Jawel hoor, een kogel of een stuk touw is een prachtige en zeer adequate oplossing. Geeft 100% zekerheid dat recidive is uitgesloten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is dan ook een probleem waar je niet even een oplossing voor uit de mouw kunt schudden.
Ben ik dus niet met je eens. Of je ze nou kort of lang opsluit, als ze dusdanig de boel verkloten dat ze daadwerkelijk de bak indraaien, dan komen ze daar sws slechter uit terug en gaan ze dus hoe dan ook met die serieuzere zaken bezig houden.quote:[..]Juist niet. Het belang van de daders komt op de lange termijn redelijk overeen met die van de samenleving. Bij de figuren die aan straatterreur doen kun je opteren voor een 'keíharde aanpak' en ze lang de bak in flikkeren, maar daar wordt het merendeel van die gasten niet beter op. Als ze dan vrijkomen houden ze zich niet meer met straatterreur maar met serieuzere zaken bezig.
Laat ik vooropstellen dat het NIET alleen om marokkanen gaat, wmb krijgt elke criminele jongere dezelfde (harde) aanpak.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Dance99Vv het volgende:
D66'er: Geef Marokkaans tuig werk en woning
haarlem -
Terwijl de burgemeester van Haarlem alle geloof is verloren in de aanpak van een groep onverbeterlijke Marokkaanse raddraaiers, wil D66-raadslid Dillia Leitner de gewelddadige jongeren aan een woning, werk en een vrouw helpen.
Maar D66'er Leitner is het daar niet mee eens. ,,Misschien moet je ze juist een woning, een wijf en werk geven. Opsluiten is ook duur."
http://www.telegraaf.nl/b(...)rk_en_woning___.html
Dus geen WW maar WWW![]()
Maar ik hoor ik terzake van (relatief hoge) straffen ook wel eens iets over 'nomrbevestiging'. Wat is de bijdrage van justitie aan normbevestiging geweest de laatste decennia, waar het gaat om dit soort geweld?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
Juist niet. Het belang van de daders komt op de lange termijn redelijk overeen met die van de samenleving. Bij de figuren die aan straatterreur doen kun je opteren voor een 'keíharde aanpak' en ze lang de bak in flikkeren, maar daar wordt het merendeel van die gasten niet beter op. Als ze dan vrijkomen houden ze zich niet meer met straatterreur maar met serieuzere zaken bezig.
incident?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
is er al wat bekend over de aanleiding van dit incident?
Vrouwen zijn hoeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
is er al wat bekend over de aanleiding van dit incident?
quote:Mishandeling door zestal Haarlem is verzonnen
Een 20-jarige vrouw uit IJmuiden die zei mishandeld te zijn door zes mannen in Haarlem, blijkt dat verhaal te hebben verzonnen. Dat heeft de politie maandag gemeld.
Ze deed aangifte van de mishandeling die vrijdagavond 4 oktober zou zijn gebeurd. Het verhaal was dat ze werd achtervolgd na een busritje. Na een discussie met twee mannen zou ze later op straat in elkaar zijn geschopt door deze twee en vier anderen, die kennelijk bij het duo hoorden.
Het politieonderzoek, camerabeelden en diverse getuigenverklaringen bleken haar verhaal niet te ondersteunen, zo meldde de politie maandag. Ze bekende desgevraagd dat het verhaal is verzonnen.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Dus ze was bont en blauw omdat ze zichzelf toegetakeld had? vreemd verhaal weer
Ja dat kanquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?
Die reageert alleen. Is te dom om zelf moties in te brengen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft Wilders al nieuwe kamervragen gesteld?
Waarschijnlijk aandacht te kort.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Even een scenario wat ik denk dat hier is gebeurd:
>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.
>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"
>vrouw zegt niks terug.
>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.
"e hoertje wil jy lekr ktje, e psst, hoertje"
>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.
>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.
>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"
>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.
>posts op nieuwssites en fok worden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |