abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:59:55 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132779352

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-11-2013 07:55:11 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_132779513
Het is 'kein' ;)

En dank voor de gelukswensen :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:07:07 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132779624
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef mosselmossel het volgende:
Het is 'kein' ;)

verdomme.....verkeerd gegokt..... MoBlo za het toch wel even voor me willen veranderen??!! O-)
pi_132780009
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef mosselmossel het volgende:
Het is 'kein' ;)

En dank voor de gelukswensen :)
Succes vanaf morgen :) Moet er veel gebeuren in het nieuwe stulpje?

Vandaag "eindelijk" weer eens gaan lopen, laatste rondje was zaterdag. Toen het plan om 10+km te lopen, liep voor geen meter. Bewust dinsdag rust genomen en vandaag pas weer gaan lopen.

Nog wat onwennig op nieuwe schoenen, maar toch tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/264284762/602446

Wat kramp onderin mijn voeten heel de avond, door diezelfde nieuwe schoenen gok ik :)
All management is Strategic Management.
pi_132780966
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Succes vanaf morgen :) Moet er veel gebeuren in het nieuwe stulpje?

Vandaag "eindelijk" weer eens gaan lopen, laatste rondje was zaterdag. Toen het plan om 10+km te lopen, liep voor geen meter. Bewust dinsdag rust genomen en vandaag pas weer gaan lopen.

Nog wat onwennig op nieuwe schoenen, maar toch tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/264284762/602446

Wat kramp onderin mijn voeten heel de avond, door diezelfde nieuwe schoenen gok ik :)
Fijn dat je tevreden bent! Hopelijk wennen je nieuwe schoenen snel!

We moeten vooral veel schilderen en vloer leggen. Maar komt goed, zin in!
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:11:45 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132782004
Is de reeks bij iedereen uit de At?
Succes in het nieuwe huis!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:21:22 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132782271
laatst hadden we het hier al eens over de fruitarian.
Ik kwam nog een andere blog tegen van een fruitarian ultra
en stond versteld van de hoeveelhied fruit die man naar binnen werkt:

quote:
Based on percent calories, I estimate 96% has come from fruit, 2% vegetables, 1% nuts/seeds and 1% cooked foods. A typical day I will eat about 22 bananas, 10 dates, 6 oranges, 2 mangoes, 1/2 pound of berries, 2 huge salads and a variety of other fruits. I’ll eat a couple handfuls of nuts or seeds a week but that’s it. I am following 80-10-10 raw, vegan which means roughly 80% of my calories come from carbohydrates, 10% from protein, 10% fat.
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:42:01 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132782827
Ik denk dat je met meer eiwit beter hersteld. Ook als ultra.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_132784034
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Huh? Mindere ervaring? Toch zeker niet omdat je niet bent ingeloot he?
Och laten we het maar houden op een overdreven reactie mjnerzijds. Heb een onverwacht heftige avond met emotionele uitspattingen achter de rug, en dan was dat "nieuws" uit Berlijn niet bepaald echt leuk.
En nu kan ik niet meer slapen, niet vanwege het feit dat ik niet ingeloot ben, maar vanwege al het andere gebeurd /gezegd is vanavond :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 1 november 2013 @ 02:28:15 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132784117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 02:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Och laten we het maar houden op een overdreven reactie mjnerzijds. Heb een onverwacht heftige avond met emotionele uitspattingen achter de rug, en dan was dat "nieuws" uit Berlijn niet bepaald echt leuk.
En nu kan ik niet meer slapen, niet vanwege het feit dat ik niet ingeloot ben, maar vanwege al het andere gebeurd /gezegd is vanavond :{
-O-
F means you're fucked
  vrijdag 1 november 2013 @ 06:00:51 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132784583
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
dat zou je haast denken maar blijkbaar werkt het voor sommige mensen
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 06:03:44 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_132784586
Guard :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132784838
Inschrijving voor marathon van Amsterdam begint vandaag, toch?!?
  vrijdag 1 november 2013 @ 07:42:18 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132784870
Mogge!

Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer *O*

Guard sterkte met wat er ook aan de hand is.

Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt O+

Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan schrijf ik liever 'toendertijd' :X ;)

*O*
  vrijdag 1 november 2013 @ 07:59:26 #15
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132785007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:37 schreef AtseBenjamin het volgende:
Inschrijving voor marathon van Amsterdam begint vandaag, toch?!?
Lijkt er wel op, of iig, de website is klaar voor 2014. Maar ik heb nog niks op inschrijven.nl gezien.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_132785016
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!

Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer *O*

Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt O+

Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...

[..]

*O*
Kleine bolt <3

En toendertijd heb ik ook niet zoveel problemen mee. Sterker nog: dat zou een spellingswijziging zijn waar ik prima achter zou staan.

Hier zegt de nekcheck dat ik niet mag hobbelen -O-
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:05:36 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_132785061
Ik wil zo graag lopen, maar ik durf niet :X
Van de week drie dagen op de bank liggen creperen van de buikpijn en nu knapt het wel op maar het voelt toch nog als toch nog een dagje wachten. Straks weer tijd voor m'n dagelijkse telefoontje met de huisarts. Zal wel even 'klaar' met 'm zijn nu (als in: genoeg opgeknapt) en dan hoop ik dat het nooit meer terugkomt.. dem! wat deed dat zeer. (bloedprikken wees uit dat er ontstekingen in m'n darmen zaten.. en die nemen nu weer af.. ik denk dat ze bij de eerste keer bloedprikken ook al over het hoogtepunt heen waren)

Morgen weer voorzichtig een rondje proberen hoop ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:20:54 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132785199
Snel weer fit worden dames! oO<
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:23:55 #19
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132785233
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is geworden *O*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:23:55 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132785234
quote:
Mogge!

[..]

*O*
Ja, op die vauten kun je me vaker betrappen, dat is een slecht punt bij mij. Toentertijd was destijds ook meer als leuk weetje bedoelt dus spaar me :@ O+
pi_132785366
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is geworden *O*
Alleen in de hardlooplappenmand dan. Verder ben ik nog fit genoeg :P
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:39:26 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132785410
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Alleen in de hardlooplappenmand dan. Verder ben ik nog fit genoeg :P
Daar zit ik voorlopig ook nog in, want ik mag nu.. 10-12 dagen niet sporten.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:41:11 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_132785435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
ik hoop ook wel dat ik 'm weer heel snel ga verlaten!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_132785904
Inschrijving marathon Amsterdam begint om 12 uur.

http://www.tcsamsterdamma(...)andaag-om-12-00-uur/
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:56:19 #25
247356 infp2009
More cowbell!
pi_132786747
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:04:51 #26
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132786956
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?
https://play.google.com/s(...)uble.companion&hl=nl

Ik ken het niet hoor. Lees even de reacties. Als je een iPhone hebt kan ik je niet helpen helaas ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:06:40 #27
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132786999
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef infp2009 het volgende:
Elke app die intervaltraining (oftewel, handgemaakte trainingen) ondersteund kan dat. Want dan kan je je loop en wandelstukjes programmeren en voila. Runkeeper doet dat met de gratis variant iirc.
pi_132787082
Vandaag is -O- en }:|
Maar morgen weer lopen *O* O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:15:02 #29
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_132787182
De afgelopen weken ben ik even een stuk minder actief geweest op het forum. Ik heb dan ook even 2 weken flink rust gehouden.

Ik loop al sinds september met een flinke overbelastingsblessure (denk ik), die er na een avondje hossen/springen/dansen/pogo'en uitkwam in de vorm van een nogal pijnlijke voorvoet. Ik heb in september gekozen om dan wat minder te gaan volleyballen, maar heb wel 150 km gelopen die maand. Op 13 oktober was namelijk de Duinentrail in Schoorl en die wilde ik niet missen.

Na 14 oktober heb ik 2 weken niks gedaan aan lopen (behalve 6k door het bos afgelopen zondag) en de pijn in mijn voet wordt langzaam minder. Houden zo dus.

Ik ga zondag dus niet meedoen aan de Zilveren Turfloop (RD, mag ik uit de OP?), maar wel weer beginnen met een klein rondje van 2,5 a 3 km.

Daarna blijf ik t nog even rustig aan doen, maar heb me wel opgegeven voor de Kerstboomchallenge (8km) in december, ga waarschijnlijk de Mescherbergloop doen (met Guard, 15km) en heb ook al een startbewijs voor Egmond (21km in januari). Dat moet te doen zijn, maar eerst de komende 2 weken lekker weinig lopen.

:r niet lopen
:r zere voet
:r energie teveel
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_132787241
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Elke app die intervaltraining (oftewel, handgemaakte trainingen) ondersteund kan dat. Want dan kan je je loop en wandelstukjes programmeren en voila. Runkeeper doet dat met de gratis variant iirc.
Ja dat! Ik gebruik hier runkeeper voor omdat ik er dus absoluut niet tegen kan dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT :@ :X :') O-) ); en ik eigen muziek wil e.d. :Y Werkt ideaal imo :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:18:42 #31
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132787251
Kop op Guard en Frsh!
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:22:44 #32
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132787316
quote:
Mogge!

[..]

*O*
Kleine Bolt begint aardig in de gaten te krijgen dat rust een heel belangrijk deel van de training is :Y)
F means you're fucked
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:23:08 #33
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_132787326
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT
_O-
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:25:14 #34
247356 infp2009
More cowbell!
pi_132787368
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja dat! Ik gebruik hier runkeeper voor omdat ik er dus absoluut niet tegen kan dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT :@ :X :') O-) ); en ik eigen muziek wil e.d. :Y Werkt ideaal imo :D
^O^
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:41:26 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132790692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Kleine Bolt begint aardig in de gaten te krijgen dat rust een heel belangrijk deel van de training is :Y)
Da's wel fijn voor papa en mama Bolt :P
pi_132791676
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:10 schreef Guard het volgende:
Vandaag is -O- en }:|
Maar morgen weer lopen *O* O+
Dit. Te veel bier op vannacht :@
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_132792278
Lekker weer een loopje van 8 kilometer erop zetten. Even de onverharde paden opgezocht, die lekker in een modderpoel waren veranderd. Heerlijk gelopen en volgende week weer rustig schema oppakken.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:25:41 #38
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_132793411
Ik reis zo af naar Terschelling. Ben benieuwd!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  FOK!fotograaf vrijdag 1 november 2013 @ 14:43:25 #39
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_132793905
De Color Obstacle Run. Het moet niet gekker worden.

http://www.colorobstaclerun.com/
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:44:35 #40
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_132793949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Mascleta het volgende:

De Colorobstaclemudfishdownhillrun _O_
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:46:37 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132794027
Vanavond is hier in Den Haag de Color Rain by night. Het regent idd prima hier :P
F means you're fucked
  FOK!fotograaf vrijdag 1 november 2013 @ 14:49:10 #42
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_132794098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef YUR het volgende:
Vanavond is hier in Den Haag de Color Rain by night. Het regent idd prima hier :P
Ach. Dat bespaard die mensen dan weer een douchebeurt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:49:42 #43
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132794114
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Ach. Dat bespaard die mensen dan weer een douchebeurt.
Maar het is niet met poeder! Want dat zie je in het donker natuurlijk niet...
F means you're fucked
pi_132795075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar het is niet met poeder! Want dat zie je in het donker natuurlijk niet...
Glow-in-the-dark verf? :D Dat zal er wel gaaf uit zien :P.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:34:40 #45
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132795429
Van die lichtstokjes neonmeuk neem ik aan.
pi_132795496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen dan de minder giftige variant hoop ik ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:38:08 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132795529
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Denk het: http://www.colorrain.nl/index.php/locaties
F means you're fucked
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:41:08 #48
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132795620
quote:
Dat lijkt me wel, dat hebben ze op Aruba ook. En daar heb je met carnaval ook van dat soort meuk. Echt zo leuk, heb er twee jaar geleden met een zo'n carnavalsding meegelopen, "Fakkel", allemaal lampjes en die lichtstokjes, leuk! En je whiskey 7up wordt gewoon verzorgd: heaven!
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:43:19 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132795685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel, dat hebben ze op Aruba ook. En daar heb je met carnaval ook van dat soort meuk. Echt zo leuk, heb er twee jaar geleden met een zo'n carnavalsding meegelopen, "Fakkel", allemaal lampjes en die lichtstokjes, leuk! En je whiskey 7up wordt gewoon verzorgd: heaven!
Na voldoende whiskey 7up is alles goed :s)
F means you're fucked
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:48:50 #50
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132795830
Bijna alles... afhankelijk van de hoeveelheid :P (it was a good night).
pi_132796483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Mascleta het volgende:

Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?
pi_132796506
Nee, je bent geen zeikerd.
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:22:59 #53
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132796728
Ja.
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:30:38 #54
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_132796934
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?
Zijn vast wel leuke vrouwtjes :D
pi_132797043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zijn vast wel leuke vrouwtjes :D
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.
pi_132797112
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar dat is wel een goed idee :D
pi_132797179
Ja, dat rennen wordt 'm deze week niet meer :') taperen dan maar, ofzo :') maar als we ooit nog weer IN het huis naar de WC willen kunnen dan moeten we wel even doorbikkelen 8-) :')
Ja doei.
pi_132797221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat rennen wordt 'm deze week niet meer :') taperen dan maar, ofzo :') maar als we ooit nog weer IN het huis naar de WC willen kunnen dan moeten we wel even doorbikkelen 8-) :')
Aiai, overstroming of zo? Maar heb je die leuke blauwe w.c. in de garage niet meer?
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:42:13 #59
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_132797222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar dat is wel een goed idee :D
Totdat je stuikelt en doorboort wordt door een naaldhak :D
pi_132797249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
pi_132797269
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Totdat je stuikelt en doorboort wordt door een naaldhak :D
tis geen hogehakkenleukevrouwtjesrace....
pi_132797690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Aiai, overstroming of zo? Maar heb je die leuke blauwe w.c. in de garage niet meer?
Nee, we zijn de badkamer aan het afmaken! En nu moeten we idd in de garage naar de wc, ook 's nachts :+ dat doen we liever niet te lang...

SPOILER
Ja doei.
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:19:51 #63
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132798237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dan ken jij geen leuke vrouwtjes, want op die runs komen echt wel leuke vrouwen af..

Disclaimer: op alle runs komen mooie vrouwen af, dat is zo leuk van hardlopen... O+
pi_132798560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan ken jij geen leuke vrouwtjes, want op die runs komen echt wel leuke vrouwen af..

Disclaimer: op alle runs komen mooie vrouwen af, dat is zo leuk van hardlopen... O+
Ik zoek altijd een meid met een lekker kontje op en daar ga ik dan achter lopen :9 >:) Dat doen ze bij mij ook dus ;)
pi_132798806
Ik zoek altijd iemand met een lekker tempo en kijk dan naar z'n achterhoofd.
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 17:45:15 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_132798980
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Manual het volgende:

[..]

Ik zoek altijd een meid met een lekker kontje op en daar ga ik dan achter lopen :9 >:) Dat doen ze bij mij ook dus ;)
Zo liep ik tijdens de Vredesloop ook een hele tijd achter een lekker ding :9 maar later zag ik m van de voorkant, dat viel me toch een partij tegen :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132799021
Ik zoek meestal iemand in de verte uit, die ik dan langzaam probeer in te halen.
pi_132799116
En in mijn laatste wedstrijd was ik blij dat Guard ook mee liep. Hij heeft bijna dezelfde tempo en het is inmiddels een bekende.
Hij was veel sterker in de klimming en daar trok ik me aan op. Als hij er niet was, had ik waarschijnlijk vaker gelopen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:58:55 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132799343
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zo liep ik tijdens de Vredesloop ook een hele tijd achter een lekker ding :9 maar later zag ik m van de voorkant, dat viel me toch een partij tegen :X
Sorry!
F means you're fucked
pi_132799391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef hatsaflats het volgende:
:D!
Baby darling doll face honey
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:17:36 #71
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_132799848
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef hatsaflats het volgende:
Daarom vind je hardlopen soms ook stom!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:20:15 #72
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132799929
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Sorry!
Van voren ben je anders best een lekker ding.
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 18:20:42 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_132799944
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Sorry!
Grote, lange, blonde kerel. Nee, vrij zeker dat jij dat niet was. Hij ging ook veel te langzaam om jou te zijn!
pi_132800058
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Daarom vind je hardlopen soms ook stom!
Zal dat het zijn :D

Maar voor kijkwaardige konten moet ik over het algemeen echt nog een tikje sneller gaan kopen. Maar naar een kont kijken is ook helemaal niet goed voor je loophouding.
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:26:57 #75
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132800106
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zal dat het zijn :D

Maar voor kijkwaardige konten moet ik over het algemeen echt nog een tikje sneller gaan kopen. Maar naar een kont kijken is ook helemaal niet goed voor je loophouding.
Iedereen (de mannen) behalve Jero baalt nu over z'n kont. Goed voor het moraal hats, erg goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')