abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131939410
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Maar komt dit vaak voor in Zweden?
Ik lees het niet veel, maar mensen vinden het hier og al leuk om elkaar aan te klagen voor elk klein ding.

Heb jij sex met een meisje, en zij wil het maar besluit vervolgens te zeggen na een dag: nee wou het niet , klaagt ze je aan voor verkrachting..
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:46:19 #127
241662 Jian
Well, well, well
pi_131942104
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Maar komt dit vaak voor in Zweden?
Zweden staat op nr 2 of 3 in de wereld van landen waar de meeste verkrachtingen plaatsvinden.
pi_131942241
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Zweden staat op nr 2 of 3 in de wereld van landen waar de meeste verkrachtingen plaatsvinden.
en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachting

er worden echt niet 3 keer zoveel vrouwen verkracht dan in Noorwegen, Finland en Denemarken.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:11:47 #129
241662 Jian
Well, well, well
pi_131942882
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

en er klopt geen zak van, in zweden valt alles wat met seks en strafrecht te maken heeft onder verkrachting

er worden echt niet 3 keer zoveel vrouwen verkracht dan in Noorwegen, Finland en Denemarken.
http://www.dagelijksestan(...)n-hoogste-ter-wereld

http://ejbron.wordpress.c(...)achtingen-in-zweden/

http://www.express.be/jok(...)verkracht/161129.htm

In België soms ook of in de UK?

Schei toch uit er zijn hele andere oorzaken, maar WE wijzen alleen liever naar India, de ver van ons bed show.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:16:09 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131943002
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
valt meee... hier hebben 6 jongens tussen de 15 en 17 een 15 jarig meisje verkracht, vast gebonden in een gesloten kamer en ze zijn vrij uit gegaan omdat volgens de rechter niet voldoende bewijs was dat ze het niet wou...
Heel spijtig. Maar misschien de prijs die we dan moeten betalen om de mensen de ogen te openen. Al vraag ik me af en toe wel af of de mensen niet permanent verblind zijn.
The End Times are wild
pi_131943129
Achja Marokkanen haten alles wat niet marokkaans is.. wij naive nederlanders laten het maar over ons heen komen.
pi_131943134
quote:

[..]

dit dus :)
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:22:26 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131943146
Vers van de pers hierover, nu op de Telegraaf:
quote:
Burgemeester: Straffen Marokkanen helpt niet

HAARLEM -
Het straffen van een kleine groep overwegend jonge Marokkaanse delinquenten heeft nauwelijks effect. Dat stelt burgemeester van Haarlem Bernt Schneiders in reactie op twee schokkende geweldsincidenten in zijn stad. Afgelopen vrijdag werd een 20-jarige vrouw op straat afgetuigd door zes Marokkaanse mannen. De zondag erop werden twee hoogbejaarde dames van 88 en 90 jaar in Schalkwijk overvallen door twee eveneens Marokkaanse daders.

Bernt Schneiders
Foto: Michel van Bergen
,,Onze politiemensen doen hun uiterste best om Haarlem veilig te maken en te houden", zo schrijft Schneiders in een open brief aan alle Haarlemmers die net als hij bezorgd zijn over het geweld. ,,Als zij criminelen en crimineeltjes oppakken worden ze overgedragen aan het openbaar ministerie waarna de officier van justitie een straf eist en de rechter veroordeelt. Helaas is de effectiviteit van straffen niet erg hoog. Want juist bij jongeren zie je dat velen weinig van een straf leren en na een tijdje vastgezeten te hebben hetzelfde gedrag herhalen."
Wat de burgemeester betreft is er voor hen maar één oplossing. ,,Een kleine minderheid is onverbeterlijk en daarvoor is alleen langdurige opsluiting ter bescherming van de maatschappij de aangewezen weg."
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_Marokkanen___.html

Hebben ze van alles geprobeerd om deze jongens aan te pakken. Vlinderreisjes naar Marokko, een huis en een baan, hulp met het zoeken van een vriendin, kickbokslessen met gemeentesubsidie, een jeugdhonk, MAAR GEEN ENKELE STRAF BLIJKT EFFECTIEF.
PvdA zit nu met de handen in het haar waarschijnlijk om plannen uit te denken. Misschien een rijbewijs en een BMW een goede straf?
The End Times are wild
pi_131943191
Klassiek voorbeeld van de laffe maniertjes waarop bepaalde groepen Marokkanen op hun prooidieren jagen.
blablablabla
pi_131943304
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hebben ze van alles geprobeerd om deze jongens aan te pakken. Vlinderreisjes naar Marokko, een huis en een baan, hulp met het zoeken van een vriendin, kickbokslessen met gemeentesubsidie, een jeugdhonk, MAAR GEEN ENKELE STRAF BLIJKT EFFECTIEF.
PvdA zit nu met de handen in het haar waarschijnlijk om plannen uit te denken. Misschien een rijbewijs en een BMW een goede straf?
Nederland wist in de VOC tijd prima met dit soort zaken om te gaan. Goed de zweep erover en andere lijfstraffen. Aangezien de gemiddelde mocro geestelijk een paar honderd jaar achter loopt zou dit wel gepast voor hun zijn. Moderne straffen hebben idd geen resultaat.
pi_131943318
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hun uitkering verhogen naar 3000 euro dan hoeven ze minder er op uit om te beroven, en kunnen ze met een eigen auto in plaats van de bus.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:34:37 #137
241662 Jian
Well, well, well
pi_131943465
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef MyProfileisNotfake het volgende:

[..]

dit dus :)
Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
pi_131943661
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Geloel! googel bijvoorbeeld eens op "verkrachtingen Zweden" en lees je eens echt in.
Ik woon er, vertel mij niks over wat hier gebeurd :P
pi_131943718
=

[ Bericht 50% gewijzigd door paddy op 07-10-2013 19:16:41 ]
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:44:36 #140
241662 Jian
Well, well, well
pi_131943777
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:40 schreef MyProfileisNotfake het volgende:

[..]

Ik woon er, vertel mij niks over wat hier gebeurd :P
En het feit dat jij er woont wil zeggen dat alle analyses, rapporten en artikelen over dit onderwerp naar het land der fabelen moeten worden verwezen. Als ik zie wat voor een onzin sommige Nederlanders over bepaalde in Nederland spelende onderwerpen uitkramen ...., maar heej, "ze wonen hier, dus zullen ze toch wel gelijk hebben". :)
pi_131943853
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:44 schreef Jian het volgende:

[..]

En het feit dat jij er woont wil zeggen dat alle analyses, rapporten en artikelen over dit onderwerp naar het land der fabelen moeten worden verwezen. Als ik zie wat voor een onzin sommige Nederlanders over bepaalde in Nederland spelende onderwerpen uitkramen ...., maar heej, "ze wonen hier, dus zullen ze toch wel gelijk hebben". :)
zoeken op een nederlandse term over een niet nederlands land...

ik weet echt wel wat hier speelt hoor, heb ik geen google voor nodig.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:50:55 #142
241662 Jian
Well, well, well
pi_131944000
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef MyProfileisNotfake het volgende:

[..]

zoeken op een nederlandse term over een niet nederlands land...

ik weet echt wel wat hier speelt hoor, heb ik geen google voor nodig.
Ja, maar ik ken een Noor en die is getrouwd met een Zweedse, dus denk je nu echt dat ik niet weet wat daar speelt ...... :')
pi_131944047
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, maar ik ken een Noor en die is getrouwd met een Zweedse, dus denk je nu echt dat ik niet weet wat daar speelt ...... :')
zucht... nederlanders
pi_131944068
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
pi_131944095
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Natuurlijk helpt straffen wel, gooi ze eens uit de uitkering en uit de sociale huur, moet je opletten hoe snel het is afgelopen.
Hoezo zou dat helpen?
pi_131944099
quote:

[..]

Exact. Ik neem aan dat er meer verkrachtingen geregistreerd worden, dat maakt nog niet dat er meer verkrachtingen plaatsvinden... in donker Afrika en Papoea-Nieuw Guinea wordt veul meer verkracht dan in Zweden. Maar daar heb je geen geoliede registratie en dus statistieken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131944151
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Hoezo zou dat helpen?
De rest denkt wel 10x na voor ze iets flikken als zij alles kunnen verliezen.

Dus ook: Alles in beslag nemen ter compensatie van de schade.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:55:43 #148
241662 Jian
Well, well, well
pi_131944178
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact. Ik neem aan dat er meer verkrachtingen geregistreerd worden, dat maakt nog niet dat er meer verkrachtingen plaatsvinden... in donker Afrika en Papoea-Nieuw Guinea wordt veul meer verkracht dan in Zweden. Maar daar heb je geen geoliede registratie en dus statistieken.
Jij neemt aan, geweldig, die aannames ........
pi_131944218
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Jij neemt aan, geweldig, die aannames ........
Nee, een beetje basale kennis van de wereld.

Dat Zweedse mannen 3 keer zoveel zouden verkrachten als hun buren is hysterische onzin.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:56:56 #150
241662 Jian
Well, well, well
pi_131944233
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Wokkel het volgende:

[..]

De rest denkt wel 10x na voor ze iets flikken als zij alles kunnen verliezen.

Dus ook: Alles in beslag nemen ter compensatie van de schade.
En 2 jaar werkkamp om te beginnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')