quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Niet te snel oordelen, we kennen de context niet.
Echt geen respect meer, die vrouwen van vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef Apotheose het volgende:
aggossie ... ze wilde niet met die kerels een gangbang?
http://rtvnh.nl/nieuws/12(...)uken+vrouw+in+elkaar (nee, niet de Telegraaf)quote:
En de daders Tong ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
RADIO-1 journaal spreekt over Noord-Afrikaans uiterlijk.
Vond het al zo vreemd dat er geen signalement was afgegeven, ondanks geen aanhoudingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
Ik val van m'n stoelquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
miamar mag dan ver van ons bed zijn maar wat daar gebeurt kun je hier ook gaan verwachtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:42 schreef Romanus het volgende:
zullen we een keer met zijn 36en die 6 kerels in elkaar stompen?
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Wanneer komt de 'right to bear arms' in de grondwet, we zijn er aan toe zie ik.
Soms heb je helemaal geen camerabeelden nodig om het voor je te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef tong80 het volgende:
Soms is het jammer dat er geen camerabeelden zijn.
Klopt. Maar voor de bewijslast.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Soms heb je helemaal geen camerabeelden nodig om het voor je te zien.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Niet te snel oordelen, we kennen de context niet.
Dat pakt nou net niet de oorzaak aan, maar is een foute maatregel op een foute wet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Wanneer komt de 'right to bear arms' in de grondwet, we zijn er aan toe zie ik.
Niet? Noord Afrikanen die met 6 man tegelijkertijd een meisje aanvallen. Al had ze het bloed onder de nagels vandaan gehaald van die 6, dan hebben ze nog het recht niet haar te mishandelen.quote:
Lijkt me nogal logischquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet? Noord Afrikanen die met 6 man tegelijkertijd een meisje aanvallen. Al had ze het bloed onder de nagels vandaan gehaald van die 6, dan hebben ze nog het recht niet haar te mishandelen.
Dit soort 'modelburgers' zijn meestal al gewapend. Een second amendment zorgt voor een wat gelijker speelveld. Daarbij: je kan ook eisen verbinden aan het verkrijgen van een wapen, zodat deze modelburgers niet gerechtigd zijn een wapen te dragen, maar de brave burgers wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.
Tjah, met mocro'tjes heb je het soms al gedaan als je ze aankijkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef TresBon het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch![]()
Ik denk dat die kerels iets seksueels riepen, zij zei dat ze hun bek moesten houden of iets in die trant. Toen werd ze dus in elkaar gemept.
Denk niet dat deze lui een wapen hadden, de barriere is nog iets te groot. Maar dat is een aanname natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:35 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dit soort 'modelburgers' zijn meestal al gewapend. Een second amendment zorgt voor een wat gelijker speelveld. Daarbij: je kan ook eisen verbinden aan het verkrijgen van een wapen, zodat deze modelburgers niet gerechtigd zijn een wapen te dragen, maar de brave burgers wel.
Ik doelde meer op de Amerikaanse taferelen, zodra dat hier is dan kunnen ze de rest ook wel gaan invoeren. Niet dus!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.
Zet de homofiele Marokkanen nu niet op verkeerde gedachten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Had ze maar een hoofddoek moeten dragen .....
Stond gisteren een boeiend artikel in de VK over hoe de bevooroordeelde houding van agenten richting Marokkanen en negers de statistieken beïnvloedt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Koos komt straks heus nog wel even vermelden dat kaaskoppen dit ook elk weekend doen en dat iedereen die hier rept over enige connectie met een Noord-Afrikaans uiterlijk, gewoon niets meer is dat een aanbidder van "de grote blonde leider"
Goed genoeg Koosquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond gisteren een boeiend artikel in de VK over hoe de bevooroordeelde houding van agenten richting Marokkanen en negers de statistieken beïnvloedt.
Werden onderzoekers aan het woord gelaten. Maar die zijn natuurlijk niet te vertrouwen, net als D66-rechters.quote:
ze laten lopen omdat ze het al zo moielijk hebben?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond gisteren een boeiend artikel in de VK over hoe de bevooroordeelde houding van agenten richting Marokkanen en negers de statistieken beïnvloedt.
Ah, we hebben dus een "agenten-probleem"quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werden onderzoekers aan het woord gelaten. Maar die zijn natuurlijk niet te vertrouwen, net als D66-rechters.
Nope.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, we hebben dus een "agenten-probleem"
Is dat het grootste probleem? Dat de politie misschien een vooroordeel heeft over bepaald gedrag en uiterlijk, komt misschien wel door ervaring?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar die houding is ook niet uit de lucht komen vallen, denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VK doet niemand goed. Van wat daar in die krant staat, wordt je zo'n zure azijnpisser van, dat je lul eraf rot van ellende.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Wellicht moet je wat vaker de Telegraaf links moeten liggen en de VK. Zal je goed doen.
Waren zeker vrienden van Huub Stapel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werden onderzoekers aan het woord gelaten. Maar die zijn natuurlijk niet te vertrouwen, net als D66-rechters.
Ja, ja, we zijn bij de Telegraaf, nu nog eentje van de van de grote blonde leiderquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Wellicht moet je wat vaker de Telegraaf links moeten liggen en de VK. Zal je goed doen.
Je wordt er optimistisch van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
VK doet niemand goed. Van wat daar in die krant staat, wordt je zo'n zure azijnpisser van, dat je lul eraf rot van ellende.
Heb je een link?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw held, bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, we zijn bij de Telegraaf, nu nog eentje van de van de grote blonde leiderWerkelijk Koos, jouw repertoire is ook "onuitputtelijk en altijd weer verrassend"
Werkelijk iedereen die ik ken en de volkskrant leest, straalt niet bepaald veel levensenthousiasme uit.quote:
Ik weet het niet, maar jij komt er altijd standaard mee op de proppen, dus wellicht eerder jouw fobie, toch?quote:
Nee. Stond in bijlage Vonk. Dergelijke artikelen gaan ze niet gratis en voor niets online gooien.quote:
Heel jammer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Stond in bijlage Vonk. Dergelijke artikelen gaan ze niet gratis en voor niets online gooien.
Ik vermoed dat jij weinig VK-lezers kent.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkelijk iedereen die ik ken en de volkskrant leest, straalt niet bepaald veel levensenthousiasme uit.
Inderdaad, dezelfde redenatie als "Hey meisje, kom mij eens lekker pijpen" "Nee!" en dan roepen ze "Hoer"quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ik denk dat die kerels iets seksueels riepen, zij zei dat ze hun bek moesten houden of iets in die trant. Toen werd ze dus in elkaar gemept.
Ik ken er genoeg. En jij hebt ook een duidelijk vooroordeel, iedereen die rechtser is dan jou, leest gelijk de telegraaf en zijn pessimistisch, laagopgeleid en arm.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig VK-lezers kent.
Zo ken ik betrekkelijk weinig Telegraaf-lezers. En degenen die ik ken zijn pessimistisch, laagopgeleid en armlastig.
Ik vind dat die het woord 'mens' niet eens meer waardig zijn. 'Wezens' hoort er meer bij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, dezelfde redenatie als "Hey meisje, kom mij eens lekker pijpen" "Nee!" en dan roepen ze "Hoer"
De logica van sommige mensen is echt ver te zoeken.
Triest toch dit.
Wat heeft dat met rechts of links te maken? Of ben ik links omdat ik anders tegen het Marokkanenprobleem aan kijk dan jullie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. En jij hebt ook een duidelijk vooroordeel, iedereen die rechtser is dan jou, leest gelijk de telegraaf en zijn pessimistisch, laagopgeleid en arm.
Een oganisme inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind dat die het woord 'mens' niet eens meer waardig zijn. 'Wezens' hoort er meer bij.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkelijk iedereen die ik ken en de volkskrant leest, straalt niet bepaald veel levensenthousiasme uit.
Van kranten lezen wordt je inderdaad gestoord, al die taalfouten!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig VK-lezers kent.
Zo ken ik betrekkelijk weinig Telegraaf-lezers. En degenen die ik ken zijn pessimistisch, laagopgeleid en armlastig.
Wie zijn "jullie", generaliseer toch niet altijd zo, dat is zo armoedig!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rechts of links te maken? Of ben ik links omdat ik anders tegen het Marokkanenprobleem aan kijk dan jullie?
Ja, dat kan, maar daar hoor jij niet bij, linkse fanaat van me.quote:Ik ken zat rechtsen die hoog opgeleid zijn en in de slappe was zitten.
Hier zanik je dat ik generaliseer terwijl je een zin later mijn verwachting bevestigt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zijn "jullie", generaliseer toch niet altijd zo, dat is zo armoedig!
Klopt. Ik ben rechts en arm.quote:Ja, dat kan, maar daar hoor jij niet bij, linkse fanaat van me.
Werkelijk? Dit soort onderzoeken is niet bepaald nieuw, eens in de zoveel tijd is er weer een onderzoeker die iets dergelijks meent aan te tonen. Ik kan me nooit aan de indruk onttrekken dat de politieke voorkeur van de onderzoeker de uitkomst van het onderzoek in niet geringe mate stuurt.quote:
Niet allemaal, maar deze gasten mogen ze wat mij betreft thuis even opzoeken en "heropvoeden"quote:
Grote mond achter je scherm. Genoeg van die apen die je met een tik keihard tegen de grond kunnen werken. Zitten ook minder frisse jongens tussen met wapens en al. Beter houd je je bezig met je werk en belangrijkere zaken in het leven. De politie dient de straten schoon te vegen eventueel in samenwerking met andere instanties en mensen die wat hebben gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef kawotski het volgende:
Ik las alleen de kop en mijn vooroordeel is alweer werkelijkheid.. Gaat goed (de verkeerde kant uit) in dit land. Waarom kom ik dat soort laffe apen nooit tegen..
Noord afrikaans zegt genoeg toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is helemaal niet bekend van de etnische achtergrond van de daders en het slachtoffer.
Noord-Afrikaans. Dus Marokkaans, Algerijns, Tunesisch, Libisch, Soedanisch of Egyptisch. Eén pot nat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is helemaal niet bekend van de etnische achtergrond van de daders en het slachtoffer.
Dat zeg ik!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef Groby het volgende:
[..]
Noord-Afrikaans. Dus Marokkaans, Algerijns, Tunesisch, Libisch, Soedanisch of Egyptisch. Eén pot nat.
lees het extra linkje jongen en rook wat minder de rook zit je in de wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waar staat dat ? dus het slachtoffer ook?
DIt, bekrompen zielen hier.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Trouwens mannen van 25 ? Meestal zijn het jongens van 17,18 oid
Er moet meer aan de hand zijn...
Misschien waren het wel Roemenen die hun Roma hoertje achtervolgden ofzo
laat zich raden he , hoofd-doek-loos individu ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef arjan1112 het volgende:
ow.. dat linkje van rtv noord holland.. 'vermoedelijk noord afrikaans' maar niks over het slachtoffer
ligt eraan hoe de rechterlijke macht hierop reageert hequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef arjan1112 het volgende:
Als ze autochtoon was, dan heeft de pvv dus weer een stemmer erbij + haar hele familie en vrienden
allemaal importquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
Maar met die ene Bulgaartje toen, dacht iedereen ook dat het Marokkanen of Turken waren..
Die was toen nog bij Pauw en Witteman geweest, toen ie daar zat dacht ik nog dat ie Turks was..
Wahaha
Ik ook, altijd dat slechte nieuws.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wordt ook wel wat simpel van geest met dit soort geneuzel
Daar heb je een punt maar dat neemt niet weg dat het lijden maar geaccepteert moet wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd dat slechte nieuws.
Ze leeft toch nog? gewoon het positieve benadrukken.
Zeg je dat ook als het je dochter is die door 6 man in elkaar geschopt wordt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja toch? Eind goed al goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meer ontwikkelingshulp en outsourcing naar Marokko.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:37 schreef Nielsch het volgende:
Het is pas een mooi einde als alle kutmarokkanen Nederland verlaten hebben.
Eerder psst hee meisjequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef arjan1112 het volgende:
'meisje , meisje je hebt mooi haar, wil jij uit gaan met mij'
'argh'
'meisje je bent mooi , waar wil jij heen met mij'
'ga weg vieze turk'
'JIJ GAAT DOOD'
...
ehehheeh.... ?
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Grote mond achter je scherm. Genoeg van die apen die je met een tik keihard tegen de grond kunnen werken. Zitten ook minder frisse jongens tussen met wapens en al. Beter houd je je bezig met je werk en belangrijkere zaken in het leven. De politie dient de straten schoon te vegen eventueel in samenwerking met andere instanties en mensen die wat hebben gezien.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Had ze maar een hoofddoek moeten dragen .....
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb bij dit soort berichten altijd het idee dat er wel meer achter zit. Aan de andere kant bekruipt me ook steeds vaker het gevoel dat dergelijk gedrag genetisch bepaald is.
En, als puntje bij paaltje komt, komen de daders er zonder kleerscheuren van af, ongeacht of ze wel of niet voor de rechter komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft het wel of niet genetisch bepaald zijn. Opvallend is wel dat er eenbepaalde bevolkingsgroep is die van de afwezigheid van rechtsgevoel bij justitie veel meer gebruik maakt dan de rest. Het is namelijk niet zomaar een incident, het is een veel voorkomend verschijnsel dat Nederlanders met een bepaalde achtergrond zich met dit soort zaken bezighouden terwijl de zogenaamd goedwillenden op zeker moment zulk gedrag ook weer proberen goed te praten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomen
Wat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
Heb je veel facebookvrienden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.
http://internationalpoliticalforum.com/getting-away-with-rape/quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Heb je misschien een bron?
Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.quote:
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.
Maar komt dit vaak voor in Zweden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:13 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...
Maar op fb vooral is er veel ophef na die uitspraak
discriminatie gaat hier met 500% omhoog als je dit soort berichten leest
Ik lees het niet veel, maar mensen vinden het hier og al leuk om elkaar aan te klagen voor elk klein ding.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar komt dit vaak voor in Zweden?
Zweden staat op nr 2 of 3 in de wereld van landen waar de meeste verkrachtingen plaatsvinden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar komt dit vaak voor in Zweden?
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachtingquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zweden staat op nr 2 of 3 in de wereld van landen waar de meeste verkrachtingen plaatsvinden.
http://www.dagelijksestan(...)n-hoogste-ter-wereldquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachting
er worden echt niet 3 keer zoveel vrouwen verkracht dan in Noorwegen, Finland en Denemarken.
Heel spijtig. Maar misschien de prijs die we dan moeten betalen om de mensen de ogen te openen. Al vraag ik me af en toe wel af of de mensen niet permanent verblind zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
dit dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachting
er worden echt niet 3 keer zoveel vrouwen verkracht dan in Noorwegen, Finland en Denemarken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.htmlquote:Burgemeester: Straffen Marokkanen helpt niet
HAARLEM -
Het straffen van een kleine groep overwegend jonge Marokkaanse delinquenten heeft nauwelijks effect. Dat stelt burgemeester van Haarlem Bernt Schneiders in reactie op twee schokkende geweldsincidenten in zijn stad. Afgelopen vrijdag werd een 20-jarige vrouw op straat afgetuigd door zes Marokkaanse mannen. De zondag erop werden twee hoogbejaarde dames van 88 en 90 jaar in Schalkwijk overvallen door twee eveneens Marokkaanse daders.
Bernt Schneiders
Foto: Michel van Bergen
,,Onze politiemensen doen hun uiterste best om Haarlem veilig te maken en te houden", zo schrijft Schneiders in een open brief aan alle Haarlemmers die net als hij bezorgd zijn over het geweld. ,,Als zij criminelen en crimineeltjes oppakken worden ze overgedragen aan het openbaar ministerie waarna de officier van justitie een straf eist en de rechter veroordeelt. Helaas is de effectiviteit van straffen niet erg hoog. Want juist bij jongeren zie je dat velen weinig van een straf leren en na een tijdje vastgezeten te hebben hetzelfde gedrag herhalen."
Wat de burgemeester betreft is er voor hen maar één oplossing. ,,Een kleine minderheid is onverbeterlijk en daarvoor is alleen langdurige opsluiting ter bescherming van de maatschappij de aangewezen weg."
Nederland wist in de VOC tijd prima met dit soort zaken om te gaan. Goed de zweep erover en andere lijfstraffen. Aangezien de gemiddelde mocro geestelijk een paar honderd jaar achter loopt zou dit wel gepast voor hun zijn. Moderne straffen hebben idd geen resultaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef LXIV het volgende:
Vers van de pers hierover, nu op de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.html
Hebben ze van alles geprobeerd om deze jongens aan te pakken. Vlinderreisjes naar Marokko, een huis en een baan, hulp met het zoeken van een vriendin, kickbokslessen met gemeentesubsidie, een jeugdhonk, MAAR GEEN ENKELE STRAF BLIJKT EFFECTIEF.
PvdA zit nu met de handen in het haar waarschijnlijk om plannen uit te denken. Misschien een rijbewijs en een BMW een goede straf?
Hun uitkering verhogen naar 3000 euro dan hoeven ze minder er op uit om te beroven, en kunnen ze met een eigen auto in plaats van de bus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef LXIV het volgende:
Vers van de pers hierover, nu op de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.html
Hebben ze van alles geprobeerd om deze jongens aan te pakken. Vlinderreisjes naar Marokko, een huis en een baan, hulp met het zoeken van een vriendin, kickbokslessen met gemeentesubsidie, een jeugdhonk, MAAR GEEN ENKELE STRAF BLIJKT EFFECTIEF.
PvdA zit nu met de handen in het haar waarschijnlijk om plannen uit te denken. Misschien een rijbewijs en een BMW een goede straf?
Ik woon er, vertel mij niks over wat hier gebeurdquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
En het feit dat jij er woont wil zeggen dat alle analyses, rapporten en artikelen over dit onderwerp naar het land der fabelen moeten worden verwezen. Als ik zie wat voor een onzin sommige Nederlanders over bepaalde in Nederland spelende onderwerpen uitkramen ...., maar heej, "ze wonen hier, dus zullen ze toch wel gelijk hebben".quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:40 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Ik woon er, vertel mij niks over wat hier gebeurd
zoeken op een nederlandse term over een niet nederlands land...quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
En het feit dat jij er woont wil zeggen dat alle analyses, rapporten en artikelen over dit onderwerp naar het land der fabelen moeten worden verwezen. Als ik zie wat voor een onzin sommige Nederlanders over bepaalde in Nederland spelende onderwerpen uitkramen ...., maar heej, "ze wonen hier, dus zullen ze toch wel gelijk hebben".
Ja, maar ik ken een Noor en die is getrouwd met een Zweedse, dus denk je nu echt dat ik niet weet wat daar speelt ......quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
zoeken op een nederlandse term over een niet nederlands land...
ik weet echt wel wat hier speelt hoor, heb ik geen google voor nodig.
zucht... nederlandersquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken een Noor en die is getrouwd met een Zweedse, dus denk je nu echt dat ik niet weet wat daar speelt ......
Hoezo zou dat helpen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
Exact. Ik neem aan dat er meer verkrachtingen geregistreerd worden, dat maakt nog niet dat er meer verkrachtingen plaatsvinden... in donker Afrika en Papoea-Nieuw Guinea wordt veul meer verkracht dan in Zweden. Maar daar heb je geen geoliede registratie en dus statistieken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De rest denkt wel 10x na voor ze iets flikken als zij alles kunnen verliezen.quote:
Jij neemt aan, geweldig, die aannames ........quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Ik neem aan dat er meer verkrachtingen geregistreerd worden, dat maakt nog niet dat er meer verkrachtingen plaatsvinden... in donker Afrika en Papoea-Nieuw Guinea wordt veul meer verkracht dan in Zweden. Maar daar heb je geen geoliede registratie en dus statistieken.
Nee, een beetje basale kennis van de wereld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij neemt aan, geweldig, die aannames ........
En 2 jaar werkkamp om te beginnen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De rest denkt wel 10x na voor ze iets flikken als zij alles kunnen verliezen.
Dus ook: Alles in beslag nemen ter compensatie van de schade.
Zoals al zei, googel een keer, lees je in, of woon je ook Zweden, want dan hoeft dat niet natuurlijk ....quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, een beetje basale kennis van de wereld.
Dat Zweedse mannen 3 keer zoveel zouden verkrachten als hun buren is hysterische onzin.
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
Dus ik zou moeten googlen om jouw bizarre bewering te gaan uitzoeken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals al zei, googel een keer, lees je in, of woon je ook Zweden, want dan hoeft dat niet natuurlijk ....
Dus toch dat rijbewijs en die BMW dan maar ..........?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.
Dus door alle kadootjes die de overheid ze geeft houden ze het nu bij 'kleinere' misdaad denk jij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.
Doe eens wat van dat serieuze leesvoer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
Ik denk dat je - als mensen helemaal geen inkomen meer hebben - ze sneller hun heil zoeken in criminaliteit dan nu, ja. Dan hebben ze immers niks meer te verliezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus door alle kadootjes die de overheid ze geeft houden ze het nu bij 'kleinere' misdaad denk jij?
Mijn bewering wordt op vele, vele sites onderschreven, ik heb 'm niet verzonnen. Jouw gewauwel is gebaseerd op "ik lul maar wat".quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus ik zou moeten googlen om jouw bizarre bewering te gaan uitzoeken?
Oh, je hebt het ook door!quote:Ik woon niet in Zweden, zoals je weet. Dat is ook niet altijd nodig, om iets van een land te weten.
Oh, deze hebben wij al meer gedaan; mankeert er wat aan jouw Google?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe eens wat van dat serieuze leesvoer.
Nee, mijn commentaar is gebaseerd op een beetje basale kennis in plaats van schreeuwerige websites nabauwen die beweren dat er na Zuid-Afrika in Zweden het meest verkracht wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn bewering wordt op vele, vele sites onderschreven, ik heb 'm niet verzonnen. Jouw gewauwel is gebaseerd op "ik lul maar wat".
Ze zijn nu al 200% in de criminaliteit!? Maar goed, schop ze het land uit of geef ze zoals eerder gezegd door iemand een paar jaar werkstraf. Hebben ze ook geen tijd om geintjes uit te halen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat je - als mensen helemaal geen inkomen meer hebben - ze sneller hun heil zoeken in criminaliteit dan nu, ja. Dan hebben ze immers niks meer te verliezen.
Ah, je loopt uit je nek te zwetsen dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, deze hebben wij al meer gedaan; mankeert er wat aan jouw Google?
Oh, goeie, nu word ik zo pissig dat ik die sites alsnog voor je ga opzoeken ............ uh, not dus, psycholoog van de koude grondquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, je loopt uit je nek te zwetsen dus.
Ja, dus laten we daar maar 500% van maken?!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 200% in de criminaliteit!? Maar goed, schop ze het land uit of geef ze zoals eerder gezegd door iemand een paar jaar werkstraf. Hebben ze ook geen tijd om geintjes uit te halen.
Neu... dan waren ze waarschijnlijk gevlucht, 1 tegen 1 doen ze alleen bij hoogbejaarden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:08 schreef Ambicioso het volgende:
Beter met 6 tegen 1 vrouw dan 6 ieder een vrouw.
Dan waren er nu 6 vrouwen gewond.
Wat een onzin, pak alles af, straf ze KEIHARD, maak een voorbeeld van ze.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dus laten we daar maar 500% van maken?!!
Die hebben dan ook niks te vrezen en wel enorm veel mee te winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
maar ook genoeg mensen van Marokkaanse komaf waar je hele goede mensen aan hebt.
Och, kerel. No worries. Die volgen zelden het Nederlandse nieuws en zijn meer bezig met werk, huishouden en kinderen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is vrijwel zeker dat je ooms en tantes niet blij zijn met het gedrag van sommige criminelen met dezelfde achtergrond.
En toen ging de wekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat een onzin, pak alles af, straf ze KEIHARD, maak een voorbeeld van ze.
Dan is het dus geen 200% meer maar 0%.
Kadootjes geven helpt niet.
Zeker weten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ik kan je genoeg vertellen! Ik ken personen die nog erger zijn dan de 'mensen' waar we het in dit topic over hebben, maar ook genoeg mensen van Marokkaanse komaf waar je hele goede mensen aan hebt.
Tringgg.. Ja idd, de wekker die ziet dat de afgelopen 30 jaar kadootjes geven geen zier heeft geholpen. Hoor jij hem ook?quote:
En die zijn ook het probleem, generaliseren is ook onzin.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker, maar zoals vermeld ik ken ook genoeg tuig.
Het is geen garantie. Dat is het ook nooit geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Tringgg.. Ja idd, de wekker die ziet dat de afgelopen 30 jaar kadootjes geven geen zier heeft geholpen. Hoor jij hem ook?
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Zuid Afrika niet, lees je in met je gewauwel, Egypte en India weer wel en "debiele posten", zijn meer aan jou voorbehouden, toedeledokiquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.
Offff de registratie en definitie is anders.
Als je volhoudt dat er in Zweden meer verkracht wordt dan in Zuid Afrika, Egypte, India etc. ben je echt van het padje af.
Zo is dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.
Offff de registratie en definitie is anders.
Als je volhoudt dat er in Zweden meer verkracht wordt dan in Zuid Afrika, Egypte, India etc. ben je echt van het padje af.
Sterke argumenten, Jian.quote:
Jij moet nodig praten over sterke argumenten met je "Ik neem aan dat en veronderstel en denk dat" Lees gewoon een keer i.p.v. zomaar wat uit je nek te oreren!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten, Jian.
Geef gewoon toe dat je gruwelijk fout zit.
Zullen we nu dan eens de harde aanpak proberen, kijken of die wel werkt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is geen garantie. Dat is het ook nooit geweest.
Zo daar heb je lang over gedaan, tsja de artikelen met andere argumenten liggen voor het oprapen, maar je hebt natuurlijk behoorlijk moet graven......quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef speknek het volgende:
Ja kees je eens in Matador. Dit artikel bijvoorbeeld.
http://mobile.bbc.co.uk/news/magazine-19592372
Lees es een keer in plaats van een grote bek op te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo daar heb je lang over gedaan, tsja de artikelen met andere argumenten liggen voor het oprapen, maar je hebt natuurlijk behoorlijk moet graven......
"Hé Matador"goddam, wat hebben we hier zeg, Snip en Snap, Hepie en Hepie, Bassie en Adriaan .... ?
Die aanpak wordt al in diverse landen gehanteerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zullen we nu dan eens de harde aanpak proberen, kijken of die wel werkt?
Dan spreken we af dat we over 30 jaar een evaluatie houden?
Hebben ze daar ook een Marokkanenprobleem?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die aanpak wordt al in diverse landen gehanteerd.
Wie ben jij eigenlijk Bassie of Adriaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, speknek, voor deze uitstekende bron.
Ga lekker in KLB lopen puberen, Jian. Hier ben je compleet afgedroogd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk Bassie of Adriaan?
Je moet het willen zien denk ik, halvequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga lekker in KLB lopen puberen, Jian. Hier ben je compleet afgedroogd.
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Marokkanenprobleem?
"But the major explanation is partly that people go to the police more often, but also the fact that in 2005 there has been reform in the sex crime legislation, which made the legal definition of rape much wider than before."quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet het willen zien denk ik, halve
Dat is maar "een" stuk, m'n niet zo snuggere jochie, een uitleg die ik allang kende en wellicht een onderdeeltje van het probleem, er zijn vele rapporten en artikelen die een andere (uitgebreidere) uitleg geven!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"But the major explanation is partly that people go to the police more often, but also the fact that in 2005 there has been reform in the sex crime legislation, which made the legal definition of rape much wider than before."
Voor domme pubertjes als Jian, nog even gequote. Uit het uitstekende stuk van de BBC dat speknek plaatste.
Maar die komt hiermee totaal niet overeen dus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is maar "een" stuk, m'n niet zo snuggere jochie, een uitleg die ik allang kende en wellicht een onderdeeltje van het probleem, er zijn vele rapporten en artikelen die een andere (uitgebreidere) uitleg geven!
Ik weet niet hoe het komt maar schijnbaar vereisen ze wel een andere aanpak gezien de recidive cijfers. Waar bij het ene kindje een ochtendje Halt al genoeg indruk maakt om op het rechte pad te blijven is bij deze Haarlemse Marokkanen een andere aanpak nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?
En de familie (ouders voorop) van dat tuig is OOK zwaar verantwoordelijk, zowel voor het gebrek aan normbesef van hun kutkoters, als voor het in bescherming nemen (bijv. door het geven van valse alibi's en/of intimideren van slachtoffers etc).quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomen
Inderdaad ja, Marokkanen vereisen een andere aanpak ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?
Het interesseert me geen ene fuck wat de achtergrond van dergelijke straatratten is. Wat mij betreft hun geweld met nog veel groter grof geweld afstraffen! En ja, dat geldt ook voor lelieblanke Jeroen, als die zo nodig "stoer" wil doen. Ik ben hier zo godvergeten KLAAR mee! Tot aan een nekschot voor meervoudig recidivisten aan toe, want zulk tuig schrijf IK dus wél af!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt maar schijnbaar vereisen ze wel een andere aanpak gezien de recidive cijfers. Waar bij het ene kindje een ochtendje Halt al genoeg indruk maakt om op het rechte pad te blijven is bij deze Haarlemse Marokkanen een andere aanpak nodig.
Waar best redelijke verklaringen voor te vinden zijn. Hard straffen is vooral een populistische schreeuw vanuit een soort vraag naar genoegdoening. Daadwerkelijk effect sorteren doet het nauwelijks.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt maar schijnbaar vereisen ze wel een andere aanpak gezien de recidive cijfers. Waar bij het ene kindje een ochtendje Halt al genoeg indruk maakt om op het rechte pad te blijven is bij deze Haarlemse Marokkanen een andere aanpak nodig.
Dat valt nog maar te bezien, er is immers nog nooit keihard bestraft voor de zaken die zij doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar best redelijke verklaringen voor te vinden zijn. Hard straffen is vooral een populistische schreeuw vanuit een soort vraag naar genoegdoening. Daadwerkelijk effect sorteren doet het nauwelijks.
Ik ben echt hélémaal KLAAR met dit soort kulgelul. JA ik wil genoegdoening en JA ik wil hard straffen. En al dat gelul over resocialiseren en terug naar de samenleving is geen enkele reden om NIET hard te straffen. En ja, ik WEET dat hard straffen geen of nauwelijks pedagogisch effect heeft, maar dat BOEIT NIET! Elke dag dat zo'n rat vastzit is weer een dag dat de samenleving tegen diezelfde rat beschermd is en DAT is het allerbelangrijkste effect en reken maar dat dat 100% effectief is!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar best redelijke verklaringen voor te vinden zijn. Hard straffen is vooral een populistische schreeuw vanuit een soort vraag naar genoegdoening. Daadwerkelijk effect sorteren doet het nauwelijks.
Mild straffen is net zo irrationeel, niet gefundeerd in enige harde wetenschap, uitgewerkte jurisprudentie of de wet. En als normbevestiging kan het ook niet op grote successen bogen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Rustig tot 10 tellen, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben echt hélémaal KLAAR met dit soort kulgelul. JA ik wil genoegdoening en JA ik wil hard straffen. En al dat gelul over resocialiseren en terug naar de samenleving is geen enkele reden om NIET hard te straffen. En ja, ik WEET dat hard straffen geen of nauwelijks pedagogisch effect heeft, maar dat BOEIT NIET! Elke dag dat zo'n rat vastzit is weer een dag dat de samenleving tegen diezelfde rat beschermd is en DAT is het allerbelangrijkste effect en reken maar dat dat 100% effectief is!
maar ok dan, ik snap het wel, maar wat is een gepaste straf voor het in elkaar slaan van iemand... 10 jaar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien, er is immers nog nooit keihard bestraft voor de zaken die zij doen.
Raak af en toe een beetje irri van dergelijk slap gelul....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Rustig tot 10 tellen, dan komt het wel goed![]()
Maar je hebt wel gelijk idd
Als die persoon dat reeds 5-6-7-8-? keer heeft gedaan lijkt mij dat een passende straf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:10 schreef Re het volgende:
[..]
maar ok dan, ik snap het wel, maar wat is een gepaste straf voor het in elkaar slaan van iemand... 10 jaar?
zul je hem eerst 5-6-7-8 keer op moeten pakken natuurlijk, en met een vooruitzicht van 10 jaar laat je natuurlijk liever ook geen getuigen achter...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als die persoon dat reeds 5-6-7-8-? keer heeft gedaan lijkt mij dat een passende straf.
Hangt ervan af. Voor een first offender kun je gerust milder zijn dan voor een repeat offender.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:10 schreef Re het volgende:
[..]
maar ok dan, ik snap het wel, maar wat is een gepaste straf voor het in elkaar slaan van iemand... 10 jaar?
Uit de brief van de burgemeester:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:26 schreef Re het volgende:
[..]
zul je hem eerst 5-6-7-8 keer op moeten pakken natuurlijk, en met een vooruitzicht van 10 jaar laat je natuurlijk liever ook geen getuigen achter...
Er moet gewoon iets significants veranderen aan de basis, maar ja uitzichtloos lijkt me een juiste benaming
Ze zijn dus al 5,6,7 etc keer opgepakt. Het wordt tijd dat de maatschappij beschermd wordt tegen dit soort onverbeterlijken. Blijkbaar is de basis dat die lui gewoon niet normaal kunnen doen in de wereld.quote:,Een kleine minderheid is onverbeterlijk en daarvoor is alleen langdurige opsluiting ter bescherming van de maatschappij de aangewezen weg."
Sorry hoor, maar dat uitzichtloos accepteer ik niet (meer). Genoeg mensen (jong en oud, toen en nu) die NIET tot zulk gedrag komen. ELK mens snapt dat dit niet klopt (de enkele loslopende psychopaat daargelaten) en is daarmee verantwoordelijk voor zijn/haar eigen gedrag. Kies je voor bepaald gedrag, dan kies je ook voor de consequenties. Klaar!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:26 schreef Re het volgende:
[..]
zul je hem eerst 5-6-7-8 keer op moeten pakken natuurlijk, en met een vooruitzicht van 10 jaar laat je natuurlijk liever ook geen getuigen achter...
Er moet gewoon iets significants veranderen aan de basis, maar ja uitzichtloos lijkt me een juiste benaming
een van de problemen in natuurlijk dat de consequenties er gewoon niet waren/zijn en het dus loont, maar dat gaat verder dan alleen maar de strafmaat verhogen, daarmee zul je wel iets wegvangen maar 10 jaar de gevangenis in omdat je iemand in elkaar slaat zal wat nare neveneffecten hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:30 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat uitzichtloos accepteer ik niet (meer). Genoeg mensen (jong en oud, toen en nu) die NIET tot zulk gedrag komen. ELK mens snapt dat dit niet klopt (de enkele loslopende psychopaat daargelaten) en is daarmee verantwoordelijk voor zijn/haar eigen gedrag. Kies je voor bepaald gedrag, dan kies je ook voor de consequenties. Klaar!
Hoezo dat? Die nare neveneffecten zoals jij dat zo mooi noemt zijn er nu toch immers ook al? Of geloof jij nog in dat sprookje dat dergelijk tuig diep in hun hart allemaal best lieve jongens zijn?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
een van de problemen in natuurlijk dat de consequenties er gewoon niet waren/zijn en het dus loont, maar dat gaat verder dan alleen maar de strafmaat verhogen, daarmee zul je wel iets wegvangen maar 10 jaar de gevangenis in omdat je iemand in elkaar slaat zal wat nare neveneffecten hebben
ik zeg nergens dat ze geen lieve jongens zijn, maar al dat overgesimplificeer daar schiet je weinig mee op... met alleen harder straffen kom je er niet, je zult het gedrag in de kiem moeten smoren, dus wellicht beter straffen waardoor recidive minder vaak zal voorkomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Hoezo dat? Die nare neveneffecten zoals jij dat zo mooi noemt zijn er nu toch immers ook al? Of geloof jij nog in dat sprookje dat dergelijk tuig diep in hun hart allemaal best lieve jongens zijn?
Wake up! Snuf en snuitje waren in de jaren 50 al een illusie.
In de kiem smoren doe je dus door een voorbeeld te stellen. Laat er 2 of 3 alles verliezen, de rest denkt wel 10x na voor ze hetzelfde pad opgaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Re het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ze geen lieve jongens zijn, maar al dat overgesimplificeer daar schiet je weinig mee op... met alleen harder straffen kom je er niet, je zult het gedrag in de kiem moeten smoren, dus wellicht beter straffen waardoor recidive minder vaak zal voorkomen.
Hoe wil je het gedrag in de kiem smoren zónder harder straffen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Re het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ze geen lieve jongens zijn, maar al dat overgesimplificeer daar schiet je weinig mee op... met alleen harder straffen kom je er niet, je zult het gedrag in de kiem moeten smoren, dus wellicht beter straffen waardoor recidive minder vaak zal voorkomen.
da's al bewezen ineffectief gebleken, ze vinden het machtig en stoer om tijd in de gevangenis te zitten of kijken op naar degene die het voorbeeld zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:09 schreef Wokkel het volgende:
[..]
In de kiem smoren doe je dus door een voorbeeld te stellen. Laat er 2 of 3 alles verliezen, de rest denkt wel 10x na voor ze hetzelfde pad opgaan.
beter straffen of voorkomen dat er gestraft moet wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Hoe wil je het gedrag in de kiem smoren zónder harder straffen?
Hoe kan dat nou bewezen ineffectief zijn als het nog nooit is gebeurd bij deze specifieke doelgroep? Of ken jij Marokkanen die zijn veroordeeld tot 10+ jaar cel en inbeslagname van alle bezittingen vanwege straattereur?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Re het volgende:
[..]
da's al bewezen ineffectief gebleken, ze vinden het machtig en stoer om tijd in de gevangenis te zitten of kijken op naar degene die het voorbeeld zijn
Kennelijk was de straf niet hard/lang genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Re het volgende:
[..]
da's al bewezen ineffectief gebleken, ze vinden het machtig en stoer om tijd in de gevangenis te zitten of kijken op naar degene die het voorbeeld zijn
nou ja je kunt je voorstellen dat je toch geen ene fuck hebt aan je bezittingen als je 10 jaar de cel ingaat, bijvoorbeeld. En kijk naar de gang-problematiek in de VS, daar gaat het er nog een partijtje harder aan toequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou bewezen ineffectief zijn als het nog nooit is gebeurd bij deze specifieke doelgroep? Of ken jij Marokkanen die zijn veroordeeld tot 10+ jaar cel en inbeslagname van alle bezittingen vanwege straattereur?
Wat is beter straffen? Kom eens met iets concreets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
beter straffen of voorkomen dat er gestraft moet worden
Daarom, in de kiem smoren die ellende voordat hier gangs zijn als in de VS. Dus wie niet wil kei- en keihard aanpakken, en wie wel wil heeft alle kansen net als ieder ander.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja je kunt je voorstellen dat je toch geen ene fuck hebt aan je bezittingen als je 10 jaar de cel ingaat, bijvoorbeeld. En kijk naar de gang-problematiek in de VS, daar gaat het er nog een partijtje harder aan toe
er zal opvoedkundig iets moeten gebeuren zodat je juiste keuzes zo vroeg mogelijk genomen wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Wat is beter straffen? Kom eens met iets concreets.
En hoe wil je voorkomen? Ook een concreet idee graag.
En hoe wil je dat precies gaan doen? Met name bij ouders die niet mee willen werken (omdat ze het probleem niet zien, omdat ze zich schamen, omdat het niet bij hun cultuur past etc etc etc).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:26 schreef Re het volgende:
[..]
er zal opvoedkundig iets moeten gebeuren zodat je juiste keuzes zo vroeg mogelijk genomen worden
Uitkering inhouden, toeslagen inhouden, subsidies stoppen, boetes doorspelen naar ouders. Waarom zou de maatschappij moeten betalen voor mensen die met opzet niets bijdragen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En hoe wil je dat precies gaan doen? Met name bij ouders die niet mee willen werken (omdat ze het probleem niet zien, omdat ze zich schamen, omdat het niet bij hun cultuur past etc etc etc).
Jip en Janneke laten voorlezen in een kleuterschool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En hoe wil je dat precies gaan doen? Met name bij ouders die niet mee willen werken (omdat ze het probleem niet zien, omdat ze zich schamen, omdat het niet bij hun cultuur past etc etc etc).
die schaamtecultuur lijkt me wel eens iets om wat uit te diepen, pak ze daarop indien het fout gaat maar beter om dat aspect zelf aan te pakkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En dus concreet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef Re het volgende:
[..]
die schaamtecultuur lijkt me wel eens iets om wat uit te diepen, pak ze daarop indien het fout gaat maar beter om dat aspect zelf aan te pakken
Zolang het niet om een levenslange gevangenisstraf gaat is dat eerder contraproductief.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben echt hélémaal KLAAR met dit soort kulgelul. JA ik wil genoegdoening en JA ik wil hard straffen. En al dat gelul over resocialiseren en terug naar de samenleving is geen enkele reden om NIET hard te straffen. En ja, ik WEET dat hard straffen geen of nauwelijks pedagogisch effect heeft, maar dat BOEIT NIET! Elke dag dat zo'n rat vastzit is weer een dag dat de samenleving tegen diezelfde rat beschermd is en DAT is het allerbelangrijkste effect en reken maar dat dat 100% effectief is!
Het is dan ook een probleem waar je niet even een oplossing voor uit de mouw kunt schudden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En dus concreet?
Sorry dat ik het zeg, maar tot dusverre kom je niet verder dan het gebruikelijke riedeltje dat er meer preventief moet worden opgetreden en dat hard straffen niet helpt (zie Amerika), maar verder blijft het maar een vage boel.
Juist niet. Het belang van de daders komt op de lange termijn redelijk overeen met die van de samenleving. Bij de figuren die aan straatterreur doen kun je opteren voor een 'keíharde aanpak' en ze lang de bak in flikkeren, maar daar wordt het merendeel van die gasten niet beter op. Als ze dan vrijkomen houden ze zich niet meer met straatterreur maar met serieuzere zaken bezig.quote:Verder ga je niet echt in op mijn argument dat het bij de roep om harder straffen niet gaat om het belang van de dader(s), maar om de samenleving zo lang mogelijk te beschermen tegen het tuig. Dit aspect wordt mi wel wat al te makkelijk terzijde geschoven.
Onzin! Het vaste riedeltje om maar niet in te hoeven grijpen. En weer meer gericht op de dader (en diens toekomst) dan op de samenleving (laat staan de slachtoffers).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang het niet om een levenslange gevangenisstraf gaat is dat eerder contraproductief.
Jawel hoor, een kogel of een stuk touw is een prachtige en zeer adequate oplossing. Geeft 100% zekerheid dat recidive is uitgesloten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is dan ook een probleem waar je niet even een oplossing voor uit de mouw kunt schudden.
Ben ik dus niet met je eens. Of je ze nou kort of lang opsluit, als ze dusdanig de boel verkloten dat ze daadwerkelijk de bak indraaien, dan komen ze daar sws slechter uit terug en gaan ze dus hoe dan ook met die serieuzere zaken bezig houden.quote:[..]Juist niet. Het belang van de daders komt op de lange termijn redelijk overeen met die van de samenleving. Bij de figuren die aan straatterreur doen kun je opteren voor een 'keíharde aanpak' en ze lang de bak in flikkeren, maar daar wordt het merendeel van die gasten niet beter op. Als ze dan vrijkomen houden ze zich niet meer met straatterreur maar met serieuzere zaken bezig.
Laat ik vooropstellen dat het NIET alleen om marokkanen gaat, wmb krijgt elke criminele jongere dezelfde (harde) aanpak.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Dance99Vv het volgende:
D66'er: Geef Marokkaans tuig werk en woning
haarlem -
Terwijl de burgemeester van Haarlem alle geloof is verloren in de aanpak van een groep onverbeterlijke Marokkaanse raddraaiers, wil D66-raadslid Dillia Leitner de gewelddadige jongeren aan een woning, werk en een vrouw helpen.
Maar D66'er Leitner is het daar niet mee eens. ,,Misschien moet je ze juist een woning, een wijf en werk geven. Opsluiten is ook duur."
http://www.telegraaf.nl/b(...)rk_en_woning___.html
Dus geen WW maar WWW![]()
Maar ik hoor ik terzake van (relatief hoge) straffen ook wel eens iets over 'nomrbevestiging'. Wat is de bijdrage van justitie aan normbevestiging geweest de laatste decennia, waar het gaat om dit soort geweld?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
Juist niet. Het belang van de daders komt op de lange termijn redelijk overeen met die van de samenleving. Bij de figuren die aan straatterreur doen kun je opteren voor een 'keíharde aanpak' en ze lang de bak in flikkeren, maar daar wordt het merendeel van die gasten niet beter op. Als ze dan vrijkomen houden ze zich niet meer met straatterreur maar met serieuzere zaken bezig.
incident?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
is er al wat bekend over de aanleiding van dit incident?
Vrouwen zijn hoeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
is er al wat bekend over de aanleiding van dit incident?
quote:Mishandeling door zestal Haarlem is verzonnen
Een 20-jarige vrouw uit IJmuiden die zei mishandeld te zijn door zes mannen in Haarlem, blijkt dat verhaal te hebben verzonnen. Dat heeft de politie maandag gemeld.
Ze deed aangifte van de mishandeling die vrijdagavond 4 oktober zou zijn gebeurd. Het verhaal was dat ze werd achtervolgd na een busritje. Na een discussie met twee mannen zou ze later op straat in elkaar zijn geschopt door deze twee en vier anderen, die kennelijk bij het duo hoorden.
Het politieonderzoek, camerabeelden en diverse getuigenverklaringen bleken haar verhaal niet te ondersteunen, zo meldde de politie maandag. Ze bekende desgevraagd dat het verhaal is verzonnen.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Dus ze was bont en blauw omdat ze zichzelf toegetakeld had? vreemd verhaal weer
Ja dat kanquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?
Die reageert alleen. Is te dom om zelf moties in te brengen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft Wilders al nieuwe kamervragen gesteld?
Waarschijnlijk aandacht te kort.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Even een scenario wat ik denk dat hier is gebeurd:
>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.
>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"
>vrouw zegt niks terug.
>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.
"e hoertje wil jy lekr ktje, e psst, hoertje"
>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.
>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.
>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"
>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.
>posts op nieuwssites en fok worden gemaakt.
Sukkeltjequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.
>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"
>vrouw zegt niks terug.
>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.
>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.
>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.
>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"
>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.
yep, ik kijk geen nieuwsquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.
quote:RTV N-H - Nieuws - Mishandeling vrouw door zes mannen in Haarlem blijkt verzonnen
Op vrijdagavond 4 oktober zou zij in de bus richting Haarlem een discussie hebben gehad met twee mannen. Zowel de vrouw als de mannen zouden bij de halte Minahassastraat aan de Rijksstraatweg in Haarlem zijn uitgestapt. Toen zij op de kruising Rijksstraatweg/Planetenlaan aankwam, zou zij door nog vier andere mannen, die kennelijk bij het tweetal uit de bus hoorden, zijn opgewacht. Vervolgens zouden de zes mannen haar mishandeld hebben. Diezelfde avond heeft de vrouw aangifte gedaan bij de politie.
Onderzoek
De politie heeft de zaak hoog opgenomen en uitgebreid onderzocht. Er is fors geïnvesteerd om te achterhalen wat zich precies heeft afgespeeld die avond. Diverse camerabeelden zijn opgevraagd en bekeken, er heeft een passantenonderzoek plaatsgevonden en er zijn getuigen getraceerd en gehoord.
Verzonnen
Gedurende het onderzoek bleek dat zowel de camerabeelden als de getuigenverklaringen het verhaal van de vrouw niet ondersteunden. Vervolgens rees het vermoeden dat de vrouw een valse aangifte had gedaan. Zij is gisteren door de politie ontboden op het bureau en geconfronteerd met de verschillen tussen haar verklaring en de onderzoeksbevindingen. Daarop bekende zij het gehele verhaal inderdaad verzonnen te hebben.
Kamervragen
Naar aanleiding van het verhaal werden er Kamervragen gesteld. Ook liet de Haarlemse burgemeester weten geschokt te zijn.
Heb je een tip over een nieuwsgebeurtenis in Noord-Holland? Laat het ons weten via nieuws@rtvnh.nl[/b] of bel 020-8505404[/b]
(Advertentie)
Gebruiksvoorwaarden | © 2013 RTV N-H
*
Bron: www.rtvnh.nl
Ander scenario wat ook mogelijk is;quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
>vrouw in bus.
>vrouw zegt niks terug.
Het hoeft ook niet op dit verhaal van toepassing te zijn maar het gebeurd wel vaak xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ander scenario wat ook mogelijk is;
>vrouw verveelt zich
>vrouw verzint alles
nee op de PVV..quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kosten van het onderzoek en de Kamervragen ook maar verhalen op die vrouw dan.
Het is FOK!ken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nee op de PVV..
die zagen weer een smoes op de boel op te fokken en stemmen te winnen
quote:Om het onderliggende nieuwsbericht op deze wijze te "introduceren" vind ik zeer, zeer zwak van Geenstijl. Er lopen genoeg randdebielen rond die dit soort mails sturen dus dat hoef je echt niet te gebruiken om het nieuwsitem aan te kondigen namelijk dat de jongedame in kwestie die zogenaamd in Haarlem mishandeld zou zijn door 6 jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst het hele verhaal verzonnen heeft. Door het op deze manier te presenteren legt Geenstijl de nadruk weer op iets anders in plaats van de leugenachtige jongedame. Zeer zwak....
McHassan | 14-10-13 | 15:09 | + 18
Je kunt niet eens een reactie plaatsen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Da.Rock het volgende:
Waarom staat op de Telegraaf site nu niet dat ze niet is mishadeld door 6 lichtgetinte mannen? Ow wacht, de Telegraaf zal zich natuurlijk niet zo "positief" uit kunnen laten over lichtgetinten.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef TresBon het volgende:
[..]
quote:
De Televaag heeft een bepaalde (niet eens zo) verborgen agenda, welke door laten we maar zeggen IQ-uitgedaagde mensen nogal eens gemist wordt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Da.Rock het volgende:
Waarom staat op de Telegraaf site nu niet dat ze niet is mishadeld door 6 lichtgetinte mannen? Ow wacht, de Telegraaf zal zich natuurlijk niet zo "positief" uit kunnen laten over lichtgetinten.
Pieter Bouman ook de held met zijn kinderporno.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De Televaag heeft een bepaalde verborgen agenda, welke door laten we maar zeggen IQ-uitgedaagde mensen nogal eens gemist wordt.
Het trieste aan deze hele geschiedenis is natuurlijk weer dat "vrouw mishandeld door zes mannen!11!11!!!" in de herinnering blijft hangen, en "vrouw doet valse aangifte van mishandeling" onmiddellijk 'vergeten' wordt.
Overigens schijnen dit soort valse aangiften nogal eens te worden gedaan na een 'incidentje' in de huislijke sfeer.
Vaak posten ze in zo'n geval iets als: "ja dit keer is het dan misschien verzonnen, maar het gebeurt aan de lopende band".quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef gelly het volgende:
Zo'n verzonnen verhaal hindert de usual suspects niet in een ander topic dezelfde achterlijkheid tentoon te spreiden hoor.
Of ze zeggen ineens dat de vrouw klappen moet krijgen of levenslang het gevang in moet, dat kan ook.
Ik heb er dan ook wel eens eerder voor gepleit om de grens langs de vrijheid van meningsuiting niet te bepalen aan de hand van belediging en haatzaaien, maar aan de hand van smaad en laster.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De Televaag heeft een bepaalde (niet eens zo) verborgen agenda, welke door laten we maar zeggen IQ-uitgedaagde mensen nogal eens gemist wordt.
Het trieste aan deze hele geschiedenis is natuurlijk weer dat "vrouw mishandeld door zes mannen!11!11!!!" in de herinnering blijft hangen, en "vrouw doet valse aangifte van mishandeling" onmiddellijk 'vergeten' wordt.
Overigens schijnen dit soort valse aangiften nogal eens te worden gedaan na een 'incidentje' in de huislijke sfeer.
Of je gelooft elk verhaal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:33 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Waarschijnlijk niet tolerant genoeg geweest. Gewoon PvdA blijven stemmen, mensen!
Correct analyse van Koos blijkt dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Jian het volgende:
Niks aan de hand dus, we hebben gewoon een "telegraaf-probleem", aldus Koos.
Omdat ze niet bestaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef kawotski het volgende:
Ik las alleen de kop en mijn vooroordeel is alweer werkelijkheid.. Gaat goed (de verkeerde kant uit) in dit land. Waarom kom ik dat soort laffe apen nooit tegen..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:43 schreef Groby het volgende:
Jezus man'ja laten we lekker op de pvda stemmen want wij zijn echte linkse geitenwollensokken boomknuffelaars en we moeten respect tonen aan marokkanen!'
Ja dat was voordat het uitkwamquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, vertel eens? U weet het beter dan dit meisje zelf?
Wat was voordat het uitkwam. Jij zei nee en was er volledig van overtuigd dat zij het bij het rechte eind had. Je bent geen haar beter knul.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja dat was voordat het uitkwam
of denk jij dat ze dat is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |