Het meeste wat hier zit en de langere afstand loopt wel ja. Van Guard zelf weet ik niet wanneer hij begonnen is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:15 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Wacht ff.. zijn die 2 jaar geleden pas begonnen?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ingeschreven voor reis naar Berlijn, ik ga de marathon lopen...
Best wel spannend eigenlijk
Bij mij zit er altijd kwark en banaan in. Banaan maakt het wat voller en daarbij wat voorhanden is. Appel of aardbeien of mango of bosvruchten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Beste hardlopers, ik heb inmiddels een blender aangeschaft. Hebben jullie nog goede tips en recepten voor hardloop-gerelateerde recepten? Er staat natuurlijk al veel op internet maar wat eigen receptjes in natuurlijk ook leuk
en ik maar denken dat je daar toch zeker 2-3 jaar de tijd voor moest nemenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het meeste wat hier zit en de langere afstand loopt wel ja. Van Guard zelf weet ik niet wanneer hij begonnen is.
Hey wat leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ontbijt dagelijks met:quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Beste hardlopers, ik heb inmiddels een blender aangeschaft. Hebben jullie nog goede tips en recepten voor hardloop-gerelateerde recepten? Er staat natuurlijk al veel op internet maar wat eigen receptjes in natuurlijk ook leuk
Die georganiseerde trip dus?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee bij die reis zit een startnummer inbegrepen, dus dat is buiten de loting om. We hebben het er wel even gehad om een soort switch te doen met haar inschrijving, maar toch maar niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey wat leukVan je zus overgenomen dus?
Heb je je ingeschreven voor zo'n georganiseerde reis?
Gelukkig is MrQ heel erg blij met mijn verrassing en gaat hij zich inschrijven. Wist dat wel, maar toch... Waarschijnlijk boeken we zelf een weekje Berlijn & ga ik eens even de route voorverkennen voor andere ondersteunende redenenMaar goed, áls de training zo loopt dat hij fit aan de start verschijnt. Dat is met een marathontraining (vooral de eerste) ook niet vanzelfsprekend.
Er staat iets van twee jaar voor, dan is je lichaam wel gewend aan alle (trainings)belasting voor een marathon. Denk dat twee jaar wel het minimale is, meer is beter, lijkt me. Volgens mij hoef je geen HM's gelopen te hebben om voor een M te trainen. Het helpt wel, maar dat is meer omdat je dan weet wat lange afstanden zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:28 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je daar toch zeker 2-3 jaar de tijd voor moest nemen![]()
Maargoed, even serieus dan. Valt er gemiddeld genomen iets over te zeggen? Als in; minimaal tijd X kunnen lopen op afstand Y, minimaal stuk of 4 HM's gelopen hebben, minimaal x kilometers training?
OK, maar voor wat voor reis heb je je dan ingeschreven?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee bij die reis zit een startnummer inbegrepen, dus dat is buiten de loting om. We hebben het er wel even gehad om een soort switch te doen met haar inschrijving, maar toch maar niet.
Flikker er fruit in en klaar. Hardlooprecepten: http://www.runtodream.com(...)-en-barbara-kerkchof Daarin staat een recept voor falafel, heb je een blender voor nodig en verschillende smoothies. Lang niet alle smoothies zijn drinkbaar overigens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja, schema's en 3 clinics zitten erbij. Heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die georganiseerde trip dus?Ontzettend gaaf! Heel veel plezier met alles! Nu krijg je ook een schema en zo dan he? Heb je ook trainingen met de andere mensen die daaraan meedoen?
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, maar voor wat voor reis heb je je dan ingeschreven?
* Quoi is nieuwsgierig
Thanksquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:44 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/
Als kerst en pasen samenvallen wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:53 schreef Quoi het volgende:
En je gaat jouw beste foto natuurlijk wel even delen hier?
Ik kon het proberenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als kerst en pasen samenvallen wel.
He, ik zag mezelf langs lopen! (Op 3,56 ongeveer)quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
Die parkeergarage-organist met de Vumc-gebouwenloopEpisch! (kijk even op 1:41)
[..]
Thanks
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:58 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geduld is een schone zaak, en dat heb ik best veel, maar niet bij dit soort dingen. Maar ik moet ook niet verwachten dat het vanzelf aangewaaid komt, thnx voor het positieve berichtquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bent 10kg afgevallen en je hebt tijdens het lopen het gevoel dat je het uren kunt volhouden, klinkt naar mij alsof je top bezig bent! Die snelheid bij een lagere hartslag komt vanzelf wel, echt!
Heb je ook een butsmuts? Je kunt behoorlijk beschadigen als je valt en je fietst hard..quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Levitas het volgende:
Zo, ik heb een fiets weten te bemachtigen. Morgen een kilometer of 20 op een redelijk tempo fietsen.
Moet iets van actief blijven als ik niet kan lopen
Ik heb nog niet eens een jaar loopervaring, pas op 14 januari 2014, dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
En wanneer je dan doorrekend, had ik denk ik vlgs 10k in 60 minuten geen 6 km maar 7 km ofzo in 40 minuten moeten lopen. Maar 7 km in 40 minuten is zeker dan in D4 oid. Maw.. 10k in 60 minuten is nog heel ver weg en misschien moet ik blij zijn met 10k in 65 minuten.
Wij moeten ook niet vergeten dat we extra bagage meenemen he. Heel anders als je 27 bent met 5+ jaar loopervaring en 80 of minder kilo tegenover mijzelf = 37, 1 jaar loopervaring, 114 kilo (- 20.5 kilo inmiddels)
Bottomline: Lekker lopen, kietel jezelf met een lekker tot pittig tempo voor 45 plus minuten duurloop en bouw dat uit. Pijnvrij.
Nopes, ik zit voorlopig aan het asfalt genageldquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Iedereen hier aan het trailen geslagen tegenwoordig?
Weinig gepost de laatste weken, nog steeds de lichte achillespees blessure. De laatste 3 keer wel volledig pijnvrij gelopen, maar het blijft gevoelig bij (zachtjes) knijpen in de pees. Loop daarom nu maar 2x per week.
Maar DAMN wat was het vanmorgen heer-lijk loop weer!
Slim om je schoenen in de tag te zetten, ben het nu ook aan het doen voor de loopjes van afgelopen maand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Nirak het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/264867963/8270328
Nee, ik weiger mee te doen aan hypesquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Iedereen hier aan het trailen geslagen tegenwoordig?
Goed gedaan hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, tweede 5k ooit gelopen in 23:15, twee minuten sneller dan drie weken geleden. Dik tevreden dus
Het leek me handig om te kunnen zien hoeveel km ik ermee gelopen heb. Want dat weet ik echt niet meer over een jaar..quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Slim om je schoenen in de tag te zetten, ben het nu ook aan het doen voor de loopjes van afgelopen maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |