quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Niet te snel oordelen, we kennen de context niet.
Echt geen respect meer, die vrouwen van vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef Apotheose het volgende:
aggossie ... ze wilde niet met die kerels een gangbang?
http://rtvnh.nl/nieuws/12(...)uken+vrouw+in+elkaar (nee, niet de Telegraaf)quote:
En de daders Tong ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
RADIO-1 journaal spreekt over Noord-Afrikaans uiterlijk.
Vond het al zo vreemd dat er geen signalement was afgegeven, ondanks geen aanhoudingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
Ik val van m'n stoelquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
miamar mag dan ver van ons bed zijn maar wat daar gebeurt kun je hier ook gaan verwachtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:42 schreef Romanus het volgende:
zullen we een keer met zijn 36en die 6 kerels in elkaar stompen?
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Wanneer komt de 'right to bear arms' in de grondwet, we zijn er aan toe zie ik.
Soms heb je helemaal geen camerabeelden nodig om het voor je te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef tong80 het volgende:
Soms is het jammer dat er geen camerabeelden zijn.
Klopt. Maar voor de bewijslast.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Soms heb je helemaal geen camerabeelden nodig om het voor je te zien.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Niet te snel oordelen, we kennen de context niet.
Dat pakt nou net niet de oorzaak aan, maar is een foute maatregel op een foute wet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Wanneer komt de 'right to bear arms' in de grondwet, we zijn er aan toe zie ik.
Niet? Noord Afrikanen die met 6 man tegelijkertijd een meisje aanvallen. Al had ze het bloed onder de nagels vandaan gehaald van die 6, dan hebben ze nog het recht niet haar te mishandelen.quote:
Lijkt me nogal logischquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet? Noord Afrikanen die met 6 man tegelijkertijd een meisje aanvallen. Al had ze het bloed onder de nagels vandaan gehaald van die 6, dan hebben ze nog het recht niet haar te mishandelen.
Dit soort 'modelburgers' zijn meestal al gewapend. Een second amendment zorgt voor een wat gelijker speelveld. Daarbij: je kan ook eisen verbinden aan het verkrijgen van een wapen, zodat deze modelburgers niet gerechtigd zijn een wapen te dragen, maar de brave burgers wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.
Tjah, met mocro'tjes heb je het soms al gedaan als je ze aankijkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef TresBon het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch![]()
Ik denk dat die kerels iets seksueels riepen, zij zei dat ze hun bek moesten houden of iets in die trant. Toen werd ze dus in elkaar gemept.
Denk niet dat deze lui een wapen hadden, de barriere is nog iets te groot. Maar dat is een aanname natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:35 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dit soort 'modelburgers' zijn meestal al gewapend. Een second amendment zorgt voor een wat gelijker speelveld. Daarbij: je kan ook eisen verbinden aan het verkrijgen van een wapen, zodat deze modelburgers niet gerechtigd zijn een wapen te dragen, maar de brave burgers wel.
Ik doelde meer op de Amerikaanse taferelen, zodra dat hier is dan kunnen ze de rest ook wel gaan invoeren. Niet dus!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.
Zet de homofiele Marokkanen nu niet op verkeerde gedachten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Had ze maar een hoofddoek moeten dragen .....
Stond gisteren een boeiend artikel in de VK over hoe de bevooroordeelde houding van agenten richting Marokkanen en negers de statistieken beïnvloedt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Koos komt straks heus nog wel even vermelden dat kaaskoppen dit ook elk weekend doen en dat iedereen die hier rept over enige connectie met een Noord-Afrikaans uiterlijk, gewoon niets meer is dat een aanbidder van "de grote blonde leider"
Goed genoeg Koosquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond gisteren een boeiend artikel in de VK over hoe de bevooroordeelde houding van agenten richting Marokkanen en negers de statistieken beïnvloedt.
Werden onderzoekers aan het woord gelaten. Maar die zijn natuurlijk niet te vertrouwen, net als D66-rechters.quote:
ze laten lopen omdat ze het al zo moielijk hebben?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond gisteren een boeiend artikel in de VK over hoe de bevooroordeelde houding van agenten richting Marokkanen en negers de statistieken beïnvloedt.
Ah, we hebben dus een "agenten-probleem"quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werden onderzoekers aan het woord gelaten. Maar die zijn natuurlijk niet te vertrouwen, net als D66-rechters.
Nope.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, we hebben dus een "agenten-probleem"
Is dat het grootste probleem? Dat de politie misschien een vooroordeel heeft over bepaald gedrag en uiterlijk, komt misschien wel door ervaring?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar die houding is ook niet uit de lucht komen vallen, denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VK doet niemand goed. Van wat daar in die krant staat, wordt je zo'n zure azijnpisser van, dat je lul eraf rot van ellende.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Wellicht moet je wat vaker de Telegraaf links moeten liggen en de VK. Zal je goed doen.
Waren zeker vrienden van Huub Stapel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werden onderzoekers aan het woord gelaten. Maar die zijn natuurlijk niet te vertrouwen, net als D66-rechters.
Ja, ja, we zijn bij de Telegraaf, nu nog eentje van de van de grote blonde leiderquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Wellicht moet je wat vaker de Telegraaf links moeten liggen en de VK. Zal je goed doen.
Je wordt er optimistisch van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
VK doet niemand goed. Van wat daar in die krant staat, wordt je zo'n zure azijnpisser van, dat je lul eraf rot van ellende.
Heb je een link?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw held, bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, we zijn bij de Telegraaf, nu nog eentje van de van de grote blonde leiderWerkelijk Koos, jouw repertoire is ook "onuitputtelijk en altijd weer verrassend"
Werkelijk iedereen die ik ken en de volkskrant leest, straalt niet bepaald veel levensenthousiasme uit.quote:
Ik weet het niet, maar jij komt er altijd standaard mee op de proppen, dus wellicht eerder jouw fobie, toch?quote:
Nee. Stond in bijlage Vonk. Dergelijke artikelen gaan ze niet gratis en voor niets online gooien.quote:
Heel jammer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Stond in bijlage Vonk. Dergelijke artikelen gaan ze niet gratis en voor niets online gooien.
Ik vermoed dat jij weinig VK-lezers kent.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkelijk iedereen die ik ken en de volkskrant leest, straalt niet bepaald veel levensenthousiasme uit.
Inderdaad, dezelfde redenatie als "Hey meisje, kom mij eens lekker pijpen" "Nee!" en dan roepen ze "Hoer"quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef TresBon het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch![]()
Ik denk dat die kerels iets seksueels riepen, zij zei dat ze hun bek moesten houden of iets in die trant. Toen werd ze dus in elkaar gemept.
Ik ken er genoeg. En jij hebt ook een duidelijk vooroordeel, iedereen die rechtser is dan jou, leest gelijk de telegraaf en zijn pessimistisch, laagopgeleid en arm.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig VK-lezers kent.
Zo ken ik betrekkelijk weinig Telegraaf-lezers. En degenen die ik ken zijn pessimistisch, laagopgeleid en armlastig.
Ik vind dat die het woord 'mens' niet eens meer waardig zijn. 'Wezens' hoort er meer bij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, dezelfde redenatie als "Hey meisje, kom mij eens lekker pijpen" "Nee!" en dan roepen ze "Hoer"
De logica van sommige mensen is echt ver te zoeken.
Triest toch dit.
Wat heeft dat met rechts of links te maken? Of ben ik links omdat ik anders tegen het Marokkanenprobleem aan kijk dan jullie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. En jij hebt ook een duidelijk vooroordeel, iedereen die rechtser is dan jou, leest gelijk de telegraaf en zijn pessimistisch, laagopgeleid en arm.
Een oganisme inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind dat die het woord 'mens' niet eens meer waardig zijn. 'Wezens' hoort er meer bij.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkelijk iedereen die ik ken en de volkskrant leest, straalt niet bepaald veel levensenthousiasme uit.
Van kranten lezen wordt je inderdaad gestoord, al die taalfouten!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig VK-lezers kent.
Zo ken ik betrekkelijk weinig Telegraaf-lezers. En degenen die ik ken zijn pessimistisch, laagopgeleid en armlastig.
Wie zijn "jullie", generaliseer toch niet altijd zo, dat is zo armoedig!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rechts of links te maken? Of ben ik links omdat ik anders tegen het Marokkanenprobleem aan kijk dan jullie?
Ja, dat kan, maar daar hoor jij niet bij, linkse fanaat van me.quote:Ik ken zat rechtsen die hoog opgeleid zijn en in de slappe was zitten.
Hier zanik je dat ik generaliseer terwijl je een zin later mijn verwachting bevestigt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zijn "jullie", generaliseer toch niet altijd zo, dat is zo armoedig!
Klopt. Ik ben rechts en arm.quote:Ja, dat kan, maar daar hoor jij niet bij, linkse fanaat van me.
Werkelijk? Dit soort onderzoeken is niet bepaald nieuw, eens in de zoveel tijd is er weer een onderzoeker die iets dergelijks meent aan te tonen. Ik kan me nooit aan de indruk onttrekken dat de politieke voorkeur van de onderzoeker de uitkomst van het onderzoek in niet geringe mate stuurt.quote:
Niet allemaal, maar deze gasten mogen ze wat mij betreft thuis even opzoeken en "heropvoeden"quote:
Grote mond achter je scherm. Genoeg van die apen die je met een tik keihard tegen de grond kunnen werken. Zitten ook minder frisse jongens tussen met wapens en al. Beter houd je je bezig met je werk en belangrijkere zaken in het leven. De politie dient de straten schoon te vegen eventueel in samenwerking met andere instanties en mensen die wat hebben gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef kawotski het volgende:
Ik las alleen de kop en mijn vooroordeel is alweer werkelijkheid.. Gaat goed (de verkeerde kant uit) in dit land. Waarom kom ik dat soort laffe apen nooit tegen..
Noord afrikaans zegt genoeg toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is helemaal niet bekend van de etnische achtergrond van de daders en het slachtoffer.
Noord-Afrikaans. Dus Marokkaans, Algerijns, Tunesisch, Libisch, Soedanisch of Egyptisch. Eén pot nat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is helemaal niet bekend van de etnische achtergrond van de daders en het slachtoffer.
Dat zeg ik!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef Groby het volgende:
[..]
Noord-Afrikaans. Dus Marokkaans, Algerijns, Tunesisch, Libisch, Soedanisch of Egyptisch. Eén pot nat.
lees het extra linkje jongen en rook wat minder de rook zit je in de wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waar staat dat ? dus het slachtoffer ook?
DIt, bekrompen zielen hier.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Trouwens mannen van 25 ? Meestal zijn het jongens van 17,18 oid
Er moet meer aan de hand zijn...
Misschien waren het wel Roemenen die hun Roma hoertje achtervolgden ofzo
laat zich raden he , hoofd-doek-loos individu ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef arjan1112 het volgende:
ow.. dat linkje van rtv noord holland.. 'vermoedelijk noord afrikaans' maar niks over het slachtoffer
ligt eraan hoe de rechterlijke macht hierop reageert hequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef arjan1112 het volgende:
Als ze autochtoon was, dan heeft de pvv dus weer een stemmer erbij + haar hele familie en vrienden
allemaal importquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
Maar met die ene Bulgaartje toen, dacht iedereen ook dat het Marokkanen of Turken waren..
Die was toen nog bij Pauw en Witteman geweest, toen ie daar zat dacht ik nog dat ie Turks was..
Wahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |