Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Mascleta het volgende:
De Color Obstacle Run. Het moet niet gekker worden.
http://www.colorobstaclerun.com/
Zijn vast wel leuke vrouwtjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dit tamelijk hysterisch (in de zin van "overdreven theatraal") vind?
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn vast wel leuke vrouwtjes
Maar dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.
Aiai, overstroming of zo? Maar heb je die leuke blauwe w.c. in de garage niet meer?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat rennen wordt 'm deze week niet meertaperen dan maar, ofzo
maar als we ooit nog weer IN het huis naar de WC willen kunnen dan moeten we wel even doorbikkelen
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat rennen wordt 'm deze week niet meertaperen dan maar, ofzo
maar als we ooit nog weer IN het huis naar de WC willen kunnen dan moeten we wel even doorbikkelen
![]()
tis geen hogehakkenleukevrouwtjesrace....quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Totdat je stuikelt en doorboort wordt door een naaldhak
Nee, we zijn de badkamer aan het afmaken! En nu moeten we idd in de garage naar de wc, ook 's nachtsquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Aiai, overstroming of zo? Maar heb je die leuke blauwe w.c. in de garage niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dan ken jij geen leuke vrouwtjes, want op die runs komen echt wel leuke vrouwen af..quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar het is geen leukevrouwtjesobstaclerun.
Ik zoek altijd een meid met een lekker kontje op en daar ga ik dan achter lopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ken jij geen leuke vrouwtjes, want op die runs komen echt wel leuke vrouwen af..
Disclaimer: op alle runs komen mooie vrouwen af, dat is zo leuk van hardlopen...![]()
Zo liep ik tijdens de Vredesloop ook een hele tijd achter een lekker dingquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een meid met een lekker kontje op en daar ga ik dan achter lopen![]()
Dat doen ze bij mij ook dus
Sorry!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo liep ik tijdens de Vredesloop ook een hele tijd achter een lekker dingmaar later zag ik m van de voorkant, dat viel me toch een partij tegen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zoek altijd iemand met een lekker tempo en kijk dan naar z'n achterhoofd.
Daarom vind je hardlopen soms ook stom!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zoek altijd iemand met een lekker tempo en kijk dan naar z'n achterhoofd.
Van voren ben je anders best een lekker ding.quote:
Grote, lange, blonde kerel. Nee, vrij zeker dat jij dat niet was. Hij ging ook veel te langzaam om jou te zijn!quote:
Zal dat het zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Daarom vind je hardlopen soms ook stom!
Iedereen (de mannen) behalve Jero baalt nu over z'n kont. Goed voor het moraal hats, erg goed!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zal dat het zijn
Maar voor kijkwaardige konten moet ik over het algemeen echt nog een tikje sneller gaan kopen. Maar naar een kont kijken is ook helemaal niet goed voor je loophouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |