Daarom kennen we ook het principe 'onschuldig tot tegendeel bewezen is'. Alleen nemen sommige lieden daar geen genoegen mee en willen in hun haast graag politie, rechter én beul spelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef paddy het volgende:
Ik vind trouwens een nieuw bericht bij de politie prima, maar er zou best een update in het oude bericht bij mogen komen. Wanneer iemand dan gaat zoeken bij het nieuws over dit geval staat dat er meteen bij.
Voorbeeld; Man verdacht van fraude. Nieuwsberichten...en wanneer man onschuldig..klein nieuwsbericht. Zoek op google fraude en naam? Zie in de eerste instantie alleen dat hij verdachte was.
Des te meer is het belangrijk een oud bericht te updaten naast een nieuw berichtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daarom kennen we ook het principe 'onschuldig tot tegendeel bewezen is'. Alleen nemen sommige lieden daar geen genoegen mee en willen in hun haast graag politie, rechter én beul spelen.
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Des te meer is het belangrijk een oud bericht te updaten naast een nieuw bericht
Ja, allemaal leuk en aardig, maar wanneer je nergens een update leest blijf je verdachte. Zo simpel zijn veel mensen nu eenmaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.
Hoe kijk je dan nu tegen dat meisje aan die de valse aangifte heeft gedaan, die is ook (nog) nergens voor veroordeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef Luigi het volgende:
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.
Dan is ze toch onschuldig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe kijk je dan nu tegen dat meisje aan die de valse aangifte heeft gedaan, die is ook (nog) nergens voor veroordeeld.
In feite is ze nog onschuldig, al heeft de politie inderdaad gezegd dat ze bekend heeft. Wat overigens weer niet inhoud dat ze veroordeeld en schuldig bevonden is. Daar moet een rechter zich weer over buigen. Soms is genuanceerd zijn zo moeilijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Dan is ze toch onschuldig?
Het vals doen van aangifte is strafbaar en kan als zodanig vervolgd worden. Overigens heeft ze volgens mij bekend in dit specifieke geval. Dus kunnen we d'r gewoon voor verlepte kuthoer uitmaken.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |