Zoals al zei, googel een keer, lees je in, of woon je ook Zweden, want dan hoeft dat niet natuurlijk ....quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, een beetje basale kennis van de wereld.
Dat Zweedse mannen 3 keer zoveel zouden verkrachten als hun buren is hysterische onzin.
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
Dus ik zou moeten googlen om jouw bizarre bewering te gaan uitzoeken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals al zei, googel een keer, lees je in, of woon je ook Zweden, want dan hoeft dat niet natuurlijk ....
Dus toch dat rijbewijs en die BMW dan maar ..........?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.
Dus door alle kadootjes die de overheid ze geeft houden ze het nu bij 'kleinere' misdaad denk jij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoe vlug de vingers dan gebrand gaan worden aan het snelle geld.
Doe eens wat van dat serieuze leesvoer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
Ik denk dat je - als mensen helemaal geen inkomen meer hebben - ze sneller hun heil zoeken in criminaliteit dan nu, ja. Dan hebben ze immers niks meer te verliezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus door alle kadootjes die de overheid ze geeft houden ze het nu bij 'kleinere' misdaad denk jij?
Mijn bewering wordt op vele, vele sites onderschreven, ik heb 'm niet verzonnen. Jouw gewauwel is gebaseerd op "ik lul maar wat".quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus ik zou moeten googlen om jouw bizarre bewering te gaan uitzoeken?
Oh, je hebt het ook door!quote:Ik woon niet in Zweden, zoals je weet. Dat is ook niet altijd nodig, om iets van een land te weten.
Oh, deze hebben wij al meer gedaan; mankeert er wat aan jouw Google?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe eens wat van dat serieuze leesvoer.
Nee, mijn commentaar is gebaseerd op een beetje basale kennis in plaats van schreeuwerige websites nabauwen die beweren dat er na Zuid-Afrika in Zweden het meest verkracht wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn bewering wordt op vele, vele sites onderschreven, ik heb 'm niet verzonnen. Jouw gewauwel is gebaseerd op "ik lul maar wat".
Ze zijn nu al 200% in de criminaliteit!? Maar goed, schop ze het land uit of geef ze zoals eerder gezegd door iemand een paar jaar werkstraf. Hebben ze ook geen tijd om geintjes uit te halen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat je - als mensen helemaal geen inkomen meer hebben - ze sneller hun heil zoeken in criminaliteit dan nu, ja. Dan hebben ze immers niks meer te verliezen.
Ah, je loopt uit je nek te zwetsen dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, deze hebben wij al meer gedaan; mankeert er wat aan jouw Google?
Oh, goeie, nu word ik zo pissig dat ik die sites alsnog voor je ga opzoeken ............ uh, not dus, psycholoog van de koude grondquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, je loopt uit je nek te zwetsen dus.
Ja, dus laten we daar maar 500% van maken?!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 200% in de criminaliteit!? Maar goed, schop ze het land uit of geef ze zoals eerder gezegd door iemand een paar jaar werkstraf. Hebben ze ook geen tijd om geintjes uit te halen.
Neu... dan waren ze waarschijnlijk gevlucht, 1 tegen 1 doen ze alleen bij hoogbejaarden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:08 schreef Ambicioso het volgende:
Beter met 6 tegen 1 vrouw dan 6 ieder een vrouw.
Dan waren er nu 6 vrouwen gewond.
Wat een onzin, pak alles af, straf ze KEIHARD, maak een voorbeeld van ze.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dus laten we daar maar 500% van maken?!!
Die hebben dan ook niks te vrezen en wel enorm veel mee te winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
maar ook genoeg mensen van Marokkaanse komaf waar je hele goede mensen aan hebt.
Och, kerel. No worries. Die volgen zelden het Nederlandse nieuws en zijn meer bezig met werk, huishouden en kinderen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is vrijwel zeker dat je ooms en tantes niet blij zijn met het gedrag van sommige criminelen met dezelfde achtergrond.
En toen ging de wekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat een onzin, pak alles af, straf ze KEIHARD, maak een voorbeeld van ze.
Dan is het dus geen 200% meer maar 0%.
Kadootjes geven helpt niet.
Zeker weten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ik kan je genoeg vertellen! Ik ken personen die nog erger zijn dan de 'mensen' waar we het in dit topic over hebben, maar ook genoeg mensen van Marokkaanse komaf waar je hele goede mensen aan hebt.
Tringgg.. Ja idd, de wekker die ziet dat de afgelopen 30 jaar kadootjes geven geen zier heeft geholpen. Hoor jij hem ook?quote:
En die zijn ook het probleem, generaliseren is ook onzin.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker, maar zoals vermeld ik ken ook genoeg tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |