan dat. Want dan kan je je loop en wandelstukjes programmeren en voila. Runkeeper doet dat met de gratis variant iirc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De afgelopen weken ben ik even een stuk minder actief geweest op het forum. Ik heb dan ook even 2 weken flink rust gehouden.
Ik loop al sinds september met een flinke overbelastingsblessure (denk ik), die er na een avondje hossen/springen/dansen/pogo'en uitkwam in de vorm van een nogal pijnlijke voorvoet. Ik heb in september gekozen om dan wat minder te gaan volleyballen, maar heb wel 150 km gelopen die maand. Op 13 oktober was namelijk de Duinentrail in Schoorl en die wilde ik niet missen.
Na 14 oktober heb ik 2 weken niks gedaan aan lopen (behalve 6k door het bos afgelopen zondag) en de pijn in mijn voet wordt langzaam minder. Houden zo dus.
Ik ga zondag dus niet meedoen aan de Zilveren Turfloop (RD, mag ik uit de OP?), maar wel weer beginnen met een klein rondje van 2,5 a 3 km.
Daarna blijf ik t nog even rustig aan doen, maar heb me wel opgegeven voor de Kerstboomchallenge (8km) in december, ga waarschijnlijk de Mescherbergloop doen (met Guard, 15km) en heb ook al een startbewijs voor Egmond (21km in januari). Dat moet te doen zijn, maar eerst de komende 2 weken lekker weinig lopen.
niet lopen
zere voet
energie teveel
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja dat! Ik gebruik hier runkeeper voor omdat ik er dus absoluut niet tegen kan dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUTquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Elke app die intervaltraining (oftewel, handgemaakte trainingen) ondersteund kan dat. Want dan kan je je loop en wandelstukjes programmeren en voila. Runkeeper doet dat met de gratis variant iirc.![]()
![]()
![]()
); en ik eigen muziek wil e.d.
Werkt ideaal imo
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Kop op Guard en Frsh!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kleine Bolt begint aardig in de gaten te krijgen dat rust een heel belangrijk deel van de training isquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat! Ik gebruik hier runkeeper voor omdat ik er dus absoluut niet tegen kan dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT![]()
![]()
![]()
); en ik eigen muziek wil e.d.
Werkt ideaal imo
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”![]()
Da's wel fijn voor papa en mama Boltquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Kleine Bolt begint aardig in de gaten te krijgen dat rust een heel belangrijk deel van de training is![]()
![]()
Lekker weer een loopje van 8 kilometer erop zetten. Even de onverharde paden opgezocht, die lekker in een modderpoel waren veranderd. Heerlijk gelopen en volgende week weer rustig schema oppakken.![]()
Ik reis zo af naar Terschelling. Ben benieuwd!We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox![]()
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
De Colorobstaclemudfishdownhillrunquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Mascleta het volgende:
De Color Obstacle Run. Het moet niet gekker worden.
http://www.colorobstaclerun.com/![]()
![]()
Vanavond is hier in Den Haag de Color Rain by night. Het regent idd prima hier
Ach. Dat bespaard die mensen dan weer een douchebeurt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef YUR het volgende:
Vanavond is hier in Den Haag de Color Rain by night. Het regent idd prima hierCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Maar het is niet met poeder! Want dat zie je in het donker natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach. Dat bespaard die mensen dan weer een douchebeurt.F means you're fucked![]()
Glow-in-the-dark verf?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar het is niet met poeder! Want dat zie je in het donker natuurlijk niet...Dat zal er wel gaaf uit zien
.
![]()
Van die lichtstokjes neonmeuk neem ik aan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Alleen dan de minder giftige variant hoop ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Van die lichtstokjes neonmeuk neem ik aan.![]()
![]()
Denk het: http://www.colorrain.nl/index.php/locatiesquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Van die lichtstokjes neonmeuk neem ik aan.F means you're fucked![]()
Dat lijkt me wel, dat hebben ze op Aruba ook. En daar heb je met carnaval ook van dat soort meuk. Echt zo leuk, heb er twee jaar geleden met een zo'n carnavalsding meegelopen, "Fakkel", allemaal lampjes en die lichtstokjes, leuk! En je whiskey 7up wordt gewoon verzorgd: heaven!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Denk het: http://www.colorrain.nl/index.php/locatiesIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Na voldoende whiskey 7up is alles goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, dat hebben ze op Aruba ook. En daar heb je met carnaval ook van dat soort meuk. Echt zo leuk, heb er twee jaar geleden met een zo'n carnavalsding meegelopen, "Fakkel", allemaal lampjes en die lichtstokjes, leuk! En je whiskey 7up wordt gewoon verzorgd: heaven!
Bijna alles... afhankelijk van de hoeveelheid(it was a good night).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Mascleta het volgende:
De Color Obstacle Run. Het moet niet gekker worden.
http://www.colorobstaclerun.com/![]()
Zijn vast wel leuke vrouwtjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?![]()
![]()
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn vast wel leuke vrouwtjes![]()
Maar dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.
Ja, dat rennen wordt 'm deze week niet meertaperen dan maar, ofzo
maar als we ooit nog weer IN het huis naar de WC willen kunnen dan moeten we wel even doorbikkelen
![]()
Ja doei.![]()
Aiai, overstroming of zo? Maar heb je die leuke blauwe w.c. in de garage niet meer?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
maar als we ooit nog weer IN het huis naar de WC willen kunnen dan moeten we wel even doorbikkelen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
tis geen hogehakkenleukevrouwtjesrace....quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Totdat je stuikelt en doorboort wordt door een naaldhakMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, we zijn de badkamer aan het afmaken! En nu moeten we idd in de garage naar de wc, ook 's nachtsquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Aiai, overstroming of zo? Maar heb je die leuke blauwe w.c. in de garage niet meer?dat doen we liever niet te lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Dan ken jij geen leuke vrouwtjes, want op die runs komen echt wel leuke vrouwen af..quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.
Disclaimer: op alle runs komen mooie vrouwen af, dat is zo leuk van hardlopen...
Ik zoek altijd een meid met een lekker kontje op en daar ga ik dan achter lopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ken jij geen leuke vrouwtjes, want op die runs komen echt wel leuke vrouwen af..
Disclaimer: op alle runs komen mooie vrouwen af, dat is zo leuk van hardlopen...![]()
![]()
Dat doen ze bij mij ook dus
![]()
![]()
Zo liep ik tijdens de Vredesloop ook een hele tijd achter een lekker dingquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een meid met een lekker kontje op en daar ga ik dan achter lopen![]()
Dat doen ze bij mij ook dus
maar later zag ik m van de voorkant, dat viel me toch een partij tegen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En in mijn laatste wedstrijd was ik blij dat Guard ook mee liep. Hij heeft bijna dezelfde tempo en het is inmiddels een bekende.
Hij was veel sterker in de klimming en daar trok ik me aan op. Als hij er niet was, had ik waarschijnlijk vaker gelopen.![]()
Sorry!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo liep ik tijdens de Vredesloop ook een hele tijd achter een lekker dingmaar later zag ik m van de voorkant, dat viel me toch een partij tegen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zoek altijd iemand met een lekker tempo en kijk dan naar z'n achterhoofd.!
Baby darling doll face honey![]()
Daarom vind je hardlopen soms ook stom!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zoek altijd iemand met een lekker tempo en kijk dan naar z'n achterhoofd."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Van voren ben je anders best een lekker ding.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Grote, lange, blonde kerel. Nee, vrij zeker dat jij dat niet was. Hij ging ook veel te langzaam om jou te zijn!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zal dat het zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Daarom vind je hardlopen soms ook stom!
Maar voor kijkwaardige konten moet ik over het algemeen echt nog een tikje sneller gaan kopen. Maar naar een kont kijken is ook helemaal niet goed voor je loophouding.![]()
Iedereen (de mannen) behalve Jero baalt nu over z'n kont. Goed voor het moraal hats, erg goed!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zal dat het zijn
Maar voor kijkwaardige konten moet ik over het algemeen echt nog een tikje sneller gaan kopen. Maar naar een kont kijken is ook helemaal niet goed voor je loophouding.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jero is weer té snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Iedereen (de mannen) behalve Jero baalt nu over z'n kont. Goed voor het moraal hats, erg goed!![]()
![]()
Het werd een tijdje terug ook in een reclame gebruikt. En "hatseflats", maar dat is toch anders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, iemand op 3fm zei net 'hatsaflats'.![]()
Dat jouw PR langzamer is dan die van Hats wil niet zeggen dat dat bij ons allemaal isquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Iedereen (de mannen) behalve Jero baalt nu over z'n kont. Goed voor het moraal hats, erg goed!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
![]()
1
2[b]2 Maart 2014 - [url=http://www.20vanalphen.nl/]20 van Alphen[/url] Alphen aan de rijn[/b]
[*] De_Kluizenaar - 10k
Mag ik er bij RD?
Cirkel is rond, vorig jaar daar mijn eerste 5K gelopen, dit jaar 10K.
Dus over een jaar 20k?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wie weet!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ik er bij RD?
Dus over een jaar 20k?![]()
Leuk, die vooruitgang![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers omdat ik jouw naam niet zei. Puh!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dat jouw PR langzamer is dan die van Hats wil niet zeggen dat dat bij ons allemaal is
En ik nader, endo heeft me op de 1 a 1:30 minuut achter hats zitten met 10km op de gebouwenloop. MuhahahaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hear, hear!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dat jouw PR langzamer is dan die van Hats wil niet zeggen dat dat bij ons allemaal isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik jouw naam niet zei. Puh!
En ik nader, endo heeft me op de 1 a 1:30 minuut achter hats zitten met 10km op de gebouwenloop. Muhahaha![]()
Nog ff doorlopen dus
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dank! Ben er zelf ook heel blij mee. Echt zonde dat ik niet 10 jaar eerder ben begonnen met lopen eigenlijk.quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wij werden net aangenaam verrast door Quoi met een schitterende kaart (Gup) vol met namen van veeeeeeeeeel lieve mensen uit dit topic, en daarbij ook nog een supercadeau
Superbedankt allemaalEcht te gek
![]()
We beloven dat we het cadeau erg goed gaan besteden
Laten we het eerst eens dupliceren in Geldrop over drie weken. Dan kijken we daarna wel verder. Ik heb heel 2014 nog om sneller te worden.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
K denk dat ik namens velen spreek: Heel graag gedaan! Geniet ervan en koop er idd wat leuks voor :-)quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:56 schreef YUR het volgende:
Wij werden net aangenaam verrast door Quoi met een schitterende kaart (Gup) vol met namen van veeeeeeeeeel lieve mensen uit dit topic, en daarbij ook nog een supercadeau
![]()
We beloven dat we het cadeau erg goed gaan bestedenAll management is Strategic Management.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
K denk dat ik namens velen spreek: Heel graag gedaan! Geniet ervan en koop er idd wat leuks voor :-)Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:56 schreef YUR het volgende:
![]()
We beloven dat we het cadeau erg goed gaan besteden![]()
Maar zonder streamnl, gup en quoi was het niet gelukt!![]()
Hardloopkledingaanbiedingen![]()
Lange tight van Nike, een korte van Adidas en 2 paar sokken gescoord voor ¤50 ongeveer.
Intersport houdt 2x per jaar hier in Woerden magazijnverkoop (deze keer winter, dus veel lang, skispullen, jassen etc), met kortingen boven de 50%. Echt ideaal. Dus als je nog iets moet hebben en in de buurt bent vanavond of morgenWagenmakerstraat 5 ist.
Ook nog een skihelm gevonden, afgeprijst van 220 naar 60, vorig jaar een jas van 200 voor 80 ofzo![]()
![]()
In 2014 wil ik mij ook eens in het 'trailcircuit' gaan begeven. Welke trails zijn aan te raden voor een newbie?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
K denk dat ik namens velen spreek: Heel graag gedaan! Geniet ervan en koop er idd wat leuks voor :-)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Eentje met broodkruimels, kan je de weg terugvinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:54 schreef _MvN_ het volgende:
In 2014 wil ik mij ook eens in het 'trailcircuit' gaan begeven. Welke trails zijn aan te raden voor een newbie?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
jij weet gewoon niet wat leuk is, ouwe zeikerd!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?
done!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ik er bij RD?
Dus over een jaar 20k?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en zo direkt mijn tas inpakken en kijken of ik alles mee heb, extra voorzorgsmaatregelen want a. ik loop alleen en b. er ligt nog sneeuw op de ridges dus voor de zekerheid ook maar de locator beacon mee zeulen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
K denk dat ik namens velen spreek: Heel graag gedaan! Geniet ervan en koop er idd wat leuks voor :-)En dit!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar zonder streamnl, gup en quoi was het niet gelukt!![]()
![]()
Is daar zo'n Garmin 620 ook niet handig voor, die heeft livetracking?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
en zo direkt mijn tas inpakken en kijken of ik alles mee heb, extra voorzorgsmaatregelen want a. ik loop alleen en b. er ligt nog sneeuw op de ridges dus voor de zekerheid ook maar de locator beacon mee zeulenAlleen misschien wel iets minder nauwkeurig.
![]()
In NL of in het buitenland? In NL vond ik de Stuwwaltrail erg leuk, daar heb je nog wel redelijk wat pittige klimmetjes enzo. De Sallandtrail is heel mooi, maar de 50km daarvan is nog het mooist. De 25 is ook erg leuk, maar dat is meer bosgebied. De 50 gaat meer over de hei.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:54 schreef _MvN_ het volgende:
In 2014 wil ik mij ook eens in het 'trailcircuit' gaan begeven. Welke trails zijn aan te raden voor een newbie?
Niet zelf gelopen maar de Koning van Spanjetrail lijkt me erg leuk om te doen, die is in Limburg. Ook nog wel redelijk wat hoogtemeters. Die ben ik van plan om dit jaar wel te lopen als het uitkomt.
Ohja, de Leudaltrail vond ik ook wel erg leuk, maar dat was dan ook mijn eerste trail. Al had die niet veel hoogtemeters en redelijk vlakke bospaden was de natuur daar wel erg mooi! De langere afstand (27km) had geloof ik wel iets meer hoogtemeters. Ik deed daar de 13.5 samen met streamnl.![]()
![]()
en de devils trail in berg en dal!
leudal heb ik ook veel leuks over gehoord inderdaad.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Stel dat ik ergens in de loop van volgend jaar een trail/obstacle run zou willen lopen.. ala mudmasters maar dan in een iets wat warmere maand. Wat zou ik dan kunnen lopen?
Strongviking heb ik al gevonden http://www.strongviking.com/inschrijven/hills-editionIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
vlakke trail die volgens kenners erg leuk is...Wieringermeertrail'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die 50 of 75 KM bij de sallandtrailMaar dan wel in 2015
Eerst wat trailervaring op doen in 2014.
I'm with ^^quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
K denk dat ik namens velen spreek: Heel graag gedaan! Geniet ervan en koop er idd wat leuks voor :-)
of de 100km bij de Trail des Fantomes samen met Jero in 2015quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef _MvN_ het volgende:
Die 50 of 75 KM bij de sallandtrailMaar dan wel in 2015
Eerst wat trailervaring op doen in 2014.
Die is alleen maar in 2014...quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of de 100km bij de Trail de Fantomes samen met Jero in 2015![]()
![]()
oke, dan wachten we wel tot 2019.... of heb je want anders in gedachten voor 2015?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
TdF 50km niet genoeg dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, dan wachten we wel tot 2019.... of heb je want anders in gedachten voor 2015?Anders de UTMB?
![]()
![]()
probleem met de UTMB is dat het zo moeilijk is om je in te schrijven...al heb ik binnenkort naturlijk wel mijn eerste punten
Vast ingeschreven op de voorinschrijving, 11k http://www.strongviking.com/inschrijven/hills-editionIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ohja, voor als je met de Sallandtrail wilt meedoen, vannacht om 12 uur begint de inschrijving. De 50 en 75 zullen heel snel vol zitten gok ik. Vorig jaar ook de 50 in 5 minuten ofzo, maar dit jaar hebben ze wel de 75 erbij en op de 50 mogen er iets meer meedoen. De 25 heb je geloof ik iets langer voor, maar pin me er niet op vast.
http://www.demop4u.nl/trial/inschrijven/![]()
50 man max op de 75... das niet veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, voor als je met de Sallandtrail wilt meedoen, vannacht om 12 uur begint de inschrijving. De 50 en 75 zullen heel snel vol zitten gok ik. Vorig jaar ook de 50 in 5 minuten ofzo, maar dit jaar hebben ze wel de 75 erbij en op de 50 mogen er iets meer meedoen. De 25 heb je geloof ik iets langer voor, maar pin me er niet op vast.
http://www.demop4u.nl/trial/inschrijven/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's toch alleen in combinatie met een smartphone?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Is daar zo'n Garmin 620 ook niet handig voor, die heeft livetracking?Alleen misschien wel iets minder nauwkeurig.
![]()
Moet je wel nog je telefoon meenemen. Volgens mij is er wel functie die ontbreekt op de 620 die de 610 wel heeft. De functie dat hij je enigszins naar een bepaald punt kan navigeren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Is daar zo'n Garmin 620 ook niet handig voor, die heeft livetracking?Alleen misschien wel iets minder nauwkeurig.
![]()
Dat kunnen ze vast met een software update fixen. De software ondersteunt het niet, de hardware welquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Moet je wel nog je telefoon meenemen. Volgens mij is er wel functie die ontbreekt op de 620 die de 610 wel heeft. De functie dat hij je enigszins naar een bepaald punt kan navigeren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb me net weer eens ingeschreven voor een clinic. Sowieso lijkt het me een erg toffe dag, net als de Bever-trailrundag. Maar ik denk ook dat ik hier heel veel informatie uit kan halen! Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn in (ultra-)trailen, grijp je kans.
http://www.mudsweattrails.nl/stap_naar_ultra_trailrunning
Zit ook nog een deel in met krachttraining, lopen met stokken enzovoort.![]()
![]()
Dat vind ik wel een voordeel van de ambit 2s daar kan je zelf een berg apps opzetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat kunnen ze vast met een software update fixen. De software ondersteund het niet, de hardware wel![]()
zo iets staat iig wel op het verlanglijstjequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
en tegen de tijd dat mijn garmin vernieuwd moet worden is er wel iets goeds op de markt
morgen nog gewoon de beacon mee in het geval dat de kerosene-taxi me moet komen ophalen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar goed, dat heb ik niet. En ik ben eigenlijk wel content met m'n garmin. Het leuke van hardlopen is soms ook het verdwalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een voordeel van de ambit 2s daar kan je zelf een berg apps opzetten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Breakoutrun in Schaijk: www.breakoutrun.nlquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Stel dat ik ergens in de loop van volgend jaar een trail/obstacle run zou willen lopen.. ala mudmasters maar dan in een iets wat warmere maand. Wat zou ik dan kunnen lopen?
Strongviking heb ik al gevonden http://www.strongviking.com/inschrijven/hills-edition“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Au:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:36 schreef Quoi het volgende:
Au:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
Wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enne....auw
Toch nog iemand van hier (sort of)die mee mag doen.
Koning van Spanje is gaaf, dit jaar de 17 km gelopen. Volgend jaar wil ik de ~30 km doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:54 schreef _MvN_ het volgende:
In 2014 wil ik mij ook eens in het 'trailcircuit' gaan begeven. Welke trails zijn aan te raden voor een newbie?
Vannacht inschrijven voor de Sallandtrail, getwijfeld over de 50 km, doe toch maar de 25 km.
Verder is de veluwezoomtrail erg mooi, het is m'n achtertuinWedstrijd niet gelopen, wel vaak delen er van op eigen houtje. Volgend jaar wil ik de ~50 km doen.
Stuwwal schijnt ook mooi te zijn.
Die clinic van MST lijkt me ook wel wat.![]()
ziet er inderdaad zeer uit en verder natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een omgevallen boom over het hoofd gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er pijnlijk uit in ieder geval...
En Gratz voor Mr. Q!!!Erg gaaf!
Linebear was trouwens ook ingeloot zag ik via FB..![]()
![]()
Wat heb je gedaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Koning van Spanje is gaaf, dit jaar de 17 km gelopen. Volgend jaar wil ik de ~30 km doen.
Vannacht inschrijven voor de Sallandtrail, getwijfeld over de 50 km, doe toch maar de 25 km.
Verder is de veluwezoomtrail erg mooi, het is m'n achtertuinWedstrijd niet gelopen, wel vaak delen er van op eigen houtje. Volgend jaar wil ik de ~50 km doen.
Stuwwal schijnt ook mooi te zijn.
Die clinic van MST lijkt me ook wel wat.Doe ook maar, gezellig!
Voor de 25km Salland ga ik me vannacht ook inschrijven trouwens, leuke en mooie loop! En een ontzettend aardige oprichter!![]()
Wtf heb je gedaan met je schoenen? En gefeliciteerd vrouwdeur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat was dus gewoon zo'n nageltje. Zag het pas bij thuiskomst![]()
Lekker 12k gelopen. Iets te snel. Voor de grap trouwens de laatste 2k met meneer meegelopen en man man ik voelde me een Keniaan met 5:30 min/km![]()
Nu pizza en bierr!![]()
Nou heb ik ook wel eens "gewoon zo'n nageltje", maar dat is dan bij lange na niet zo'n bloedbad hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
Lekker 12k gelopen. Iets te snel. Voor de grap trouwens de laatste 2k met meneer meegelopen en man man ik voelde me een Keniaan met 5:30 min/km![]()
Nu pizza en bierr!zit je teen er nog wel aan??
Eindelijk weer eens een weekend met 2 loopdagen in het vooruitzicht
Morgen een km of 12 door de duinen banjeren met een clubgenootje die zich aan het voorbereiden is voor de marathon van Valancia, en zondag lekker bikkelen bij de LVML![]()
Meteen een bloedtransfusie, nu je nog gered kunt worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
![]()
Hardlopen krijgt weer meer tijd nu je aan het "nieuwe" leven gewend bent geraakt: fijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef YUR het volgende:
Eindelijk weer eens een weekend met 2 loopdagen in het vooruitzicht
Morgen een km of 12 door de duinen banjeren met een clubgenootje die zich aan het voorbereiden is voor de marathon van Valancia, en zondag lekker bikkelen bij de LVML
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
![]()
Envoor de loting!
Te gek! Ik ben benieuwd wat het jou brengt, programma ziet er goed uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb me net weer eens ingeschreven voor een clinic. Sowieso lijkt het me een erg toffe dag, net als de Bever-trailrundag. Maar ik denk ook dat ik hier heel veel informatie uit kan halen! Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn in (ultra-)trailen, grijp je kans.
http://www.mudsweattrails.nl/stap_naar_ultra_trailrunning
Zit ook nog een deel in met krachttraining, lopen met stokken enzovoort.![]()
![]()
No worries. Ik krijg nu vocht toegediendquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Meteen een bloedtransfusie, nu je nog gered kunt worden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou heb ik ook wel eens "gewoon zo'n nageltje", maar dat is dan bij lange na niet zo'n bloedbad hoorzit je teen er nog wel aan??
Proost!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
No worries. Ik krijg nu vocht toegediend![]()
Ontsmetten met alcohol!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
No worries. Ik krijg nu vocht toegediendF means you're fucked![]()
Oefff... dat is wel het toppunt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Breakoutrun in Schaijk: www.breakoutrun.nlIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ken iemand bij MM, zal ik eens vragen of ze nog een andere editie hebben wat later in het jaar?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Strongviking heb ik al gevonden http://www.strongviking.com/inschrijven/hills-editionIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, zo ver had ik me er niet in verdiept. Dan is het de upgrade ook niet echt waard. Enigszins naar een bepaald punt navigeren kan volgens mij ook niet echt handig met de 610. Met de 410 kun je nog een route uploaden en met iets breadcrumbs achtigs navigeren, met de 610 niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Moet je wel nog je telefoon meenemen. Volgens mij is er wel functie die ontbreekt op de 620 die de 610 wel heeft. De functie dat hij je enigszins naar een bepaald punt kan navigeren.
En Quoi! Jeetje! Maar je keniaan voelen is wel tof, en ook gefeliciteerd voor jouw keniaan!
Afhankelijk van de nekcheck en het weer zondag ga ik denk ik toch maar 11 lopen ipv 5. Misschien kan ik me dan nog een beetje optrekken aan een van mn clubgenootjes (er gaat een carpooliets vanaf de baan, dus ik hoef niet te fietsen)
![]()
Ja als je doen wilt graagquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij MM, zal ik eens vragen of ze nog een andere editie hebben wat later in het jaar?Maart zit ik al vol namelijk.
Done. Ik vermoed overigens dat ze gaat zeggen: september 2014 aangezien dat dit jaar ook zo was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ja als je doen wilt graagMaart zit ik al vol namelijk.
Lol, http://www.mijninschrijving.nl/ ligt een beetje plat hier? Hoe zou dat kunnen komen?Haha, zag je tweet net al voorbij komen op de sallandsite..quote:
Ik kwam net al tot het punt waarbij je de afstand op moest geven, daarna weer error.
[ Bericht 34% gewijzigd door Jero_nimo op 02-11-2013 00:09:38 ]![]()
Ik hang nog bij 'onderdeel selecteren', althans, heb nu Salland Trail geselecteerd. Wolve was bij adres... maar toen gaf hij weer connection lost
Ja doei.![]()
Ik was net ook bij adres inderdaad, alles mooi ingevuld. Klik *pats* weg...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hang nog bij 'onderdeel selecteren', althans, heb nu Salland Trail geselecteerd. Wolve was bij adres... maar toen gaf hij weer connection lostLol, misschien ook een goed idee! Krijgen we dan broodjes?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
Anders moeten we maar de Echte Bakker Jorink Crossloop in Raalte gaan doen...![]()
![]()
Dit inderdaad! Om dan maar meteen gebruik te maken van de situatie: Stream, Guo en Quoi, bedankt voor het organiseren. Top initiatief!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar zonder streamnl, gup en quoi was het niet gelukt!
Aan YUR en GotC:
Het is jullie gegund!!![]()
![]()
quote:U heeft zich zojuist ingeschreven voor het volgende evenement:
SallandTrail
Aanvang: 08-03-2014 te Nijverdal
Onderdeel : 25 km trailNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En nog een!quote:Beste Gaby
U heeft zich zojuist ingeschreven voor het volgende evenement:
SallandTrail
Aanvang: 08-03-2014 te Nijverdal
Onderdeel : 25 km trailJa doei.![]()
De site lijkt langzaam weer een beetje te reageren (als in: kost slechts ~1 minuut om een pagina te openen...).quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik was net ook bij adres inderdaad, alles mooi ingevuld. Klik *pats* weg...
[..]
Lol, misschien ook een goed idee! Krijgen we dan broodjes?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Doe je ook mee met de Sallandtrail?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef streamnl het volgende:
Nice. Dan zie ik jullie samen een keer in real life.
Nu slapen.![]()
![]()
En inderdaad, leuk om Wolve en Moblo eens in het echt te zien!![]()
Hier is het ook gelukt!![]()
![]()
Yay!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef streamnl het volgende:
Nice. Dan zie ik jullie samen een keer in real life.
Nu slapen.
Ja doei.![]()
De leeftijd ligt ook best hoog zeg! Ben met m'n '85 de op een na jongste vrouwelijke deelneemster op de 25K op 't moment!
Ja doei.![]()
Dat valt me meer op bij de trails in NL, in Belgie trouwens ook, daar was het gemiddelde 42 geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
De leeftijd ligt ook best hoog zeg! Ben met m'n '85 de op een na jongste vrouwelijke deelneemster op de 25K op 't moment!![]()
Hier ook best veel ouwe rotten hoor! Maar zo met de jaartallen op rij viel 't wel echt op!
Zo maar 's slapen! Fijn dat we ingeschreven zijn! *adem haalt*
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
De leeftijd ligt ook best hoog zeg! Ben met m'n '85 de op een na jongste vrouwelijke deelneemster op de 25K op 't moment!trailen is voor ouwe (geitenwollen)sokken die gewoonweg niet snel genoeg meer zijn voor wegwedstrijdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat valt me meer op bij de trails in NL, in Belgie trouwens ook, daar was het gemiddelde 42 geloof ik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is er een tool voor Runkeeper waarmee je alle wegen waar je hebt gelopen kan zien? Zoiets lijkt me zeer tof!![]()
Er is nog plek op de 25 km van de Sallandtrail
Ik ben toch echt van plan op de HM tijdens de CPC te lopen de dag erna, dus ik doe niet mee..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo vanochtend lekker hobbelen met mijn zus, zin in.
Alle lopers, als altijd, weer veel plezier en succes dit weekend, en vooral hats en ijsdraakje, die gaan lopen voor hun eten
En iedereen maar stressenquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
Ik ben toch echt van plan op de HM tijdens de CPC te lopen de dag erna, dus ik doe niet mee..
volgens mij was het bij de andere afstanden behoorlijk dringenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu is er geen plek meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
Ik ben toch echt van plan op de HM tijdens de CPC te lopen de dag erna, dus ik doe niet mee..
Jammer dat je toch voor de CPC hebt gekozen. Maar dan zien we elkaar wel ergens anders.![]()
@BrightEyes, als beloofd:
DL1: Langzaam Duurloop 70-75%
DL2: Rustig Duurloop 75-80%
DL3: Ontspannen Duurloop 80%
DL4: Pittig Duurloop 85%
IT: Intervallen
ST: Steigerungen, versnellingen over 80-100 meter, begin rustig, geleidelijk versnellen tot sprint.
VS: Vaartspel. Doe steeds DL1 van 10 minuten voor en achter het vaartspel.
WT: WedstrijdtempoIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Weinig wind op dit moment, in principe dus een uitstekende dag om te gaan hardlopen. Ik overwoog gisteren nog om vandaag mee te doen aan de Erasmusronde, maar denk toch dat het verstandiger is om het dit weekend bij de LVML (met een heel ander weerbeeld) te laten. Ik wil geen blessures oplopen met het oog op de 7HL en BGL.![]()
Had geen zin om wakker te blijven voor de sallandtrail inschrijving. Zal ook wel niet zo'n vaart lopen met de inschrijving van de 25 km dacht ik... Godver zit al vol. Sta wel op de reservelijst![]()
Gisteren nog iets toevalligs, ( ik hou van cijfertjes hè) 7,77 km gelopen. Ga ik op de Weegschaal staan: 77.7 kg![]()
![]()
Een pittige duurloop op 85% voelt voor mij dus niet pittig... Dat is voor mij 162 en het tempo wat ik dan heb is ongeveer 9min/km, dat hou ik echt uren vol naar mijn gevoel..
Van de week had ik een voor mijn gevoel pittige duurloop, maar toen ik achteraf naar mijn hartslag keek bleek die 168-175, en dat is best hoog..
Nu ga ik dus toch vaker proberen om zo pittig te lopen omdat ik anders naar mijn gevoel niet van dat slome tempo af kom..
Een andere theorie van mij was dat het vast met een lagere hartslag zou gaan als ik wat kg's kwijt zou zijn. Maar ik ben inmiddels 10 kg kwijt en dat scheelt eigenlijk niets.. Maar goed, ik weeg natuurlijk nog 3 cijfers (over 1,5 kg niet meer, morgen weer wegen want misschien ben ik er al bijna), dus daar zal nog meer voor moeten gebeuren..![]()
Ik doe vandaag wel mee aan de Erasmusronde omdat ik juist morgen moet werken en de LVML niet mee kan pakken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Weinig wind op dit moment, in principe dus een uitstekende dag om te gaan hardlopen. Ik overwoog gisteren nog om vandaag mee te doen aan de Erasmusronde, maar denk toch dat het verstandiger is om het dit weekend bij de LVML (met een heel ander weerbeeld) te laten. Ik wil geen blessures oplopen met het oog op de 7HL en BGL.Even een wedstrijdje als voorbereiding op de Zevenheuvelen!
Ben benieuwd hoe het gaat, ben wel aardig verkouden, maar geen koorts of zo. Eens zien hoe de heilige gronden van de Ekiden erbij liggen...
Jack does it in real time...![]()
Succes! Ik heb 'm in 2011 en 2012 gelopen en vind het een erg leuke wedstrijd. Gisteravond lag het het er nog goed bij in ieder geval, toen ik op weg naar Rotterdam-Zuid het verkeersinfarct op de snelwegen probeerde te omzeilen door via Kralingen te rijden...quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik doe vandaag wel mee aan de Erasmusronde omdat ik juist morgen moet werken en de LVML niet mee kan pakken.Even een wedstrijdje als voorbereiding op de Zevenheuvelen!
Ben benieuwd hoe het gaat, ben wel aardig verkouden, maar geen koorts of zo. Eens zien hoe de heilige gronden van de Ekiden erbij liggen...![]()
Jammer!! Hopelijk kom je via de lijst nog aan een plekje!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:57 schreef Tarahumara het volgende:
Had geen zin om wakker te blijven voor de sallandtrail inschrijving. Zal ook wel niet zo'n vaart lopen met de inschrijving van de 25 km dacht ik... Godver zit al vol. Sta wel op de reservelijst![]()
Gisteren nog iets toevalligs, ( ik hou van cijfertjes hè) 7,77 km gelopen. Ga ik op de Weegschaal staan: 77.7 kgJa doei.![]()
Morgen Bosloop. Ik heb besloten mijn vriendin de 10km te gunnen als voorbereiding op de 7^^. Mijn eigen inschrijving heb ik om laten zetten naar 5km. Verder ga ik voorlopig vanwege allerlei persoonlijke redenen geen evenementen doen. Na de winter maar eens kijken hoe het er voor staat en dan misschien de kalender weer invullen.![]()
Prachtig dit, Vooral die arts op op 2:30. Een shitload aan foto's van mezelf gevonden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bankrekening 777,77 euro of is dat net iets teveel van het goede?quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:57 schreef Tarahumara het volgende:
Gisteren nog iets toevalligs, ( ik hou van cijfertjes hè) 7,77 km gelopen. Ga ik op de Weegschaal staan: 77.7 kg
Dan moet je met dat geld echt meteen naar het casino! Jackpot gegarandeerd!quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bankrekening 777,77 euro of is dat net iets teveel van het goede?
Alle lopers vandaag en morgen trouwens ontzettend veel plezier en succes!![]()
![]()
Gekeken en wat leuk! Toch maar eens meedoen, want zoveel herkenbare puntenquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:39 schreef slacker_nl het volgende:
Prachtig dit, Vooral die arts op op 2:30. Een shitload aan foto's van mezelf gevonden.![]()
Vooral die gekke ondergrondse buizengang die we altijd gebruikten om vanaf de medische faculteit in het ziekenhuis te komen voor lunch als het slecht weer was
En je gaat jouw beste foto natuurlijk wel even delen hier?![]()
![]()
Er is nog geen duidelijke planning, maar mijn contact denkt zelf ook september 2014. Nog even wachten dus....quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef slacker_nl het volgende:
Done. Ik vermoed overigens dat ze gaat zeggen: september 2014 aangezien dat dit jaar ook zo was.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zeg trappen padquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu is er geen plek meer.
Jammer dat je toch voor de CPC hebt gekozen. Maar dan zien we elkaar wel ergens anders.
DCRainmaker publiceert komende week volledige reviews van de 620 en 220!quote:Updated: The FR620 review will be published on Monday, November 4th. The FR220 review will be published on either Tuesday (Nov 5th) or Weds (Nov 6th). Thanks!![]()
Zo, lekker op zijn elfendertigst de benen losgelopen voor morgen
Wát een weer!F means you're fucked![]()
eindelijk weer eens gelopen![]()
1,5 week niets gedaan (week ziek) maar nu weer vijf prima kilometers gelopen
Vanaf nu weer even in de regelmaat van 3x/wk zodat de bruggenloop niet in gevaar komt![]()
Ik heb je schema even opgeslagen, kluizenaar.. leuk projectje voor na de bruggenloop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zo, over anderhalf uur starten in Renswoude voor de 5k. Ik zie er tegenop, want ik heb al anderhalf week last van mijn kuitspieren, ook na een kort rondje.... Blijkbaar doe ik looptechnisch iets verkeerd, straks maar eens goed om me heen kijken hoe anderen lopen en hun voeten afwikkelen.![]()
![]()
Wat heb ik heerlijk en pijnvrij gelopen zeg! Het weertje is subliem, klein beetje miezer, goed voor kort/kort.
Ik heb mij eens geconcentreerd op HR, die zou bij mij tussen 137 en 146 moeten wezen in D2. Schema zegt 40 minuten doen, rekende op 45 minuten met inlopen en had daarom een bepaalde route in mijn hoofd.
Helaas de route een km te kort gemaakt want dan had ik een goed excuus gehad om nog even door te lopen, nu was ik al thuis.
Uiteindelijk bleek ik een hele tijd op ongeveer 144 te lopen, precies goed maar werd het de laatste 2 km toch wat zwaarder en kwam mijn HR wat hoger uit.
Geen zin om langzamer te gaan lopen, ik liep namelijk lekker maar dat valt nog niet mee om in de hartzone te blijven die je graag wilt. Hoe verder je loopt hoe langzamer je dan zou moeten gaan lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/264793520/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je bent 10kg afgevallen en je hebt tijdens het lopen het gevoel dat je het uren kunt volhouden, klinkt naar mij alsof je top bezig bent! Die snelheid bij een lagere hartslag komt vanzelf wel, echt!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:59 schreef Nirak het volgende:
Een pittige duurloop op 85% voelt voor mij dus niet pittig... Dat is voor mij 162 en het tempo wat ik dan heb is ongeveer 9min/km, dat hou ik echt uren vol naar mijn gevoel..
Van de week had ik een voor mijn gevoel pittige duurloop, maar toen ik achteraf naar mijn hartslag keek bleek die 168-175, en dat is best hoog..
Nu ga ik dus toch vaker proberen om zo pittig te lopen omdat ik anders naar mijn gevoel niet van dat slome tempo af kom..
Een andere theorie van mij was dat het vast met een lagere hartslag zou gaan als ik wat kg's kwijt zou zijn. Maar ik ben inmiddels 10 kg kwijt en dat scheelt eigenlijk niets.. Maar goed, ik weeg natuurlijk nog 3 cijfers (over 1,5 kg niet meer, morgen weer wegen want misschien ben ik er al bijna), dus daar zal nog meer voor moeten gebeuren..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, ik heb een fiets weten te bemachtigen. Morgen een kilometer of 20 op een redelijk tempo fietsen.
Moet iets van actief blijven als ik niet kan lopen![]()
En aks je de hele tijd op de juiste hartslag loopt en hij gaat dan de laatste paar minuten een paar tikken omhoog is dat niet zo erg hoor, waarschijnlijk gewoon vocht verlies. Je kunt dan prima op een constant tempo door blijven lopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En wanneer je dan doorrekend, had ik denk ik vlgs 10k in 60 minuten geen 6 km maar 7 km ofzo in 40 minuten moeten lopen. Maar 7 km in 40 minuten is zeker dan in D4 oid. Maw.. 10k in 60 minuten is nog heel ver weg en misschien moet ik blij zijn met 10k in 65 minuten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Nirak het volgende:
Dat ervaar ik ook zo kluizenaar, maar ik wil ook niet langzamer gaan lopen dan..
Wij moeten ook niet vergeten dat we extra bagage meenemen he. Heel anders als je 27 bent met 5+ jaar loopervaring en 80 of minder kilo tegenover mijzelf = 37, 1 jaar loopervaring, 114 kilo (- 20.5 kilo inmiddels)
Bottomline: Lekker lopen, kietel jezelf met een lekker tot pittig tempo voor 45 plus minuten duurloop en bouw dat uit. Pijnvrij.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja dat dus, dat is eigenlijk belangrijker. Logisch dat je na een x tijd meer hartslag hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
En aks je de hele tijd op de juiste hartslag loopt en hij gaat dan de laatste paar minuten een paar tikken omhoog is dat niet zo erg hoor, waarschijnlijk gewoon vocht verlies. Je kunt dan prima op een constant tempo door blijven lopen..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo terug van een anderhalf lopen met mijn zus, op haar DL tempo.
Heerlijk was het, prima weertje om te lopen , en lekker de tijd gehad om bij te kletsen.
Daarna ook nog samen naar de runner's world geweest, wat een hardloopfamilie zijn we toch
Ik ben ook net terug. Ik dacht, "lekker, in de bossen", en dat was ook zo, totdat er modder op het pad was, onder de bladen, verstopt, stiekeme rotmodder. Dus na 5km druk bezig geweest met het ontwijken van de drek, kreeg steek in m'n linkerzij en moest een stukje lopen/hobbelen/lopen want het ging echt niet meer. Zodra ik het bos weer uit was, weer rustig geprobeerd verder te rennen en dat ging weer beter, geen centje pijn meer toch nog 11km volgemaakt.![]()
Beste hardlopers, ik heb inmiddels een blender aangeschaft. Hebben jullie nog goede tips en recepten voor hardloop-gerelateerde recepten? Er staat natuurlijk al veel op internet maar wat eigen receptjes in natuurlijk ook leuk![]()
![]()
Modderquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:43 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook net terug. Ik dacht, "lekker, in de bossen", en dat was ook zo, totdat er modder op het pad was, onder de bladen, verstopt, stiekeme rotmodder. Dus na 5km druk bezig geweest met het ontwijken van de drek, kreeg steek in m'n linkerzij en moest een stukje lopen/hobbelen/lopen want het ging echt niet meer. Zodra ik het bos weer uit was, weer rustig geprobeerd verder te rennen en dat ging weer beter, geen centje pijn meer toch nog 11km volgemaakt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingeschreven voor reis naar Berlijn, ik ga de marathon lopen...
Best wel spannend eigenlijk
Wat een hoop marathonners hier tegenwoordig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Tis een virus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef E.T. het volgende:
Wat een hoop marathonners hier tegenwoordig!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk om te zien dat al die beginners van 1-2jaar geleden nu een marathon lopen of gaan lopen. En zo zal het met de nieuwkomers ook gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef E.T. het volgende:
Wat een hoop marathonners hier tegenwoordig!
Het meeste wat hier zit en de langere afstand loopt wel ja. Van Guard zelf weet ik niet wanneer hij begonnen is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:15 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Wacht ff.. zijn die 2 jaar geleden pas begonnen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel spannend eigenlijk![]()
![]()
Toen ik hier kwam waren de meeste tientjes en sommige HM lopers.
Bij mij zit er altijd kwark en banaan in. Banaan maakt het wat voller en daarbij wat voorhanden is. Appel of aardbeien of mango of bosvruchten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Beste hardlopers, ik heb inmiddels een blender aangeschaft. Hebben jullie nog goede tips en recepten voor hardloop-gerelateerde recepten? Er staat natuurlijk al veel op internet maar wat eigen receptjes in natuurlijk ook leuk
Net op de markt walnoten gehaald, is ook vast wat lekkers mee te maken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
en ik maar denken dat je daar toch zeker 2-3 jaar de tijd voor moest nemenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het meeste wat hier zit en de langere afstand loopt wel ja. Van Guard zelf weet ik niet wanneer hij begonnen is.![]()
Maargoed, even serieus dan. Valt er gemiddeld genomen iets over te zeggen? Als in; minimaal tijd X kunnen lopen op afstand Y, minimaal stuk of 4 HM's gelopen hebben, minimaal x kilometers training?![]()
Hey wat leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel spannend eigenlijkVan je zus overgenomen dus?
Heb je je ingeschreven voor zo'n georganiseerde reis?
Gelukkig is MrQ heel erg blij met mijn verrassing en gaat hij zich inschrijven. Wist dat wel, maar toch... Waarschijnlijk boeken we zelf een weekje Berlijn & ga ik eens even de route voorverkennen voor andere ondersteunende redenenMaar goed, áls de training zo loopt dat hij fit aan de start verschijnt. Dat is met een marathontraining (vooral de eerste) ook niet vanzelfsprekend.
![]()
Ik ontbijt dagelijks met:quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Beste hardlopers, ik heb inmiddels een blender aangeschaft. Hebben jullie nog goede tips en recepten voor hardloop-gerelateerde recepten? Er staat natuurlijk al veel op internet maar wat eigen receptjes in natuurlijk ook leuk
2 bananen, 1 sinaasappel, ander fruit bijvoorbeeld 2 kiwi's.
Water toevoegen.
Chiazaadjes
Gebroken lijnzaad
Stukje verse gember
Groene blad groente, spinazie heeft m'n voorkeur. 200 gram
![]()
![]()
Die georganiseerde trip dus?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel spannend eigenlijkOntzettend gaaf! Heel veel plezier met alles! Nu krijg je ook een schema en zo dan he? Heb je ook trainingen met de andere mensen die daaraan meedoen?
![]()
Nee bij die reis zit een startnummer inbegrepen, dus dat is buiten de loting om. We hebben het er wel even gehad om een soort switch te doen met haar inschrijving, maar toch maar niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey wat leukVan je zus overgenomen dus?
Heb je je ingeschreven voor zo'n georganiseerde reis?
Gelukkig is MrQ heel erg blij met mijn verrassing en gaat hij zich inschrijven. Wist dat wel, maar toch... Waarschijnlijk boeken we zelf een weekje Berlijn & ga ik eens even de route voorverkennen voor andere ondersteunende redenenMaar goed, áls de training zo loopt dat hij fit aan de start verschijnt. Dat is met een marathontraining (vooral de eerste) ook niet vanzelfsprekend.
Er staat iets van twee jaar voor, dan is je lichaam wel gewend aan alle (trainings)belasting voor een marathon. Denk dat twee jaar wel het minimale is, meer is beter, lijkt me. Volgens mij hoef je geen HM's gelopen te hebben om voor een M te trainen. Het helpt wel, maar dat is meer omdat je dan weet wat lange afstanden zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:28 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je daar toch zeker 2-3 jaar de tijd voor moest nemen![]()
Maargoed, even serieus dan. Valt er gemiddeld genomen iets over te zeggen? Als in; minimaal tijd X kunnen lopen op afstand Y, minimaal stuk of 4 HM's gelopen hebben, minimaal x kilometers training?
Je hebt altijd mensen die het anders doen (in een jaar), maar dat zijn de uitzonderingen en niet de regel. Zelf heb ik een HM in zes maanden gedaan, ook niet aan te raden
OK, maar voor wat voor reis heb je je dan ingeschreven?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee bij die reis zit een startnummer inbegrepen, dus dat is buiten de loting om. We hebben het er wel even gehad om een soort switch te doen met haar inschrijving, maar toch maar niet.
* Quoi is nieuwsgierig![]()
Flikker er fruit in en klaar. Hardlooprecepten: http://www.runtodream.com(...)-en-barbara-kerkchof Daarin staat een recept voor falafel, heb je een blender voor nodig en verschillende smoothies. Lang niet alle smoothies zijn drinkbaar overigens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Beste hardlopers, ik heb inmiddels een blender aangeschaft. Hebben jullie nog goede tips en recepten voor hardloop-gerelateerde recepten? Er staat natuurlijk al veel op internet maar wat eigen receptjes in natuurlijk ook leukIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, schema's en 3 clinics zitten erbij. Heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die georganiseerde trip dus?Ontzettend gaaf! Heel veel plezier met alles! Nu krijg je ook een schema en zo dan he? Heb je ook trainingen met de andere mensen die daaraan meedoen?
Eerste clinic op 22 maart 2014, twee weekjes na de CPC mooie tijd om de voorbereiding te starten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, maar voor wat voor reis heb je je dan ingeschreven?
* Quoi is nieuwsgierigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die parkeergarage-organist met de Vumc-gebouwenloopEpisch! (kijk even op 1:41)
Thanksquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:44 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/![]()
![]()
Als kerst en pasen samenvallen wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:53 schreef Quoi het volgende:
En je gaat jouw beste foto natuurlijk wel even delen hier?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kon het proberenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als kerst en pasen samenvallen wel.![]()
![]()
He, ik zag mezelf langs lopen! (Op 3,56 ongeveer)quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
Die parkeergarage-organist met de Vumc-gebouwenloopEpisch! (kijk even op 1:41)
[..]
Thanks![]()
thx voor de tips iedereen. Bottom-line: gewoon alles erin mikken. Das mooi, ik hou van makkelijk.
Wel grappig trouwens; gister dus een lange tight gekocht (mijn eerste, had wel al een korte). Vorige winter liep ik nog niet zulke lange afstanden en schuurde de boel dus niet open![]()
Maargoed, vorig jaar met die verkoop had ik ook een lange in mn handen en zei ik "mwah ik zie mezelf echt nog niet in zo'n strak broekje rondhuppelen"
Een jaar later nu, en ik heb er 3 en wil ik niet anders meer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel spannend eigenlijkGeduld is een schone zaak, en dat heb ik best veel, maar niet bij dit soort dingen. Maar ik moet ook niet verwachten dat het vanzelf aangewaaid komt, thnx voor het positieve berichtquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bent 10kg afgevallen en je hebt tijdens het lopen het gevoel dat je het uren kunt volhouden, klinkt naar mij alsof je top bezig bent! Die snelheid bij een lagere hartslag komt vanzelf wel, echt!Heb je ook een butsmuts? Je kunt behoorlijk beschadigen als je valt en je fietst hard..quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Levitas het volgende:
Zo, ik heb een fiets weten te bemachtigen. Morgen een kilometer of 20 op een redelijk tempo fietsen.
Moet iets van actief blijven als ik niet kan lopenIk heb nog niet eens een jaar loopervaring, pas op 14 januari 2014, dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
En wanneer je dan doorrekend, had ik denk ik vlgs 10k in 60 minuten geen 6 km maar 7 km ofzo in 40 minuten moeten lopen. Maar 7 km in 40 minuten is zeker dan in D4 oid. Maw.. 10k in 60 minuten is nog heel ver weg en misschien moet ik blij zijn met 10k in 65 minuten.
Wij moeten ook niet vergeten dat we extra bagage meenemen he. Heel anders als je 27 bent met 5+ jaar loopervaring en 80 of minder kilo tegenover mijzelf = 37, 1 jaar loopervaring, 114 kilo (- 20.5 kilo inmiddels)
Bottomline: Lekker lopen, kietel jezelf met een lekker tot pittig tempo voor 45 plus minuten duurloop en bouw dat uit. Pijnvrij.Maar godallejezus wat ben jij veel afgevallen zeg! Knap werk.
Maar met jou rekensom kom ik er nog niet zo bekaaid vanaf, thnx
En dan nu het resultaat van vandaag, 4 minuten van mijn 5 km tijd af
http://www.endomondo.com/workouts/264867963/8270328
ik ben een tevreden vrouw en ga nu maar eens douchen![]()
Iedereen hier aan het trailen geslagen tegenwoordig?
Weinig gepost de laatste weken, nog steeds de lichte achillespees blessure. De laatste 3 keer wel volledig pijnvrij gelopen, maar het blijft gevoelig bij (zachtjes) knijpen in de pees. Loop daarom nu maar 2x per week.
Maar DAMN wat was het vanmorgen heer-lijk loop weer!![]()
Godverdomme is die 25KM trail al vol![]()
Kwam vanmorgen van een feest terug en dacht nog van "nou die inschrijving kan vanmiddag wel".
Niet dus...... En de reservelijst is ook al zo lang dat die ook geen zin meer heeft gok ik.
Dan maar eens informeren of ze een vrijwilliger kunnen gebruiken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nopes, ik zit voorlopig aan het asfalt genageldquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Weinig gepost de laatste weken, nog steeds de lichte achillespees blessure. De laatste 3 keer wel volledig pijnvrij gelopen, maar het blijft gevoelig bij (zachtjes) knijpen in de pees. Loop daarom nu maar 2x per week.
Maar DAMN wat was het vanmorgen heer-lijk loop weer!
Verstandig dat je even gas terugneemt! Alles voor de vooruitgang.![]()
Slim om je schoenen in de tag te zetten, ben het nu ook aan het doen voor de loopjes van afgelopen maand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Nirak het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/264867963/8270328In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, ik weiger mee te doen aan hypesquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Jammer dagloper
En swets, hoop dat het snel beter gaat met het verminderde trainingsvolume!Goed gedaan hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, tweede 5k ooit gelopen in 23:15, twee minuten sneller dan drie weken geleden. Dik tevreden dus
Qoui, waarom zit jij aan het asfalt vast?![]()
Het leek me handig om te kunnen zien hoeveel km ik ermee gelopen heb. Want dat weet ik echt niet meer over een jaar..quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Slim om je schoenen in de tag te zetten, ben het nu ook aan het doen voor de loopjes van afgelopen maand.![]()
Zo, weer terug van een week roadtrip door New England en New York, dat was vet! Ook letterlijk, want ik heb natuurlijk veeeeel te veel gegeten. Durf nog niet in de buurt van de weegschaal te komen. Ik kon me toch niet inhouden qua hardlopen, toch 1 keer op de loopband gelopen en gisteren 10km over Cape Cod. Die laatste had ik op Strava gegpst en net overgezet naar Endo, maar nu zegt hij 'not included in Statistics', weet iemand waarom? Zo haal ik natuurlijk nooit de 1000!
Link: http://www.endomondo.com/workouts/264888048/11367364
Vandaag of morgen de draad van het HM schema weer oppakken en voor de LDL gaan. Ik merk wel dat ik heeeel veel gelopen heb de afgelopen dagen, door de stad en wandelingen en zo, allemaal spierpijn op rare plekken wat ik met hardlopen nooit heb
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, op dit moment interesseert mij die variant van hardlopen eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Iedereen hier aan het trailen geslagen tegenwoordig?![]()
Ik doe trailen ernaast![]()
(als in: hey een bospad, ik sla hier wel ff af dan)
Morgen weer de Utrechtse Heuvelrug op als ik inderdaad onder die verjaardag vanavond uit kom![]()
Heel lekker!quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, tweede 5k ooit gelopen in 23:15, twee minuten sneller dan drie weken geleden. Dik tevreden dusIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sja, zwaartekracht? Maar vooral voorkeur boven modder en zand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef Nirak het volgende:
Jammer dagloper
En swets, hoop dat het snel beter gaat met het verminderde trainingsvolume!
[..]
Goed gedaan hoor!
Qoui, waarom zit jij aan het asfalt vast?![]()
Owh...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme is die 25KM trail al vol![]()
Kwam vanmorgen van een feest terug en dacht nog van "nou die inschrijving kan vanmiddag wel".
Niet dus...... En de reservelijst is ook al zo lang dat die ook geen zin meer heeft gok ik.
Dan maar eens informeren of ze een vrijwilliger kunnen gebruiken.![]()
![]()
Jammer!
Maar ik zou de reservelijst, als die niet vol is, gewoon proberen!
Ja doei.![]()
Het is allebei Bon Pasku, dus.....quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als kerst en pasen samenvallen wel.![]()
![]()
Ik heb je gespotquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:39 schreef slacker_nl het volgende:
Prachtig dit, Vooral die arts op op 2:30. Een shitload aan foto's van mezelf gevonden.
Die trails zijn te lang voor mij nog
Ik loop altijd op zand, maar om dat nu trailen te noemen. Er is wel vaak modder en ook een klein heuveltje komt ik tegen.![]()
Ik trail op het asfalt ofzo. En af en toe loop ik hard op onverharde ondergronden.F means you're fucked![]()
Ik ren gewoon. Dat hoeft niet per se in een hokje[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee lijkt me ook bijzonder oncomfortabelquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ren gewoon. Dat hoeft niet per se in een hokje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tx!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
@BrightEyes, als beloofd:
[ afbeelding ]
DL1: Langzaam Duurloop 70-75%
DL2: Rustig Duurloop 75-80%
DL3: Ontspannen Duurloop 80%
DL4: Pittig Duurloop 85%
IT: Intervallen
ST: Steigerungen, versnellingen over 80-100 meter, begin rustig, geleidelijk versnellen tot sprint.
VS: Vaartspel. Doe steeds DL1 van 10 minuten voor en achter het vaartspel.
WT: Wedstrijdtempo
***![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook bijzonder oncomfortabel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook bijzonder oncomfortabel![]()
![]()
World famous! Strike a posequote:
Ik heb trouwens de organisatie gemaild om te zeggen dat de uitslag niet goed was. Ik sta boven iemand in de uitslagen, daar waar je op de finishfoto's ziet dat zij eerder over de finish komt. Dus gemaild of ze dat konden aanpassen. Ik ben zo ongelovelijk sportief, al zeg ik het zelf.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Alles mag trailen genoemd wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 3 km over het strand morgen bij de LVML, mag ik dat trailen noemen?F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, schema's en 3 clinics zitten erbij. Heb er nu al zin in.
Eerste clinic op 22 maart 2014, twee weekjes na de CPC mooie tijd om de voorbereiding te starten.![]()
![]()
Amerongen of tilburg?![]()
Refererend naar de TT, ich bin ein Berliner. Niet alleen komende pinksteren voor een uitgaansweekend, maar ook over 10-11 maanden om de marathon te lopen!![]()
![]()
Ik smurf je.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij een trail loop je vaak beschut op het gemakje te hobbelen door bossen, de LVML morgen betekent ZW 6 op de stranden met grote kans op regen- en onweersbuien bij een temperatuur van 9 graden. Ik denk dat de LVML een echtere trail is dan de Sallandloop.quote:![]()
Ik heb trails gezien op bergen, geen stukje bedektheid, maar open ruimtes en barre omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij een trail loop je vaak beschut op het gemakje te hobbelen door bossen, de LVML morgen betekent ZW 6 op de stranden met grote kans op regen- en onweersbuien bij een temperatuur van 9 graden. Ik denk dat de LVML een echtere trail is dan de Sallandloop.
Trailen moet voldoen aan twee van de drie dingen:
1) Je moet een tentje kunnen opzetten en kamperen
2) Je moet een kaart hebben want de route staat niet vast
3) Je moet een raar dieet volgen
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Trail_running / http://www.runnersworld.c(...)at-trail?page=singleIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Soort Snake effectquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook bijzonder oncomfortabel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat is ook gek!quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
World famous! Strike a pose
Ik heb trouwens de organisatie gemaild om te zeggen dat de uitslag niet goed was. Ik sta boven iemand in de uitslagen, daar waar je op de finishfoto's ziet dat zij eerder over de finish komt. Dus gemaild of ze dat konden aanpassen. Ik ben zo ongelovelijk sportief, al zeg ik het zelf.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Loopje dat ik misschien morgen ga lopen lijkt iig 100% verhard. Alles gaat lekker langs weilanden, en er zit een stukje West-Friese omringdijk in. Op zich houd ik wel van dat gestoemp tegen de wind in door de polder, en op zich hoest ik alweer minder dan gisteren en is de keelpijn ook minder, dus zou het gewoon moeten kunnen. Hoop ik. Wel wordt het dan sowieso 11, ik heb niet het gevoel dat ik 7x sterven op de 5km ga overleven morgen.![]()
Bah, vanmiddag stond 12k @ 4'50 op het programma. Dus lekker uitgeslapen en vanmiddag erop uit gegaan. De eerste 10k gingen erg lekker, lekker door het bos gelopen, wat leuke paadjes opgezocht enzo. Maar na die 10k sprong ik over een plasje heen en schoot het ineens weer in de knie. Doorlopen ging nog wel iets, maar toen leek het alsof ineens de kramp erin schoot ofzo, weet niet precies hoe ik het anders moet omschrijven.Vet balen... Nu eerst maar een paar dagen rust, wil zeker de zevenheuvelenloop niet laten schieten... Rare is dat ik er nu helemaal niets meer van voel, met lopen en beetje springen enzo. Nou ja, we zullen zien.
Heb ook een klein beetje het idee dat ik ineens wat teveel op het asfalt heb gelopen. Nu het weer donker is in de avond kan ik bijna niet meer op de hei of in het bos lopen. Geef mij maar lekker trails dus en dat is ook echt wat ik ga doen nadat ik de marathon gelopen heb, als dat nog lukt.![]()
![]()
Zelfde brutotijd, daarom. Geen idee hoe dat gaat, aangezien der nettotijd ook net een paar secondes sneller was dan de mijne.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
over tralen gesproken,even douchen, ontbijten en dan de bergen in om zo'n 1800m D+ weg te stampen
Niet wezen lopen, het was een typische 'ik blijf lekker op de bank hangen'-dag
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
dat zijn de meters die je omhoog gaquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, vandaar de Dquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn de meters die je omhoog gamaar: succes!
Jero rustig aan met die knie hé?![]()
Je zal versteld zijn hoe sportief ik ben. Een slecht verliezer, dat wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:08 schreef Nirak het volgende:
Ik vond het ook al gek dat slacker een sportief gebaar maakt...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog steeds bezig voor dat kepler-rondje?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
over tralen gesproken,even douchen, ontbijten en dan de bergen in om zo'n 1800m D+ weg te stampen
Ik geloof je ook nog, natuurlijk maakte ik maar een geintjequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je zal versteld zijn hoe sportief ik ben. Een slecht verliezer, dat wel.![]()
![]()
yup, no rest for the wicked...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nog steeds bezig voor dat kepler-rondje?
en Quoi, de D is afgeleid van een frans woord wat me even ontschoten is, je hebt ook D-
Held!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
over tralen gesproken,even douchen, ontbijten en dan de bergen in om zo'n 1800m D+ weg te stampenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
het zal echt niet allemaal vol gas worden maar de bdoeling is, met het aantal D+ meters in het achterhoofd om zo'n 45km te doen en het te gebruken als "time on your feet" trainingquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker hoor, dat wordt wel een pittig rondje dan! Ook al gaat het niet allemaal volgas! Ik wou dat ik zoveel hoogtemeters hier in de buurt kon doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zal echt niet allemaal vol gas worden maar de bdoeling is, met het aantal D+ meters in het achterhoofd om zo'n 45km te doen en het te gebruken als "time on your feet" training. Nou ja, op dit moment even niet natuurlijk.. maar toch
![]()
![]()
Lullig...de marathon van de Berenloop gaat morgen niet door. De halve misschien ook nietF means you're fucked![]()
Wat is de reden?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef YUR het volgende:
Lullig...de marathon van de Berenloop gaat morgen niet door. De halve misschien ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is de reden?Er komt bereveel windSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Gek idee, het is nu nog windstil hier
Hier is 't in de loop van de dag al aardig gaan waaien en 't wordt met 't uur meer...quote:Ja doei.![]()
heb vanmiddag lekker een 5 kilometer trail gelopen in de bossen van de st jansberg.
heerlijk, niet letten op tempo of hartslag. gewoon om je heen kijken naar de prachtige bossen en lekker bikkelen omhoog. door de modder met een grote grijns!
witte herder het bos ingenomen en een zwarte herder plus bazinnetje terug meegenomen.
de inov8 schoenen zitten perfect!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tof! Dat zal ook mentaal wel wat doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zal echt niet allemaal vol gas worden maar de bdoeling is, met het aantal D+ meters in het achterhoofd om zo'n 45km te doen en het te gebruken als "time on your feet" training![]()
Even 45kk trainen![]()
-kJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Morgen is een 5km loop van "Operatie NL fit" in Rotterdam. Ben benieuwd hoeveel mensen daar dan nog meelopen. Diegene die dat doenquote:Dat is echt bereveel! Een held is het hèquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: