https://play.google.com/s(...)uble.companion&hl=nlquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?
Elke app die intervaltraining (oftewel, handgemaakte trainingen) ondersteund kan dat. Want dan kan je je loop en wandelstukjes programmeren en voila. Runkeeper doet dat met de gratis variant iirc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?
Ja dat! Ik gebruik hier runkeeper voor omdat ik er dus absoluut niet tegen kan dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUTquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Elke app die intervaltraining (oftewel, handgemaakte trainingen) ondersteund kan dat. Want dan kan je je loop en wandelstukjes programmeren en voila. Runkeeper doet dat met de gratis variant iirc.
Kleine Bolt begint aardig in de gaten te krijgen dat rust een heel belangrijk deel van de training isquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!
Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer
Guard sterkte met wat er ook aan de hand is.
Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt
Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...
[..]
Dan schrijf ik liever 'toendertijd'![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat! Ik gebruik hier runkeeper voor omdat ik er dus absoluut niet tegen kan dat er een 'coach' in mijn oor staat te schreeuwen dat ik goed bezig ben (HOE WEET JIJ DAT TRUT![]()
![]()
![]()
); en ik eigen muziek wil e.d.
Werkt ideaal imo
Da's wel fijn voor papa en mama Boltquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Kleine Bolt begint aardig in de gaten te krijgen dat rust een heel belangrijk deel van de training is
De Colorobstaclemudfishdownhillrunquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Mascleta het volgende:
De Color Obstacle Run. Het moet niet gekker worden.
http://www.colorobstaclerun.com/
Ach. Dat bespaard die mensen dan weer een douchebeurt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef YUR het volgende:
Vanavond is hier in Den Haag de Color Rain by night. Het regent idd prima hier
Maar het is niet met poeder! Want dat zie je in het donker natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach. Dat bespaard die mensen dan weer een douchebeurt.
Glow-in-the-dark verf?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar het is niet met poeder! Want dat zie je in het donker natuurlijk niet...
Alleen dan de minder giftige variant hoop ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Van die lichtstokjes neonmeuk neem ik aan.
Denk het: http://www.colorrain.nl/index.php/locatiesquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Van die lichtstokjes neonmeuk neem ik aan.
Dat lijkt me wel, dat hebben ze op Aruba ook. En daar heb je met carnaval ook van dat soort meuk. Echt zo leuk, heb er twee jaar geleden met een zo'n carnavalsding meegelopen, "Fakkel", allemaal lampjes en die lichtstokjes, leuk! En je whiskey 7up wordt gewoon verzorgd: heaven!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Denk het: http://www.colorrain.nl/index.php/locaties
Na voldoende whiskey 7up is alles goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, dat hebben ze op Aruba ook. En daar heb je met carnaval ook van dat soort meuk. Echt zo leuk, heb er twee jaar geleden met een zo'n carnavalsding meegelopen, "Fakkel", allemaal lampjes en die lichtstokjes, leuk! En je whiskey 7up wordt gewoon verzorgd: heaven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |