Ik ook, altijd dat slechte nieuws.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wordt ook wel wat simpel van geest met dit soort geneuzel
Daar heb je een punt maar dat neemt niet weg dat het lijden maar geaccepteert moet wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd dat slechte nieuws.
Ze leeft toch nog? gewoon het positieve benadrukken.
Zeg je dat ook als het je dochter is die door 6 man in elkaar geschopt wordt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja toch? Eind goed al goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meer ontwikkelingshulp en outsourcing naar Marokko.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:37 schreef Nielsch het volgende:
Het is pas een mooi einde als alle kutmarokkanen Nederland verlaten hebben.
Eerder psst hee meisjequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef arjan1112 het volgende:
'meisje , meisje je hebt mooi haar, wil jij uit gaan met mij'
'argh'
'meisje je bent mooi , waar wil jij heen met mij'
'ga weg vieze turk'
'JIJ GAAT DOOD'
...
ehehheeh.... ?
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Grote mond achter je scherm. Genoeg van die apen die je met een tik keihard tegen de grond kunnen werken. Zitten ook minder frisse jongens tussen met wapens en al. Beter houd je je bezig met je werk en belangrijkere zaken in het leven. De politie dient de straten schoon te vegen eventueel in samenwerking met andere instanties en mensen die wat hebben gezien.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Had ze maar een hoofddoek moeten dragen .....
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb bij dit soort berichten altijd het idee dat er wel meer achter zit. Aan de andere kant bekruipt me ook steeds vaker het gevoel dat dergelijk gedrag genetisch bepaald is.
En, als puntje bij paaltje komt, komen de daders er zonder kleerscheuren van af, ongeacht of ze wel of niet voor de rechter komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft het wel of niet genetisch bepaald zijn. Opvallend is wel dat er eenbepaalde bevolkingsgroep is die van de afwezigheid van rechtsgevoel bij justitie veel meer gebruik maakt dan de rest. Het is namelijk niet zomaar een incident, het is een veel voorkomend verschijnsel dat Nederlanders met een bepaalde achtergrond zich met dit soort zaken bezighouden terwijl de zogenaamd goedwillenden op zeker moment zulk gedrag ook weer proberen goed te praten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomen
Wat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
Heb je veel facebookvrienden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.
http://internationalpoliticalforum.com/getting-away-with-rape/quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Heb je misschien een bron?
Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.quote:
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.
Maar komt dit vaak voor in Zweden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:13 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...
Maar op fb vooral is er veel ophef na die uitspraak
discriminatie gaat hier met 500% omhoog als je dit soort berichten leest
Ik lees het niet veel, maar mensen vinden het hier og al leuk om elkaar aan te klagen voor elk klein ding.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar komt dit vaak voor in Zweden?
Zweden staat op nr 2 of 3 in de wereld van landen waar de meeste verkrachtingen plaatsvinden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar komt dit vaak voor in Zweden?
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachtingquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zweden staat op nr 2 of 3 in de wereld van landen waar de meeste verkrachtingen plaatsvinden.
http://www.dagelijksestan(...)n-hoogste-ter-wereldquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachting
er worden echt niet 3 keer zoveel vrouwen verkracht dan in Noorwegen, Finland en Denemarken.
Heel spijtig. Maar misschien de prijs die we dan moeten betalen om de mensen de ogen te openen. Al vraag ik me af en toe wel af of de mensen niet permanent verblind zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
dit dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachting
er worden echt niet 3 keer zoveel vrouwen verkracht dan in Noorwegen, Finland en Denemarken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.htmlquote:Burgemeester: Straffen Marokkanen helpt niet
HAARLEM -
Het straffen van een kleine groep overwegend jonge Marokkaanse delinquenten heeft nauwelijks effect. Dat stelt burgemeester van Haarlem Bernt Schneiders in reactie op twee schokkende geweldsincidenten in zijn stad. Afgelopen vrijdag werd een 20-jarige vrouw op straat afgetuigd door zes Marokkaanse mannen. De zondag erop werden twee hoogbejaarde dames van 88 en 90 jaar in Schalkwijk overvallen door twee eveneens Marokkaanse daders.
Bernt Schneiders
Foto: Michel van Bergen
,,Onze politiemensen doen hun uiterste best om Haarlem veilig te maken en te houden", zo schrijft Schneiders in een open brief aan alle Haarlemmers die net als hij bezorgd zijn over het geweld. ,,Als zij criminelen en crimineeltjes oppakken worden ze overgedragen aan het openbaar ministerie waarna de officier van justitie een straf eist en de rechter veroordeelt. Helaas is de effectiviteit van straffen niet erg hoog. Want juist bij jongeren zie je dat velen weinig van een straf leren en na een tijdje vastgezeten te hebben hetzelfde gedrag herhalen."
Wat de burgemeester betreft is er voor hen maar één oplossing. ,,Een kleine minderheid is onverbeterlijk en daarvoor is alleen langdurige opsluiting ter bescherming van de maatschappij de aangewezen weg."
Nederland wist in de VOC tijd prima met dit soort zaken om te gaan. Goed de zweep erover en andere lijfstraffen. Aangezien de gemiddelde mocro geestelijk een paar honderd jaar achter loopt zou dit wel gepast voor hun zijn. Moderne straffen hebben idd geen resultaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef LXIV het volgende:
Vers van de pers hierover, nu op de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.html
Hebben ze van alles geprobeerd om deze jongens aan te pakken. Vlinderreisjes naar Marokko, een huis en een baan, hulp met het zoeken van een vriendin, kickbokslessen met gemeentesubsidie, een jeugdhonk, MAAR GEEN ENKELE STRAF BLIJKT EFFECTIEF.
PvdA zit nu met de handen in het haar waarschijnlijk om plannen uit te denken. Misschien een rijbewijs en een BMW een goede straf?
Hun uitkering verhogen naar 3000 euro dan hoeven ze minder er op uit om te beroven, en kunnen ze met een eigen auto in plaats van de bus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef LXIV het volgende:
Vers van de pers hierover, nu op de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.html
Hebben ze van alles geprobeerd om deze jongens aan te pakken. Vlinderreisjes naar Marokko, een huis en een baan, hulp met het zoeken van een vriendin, kickbokslessen met gemeentesubsidie, een jeugdhonk, MAAR GEEN ENKELE STRAF BLIJKT EFFECTIEF.
PvdA zit nu met de handen in het haar waarschijnlijk om plannen uit te denken. Misschien een rijbewijs en een BMW een goede straf?
Ik woon er, vertel mij niks over wat hier gebeurdquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
En het feit dat jij er woont wil zeggen dat alle analyses, rapporten en artikelen over dit onderwerp naar het land der fabelen moeten worden verwezen. Als ik zie wat voor een onzin sommige Nederlanders over bepaalde in Nederland spelende onderwerpen uitkramen ...., maar heej, "ze wonen hier, dus zullen ze toch wel gelijk hebben".quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:40 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Ik woon er, vertel mij niks over wat hier gebeurd
zoeken op een nederlandse term over een niet nederlands land...quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
En het feit dat jij er woont wil zeggen dat alle analyses, rapporten en artikelen over dit onderwerp naar het land der fabelen moeten worden verwezen. Als ik zie wat voor een onzin sommige Nederlanders over bepaalde in Nederland spelende onderwerpen uitkramen ...., maar heej, "ze wonen hier, dus zullen ze toch wel gelijk hebben".
Ja, maar ik ken een Noor en die is getrouwd met een Zweedse, dus denk je nu echt dat ik niet weet wat daar speelt ......quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
zoeken op een nederlandse term over een niet nederlands land...
ik weet echt wel wat hier speelt hoor, heb ik geen google voor nodig.
zucht... nederlandersquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken een Noor en die is getrouwd met een Zweedse, dus denk je nu echt dat ik niet weet wat daar speelt ......
Hoezo zou dat helpen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
Exact. Ik neem aan dat er meer verkrachtingen geregistreerd worden, dat maakt nog niet dat er meer verkrachtingen plaatsvinden... in donker Afrika en Papoea-Nieuw Guinea wordt veul meer verkracht dan in Zweden. Maar daar heb je geen geoliede registratie en dus statistieken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De rest denkt wel 10x na voor ze iets flikken als zij alles kunnen verliezen.quote:
Jij neemt aan, geweldig, die aannames ........quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Ik neem aan dat er meer verkrachtingen geregistreerd worden, dat maakt nog niet dat er meer verkrachtingen plaatsvinden... in donker Afrika en Papoea-Nieuw Guinea wordt veul meer verkracht dan in Zweden. Maar daar heb je geen geoliede registratie en dus statistieken.
Nee, een beetje basale kennis van de wereld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij neemt aan, geweldig, die aannames ........
En 2 jaar werkkamp om te beginnen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De rest denkt wel 10x na voor ze iets flikken als zij alles kunnen verliezen.
Dus ook: Alles in beslag nemen ter compensatie van de schade.
Zoals al zei, googel een keer, lees je in, of woon je ook Zweden, want dan hoeft dat niet natuurlijk ....quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, een beetje basale kennis van de wereld.
Dat Zweedse mannen 3 keer zoveel zouden verkrachten als hun buren is hysterische onzin.
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
Dus ik zou moeten googlen om jouw bizarre bewering te gaan uitzoeken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals al zei, googel een keer, lees je in, of woon je ook Zweden, want dan hoeft dat niet natuurlijk ....
Dus toch dat rijbewijs en die BMW dan maar ..........?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.
Dus door alle kadootjes die de overheid ze geeft houden ze het nu bij 'kleinere' misdaad denk jij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.
Doe eens wat van dat serieuze leesvoer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
Ik denk dat je - als mensen helemaal geen inkomen meer hebben - ze sneller hun heil zoeken in criminaliteit dan nu, ja. Dan hebben ze immers niks meer te verliezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus door alle kadootjes die de overheid ze geeft houden ze het nu bij 'kleinere' misdaad denk jij?
Mijn bewering wordt op vele, vele sites onderschreven, ik heb 'm niet verzonnen. Jouw gewauwel is gebaseerd op "ik lul maar wat".quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus ik zou moeten googlen om jouw bizarre bewering te gaan uitzoeken?
Oh, je hebt het ook door!quote:Ik woon niet in Zweden, zoals je weet. Dat is ook niet altijd nodig, om iets van een land te weten.
Oh, deze hebben wij al meer gedaan; mankeert er wat aan jouw Google?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe eens wat van dat serieuze leesvoer.
Nee, mijn commentaar is gebaseerd op een beetje basale kennis in plaats van schreeuwerige websites nabauwen die beweren dat er na Zuid-Afrika in Zweden het meest verkracht wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn bewering wordt op vele, vele sites onderschreven, ik heb 'm niet verzonnen. Jouw gewauwel is gebaseerd op "ik lul maar wat".
Ze zijn nu al 200% in de criminaliteit!? Maar goed, schop ze het land uit of geef ze zoals eerder gezegd door iemand een paar jaar werkstraf. Hebben ze ook geen tijd om geintjes uit te halen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat je - als mensen helemaal geen inkomen meer hebben - ze sneller hun heil zoeken in criminaliteit dan nu, ja. Dan hebben ze immers niks meer te verliezen.
Ah, je loopt uit je nek te zwetsen dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, deze hebben wij al meer gedaan; mankeert er wat aan jouw Google?
Oh, goeie, nu word ik zo pissig dat ik die sites alsnog voor je ga opzoeken ............ uh, not dus, psycholoog van de koude grondquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, je loopt uit je nek te zwetsen dus.
Ja, dus laten we daar maar 500% van maken?!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 200% in de criminaliteit!? Maar goed, schop ze het land uit of geef ze zoals eerder gezegd door iemand een paar jaar werkstraf. Hebben ze ook geen tijd om geintjes uit te halen.
Neu... dan waren ze waarschijnlijk gevlucht, 1 tegen 1 doen ze alleen bij hoogbejaarden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:08 schreef Ambicioso het volgende:
Beter met 6 tegen 1 vrouw dan 6 ieder een vrouw.
Dan waren er nu 6 vrouwen gewond.
Wat een onzin, pak alles af, straf ze KEIHARD, maak een voorbeeld van ze.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dus laten we daar maar 500% van maken?!!
Die hebben dan ook niks te vrezen en wel enorm veel mee te winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
maar ook genoeg mensen van Marokkaanse komaf waar je hele goede mensen aan hebt.
Och, kerel. No worries. Die volgen zelden het Nederlandse nieuws en zijn meer bezig met werk, huishouden en kinderen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is vrijwel zeker dat je ooms en tantes niet blij zijn met het gedrag van sommige criminelen met dezelfde achtergrond.
En toen ging de wekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat een onzin, pak alles af, straf ze KEIHARD, maak een voorbeeld van ze.
Dan is het dus geen 200% meer maar 0%.
Kadootjes geven helpt niet.
Zeker weten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ik kan je genoeg vertellen! Ik ken personen die nog erger zijn dan de 'mensen' waar we het in dit topic over hebben, maar ook genoeg mensen van Marokkaanse komaf waar je hele goede mensen aan hebt.
Tringgg.. Ja idd, de wekker die ziet dat de afgelopen 30 jaar kadootjes geven geen zier heeft geholpen. Hoor jij hem ook?quote:
En die zijn ook het probleem, generaliseren is ook onzin.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker, maar zoals vermeld ik ken ook genoeg tuig.
Het is geen garantie. Dat is het ook nooit geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Tringgg.. Ja idd, de wekker die ziet dat de afgelopen 30 jaar kadootjes geven geen zier heeft geholpen. Hoor jij hem ook?
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Zuid Afrika niet, lees je in met je gewauwel, Egypte en India weer wel en "debiele posten", zijn meer aan jou voorbehouden, toedeledokiquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.
Offff de registratie en definitie is anders.
Als je volhoudt dat er in Zweden meer verkracht wordt dan in Zuid Afrika, Egypte, India etc. ben je echt van het padje af.
Zo is dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe "je inlezen" tot een andere conclusie dan de debiliteit van jouw poste leidt. Zweden heeft het eennahoogste verkrachtingspercentage ter wereld ja. En in Australië worden dertig keer zoveel mensen ontvoerd als in Colombia, 17 keer zoveel als Mexico.
Offff de registratie en definitie is anders.
Als je volhoudt dat er in Zweden meer verkracht wordt dan in Zuid Afrika, Egypte, India etc. ben je echt van het padje af.
Sterke argumenten, Jian.quote:
Jij moet nodig praten over sterke argumenten met je "Ik neem aan dat en veronderstel en denk dat" Lees gewoon een keer i.p.v. zomaar wat uit je nek te oreren!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten, Jian.
Geef gewoon toe dat je gruwelijk fout zit.
Zullen we nu dan eens de harde aanpak proberen, kijken of die wel werkt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is geen garantie. Dat is het ook nooit geweest.
Zo daar heb je lang over gedaan, tsja de artikelen met andere argumenten liggen voor het oprapen, maar je hebt natuurlijk behoorlijk moet graven......quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef speknek het volgende:
Ja kees je eens in Matador. Dit artikel bijvoorbeeld.
http://mobile.bbc.co.uk/news/magazine-19592372
Lees es een keer in plaats van een grote bek op te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo daar heb je lang over gedaan, tsja de artikelen met andere argumenten liggen voor het oprapen, maar je hebt natuurlijk behoorlijk moet graven......
"Hé Matador"goddam, wat hebben we hier zeg, Snip en Snap, Hepie en Hepie, Bassie en Adriaan .... ?
Die aanpak wordt al in diverse landen gehanteerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zullen we nu dan eens de harde aanpak proberen, kijken of die wel werkt?
Dan spreken we af dat we over 30 jaar een evaluatie houden?
Hebben ze daar ook een Marokkanenprobleem?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die aanpak wordt al in diverse landen gehanteerd.
Wie ben jij eigenlijk Bassie of Adriaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, speknek, voor deze uitstekende bron.
Ga lekker in KLB lopen puberen, Jian. Hier ben je compleet afgedroogd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk Bassie of Adriaan?
Je moet het willen zien denk ik, halvequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga lekker in KLB lopen puberen, Jian. Hier ben je compleet afgedroogd.
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Marokkanenprobleem?
"But the major explanation is partly that people go to the police more often, but also the fact that in 2005 there has been reform in the sex crime legislation, which made the legal definition of rape much wider than before."quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet het willen zien denk ik, halve
Dat is maar "een" stuk, m'n niet zo snuggere jochie, een uitleg die ik allang kende en wellicht een onderdeeltje van het probleem, er zijn vele rapporten en artikelen die een andere (uitgebreidere) uitleg geven!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"But the major explanation is partly that people go to the police more often, but also the fact that in 2005 there has been reform in the sex crime legislation, which made the legal definition of rape much wider than before."
Voor domme pubertjes als Jian, nog even gequote. Uit het uitstekende stuk van de BBC dat speknek plaatste.
Maar die komt hiermee totaal niet overeen dus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is maar "een" stuk, m'n niet zo snuggere jochie, een uitleg die ik allang kende en wellicht een onderdeeltje van het probleem, er zijn vele rapporten en artikelen die een andere (uitgebreidere) uitleg geven!
Ik weet niet hoe het komt maar schijnbaar vereisen ze wel een andere aanpak gezien de recidive cijfers. Waar bij het ene kindje een ochtendje Halt al genoeg indruk maakt om op het rechte pad te blijven is bij deze Haarlemse Marokkanen een andere aanpak nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe is dat verder relevant? Vereisen Marokkanen door hun afwijkende, specifieke genenpoel een andere aanpak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |