Dan nog zijn het nog steeds verdachten. En toe nou zeg, 12-jarigen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef Elan het volgende:
Toch moeten we niet doen alsof Marokkanen allemaal schatjes zijn. Dit soort cijfers (welliswaar 4 jaar oud) zeggen toch wel iets imo:
Maar zoiets onderzoek je toch? Geen arts bijgehaald?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Een woordvoerster van de politie meldde eerder dat de vrouw bont en blauw was en dat ze last van haar heup had. Dat was gebaseerd op „informatie die het slachtoffer zelf geeft”, aldus de politie maandag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_verzonnen__.html
Het is in Nederland trouwens gewoon strafbaar, dus straffen maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
dit doen blanke nationalisten trouwens wel vaker, mogelijk is die vrouw een blanke nationalist.niet zeker maar mogelijk
ze verzinnen vaak hate crime hoaxes, maar de meesten posten dat exclusief op het internet op white power fora of anti-zionist jew blogs etc. ze pakken dan twintig mugshots van gevangenisnegers en een facebook foto van een of andere onbekende onpopulaire blanke vrouw en BAM pregnant white woman beaten by 20 $^@%@%@^@
http://www.politie.nl/nie(...)lem-blijkt-vals.htmlquote:in dit geval heeft de aangifte tot veel maatschappelijke discussies en zelfs tot kamervragen geleid
Je moet wel een beetje masochistisch zijn aangelegd als je zoiets op poten wilt zetten, dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef yvonne het volgende:
Maar die verwondingen? Doen ze dat dan zelf ofzo?
Ik snap er geen hout van hoe dat in z'n werk gaat, het is niet de eerste keer namelijk dat zoiets verzonnen wordt.
Sommige vrouwen komen er mee wegquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de celstraf van zware mishandeling in groepsverband!?
Die straf aan de vrouw geven.
Zelfde als vrouwen die onterecht een man beschuldigen van verkrachting of pedofilie of whatever. Gewoon de straf geven die ze anderen probeert aan te smeren.
En terecht toch? Of zou het niet moeten mogen vanwege achtergrond?Heb je ooit wel eens in MIS gekeken? Daar waren de daders bijna allemaal blank en vooral Joran liep als een treinquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje vreemd, mocht het wel zijn gebeurd dan was de reeks wel wat langer geweest. Zeker als er aanhoudingen waren verricht.
Mja, kijk eens naar uitspraken van Rechters en de veroordeelden en de straffen. Nederland is dat idd niet vreemd dat een dader met een paar uren schoffelen wegkomtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sommige vrouwen komen er mee weg
MIS??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:54 schreef paddy het volgende:
[..]
En terecht toch? Of zou het niet moeten mogen vanwege achtergrond?Heb je ooit wel eens in MIS gekeken? Daar waren de daders bijna allemaal blank en vooral Joran liep als een trein
[..]
Mja, kijk eens naar uitspraken van Rechters en de veroordeelden en de straffen. Nederland is dat idd niet vreemd dat een dader met een paar uren schoffelen wegkomt
Ja, is gestopt. Zijn heel wat achtergrond topics vanuit NWS heengegaan. Was op zich een mooi forum, maar niet genoeg interesse.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, is gestopt. Zijn heel wat achtergrond topics vanuit NWS heengegaan. Was op zich een mooi forum, maar niet genoeg interesse.
Misdaad
Matigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, is gestopt. Zijn heel wat achtergrond topics vanuit NWS heengegaan. Was op zich een mooi forum, maar niet genoeg interesse.
Misdaad
Nee klopt, het moet zijn : sexistisch gedoe.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
al dat racistische gedoe slaat nergens op
En toch kijkt een rechter ook naar achtergrond, dat zouden verzachtende omstandigheden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar zoiets onderzoek je toch? Geen arts bijgehaald?
Ik heb trouwens nog steeds dezelfde mening als in het vorige topic. Ook al is deze aangifte onterecht. Voorbeelden van rechtszaken al genoemd.
Achtergrond zou helemaal niet relevant moeten zijn, tenzij er duidelijk sprake is van discriminerende reden.
.
.
Vast wel. Ik heb trouwens helemaal niets tegen Kamervragen over groepsgeweld tegen 1 persoon. Ik ben wel tegen dat gejammer over achtergrond. Iedere keer zorgt dat ervoor dat er overeindstaande nekharen komen (terecht) i.p.v dat het werkelijke probleem aangepakt kan/gaat worden. Hoe meer achtergrond besproken, hoe minder kans dat er werkelijk wat aan gedaan gaat worden.Ja, zowel Wilders als ook de pers is daar schuldig aan en slachtoffers zijn de lul.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:24 schreef Re het volgende:
zou de PVV hier ook kamervragen bij stellen?
Wanneer er discriminatie aan ten grondslag ligt denk ik dus ook anders zoals eerder benoemd. Vaak is dat alleen niet zo. Is het gewoon een stel onopgevoed schorem die lol willen hebben over de rug van een slachtoffer, maar lopen ze weg met elkaar de hand boven het hoofd te houden. En dan is achtergrond onbelangrijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch kijkt een rechter ook naar achtergrond, dat zouden verzachtende omstandigheden kunnen zijn.
Discriminerende redenen zijn vaak de grondslag van het geweld.
Waar profiteren de PVV-ers precies van?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die krengen zijn (bewuste) leugenaars (zoals deze dame), profiteurs (zoals de PVV'ers) en mensen die oogkleppen ophebben (zoals de desbetreffende user). Breek mij de bek niet open over wijsheden.
Daarom kennen we ook het principe 'onschuldig tot tegendeel bewezen is'. Alleen nemen sommige lieden daar geen genoegen mee en willen in hun haast graag politie, rechter én beul spelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef paddy het volgende:
Ik vind trouwens een nieuw bericht bij de politie prima, maar er zou best een update in het oude bericht bij mogen komen. Wanneer iemand dan gaat zoeken bij het nieuws over dit geval staat dat er meteen bij.
Voorbeeld; Man verdacht van fraude. Nieuwsberichten...en wanneer man onschuldig..klein nieuwsbericht. Zoek op google fraude en naam? Zie in de eerste instantie alleen dat hij verdachte was.
Des te meer is het belangrijk een oud bericht te updaten naast een nieuw berichtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daarom kennen we ook het principe 'onschuldig tot tegendeel bewezen is'. Alleen nemen sommige lieden daar geen genoegen mee en willen in hun haast graag politie, rechter én beul spelen.
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Des te meer is het belangrijk een oud bericht te updaten naast een nieuw bericht
Ja, allemaal leuk en aardig, maar wanneer je nergens een update leest blijf je verdachte. Zo simpel zijn veel mensen nu eenmaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.
Hoe kijk je dan nu tegen dat meisje aan die de valse aangifte heeft gedaan, die is ook (nog) nergens voor veroordeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef Luigi het volgende:
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.
Dan is ze toch onschuldig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe kijk je dan nu tegen dat meisje aan die de valse aangifte heeft gedaan, die is ook (nog) nergens voor veroordeeld.
In feite is ze nog onschuldig, al heeft de politie inderdaad gezegd dat ze bekend heeft. Wat overigens weer niet inhoud dat ze veroordeeld en schuldig bevonden is. Daar moet een rechter zich weer over buigen. Soms is genuanceerd zijn zo moeilijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Dan is ze toch onschuldig?
Het vals doen van aangifte is strafbaar en kan als zodanig vervolgd worden. Overigens heeft ze volgens mij bekend in dit specifieke geval. Dus kunnen we d'r gewoon voor verlepte kuthoer uitmaken.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |