Haha, zag je tweet net al voorbij komen op de sallandsite..quote:
Ik was net ook bij adres inderdaad, alles mooi ingevuld. Klik *pats* weg...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hang nog bij 'onderdeel selecteren', althans, heb nu Salland Trail geselecteerd. Wolve was bij adres... maar toen gaf hij weer connection lost
Lol, misschien ook een goed idee! Krijgen we dan broodjes?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
Anders moeten we maar de Echte Bakker Jorink Crossloop in Raalte gaan doen...
Dit inderdaad! Om dan maar meteen gebruik te maken van de situatie: Stream, Guo en Quoi, bedankt voor het organiseren. Top initiatief!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar zonder streamnl, gup en quoi was het niet gelukt!
quote:U heeft zich zojuist ingeschreven voor het volgende evenement:
SallandTrail
Aanvang: 08-03-2014 te Nijverdal
Onderdeel : 25 km trail
quote:Beste Gaby
U heeft zich zojuist ingeschreven voor het volgende evenement:
SallandTrail
Aanvang: 08-03-2014 te Nijverdal
Onderdeel : 25 km trail
De site lijkt langzaam weer een beetje te reageren (als in: kost slechts ~1 minuut om een pagina te openen...).quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik was net ook bij adres inderdaad, alles mooi ingevuld. Klik *pats* weg...
[..]
Lol, misschien ook een goed idee! Krijgen we dan broodjes?![]()
Doe je ook mee met de Sallandtrail?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef streamnl het volgende:
Nice. Dan zie ik jullie samen een keer in real life.
Nu slapen.
Yay!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef streamnl het volgende:
Nice. Dan zie ik jullie samen een keer in real life.
Nu slapen.
Dat valt me meer op bij de trails in NL, in Belgie trouwens ook, daar was het gemiddelde 42 geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
De leeftijd ligt ook best hoog zeg! Ben met m'n '85 de op een na jongste vrouwelijke deelneemster op de 25K op 't moment!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
De leeftijd ligt ook best hoog zeg! Ben met m'n '85 de op een na jongste vrouwelijke deelneemster op de 25K op 't moment!
trailen is voor ouwe (geitenwollen)sokken die gewoonweg niet snel genoeg meer zijn voor wegwedstrijdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat valt me meer op bij de trails in NL, in Belgie trouwens ook, daar was het gemiddelde 42 geloof ik.
En iedereen maar stressenquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
Er is nog plek op de 25 km van de Sallandtrail
Ik ben toch echt van plan op de HM tijdens de CPC te lopen de dag erna, dus ik doe niet mee..
volgens mij was het bij de andere afstanden behoorlijk dringenquote:
Nu is er geen plek meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 07:38 schreef Guard het volgende:
Er is nog plek op de 25 km van de Sallandtrail
Ik ben toch echt van plan op de HM tijdens de CPC te lopen de dag erna, dus ik doe niet mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |