Nee, op dit moment interesseert mij die variant van hardlopen eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Iedereen hier aan het trailen geslagen tegenwoordig?
Heel lekker!quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, tweede 5k ooit gelopen in 23:15, twee minuten sneller dan drie weken geleden. Dik tevreden dus
Sja, zwaartekracht? Maar vooral voorkeur boven modder en zand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef Nirak het volgende:
Jammer dagloper
En swets, hoop dat het snel beter gaat met het verminderde trainingsvolume!
[..]
Goed gedaan hoor!
Qoui, waarom zit jij aan het asfalt vast?
Owh...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme is die 25KM trail al vol![]()
Kwam vanmorgen van een feest terug en dacht nog van "nou die inschrijving kan vanmiddag wel".
Niet dus...... En de reservelijst is ook al zo lang dat die ook geen zin meer heeft gok ik.
Dan maar eens informeren of ze een vrijwilliger kunnen gebruiken.
Het is allebei Bon Pasku, dus.....quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als kerst en pasen samenvallen wel.
Ik heb je gespotquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:39 schreef slacker_nl het volgende:
Prachtig dit, Vooral die arts op op 2:30. Een shitload aan foto's van mezelf gevonden.
Nee lijkt me ook bijzonder oncomfortabelquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ren gewoon. Dat hoeft niet per se in een hokje
Tx!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
@BrightEyes, als beloofd:
[ afbeelding ]
DL1: Langzaam Duurloop 70-75%
DL2: Rustig Duurloop 75-80%
DL3: Ontspannen Duurloop 80%
DL4: Pittig Duurloop 85%
IT: Intervallen
ST: Steigerungen, versnellingen over 80-100 meter, begin rustig, geleidelijk versnellen tot sprint.
VS: Vaartspel. Doe steeds DL1 van 10 minuten voor en achter het vaartspel.
WT: Wedstrijdtempo
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook bijzonder oncomfortabel
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
World famous! Strike a posequote:
Alles mag trailen genoemd wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 3 km over het strand morgen bij de LVML, mag ik dat trailen noemen?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, schema's en 3 clinics zitten erbij. Heb er nu al zin in.
Eerste clinic op 22 maart 2014, twee weekjes na de CPC mooie tijd om de voorbereiding te starten.
Ik smurf je.quote:
Bij een trail loop je vaak beschut op het gemakje te hobbelen door bossen, de LVML morgen betekent ZW 6 op de stranden met grote kans op regen- en onweersbuien bij een temperatuur van 9 graden. Ik denk dat de LVML een echtere trail is dan de Sallandloop.quote:
Ik heb trails gezien op bergen, geen stukje bedektheid, maar open ruimtes en barre omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij een trail loop je vaak beschut op het gemakje te hobbelen door bossen, de LVML morgen betekent ZW 6 op de stranden met grote kans op regen- en onweersbuien bij een temperatuur van 9 graden. Ik denk dat de LVML een echtere trail is dan de Sallandloop.
Soort Snake effectquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |