Ik ook, altijd dat slechte nieuws.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wordt ook wel wat simpel van geest met dit soort geneuzel
Daar heb je een punt maar dat neemt niet weg dat het lijden maar geaccepteert moet wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd dat slechte nieuws.
Ze leeft toch nog? gewoon het positieve benadrukken.
Zeg je dat ook als het je dochter is die door 6 man in elkaar geschopt wordt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja toch? Eind goed al goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meer ontwikkelingshulp en outsourcing naar Marokko.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:37 schreef Nielsch het volgende:
Het is pas een mooi einde als alle kutmarokkanen Nederland verlaten hebben.
Eerder psst hee meisjequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef arjan1112 het volgende:
'meisje , meisje je hebt mooi haar, wil jij uit gaan met mij'
'argh'
'meisje je bent mooi , waar wil jij heen met mij'
'ga weg vieze turk'
'JIJ GAAT DOOD'
...
ehehheeh.... ?
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Grote mond achter je scherm. Genoeg van die apen die je met een tik keihard tegen de grond kunnen werken. Zitten ook minder frisse jongens tussen met wapens en al. Beter houd je je bezig met je werk en belangrijkere zaken in het leven. De politie dient de straten schoon te vegen eventueel in samenwerking met andere instanties en mensen die wat hebben gezien.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Had ze maar een hoofddoek moeten dragen .....
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb bij dit soort berichten altijd het idee dat er wel meer achter zit. Aan de andere kant bekruipt me ook steeds vaker het gevoel dat dergelijk gedrag genetisch bepaald is.
En, als puntje bij paaltje komt, komen de daders er zonder kleerscheuren van af, ongeacht of ze wel of niet voor de rechter komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft het wel of niet genetisch bepaald zijn. Opvallend is wel dat er eenbepaalde bevolkingsgroep is die van de afwezigheid van rechtsgevoel bij justitie veel meer gebruik maakt dan de rest. Het is namelijk niet zomaar een incident, het is een veel voorkomend verschijnsel dat Nederlanders met een bepaalde achtergrond zich met dit soort zaken bezighouden terwijl de zogenaamd goedwillenden op zeker moment zulk gedrag ook weer proberen goed te praten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomen
Wat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
Heb je veel facebookvrienden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.
http://internationalpoliticalforum.com/getting-away-with-rape/quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Heb je misschien een bron?
Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.quote:
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.
Maar komt dit vaak voor in Zweden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:13 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...
Maar op fb vooral is er veel ophef na die uitspraak
discriminatie gaat hier met 500% omhoog als je dit soort berichten leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |