abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131924194
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

allemaal import ;)
Wat een onderbouwing :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 00:00:48 #102
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_131924213
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat een onderbouwing :')
wordt ook wel wat simpel van geest met dit soort geneuzel
There is only one religion
pi_131924261
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

wordt ook wel wat simpel van geest met dit soort geneuzel
Ik ook, altijd dat slechte nieuws.

Ze leeft toch nog? gewoon het positieve benadrukken.
  maandag 7 oktober 2013 @ 00:05:00 #104
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_131924362
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt maar dat neemt niet weg dat het lijden maar geaccepteert moet worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 07-10-2013 00:24:47 ]
There is only one religion
pi_131924784
'meisje , meisje je hebt mooi haar, wil jij uit gaan met mij'

'argh'

'meisje je bent mooi , waar wil jij heen met mij'

'ga weg vieze turk'

'JIJ GAAT DOOD'

...

ehehheeh.... ?
pi_131925017
quote:

[..]

Zeg je dat ook als het je dochter is die door 6 man in elkaar geschopt wordt?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_131925116
quote:

[..]

Ja toch? Eind goed al goed

:')
pi_131927003
Het is pas een mooi einde als alle kutmarokkanen Nederland verlaten hebben.
pi_131927064
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 07:37 schreef Nielsch het volgende:
Het is pas een mooi einde als alle kutmarokkanen Nederland verlaten hebben.
Meer ontwikkelingshulp en outsourcing naar Marokko.
pi_131927281
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef arjan1112 het volgende:
'meisje , meisje je hebt mooi haar, wil jij uit gaan met mij'

'argh'

'meisje je bent mooi , waar wil jij heen met mij'

'ga weg vieze turk'

'JIJ GAAT DOOD'

...

ehehheeh.... ?
Eerder psst hee meisje

Meisje negeert het..

HEy meisje ik praat tegen je

" geen behoefte aan''

Wat jo vieze KK hoer

enz enz
pi_131927465
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Grote mond achter je scherm. Genoeg van die apen die je met een tik keihard tegen de grond kunnen werken. Zitten ook minder frisse jongens tussen met wapens en al. Beter houd je je bezig met je werk en belangrijkere zaken in het leven. De politie dient de straten schoon te vegen eventueel in samenwerking met andere instanties en mensen die wat hebben gezien.
Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_131932515
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Had ze maar een hoofddoek moeten dragen ..... :{w
pi_131934182
We zouden het eens over de daders die met dit alles maximaal een paar uren schoffelen kunnen krijgen. Twee politieagenten die mishandeld werden en waar de dader met 20 uur vrijwilligerswerk weg komt. Bronnen zijn uitspraken rechters, en gewoon te lezen op internet. We zouden het eens over lafaards kunnen hebben die blijkbaar het mondeling niet afkunnen en vriendjes of familieleden nodig hebben om een meisje alleen af te tuigen.

We zouden het eens kunnen hebben over de wet die geen gevoel van rechtvaardigheid geeft aan de burger.

Nee, we hebben het liever over bevolkingsgroepen (autochtonen/allochtonen) waar je geen donder mee op schiet, maar alleen maar zorgt voor nog meer kosten.

Hier wilde de politie de aangifte niet opnemen bijvoorbeeld voor mijn eigen veiligheid. Hier hebben we er zelf wat aan gedaan. Hier zijn twee Marokkanen voor mij gaan staan om me te beschermen, toen een groep mij met ijzerhandel in elkaar wilde timmeren omdat ze mijn schoondochter uit de auto trokken, nadat ze in een bijna nieuwe auto voor de lol een paar deuken hadden geslagen, en ik weet niet wat met haar wilden doen. Ik daar wat van zei in waarschuwende vorm dat de politie al gebeld was. De haters hadden eerder dat jaar mijn nichtje van drie al in het vizier om haar met ijsballen met stenen te bekogelen en te roepen dat dit blonde kind maar dood moest. Ik heb wel een beschaafde opvoeding gehad dus schelden kwam niet in mijn woordenboek voor. Ik ken mijn rechten en we hebben een aangifte geëist. (niet dat er ook maar iets mee gedaan is)

Vind je het gek dat burgers bij dergelijke lafaards zelf op gaan treden? Ik niet. Een agent is nog langer bezig (net als degene die aangifte doet) met een aangifte, terwijl de dader ondertussen alweer buiten staat met een afspraak voor maatschappelijk werk in zijn zak.

Ik geloof niet meer zo hard in het Nederlands recht wanneer ze mij adviseren geen aangifte te doen omdat dit wel eens gevolgen kan hebben. Ik weiger alleen ook mee te doen aan de generalisatie hier, want vind ik net zo belachelijk als zeggen dat pedofielen alleen blank zijn. Of incestplegers gelovigen zijn.

Ik snap ook totaal niet hoe je dit laffe gedrag hoe dan ook goed kan praten. Gaan we het ook nog over kranten hebben en hun lezers, terwijl het zo eenvoudig is te achterhalen dat de politie hier ook melding van maakte http://www.politie.nl/nie(...)e-geweldpleging.html

Het is zo irritant lezen dat het hier alleen maar gaat over de achtergrond van de daders i.p.v over de daders en dat er geen donder aan gedaan gaat worden
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_131934222
Ik heb bij dit soort berichten altijd het idee dat er wel meer achter zit. Aan de andere kant bekruipt me ook steeds vaker het gevoel dat dergelijk gedrag genetisch bepaald is.

En, als puntje bij paaltje komt, komen de daders er zonder kleerscheuren van af, ongeacht of ze wel of niet voor de rechter komen.
pi_131934337
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb bij dit soort berichten altijd het idee dat er wel meer achter zit. Aan de andere kant bekruipt me ook steeds vaker het gevoel dat dergelijk gedrag genetisch bepaald is.

En, als puntje bij paaltje komt, komen de daders er zonder kleerscheuren van af, ongeacht of ze wel of niet voor de rechter komen.
Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_131937514
met je groepje een meisje in elkaar slaan is gwn stoerdoenerij, zo kom je stoer over in je groepje, als je in een groepje bent kun je alles, ben je onoverwinnelijk. daar gaat het om bij dit soort gevallen, stoer doen en je stoerheid showen voor je makkers.

statistisch gezien zijn het misschien vaker allochtonen, ik weet het niet meer ik heb de cijfers niet precies bekeken, maar persoonlijk ik ben zelf in mijn leven ongeveer 50/50, misschien 40/60 door zowel groepjes etnische nederlanders als groepjes noord-afrikanen aangevallen. wat de afkomst van de daders uiteindelijk ook is, dit moet gwn keihard bestraft worden. maar dat is niet goed voor het imago van de europese landjes

maar je kunt ook niet ontkennen dat ze in sommige europese landen wel bang zijn om etnische minderheden te disciplineren of aan te spreken op hun gedrag, wanneer zij disproportioneel oververtegenwoordigd zijn bij dat gedrag. laatst in zweden hadden een groepje 'moslims' een jong meisje van 15 verkracht en zijn zij er ook maar afgekomen met een kleine boete en een taakstrafje. dit vind ik niet langer kunnen - iedereen moet gelijk behandeld worden, maar dan ook als het om straffen gaat. en die stockholm rellen, hoe is dat eigenlijk afgelopen. geen politieke correctheid meer
pi_131938391
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik hoop dat er gehoor is gegeven aan de politieoproep want ik geloof werkelijk dat het geen incident is omdat daders het als lol zien tegenwoordig om iemand in elkaar te slaan. En nee, het is niet genetisch bepaald. De overheid is hier schuldig aan, omdat er niets aan gedaan gaat worden en daders ermee wegkomen
Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft het wel of niet genetisch bepaald zijn. Opvallend is wel dat er eenbepaalde bevolkingsgroep is die van de afwezigheid van rechtsgevoel bij justitie veel meer gebruik maakt dan de rest. Het is namelijk niet zomaar een incident, het is een veel voorkomend verschijnsel dat Nederlanders met een bepaalde achtergrond zich met dit soort zaken bezighouden terwijl de zogenaamd goedwillenden op zeker moment zulk gedrag ook weer proberen goed te praten.
pi_131938568
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
pi_131938844
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
Wat? 8)7 :r

Heb je misschien een bron?
signatuurloos
pi_131938854
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

Grote mond achter mijn scherm? Wie zegt dat ik het alleen zou opknappen... De politie heeft het te druk met andere dingen. Als het mijn dochter was dan ging ik ze op een ander tijdstip met wat vrienden even opzoeken.
Heb je veel facebookvrienden?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_131939040
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:11 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag, hoe moet je dan eigenlijk kunnen aantonen dat je verkracht bent.
Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...
Maar op fb vooral is er veel ophef na die uitspraak

discriminatie gaat hier met 500% omhoog als je dit soort berichten leest
pi_131939257
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:13 schreef MyProfileisNotfake het volgende:

[..]

Het erge is dat veel jongens hier ook nog eens illegaal zijn...
Maar op fb vooral is er veel ophef na die uitspraak

discriminatie gaat hier met 500% omhoog als je dit soort berichten leest
Maar komt dit vaak voor in Zweden?
signatuurloos
pi_131939357
zweden was toch het #1 land der verkrachtingen
maar velen zeggen dat zweden een bredere definitie aanhoudt wat betreft seksuele misdrijven
dus t is misschien wat overdreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')