abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132177307
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef Elan het volgende:
Toch moeten we niet doen alsof Marokkanen allemaal schatjes zijn. Dit soort cijfers (welliswaar 4 jaar oud) zeggen toch wel iets imo:
Dan nog zijn het nog steeds verdachten. En toe nou zeg, 12-jarigen? :P
pi_132177402
Die cijfers gaan niet over verdachten. Ben het niet eens met de mensen die doen alsof er niets aan de hand is maar die hele hetze slaat nergens op.

Lijkt me dat FOK! daar ook wel wat strenger op mag gaan letten al dat racistische gedoe slaat nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 15-10-2013 00:13:19 ]
blablablabla
pi_132177583
Oja, hier het artikel waar die grafieken vandaan komen, inclusief grafieken met correcties die je op de 1 of andere manier nooit in dit soort topics terugziet (I wonder why? :P ) en de vraag waarom we een groep die 26 keer zo groot is meestal negeren, ondanks dat 25% van die groep óók verdacht is geweest van een misdrijf (alsof dat niks is ofzo).

http://www.flipvandyke.nl/2012/12/marokkanen-en-criminaliteit/
pi_132177891
Het zijn gewoon CBS-cijfers.
blablablabla
pi_132177922
Als je dat naar heel nederland doortrekt wel ja.. in R'dam is het 50/50
pi_132177978
Maar dat komt gewoon omdat dit geen academisch overleg orgaan is
pi_132178295
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Een woordvoerster van de politie meldde eerder dat de vrouw bont en blauw was en dat ze last van haar heup had. Dat was gebaseerd op „informatie die het slachtoffer zelf geeft”, aldus de politie maandag.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_verzonnen__.html
Maar zoiets onderzoek je toch? Geen arts bijgehaald?

Ik heb trouwens nog steeds dezelfde mening als in het vorige topic. Ook al is deze aangifte onterecht. Voorbeelden van rechtszaken al genoemd.

Achtergrond zou helemaal niet relevant moeten zijn, tenzij er duidelijk sprake is van discriminerende reden.
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
dit doen blanke nationalisten trouwens wel vaker, mogelijk is die vrouw een blanke nationalist.niet zeker maar mogelijk
ze verzinnen vaak hate crime hoaxes, maar de meesten posten dat exclusief op het internet op white power fora of anti-zionist jew blogs etc. ze pakken dan twintig mugshots van gevangenisnegers en een facebook foto van een of andere onbekende onpopulaire blanke vrouw en BAM pregnant white woman beaten by 20 $^@%@%@^@
Het is in Nederland trouwens gewoon strafbaar, dus straffen maar.
quote:
in dit geval heeft de aangifte tot veel maatschappelijke discussies en zelfs tot kamervragen geleid
http://www.politie.nl/nie(...)lem-blijkt-vals.html
Ook zoiets. i.p.v het hebben over in groepen 1 persoon aanvallen en mishandelen (genoeg bronnen voor) gaan we het opnieuw over achtergrond hebben waar niemand wat mee kan en terecht want ik wil geen verschil in het op achtergrond berechten. Van de zotte. Iedereen zou onwelkom moeten zijn in dit land wanneer je een terroristische aanslag wil plegen, en iedereen moet dezelfde rechten en ook plichten hebben wanneer je inwoner bent van Nederland.

Weer geen discussie maar achtergrond gezeik of geziek over zowel allochtonen als autochtonen. De users hier die andere users van generalisatie betichten kunnen er trouwens zelf ook aardig wat van.

Misschien dat we achtergronden en statistieken over welke achtergronden welke misdaden plegen eens buiten de tweede kamer kunnen houden en er verdorie gewoon...heel simpel....eens iets aan doen? Straf bijvoorbeeld degene die erbij staat en weigert iets te doen ter bescherming van slachtoffer. Zelfs dreigend over komt omdat degene erbij staat te springen ook al doet degene niets. Heb het nu over de camerabeelden van een groep terwijl er maar drie personen 1 persoon lam slaan.

Algemeen: En kunnen we dat persoonlijke geneuzel achterwege laten trouwens? Er zijn ook users die er wel over willen discussiëren.
.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 15-10-2013 00:34:48 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132178493
Ik vind trouwens een nieuw bericht bij de politie prima, maar er zou best een update in het oude bericht bij mogen komen. Wanneer iemand dan gaat zoeken bij het nieuws over dit geval staat dat er meteen bij.

Voorbeeld; Man verdacht van fraude. Nieuwsberichten...en wanneer man onschuldig..klein nieuwsbericht. Zoek op google fraude en naam? Zie in de eerste instantie alleen dat hij verdachte was.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_132178537
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef yvonne het volgende:
Maar die verwondingen? Doen ze dat dan zelf ofzo?
Ik snap er geen hout van hoe dat in z'n werk gaat, het is niet de eerste keer namelijk dat zoiets verzonnen wordt.
Je moet wel een beetje masochistisch zijn aangelegd als je zoiets op poten wilt zetten, dat moge duidelijk zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132178682
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de celstraf van zware mishandeling in groepsverband!?

Die straf aan de vrouw geven.

Zelfde als vrouwen die onterecht een man beschuldigen van verkrachting of pedofilie of whatever. Gewoon de straf geven die ze anderen probeert aan te smeren.
Sommige vrouwen komen er mee weg :r
pi_132178744
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Beetje vreemd, mocht het wel zijn gebeurd dan was de reeks wel wat langer geweest. Zeker als er aanhoudingen waren verricht.
En terecht toch? Of zou het niet moeten mogen vanwege achtergrond?Heb je ooit wel eens in MIS gekeken? Daar waren de daders bijna allemaal blank en vooral Joran liep als een trein
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Sommige vrouwen komen er mee weg :r
Mja, kijk eens naar uitspraken van Rechters en de veroordeelden en de straffen. Nederland is dat idd niet vreemd dat een dader met een paar uren schoffelen wegkomt
pi_132178811
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:54 schreef paddy het volgende:

[..]

En terecht toch? Of zou het niet moeten mogen vanwege achtergrond?Heb je ooit wel eens in MIS gekeken? Daar waren de daders bijna allemaal blank en vooral Joran liep als een trein

[..]

Mja, kijk eens naar uitspraken van Rechters en de veroordeelden en de straffen. Nederland is dat idd niet vreemd dat een dader met een paar uren schoffelen wegkomt
MIS??
pi_132178838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

MIS??
Ja, is gestopt. Zijn heel wat achtergrond topics vanuit NWS heengegaan. Was op zich een mooi forum, maar niet genoeg interesse.
Misdaad
pi_132178851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, is gestopt. Zijn heel wat achtergrond topics vanuit NWS heengegaan. Was op zich een mooi forum, maar niet genoeg interesse.
Misdaad
Aha
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:04:15 #195
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132178899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Misdaad
Matig :@
The Art Of Lying
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:33:09 #196
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_132179128
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
al dat racistische gedoe slaat nergens op
Nee klopt, het moet zijn : sexistisch gedoe.
We hebben hier namelijk een mannenprobleem :D
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:24:10 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132180491
zou de PVV hier ook kamervragen bij stellen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:02:06 #198
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132181856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Maar zoiets onderzoek je toch? Geen arts bijgehaald?

Ik heb trouwens nog steeds dezelfde mening als in het vorige topic. Ook al is deze aangifte onterecht. Voorbeelden van rechtszaken al genoemd.

Achtergrond zou helemaal niet relevant moeten zijn, tenzij er duidelijk sprake is van discriminerende reden.

.
.
En toch kijkt een rechter ook naar achtergrond, dat zouden verzachtende omstandigheden kunnen zijn.

Discriminerende redenen zijn vaak de grondslag van het geweld.
There is only one religion
pi_132185566
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:24 schreef Re het volgende:
zou de PVV hier ook kamervragen bij stellen?
Vast wel. Ik heb trouwens helemaal niets tegen Kamervragen over groepsgeweld tegen 1 persoon. Ik ben wel tegen dat gejammer over achtergrond. Iedere keer zorgt dat ervoor dat er overeindstaande nekharen komen (terecht) i.p.v dat het werkelijke probleem aangepakt kan/gaat worden. Hoe meer achtergrond besproken, hoe minder kans dat er werkelijk wat aan gedaan gaat worden.Ja, zowel Wilders als ook de pers is daar schuldig aan en slachtoffers zijn de lul.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:02 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En toch kijkt een rechter ook naar achtergrond, dat zouden verzachtende omstandigheden kunnen zijn.

Discriminerende redenen zijn vaak de grondslag van het geweld.
Wanneer er discriminatie aan ten grondslag ligt denk ik dus ook anders zoals eerder benoemd. Vaak is dat alleen niet zo. Is het gewoon een stel onopgevoed schorem die lol willen hebben over de rug van een slachtoffer, maar lopen ze weg met elkaar de hand boven het hoofd te houden. En dan is achtergrond onbelangrijk.
pi_132189337
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die krengen zijn (bewuste) leugenaars (zoals deze dame), profiteurs (zoals de PVV'ers) en mensen die oogkleppen ophebben (zoals de desbetreffende user). Breek mij de bek niet open over wijsheden.
Waar profiteren de PVV-ers precies van?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:56:27 #201
37295 Luigi
mario pls
pi_132190154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef paddy het volgende:
Ik vind trouwens een nieuw bericht bij de politie prima, maar er zou best een update in het oude bericht bij mogen komen. Wanneer iemand dan gaat zoeken bij het nieuws over dit geval staat dat er meteen bij.

Voorbeeld; Man verdacht van fraude. Nieuwsberichten...en wanneer man onschuldig..klein nieuwsbericht. Zoek op google fraude en naam? Zie in de eerste instantie alleen dat hij verdachte was.
Daarom kennen we ook het principe 'onschuldig tot tegendeel bewezen is'. Alleen nemen sommige lieden daar geen genoegen mee en willen in hun haast graag politie, rechter én beul spelen.
pi_132190193
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef Luigi het volgende:

[..]

Daarom kennen we ook het principe 'onschuldig tot tegendeel bewezen is'. Alleen nemen sommige lieden daar geen genoegen mee en willen in hun haast graag politie, rechter én beul spelen.
Des te meer is het belangrijk een oud bericht te updaten naast een nieuw bericht :)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:03:39 #203
37295 Luigi
mario pls
pi_132190418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Des te meer is het belangrijk een oud bericht te updaten naast een nieuw bericht :)
Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.
pi_132190592
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Kweenie. Als ik lees dat iemand verdacht is, dan is hij vooral dat: verdacht. Pas als ik iets lees over een veroordeling is iemand schuldig (bevonden!) wmb.
Ja, allemaal leuk en aardig, maar wanneer je nergens een update leest blijf je verdachte. Zo simpel zijn veel mensen nu eenmaal
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:10:35 #205
37295 Luigi
mario pls
pi_132190673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef paddy het volgende:

Zo simpel zijn veel mensen nu eenmaal
Trieste maar ware conclusie idd.
pi_132190714
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef Luigi het volgende:
Hoe kijk je dan nu tegen dat meisje aan die de valse aangifte heeft gedaan, die is ook (nog) nergens voor veroordeeld.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:13:22 #207
37295 Luigi
mario pls
pi_132190773
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hoe kijk je dan nu tegen dat meisje aan die de valse aangifte heeft gedaan, die is ook (nog) nergens voor veroordeeld.
Dan is ze toch onschuldig?

Het vals doen van aangifte is strafbaar en kan als zodanig vervolgd worden. Overigens heeft ze volgens mij bekend in dit specifieke geval ;). Dus kunnen we d'r gewoon voor verlepte kuthoer uitmaken. :P.
pi_132190825
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Dan is ze toch onschuldig?

Het vals doen van aangifte is strafbaar en kan als zodanig vervolgd worden. Overigens heeft ze volgens mij bekend in dit specifieke geval ;). Dus kunnen we d'r gewoon voor verlepte kuthoer uitmaken. :P.
In feite is ze nog onschuldig, al heeft de politie inderdaad gezegd dat ze bekend heeft. Wat overigens weer niet inhoud dat ze veroordeeld en schuldig bevonden is. Daar moet een rechter zich weer over buigen. Soms is genuanceerd zijn zo moeilijk. ;(.
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')