Het is geen garantie. Dat is het ook nooit geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Tringgg.. Ja idd, de wekker die ziet dat de afgelopen 30 jaar kadootjes geven geen zier heeft geholpen. Hoor jij hem ook?
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
Zuid Afrika niet, lees je in met je gewauwel, Egypte en India weer wel en "debiele posten", zijn meer aan jou voorbehouden, toedeledokiquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.
Offff de registratie en definitie is anders.
Als je volhoudt dat er in Zweden meer verkracht wordt dan in Zuid Afrika, Egypte, India etc. ben je echt van het padje af.
Zo is dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.
Offff de registratie en definitie is anders.
Als je volhoudt dat er in Zweden meer verkracht wordt dan in Zuid Afrika, Egypte, India etc. ben je echt van het padje af.
Sterke argumenten, Jian.quote:
Jij moet nodig praten over sterke argumenten met je "Ik neem aan dat en veronderstel en denk dat" Lees gewoon een keer i.p.v. zomaar wat uit je nek te oreren!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten, Jian.
Geef gewoon toe dat je gruwelijk fout zit.
Zullen we nu dan eens de harde aanpak proberen, kijken of die wel werkt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is geen garantie. Dat is het ook nooit geweest.
Zo daar heb je lang over gedaan, tsja de artikelen met andere argumenten liggen voor het oprapen, maar je hebt natuurlijk behoorlijk moet graven......quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef speknek het volgende:
Ja kees je eens in Matador. Dit artikel bijvoorbeeld.
http://mobile.bbc.co.uk/news/magazine-19592372
Lees es een keer in plaats van een grote bek op te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo daar heb je lang over gedaan, tsja de artikelen met andere argumenten liggen voor het oprapen, maar je hebt natuurlijk behoorlijk moet graven......
"Hé Matador"goddam, wat hebben we hier zeg, Snip en Snap, Hepie en Hepie, Bassie en Adriaan .... ?
Die aanpak wordt al in diverse landen gehanteerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zullen we nu dan eens de harde aanpak proberen, kijken of die wel werkt?
Dan spreken we af dat we over 30 jaar een evaluatie houden?
Hebben ze daar ook een Marokkanenprobleem?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die aanpak wordt al in diverse landen gehanteerd.
Wie ben jij eigenlijk Bassie of Adriaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, speknek, voor deze uitstekende bron.
Ga lekker in KLB lopen puberen, Jian. Hier ben je compleet afgedroogd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk Bassie of Adriaan?
Je moet het willen zien denk ik, halvequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga lekker in KLB lopen puberen, Jian. Hier ben je compleet afgedroogd.
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Marokkanenprobleem?
"But the major explanation is partly that people go to the police more often, but also the fact that in 2005 there has been reform in the sex crime legislation, which made the legal definition of rape much wider than before."quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet het willen zien denk ik, halve
Dat is maar "een" stuk, m'n niet zo snuggere jochie, een uitleg die ik allang kende en wellicht een onderdeeltje van het probleem, er zijn vele rapporten en artikelen die een andere (uitgebreidere) uitleg geven!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"But the major explanation is partly that people go to the police more often, but also the fact that in 2005 there has been reform in the sex crime legislation, which made the legal definition of rape much wider than before."
Voor domme pubertjes als Jian, nog even gequote. Uit het uitstekende stuk van de BBC dat speknek plaatste.
Maar die komt hiermee totaal niet overeen dus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is maar "een" stuk, m'n niet zo snuggere jochie, een uitleg die ik allang kende en wellicht een onderdeeltje van het probleem, er zijn vele rapporten en artikelen die een andere (uitgebreidere) uitleg geven!
Ik weet niet hoe het komt maar schijnbaar vereisen ze wel een andere aanpak gezien de recidive cijfers. Waar bij het ene kindje een ochtendje Halt al genoeg indruk maakt om op het rechte pad te blijven is bij deze Haarlemse Marokkanen een andere aanpak nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |